Auteur Topic: Isabelle  (gelezen 1851 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rudi_NL

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
Isabelle
« Gepost op: 23 februari 2012, 22:16:50 »
- Haarkleur/-lengte : lange, zwarte haren (licht krullend).
- Lengte dame : 1,75 m (zonder schoenen).
- Postuur/Cupmaat : lang en slank (mooi figuur) / cup A (wat klein, maar wel fijn).
- Nationaliteit/Taal : Roemeense nationaliteit / Duitse taal.
- Leeftijd : 33 (maar 25 jaar had ik ook geloofd; ze ziet er gelukkig veel jonger uit).
- Tatoeages/Piercings : navelpiercing.
- Service: TZ, PZC, NMC, ballen likken, GFE (meer heb ik haar niet gevraagd of nog niet met haar uitgeprobeerd).
- Voordelen: vriendelijk, relaxed, lief, geeft goede service, werkt je zeker niet snel af en geeft ook goede pré- en aftersales services.
- Nadelen: geen (tot nu toe althans).
- Prijs : €100,- per uur.
- Herhalingsgevaar: 100%.
- Extra’s bij het bezoek: Ook buiten de kamer is ze niet vies van het echte werk, wat toch altijd een beetje spannend is. Ze neukt, pijpt en zoent ook in de openbare locaties in FKK Planet.
- Eigenschap: Isabelle is een prachtexemplaar dat zich van de rest onderscheidt door haar sierlijke lichaamsbewegingen. Het is een genot voor de ogen als deze sexy dame op haar hoge hakken door de club rondloopt. Het lijkt wel een beetje een rondsluipende panter, maar is dat gelukkig niet.
Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Isabelle
« Reactie #1 Gepost op: 24 februari 2012, 20:31:16 »
Hoi Rudi_NL,ik moet dringend nog eens FKK Planet een bezoekje brengen!
Mmmmmm die Roemeense Isabelle is inderdaad een prachtige Deerne,enorm sympathiek en geil,geil,geil :P
Ik herinner me nog dat dankzij jouw recensie bij YBF ik deze Isabelle ben gaan spiesen ;D

Grtz,Dolfie