Auteur Topic: Alice, Roemenië  (gelezen 1132 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rudi_NL

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
Alice, Roemenië
« Gepost op: 4 maart 2012, 20:00:08 »
- Naam: Alice.
- Nationaliteit/Taal : Roemeense nationaliteit / taal Engels.
- Leeftijd: 24 jaar.
- Haarkleur/-lengte: zwart, middellang.
- Lengte dame: circa 1.68 m.
- Postuur/Cupmaat : slank / Cup C, maat 75.
- Tatoeages/Piercings: niet of nauwelijks.
- Service: zeer goed.
- Voordelen: vrolijke en aardige dame.
- Nadelen: geen.
- Prijs: €50,- per half uur.
- Extra’s bij het bezoek: rimmen en viberator.

Uiterlijk & karakter
Alice is een Roemeense dame. Ze is knap en heeft een mooi lichaam en schitterende gestroomlijnde borsten met cup C, maat 75 naturel. Zulke lekkere naturel tieten heb ik nog nooit in mijn handen gehad. Bovendien heeft ze een leuk kopje en mooie ogen (helaas heef ze een klein litteken bij de mond, maar dat stoort eigenlijk niet). Ze spreekt goed Engels, is erg aardig en totaal niet opdringerig.

Service
Haar service en neukkwaliteiten zijn zeer goed. Knuffelen, je gezicht en hals likken met lichte zuigzoenen, een bodymassage met haar voorgevel, tongzoenen, diep pijpen, ballen zuigen en veel lager likken/rimmen en neuken in diverse stadjes en met haar vibrator spelen kan ze erg goed. En dat allemaal variërend van rustig en sensueel tot zeer heftig en passioneel. Je zou bijna denken dat dit Alice uit wonderland is. Haar poesje is trouwens zeer strak en haar beffen is dan ook een aardigheid (iets wat normaal niet mijn hobby is en wat ik dan ook bij weinig dames doe). Kortom: Alice is top en het herhalingsgevaar is dan ook 100%.

 :P  :P  :P
 
Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus