Auteur Topic: EMY  (gelezen 60054 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
EMY
« Gepost op: 25 oktober 2012, 13:15:59 »
KATRIN is een fiks uit de kluiten gewassen Hongaarse van 22 jaar, 1m80, lange bruine lichtgolvende haren, zeer mooi en relatief slank figuur, C/D-cups natuur (zeer mooi), navelpiercing, draagt een bril en heeft een opvallend moedervlekje op de wang. Zit doorgaans rustig in haar uppie op de bank, maar sinds kort lijkt ze "los" te komen en danst ze er bijwijlen een stuk uit de bar als een dollevrouw, energiek is een understatement. Spreekt goed Nederlands  :), Duits/Engels, voorheen werkte ze enkele jaren in Nederlandse privéclubs, door tijdelijke omstandigheden in Samya terechtgekomen. Na een dansuitspatting van haarzelve haar aangesproken, de bar ontvlucht en boven in de loungehoek maar ns wat presalen en kennismaken was het plan... Naja, dat werd dus 2 uur keuvelen gevolgd door een sleutelvraag met trapincident (in algemeen topic wordt dat neergepend) en uiteindelijk een sessie van een uur waarover het volgende kan worden gemeld qua service...TZ ok doch licht terughoudend. PZC ok zonder meer, ietwat variatie ontberend. NMC: zeer goed. Botergeile dame bleek op de kamer, voor degenen die ns ongedurig willen likken/vingeren etc. een dame ter aanbeveling, noumoe, er werd geen terughoudendheid geduld door deze imposante dame wat dat betreft, allesbehalve een dame die het "professioneel en afstandelijk" wil houden, naja, wie ben ik om verzoekplaatjes te weigeren, nou, het is ns wat anders ter eerste kennismaking qua kameren. Een meisje met bagage, erg leuk en spontaan, uitzonderlijke presales, leuke aftersales en laten we zeggen een intensieve intiemere sessie die ondanks matiger zoen&pijpwerk als bovenmatig interessant kan worden gecatalogeerd... Deviante sessie die ongetwijfeld nog ns op herhaling gaat, mal gucken wat er dan voorvalt...


note sm: KATRIN SAMYA is AMY in PLANET
« Laatst bewerkt op: 22 november 2012, 19:07:00 door Laurent74 »

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Katrin: Hongaarse
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2012, 18:14:35 »
==> Planet Eden, naam aldaar: Emy

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Emy [Katrin Samya]: Hongaarse
« Reactie #2 Gepost op: 22 november 2012, 19:19:30 »
Haar foto's zijn inderdaad op de website van FKK EDEN
http://www.planet-eden.de/fkk-home#fkk-girlsbilder?aid=136

[verwijderd door de beheerder]

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EMY
« Reactie #3 Gepost op: 17 april 2013, 19:14:18 »


















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EMY
« Reactie #4 Gepost op: 17 april 2013, 19:16:06 »




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
EMY
« Reactie #5 Gepost op: 24 mei 2013, 17:10:03 »
Rencontrée le 19/05/2013.

Il y avait une quinzaine de filles autour de la piscine, toutes de type Roumaine (brune, fines et petites) et puis il y avait EMY : très grande, une paire de seins extraordinaire. Et un contact intelligent et en douceur avec les clients.

Elle se souvenait de ma tête. Satanic Surfer me l'avait en effet présentée il y a quelques mois au samya.

Elle me propose de commencer par un petit massage et m'explique les tarifs (50 la demi-heure et 75 euros pour une heure).

Emy a un très bon service. Fille sympathique et intelligente. Elle parle néerlandais, allemand et anglais.

Elle vaut le détour.
« Laatst bewerkt op: 24 mei 2013, 17:58:57 door Laurent74 »

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Nieuwe foto
« Reactie #6 Gepost op: 29 mei 2013, 20:06:49 »
[attachimg=1]

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
EMY
« Reactie #7 Gepost op: 25 juli 2013, 14:17:44 »
Ik kan alleen maar het verhaal van SS en Laurent volledig bevestigen.

Amy geeft aan pre sales een nieuwe definitie.Deze prachtige torenhoge meid spreekt zeer goed Nederlands,woont daar trouwens.
We zaten zeker meer als een half uur op een bankje wat te praten,deze meid weet wat ze wil en ik moest zelfs een aantal keer aandringen voor een sleutel want ik stond zo geil als boter. :dance:

Eenmaal op de kamer matig TZ,goed sensueel maar niet echt diep.
Pijpwerk zeer goed waarbij ze dat lange geile lichaam naar je toe kronkelt en wat met haar trouwens zeer mooie poesje kan spelen.
Tja en het neuken met zo een dame dat doet Dolfie in doggy want dan wordt hij zo geil van dat ellenlange lichaam. :ladyinred
In doggy werkt deze Amy zich ook uit de naad.Ze beweegt lekker mee en nam enkele keren zelf het tempo over.
Toen ze nog wat meer geil aan het kreunen was explodeerde ik in haar. :-P
Topsessie waarbij Amy zeer correct is naar prijssetting toe.
Zulke parels zijn het ultieme bewijs dat je geen clubs nodig hebt met 100 dames om een fantastische tijd te beleven dat niemand je nog kan afnemen.
By the way : raar op de foto's zie je haar mooie dolfijnen tattoo niet...

Grtz,Dolfie

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EMY
« Reactie #8 Gepost op: 25 juli 2013, 14:27:45 »

By the way : raar op de foto's zie je haar mooie dolfijnen tattoo niet...



Ik ben op dit eigenste ogenblik bezig de fotoselector van Planet Eden up to date te zetten, en dus ook de foto's van EMY.


Op de  nieuwe foto's is het dolfijntje niet weggewerkt  :111:








"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
EMY
« Reactie #9 Gepost op: 25 juli 2013, 14:55:28 »

Op de  nieuwe foto's is het dolfijntje niet weggewerkt  :111:





Wow sm,you are the man ;D

Dat is toch een geile meid he met die Dolfie tattoo :lol_hitting:

Zeg nu nog eens dat ik enkel achter MILFjes hol :pica

Grtz,Dolfie

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EMY
« Reactie #10 Gepost op: 25 juli 2013, 14:59:55 »

Dat is toch een geile meid he met die Dolfie tattoo :lol_hitting:

Zeg nu nog eens dat ik enkel achter MILFjes hol :pica

Geile spetter, dat klopt, wat een stoot, maar ik heb er nog eentje ontdekt daar, en die is HELEMAAL mijn ding, maar je zal ze wel zien verschijnen straks in de fotoselector.


Ik zeg niet meer dat je enkel van GRANDMILFJES houdt, je gaat de weg van Pistol Pete op begot  ;D :111:


Je deelt de leeftijd bijna door drie  :dance2 :pica :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal