Auteur Topic: Live from het SKW  (gelezen 275457 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #315 Gepost op: 31 oktober 2020, 17:09:07 »
Was er gisterenavond nog wat te doen in het SKW? Ik overweeg om vanavond te gaan, maar ik ben bang er een doodse boel aan te treffen...

Deze middag was er redelijk wat volk. Beduidend meer wandelaars dan de laatste paar keren dat ik er was. Dus behoorlijk wat mannen die hetzelfde idee hadden als wij. Ook genoeg keuze in dames, waaronder een aantal onbekende, maar ik had mijn keuze op voorhand al gemaakt en een afspraakje geboekt.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #316 Gepost op: 31 oktober 2020, 19:02:29 »
6 weken niet meer wandelen 🙁 wat ga ik dan doen, dan doen we maar zelfservice 😲
Vanavond wat telefoonnummers van meisjes opvragen he. Sommigen onder hen maken deel uit van het netwerk 'Mannen in Nood' en verzorgen tijdens dergelijke moeilijke periode een nooddienst  ;D ;D ;D 
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #317 Gepost op: 31 oktober 2020, 23:04:02 »
De line-up was nog vrij goed voor zo'n afscheidsavond.

Flory en Maria stonden er vanavond ook! Ben dus snel Flory nog een laatste keer gaan wippen! Dienstverlening als vanouds.

Celina in VT zag er verrukkelijk uit. Je zou aan haar lieve glimlach nooit vermoeden dat ze zo'n behept anaalfister is  :lol_hitting:

Maya en Laura stonden er ook lekker te wezen, net als Alina op SS30, Alice op VR14 en heel veel gezichtjes die ik niet ken. Veel bekende meisjes zitten ook op andere locaties momenteel.

Ik zag vrij veel mannen binnen en buiten gaan.

Ter hoogte van VL5 bleef een groep mannen voor een raam staan. Ik hoorde wel 10 keer ene heel luide buzzer door de straten. De mannen riepen er zelf de politie bij, die dan met twee combi's kwamen kijken. Ze waren rap weer weg, dus die mannen zullen hun geld wel niet terug gezien hebben.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #318 Gepost op: 31 oktober 2020, 23:24:33 »
De line-up was nog vrij goed voor zo'n afscheidsavond.
Inderdaad.

We kijken nu nog uit voor morgen, want morgen is de échte (voorlopige) afscheidsavond he. Dus allen daarheen! Mee te brengen: je goed humeur, een aantal 50 euro flapjes, en een volle zak. Al de rest is aanwezig in het SKW.

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #319 Gepost op: 31 oktober 2020, 23:32:02 »
Door omstandigheden geraak ik morgen normaal niet in skw. Ik probeer alvast het onderste uit de 'broekzak' te halen een oplossing te vinden om morgen toch langs te gaan.
Zoals VDB het mooi omschreef: 'goed humeur / 50 euro flapjes / een volle zak. Hoop met een lege zak (zowel financieel als 'gelost') naar huis te stappen...Komt wel goed ;)

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #320 Gepost op: 1 november 2020, 10:38:49 »
Live - Coronavirus. Gouverneur Cathy Berx over de overrompeling in het Schipperskwartier: "Ik hoop dat de mensen niet komen en dat het hard gaat regenen"
https://www.demorgen.be/nieuws/live-coronavirus-gouverneur-cathy-berx-over-koopzondag-in-antwerpen-ik-hoop-dat-de-mensen-niet-komen-en-dat-het-hard-gaat-regenen~b638c04f/

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #321 Gepost op: 15 november 2020, 19:23:05 »
Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...



« Laatst bewerkt op: 15 november 2020, 19:29:37 door Shakir »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #322 Gepost op: 16 november 2020, 18:08:01 »
Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...



https://www.youtube.com/watch?v=_YZ_AJ0yllg

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #323 Gepost op: 16 november 2020, 18:51:19 »
Triestig... We kunnen de titel van dit topic veranderen in 'Dead' ipv 'Live'  :sign0065:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #324 Gepost op: 16 november 2020, 19:01:15 »
Triestig... We kunnen de titel van dit topic veranderen in 'Dead' ipv 'Live'  :sign0065:
Dat komt allemaal terug in orde VDB ....
Vaccins worden in sneltempo goedgekeurd en aangekocht en zijn voor iedere Belg gratis.

We zullen erdoor moeten en om heel eerlijk te zijn, dat ze maar wachten tot na nieuwjaar, dan  kan er geen derde golf meer komen en zijn de vaccins tegen de lente klaar.

En dan kunnen we dat jaar als "zwartste jaar" in de geschiedenis van ons hoerenlopersbestaan afvinken en terug naar de lekkere dingen.

En als jij lekker ding niet ok vindt, dan ga jij naar de "niet-lekkere dingen" en zal ik wel de lekkere dingen gaan poken  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #325 Gepost op: 16 november 2020, 20:07:11 »
Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...  Ik wil neuken...

Jij had toch een knuffelcontact gevonden, Shakir, dacht ik gelezen te hebben.
Hoe noemde ze nu ook alweer, Aicha of zoiets in die orde, als ik het goed voor heb .....
Nu zie ik dat mijn knuffelcontact om de Lockdown te overleven ook adverteert. Het profiel zelf trekt op geen kloten: vol schrijffouten, onsamenhangend, leestekens en spaties op de foute plaats, slechte foto's en idd ook 24/24 beschikbaar, in voor zowat alles. Mocht ik haar niet kennen zou ik er nooit op reageren. Toch is ze betrouwbaar en correct voor me, ik heb haar al zo'n driemaal bezocht in het SKW (ook voor langer dan 20 min). Zo zie je maar.
Ga dan neuken verdorie  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #326 Gepost op: 16 november 2020, 20:32:16 »
Jij had toch een knuffelcontact gevonden, Shakir, dacht ik gelezen te hebben.

Ga dan neuken verdorie  ;)

Dat werd jammer genoeg een schimmeldate waarbij de grote zus in de schimmelbadkamer vloog. :o
Het knuffelen ging maar moeizaam in deze weinig romantische setting.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #327 Gepost op: 16 november 2020, 20:54:59 »
Jij had toch een knuffelcontact gevonden, Shakir, dacht ik gelezen te hebben.

Ga dan neuken verdorie  ;)

Dat werd jammer genoeg een schimmeldate waarbij de grote zus in de schimmelbadkamer vloog. :o
Het knuffelen ging maar moeizaam in deze weinig romantische setting.
Hadden de beide zusjes last van shimmels?  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #328 Gepost op: 16 november 2020, 21:07:17 »
Hadden de beide zusjes last van shimmels?  :-\
Ja, op de muur.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #329 Gepost op: 16 november 2020, 21:22:00 »

Ik zei het al....ik vind sletjespompen (een goede vondst hé VDB? 😋) op appjes ook wel iets hebben. Uiteraard kijk ik uit naar heropening van het grootwarenhuis, maar we overleven het wel nog even. Enkel Severine heb ik eigenlijk al sinds februari gemist, maar om dat goed te maken neem ik die tempel wel eens mee naar maya in februari....

Kind regards 😄

Triestig... We kunnen de titel van dit topic veranderen in 'Dead' ipv 'Live'  :sign0065:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....