Auteur Topic: ALEXA (ex KLARA Babylon)  (gelezen 13712 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ALEXA (ex KLARA Babylon)
« Gepost op: 1 februari 2015, 15:28:22 »
ALEXA Klara
Geile Rothaarige

23 Jahre jung, rotblonde Haare, 163 groß, 53 leicht, braune Augen, Körbchengröße 75C, komplett rasiert. Klara spricht Englisch, Deutsch und Spanisch.

Ik heb haar zaterdag voor het eerst gezien en als ik niet naar de verjaardag van lekkerjong in Sixsens zou zijn gegaan was ze een serieus slachtoffer geweest.... wauw!

Ik wacht met zeer veel smacht op de foto's (en een volgend bezoek aan Babylon)...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
KLARA ()
« Reactie #1 Gepost op: 1 februari 2015, 18:11:10 »
Ik heb haar zaterdag voor het eerst gezien en als ik niet naar de verjaardag van lekkerjong in Sixsens zou zijn gegaan was ze een serieus slachtoffer geweest.... wauw!
 
Klara heeft dichtbij Frankfurt gewerkt.
23 jaar, mooie gezicht, mooi lichaam. Haar service is goed (twee keer met haar gekamerd), ik hoop dat ze in babylon zal blijven.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KLARA ()
« Reactie #2 Gepost op: 2 februari 2015, 15:17:17 »
Ik heb haar zaterdag voor het eerst gezien en als ik niet naar de verjaardag van lekkerjong in Sixsens zou zijn gegaan was ze een serieus slachtoffer geweest.... wauw!
 
Klara heeft dichtbij Frankfurt gewerkt.
23 jaar, mooie gezicht, mooi lichaam. Haar service is goed (twee keer met haar gekamerd), ik hoop dat ze in babylon zal blijven.
Ze is verdomd lekker Laurent, het ene moment zat ze nog bij jou maar vooral bij mij, het volgende moment waren jullie spoorloos .......... potverdekkie .......
lekker speels ding en als je in die oogjes kijkt, ze ademt sexxx  :sex :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
KLARA ()
« Reactie #3 Gepost op: 5 mei 2015, 10:41:15 »
---> PSR waar ze zich Alexa noemt

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
ALEXA (ex KLARA Babylon)
« Reactie #4 Gepost op: 28 mei 2015, 11:24:23 »
De laatste meid met wie ik op de kamer belandde was de zeer aantrekkelijke Alexa. Save the best forum last zoals ze zeggen. Nou de beste van de dag was ze zeker. Alexa is 23 jaar en heeft blond geverfd haar. Ze heeft bruine ogen, cup 85c en is 1.65m groot. Verder heeft ze een navelpiercing en 1 kleine tattoo met 3 sterren. Alexa is voor mij een erg mooie meid met een zeer goede service. PZC was zeer goed ook DT hoorde daarbij. TZ was erg veel en wild. Niet voorzichtig met het puntje van de tong maar heel haar tong gebruikte ze. Ik kreeg bijna het gevoel dat ik met mijn vriendin aan het zoenen was. Maar laat ik die niet hebben  ;) . Het TZ was zeer goed. Nmc in diverse standjes haar in doggy hard geneukt zo ben ik ook klaargekomen. Cowgirl was heerlijk, met een mooi zicht op haar erg mooie lichaam. Ze heeft voor mij perfecte borsten en ze kwam heerlijk met haar borsten dan op me liggen toen ze me in cowgirl aan het neuzen was. Ik heb haar tijdens het neuken verschillende keren moeten stoppen om niet te vroeg klaar te komen. Ik ben 1 u met haar op de kamer geweest. Ze vertoonde erg veel inzet ondanks dat ze doodop was omdat ze al 14 kamergangen gemaakt had. Ze kon op het laatst niet meer neuken in cowgirl positie zo moe was ze. Het was veruit de beste sessie van de dag voor me. Herhalingsgenot 100 %