Auteur Topic: Carmen en Carmen  (gelezen 10745 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Carmen en Carmen
« Gepost op: 24 januari 2016, 20:29:31 »
Naar aanleiding van de vraag van Hotmister1986.

Er zijn idd 2 dames die de naam Carmen dragen. Zie onderstaande paspoorten.

Carmen 1 is volbloed Roemeense

Carmen: halflang zwart haar, 75B, lengte 1,55m, maat 34, 22 jaar, Roemeense

Optiek: Beauty, mooi gezicht, klein maar fijn.

Carmen 2 is half Roemeens en half Spaans (al heb ik gehoord dat ze half Portugees is)

[box title=Carmen]
Land:             Roemeens/Spaans
Taal:              Engels
Leeftijd:         24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            slank
BH:                 A-cup
Haar:              Afro krullebol
Tattoo:           Op onderbeen en achterkant bovenbeen
Piercing:         Tong en Navel
[/box]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Carmen en Carmen
« Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2016, 20:33:19 »
Nog wat aanvullende info ...
Indien ik Carmen2 aanspreek in de bar met BITCH .... dan roept ze gewoon BITCH terug, en aanvullend daarbij FUCK YOU BITCH ....
Indien ik Carmen1 zou aanspreken met BITCH .... dan krijg ik of een klets in mijn gezicht, of hausverbot  ;D


Dus ik zou zeggen ... wie niet waagt blijft maagd  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Carmen en Carmen
« Reactie #2 Gepost op: 24 januari 2016, 21:15:53 »
Nog wat aanvullende info ...
Indien ik Carmen2 aanspreek in de bar met BITCH .... dan roept ze gewoon BITCH terug, en aanvullend daarbij FUCK YOU BITCH ....
Indien ik Carmen1 zou aanspreken met BITCH .... dan krijg ik of een klets in mijn gezicht, of hausverbot  ;D


Dus ik zou zeggen ... wie niet waagt blijft maagd  :lol
Daar gaan we weer,onze sexmachine is weer in de mood,daarom hebben de meiden een naam,om niet te moeten aanspreken met bitch.Carmen1 weet ook wel dat ze een bitch is,ze zegt het van zichzelf.Ge kent haar niet eens,ik mag zeggen bitch tegen haar,van u weet ik het niet,maar wat daar de meerwaarde van is ontgaat me,zal wel aan mij liggen.Als dat de norm zou worden in een club zou het nogal een boeltje worden,maar als gij daar plezier in vindt,be my guest.Dat is het voordeel van een admin,uw post kan niet gewist worden,de mijne mss straks wel,ik pas nu in deze discussie,elk zijn zin,ik ben maar een oudebelg.Het schijnt dat een  ;D helpt  ;)
you only live once

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Carmen en Carmen
« Reactie #3 Gepost op: 24 januari 2016, 21:59:33 »
Nog wat aanvullende info ...
Indien ik Carmen2 aanspreek in de bar met BITCH .... dan roept ze gewoon BITCH terug, en aanvullend daarbij FUCK YOU BITCH ....
Indien ik Carmen1 zou aanspreken met BITCH .... dan krijg ik of een klets in mijn gezicht, of hausverbot  ;D


Dus ik zou zeggen ... wie niet waagt blijft maagd  :lol
Daar gaan we weer,onze sexmachine is weer in de mood,daarom hebben de meiden een naam,om niet te moeten aanspreken met bitch.Carmen1 weet ook wel dat ze een bitch is,ze zegt het van zichzelf.Ge kent haar niet eens,ik mag zeggen bitch tegen haar,van u weet ik het niet,maar wat daar de meerwaarde van is ontgaat me,zal wel aan mij liggen.Als dat de norm zou worden in een club zou het nogal een boeltje worden,maar als gij daar plezier in vindt,be my guest.Dat is het voordeel van een admin,uw post kan niet gewist worden,de mijne mss straks wel,ik pas nu in deze discussie,elk zijn zin,ik ben maar een oudebelg.Het schijnt dat een  ;D helpt  ;)


Zucht .....
Het was een grapje dat ik maakte, OB, en laat aub dat Calimerogedoe en dat admingedoe toch achterwege ....
Mach, dat doe ik ook met Carmen2, en dat maakt het leven (in en buiten de club) zoveel aangenamer ...
Je kan me ook op je negeerlijst zetten, dat mag, daar is niks mis mee, en daarvoor bekijk ik je ook niet anders ....
En ik voel me niet beter of slechter dan jou .... ik heb het gevoel dat jij op al wat ik schrijf, doe of zeg een redelijk kort lontje hebt .... maar daarmee heb ik zelfs geen probleem


Geniet van je Carmen1, ik ken haar niet echt  en ik ben trouwens ook niet geïnteresseerd (ik heb haar 1 keer gezien en ik van meer op sletterige types)  ;)
En die smiley was dus omdat het echt als grap bedoeld was, maar als je helemaal weg bent van een vrouw, dan gaan de oogkleppen op en ik zie echt niet in wat ik mis doe met leuk te zijn tegen Carmen2 - als zij het niet leuk zou vinden zou ze het spelletje niet meespelen .... en me op mijn plaats zetten ...


Zucht ....



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Carmen en Carmen
« Reactie #4 Gepost op: 24 januari 2016, 22:05:44 »
Ik kan mij goed voorstellen dat dames met dezelfde naam in de dezelfde club tot verwarring leidt.
Ik heb dit draadje even aangemaakt om de verschillen van de beide Carmens er even uit te lichten op verzoek van een lid.

Laten we het daar bij houden.

Gr, Sjeuf  :039:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Carmen en Carmen
« Reactie #5 Gepost op: 24 januari 2016, 22:12:04 »
Ik verbeter mezelf ...
De lieve Carmen1 is herkenbaar omdat ze bij Oudebelg hangt
Carmen2 loopt in sletterige kledij door de club ....   :-\


Zo beter?

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Carmen en Carmen
« Reactie #6 Gepost op: 1 november 2016, 15:59:07 »
Ik hoorde gisteren in Sixsens dat Carmen zich weer Carmen 2 moet gaan noemen.

Dit omdat Carmen 1 (sinds een tijd onder haar eigen naam Violetta werkzaam achter de bar) ook weer vóór de bar zal werken (onder haar oude werknaam). Niet continu maar afwisselend. Of ze daar een werkschema voor heeft weet ik niet helaas, dus voor de liefhebbers van Carmen 1 wordt het gokken of ze op hun bezoekdag voor of achter de bar staat.

Beetje verwarrend misschien en het geeft helaas 0% hoop dat de lieve bardame Sandra dat ook gaat proberen. Ik zeg met nadruk proberen omdat zij nooit eerder voor de bar heeft gewerkt. Met de beknopte reactie: "NEVER, NOOIT" boorde ze al mijn hoop zo de grond in...
« Laatst bewerkt op: 1 november 2016, 17:38:34 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Carmen en Carmen
« Reactie #7 Gepost op: 1 november 2016, 17:37:11 »
Beetje verwarrend misschien en het geeft helaas 0% hoop dat de lieve bardame Sandra dat ook gaat proberen. Ik zeg met nadruk proberen omdat zij nooit eerder voor de bar heeft gewerkt. Met de beknopte reactie: "NEVER, NOOIT" boorde ze al mijn hoop zo de grond in...
Heerlijk zo een dubbele ontkenning... er blijft dus nog steeds hoop!
Iemand met overtuigingskracht moet gewoon eens een keer een beetje lief voor haar zijn.
Nee SMeerlap (!) , ik dacht hierbij toch meer aan de jonge goddelijke KanariePiet!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Carmen en Carmen
« Reactie #8 Gepost op: 1 november 2016, 17:56:36 »
Beetje verwarrend misschien en het geeft helaas 0% hoop dat de lieve bardame Sandra dat ook gaat proberen. Ik zeg met nadruk proberen omdat zij nooit eerder voor de bar heeft gewerkt. Met de beknopte reactie: "NEVER, NOOIT" boorde ze al mijn hoop zo de grond in...
Heerlijk zo een dubbele ontkenning... er blijft dus nog steeds hoop!
Iemand met overtuigingskracht moet gewoon eens een keer een beetje lief voor haar zijn.
Nee SMeerlap (!) , ik dacht hierbij toch meer aan de jonge goddelijke KanariePiet!

Erkenning ;D. Eindelijk!!!! ;) ;D Ik zal er binnenkort eens werk van maken se!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Carmen en Carmen
« Reactie #9 Gepost op: 1 november 2016, 18:18:26 »
Beetje verwarrend misschien en het geeft helaas 0% hoop dat de lieve bardame Sandra dat ook gaat proberen. Ik zeg met nadruk proberen omdat zij nooit eerder voor de bar heeft gewerkt. Met de beknopte reactie: "NEVER, NOOIT" boorde ze al mijn hoop zo de grond in...
Heerlijk zo een dubbele ontkenning... er blijft dus nog steeds hoop!
Iemand met overtuigingskracht moet gewoon eens een keer een beetje lief voor haar zijn.
Nee SMeerlap (!) , ik dacht hierbij toch meer aan de jonge goddelijke KanariePiet!
Ik zal haar  100 euro geven als ze mijn koffie/cola/pintje serveert volgende keer en zeggen dat ik enkel uurtjes doe op kamer .....   ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal