Auteur Topic: Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)  (gelezen 257048 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SAKURA FKK IN BEELD (na de dames het interieur)
« Reactie #45 Gepost op: 15 november 2013, 20:21:59 »
De receptie.

[attachimg=1]


[attachimg=2]


[attachimg=3]


Area's die je betreedt na het betalen.


[attachimg=4]


De kastjes hebben een automatisch slot.  Deur toe, deur vast!


[attachimg=5]


[attachimg=6]



[attachimg=7]


De kino


[attachimg=8]


[attachimg=9]


 :douchen





het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SAKURA FKK IN BEELD (na de dames nu het interieur)
« Reactie #46 Gepost op: 15 november 2013, 20:29:20 »
[attachimg=1]


Restaurant/keuken


[attachimg=2]


Aan de andere zijde is ook nog zo een tafel met daarachter nog uitstalplaats voor al het lekkers.  Voor de tafels staat de biljarttafel.  Die wordt op zaterdag vanaf 19:00 onbruikbaar omdat er 's zaterdags steeds een reuzenbuffet georganiseerd wordt en ze die plaats extra nodig hebben.  De biljarttafel wordt dan overspannen met een grote witte doek.


[attachimg=3]


Kamers


[attachimg=4]


[attachimg=5]


[attachimg=6]


Er is ook een sm-kamer met uitrustingen.  De kamers zijn niet strikt noodzakelijk in Sakura omdat je ook in de lounge of de kino "en public" mag seksen.


[attachimg=7]


[attachimg=8]


[attachimg=9]


 :douchen


het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SAKURA IN BEELD (na de dames nu het interieur)
« Reactie #47 Gepost op: 15 november 2013, 20:42:36 »
Lounge/bar


[attachimg=1]

De poef is heden ten dage verdwenen, daar staat nu de biljarttafel.


[attachimg=2]

Net voor de eigenlijke bar getrokken.


[attachimg=3]


[attachimg=4]

Overview bar en resto.


[attachimg=5]

Restaurant.  De rode gordijnen zijn normaal gezien open.  Daar achter staat dan alles uitgestald.


[attachimg=6]


[attachimg=7]


[attachimg=8]

Lounge

[attachimg=9]


[attachimg=10]


 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SAKURA IN BEELD (na de dames nu het interieur)
« Reactie #48 Gepost op: 15 november 2013, 20:49:06 »
Lounge


[attachimg=1]


[attachimg=2]

PC-ruimte, internet gratis, 4 pc's.  Daar bevindt zich ook de kino.  Een smaller gangetje naast de wand van de kino leidt je dus weer naar de lounge, bar, resto.


Wellness


[attachimg=3]

Douches, inclusief koude douches.


[attachimg=4]

Bio sauna rechtvoor, Finse hete sauna in de hoek.  De vrij ruimte is nu stoombad geworden.


 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SAKURA IN BEELD (na de dames nu het interieur)
« Reactie #49 Gepost op: 15 november 2013, 20:57:27 »
Wellness


[attachimg=1]

Sauna's: bio-sauna 60°C, rustgevend muziekje, lekker geurende oliën!, Finse sauna ook met lekker geurende oliën (klasse!): 95°C.


[attachimg=2]


[attachimg=3]


[attachimg=4]

Handdoeken moet je nu vragen aan de mini-receptie aan de bio-sauna.  De wellnessruimte wordt voornamelijk met kaarslicht verlicht.


[attachimg=5]


[attachimg=6]

In de wellness geen bar.  Dorst na de sauna.  Lopend kraantjeswater ter beschikking.  De bar is op de eerste verdieping.  Vanuit een relaxe lederen zetel in de wellness zie je alle dames die uit de douches komen na kamer de trappen op en af lopen.  Schitterend uitzicht!  In de wellness mogen de dames je niet animeren.  Ze moeten jou daar volledig gerust laten.  Je mag ze wel zelf wenken.


[attachimg=7]


[attachimg=8]

De HWP bevindt zich naast de rustruimte (hieronder, echte rustruimte - lees gerust: slaapruimte -) in een aparte kamer.  Je hebt de mogelijkheid de deur te sluiten en te broebelen met een dame (tegen betaling).

Er is geen HWP meer in Sakura (momenteel).  Deze plek is nu Thais massage geworden.  Ze zijn momenteel (dd. 22/11/13) wel aan het werken in een hoek van de wellnessarea.  Misschien komt daar de HWP of een nieuwe of nog wat anders.  Afwachten maar.


[attachimg=9]


 :douchen
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 19:35:47 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SAKURA IN BEELD (na de dames nu het interieur)
« Reactie #50 Gepost op: 15 november 2013, 21:00:52 »
[attachimg=1]


[attachimg=2]


[attachimg=3]


[attachimg=4]


[attachimg=5]

De buitenbar op de achtergrond.


[attachimg=6]


De tuin.


 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SAKURA FKK IN BEELD (na de dames het interieur)
« Reactie #51 Gepost op: 15 november 2013, 21:02:30 »
[attachimg=1]


[attachimg=2]


[attachimg=3]


[attachimg=4]


[attachimg=5]


[attachimg=6]


 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #52 Gepost op: 22 november 2013, 20:06:23 »
Voor het eerst zag Sakura er een klein beetje anders als anders uit.  De HWP aan de massagekamers en de omkleedruimtes bestaat niet meer.  Dit is nu Thai massage geworden.  De gordijnen boven in de bar, zijde restaurant, waren geopend.  Dit gaf meer licht in die ruimte.  De romantiek verdween daar ook een beetje door.  Voorheen was alles met veel rood verlicht.  De andere zijde van de zeer ruime bar/lounge is nog steeds geilrood.  Ze hebben ook een glazen schuifdeur geplaatst daarboven.  Met een bewegingsmelder gaat die open en toe en kan je via een nieuw gebouwde trap rechtstreeks van de bar naar de tuin.  In dit jaargetijde heb ik dat niemand zien doen.  's Avond zag ik wel dat een bepaalde theke met opzet voorbij de sensor liep, van tijd tot tijd, opdat de deur even open zou gaan.  Dat moet een hete zijn.  Je hebt nu dus zicht op de tuin maar helaas ook op de omgeving vanuit de hoogte en dat is "vuile" industrie. 

Het ontbijt was zoals steeds weer erg lekker.  Je komt er absoluut niets te kort.  Van tafel af zag ik hoe een dame aan de bar op nog geen drie minuten een man zover wist te krijgen dat hij met haar ging kameren.  Ze heeft dat goed gedaan want de allereerste reactie van de man in kwestie was duidelijk een njet.  Diezelfde dame kijkt later net iets te lang naar mij en ik net iets te lang naar haar.  Ik had gezien dat ze zeer snel terug was met die man.  Ze komt bij me zitten en vertelde over zichzelf dat ze krankzinnig is.  Dan is mijn goesting al over natuurlijk.  Nee, grapje.  Het was gewoon omdat ze super aan over acting deed dat ik haar maar snel weer liet gaan.  Dat beloofd zelden veel goeds.  Ze showde nog haar kont en tetten.  Ze is zeer fier op haar borsten want ze speelt er een gehele dag mee.  Ze gaf niet zomaar op.  Alle doorzichtige trucs werden uit de kast gehaald.  Bijvoorbeeld: ze komt over me heen gekropen, neemt in doggy style plaats over mij heen en doet alsof ze nog niet gezien had dat er op vele tafeltjes affiches in een houder stonden aangaande de "krankenswestersparty".  Ja, dat was natuurlijk een wulpse geile houding.  Ik kon het niet laten om dan toch even met haar tieten te spelen.  Lekkere tieten, lekkere kont, wat wulps bewegen.  Ze ziet er goed uit!  Ze wil me tongzoenen.  Die grens ga ik niet over met een dame waarmee ik niet van plan ben om te gaan kameren.  Ze wrijft dan haar tieten maar wat tegen me aan, weer rechtkomende.  Ze speelt wat met haar foef.  Uiteindelijk heeft ze zich neergelegd bij haar verlies.  Ze voelde dat echter al heel lang aan.  Ze verdween snel weer met een andere man (en was ook weer snel terug). 

De eerste uren waren er ongeveer 25 vrouwen en 's avonds telde ik er makkelijk 60.  Als er dan tien rondlopen waarvan ik zeg dat ze niet mooi zijn overdrijf ik al flink.  Uiteraard heeft ieder een andere smaak.  Ik zeg ook niet dat ik met 55 vrouwen op kamer zou willen gaan.  De dames die voor mij écht aantrekkelijk waren kon ik toch niet tellen op al mijn vingers.  Zelfs niet met m'n tenen erbij. 

Ergens in de late namiddag komt er weer een dame op mij af maar kijk, die zou ik nu niet uitkiezen om mee te gaan kameren.  Ik heb er dan ook gauw komaf mee gemaakt en gezegd dat ik net ging rechtstaan om een saunaronde te maken.  Ze probeerde nog met te zeggen dat zij mij even erg kan opwarmen als een sauna.  Ik vroeg of ze Finse hitte bij zich had. 

's Avonds natuurlijk weeral het galabal diner.  Ik heb het gehouden bij wat beetjes van datgene dat ik het lekkerste vind en had eigenlijk nog meer gegeten dan goed was.  Het is beter te stoppen met nog een klein beetje trek.  Dat schijnt gezonder te zijn maar is aartsmoeilijk in Sakura. 

Later op de avond uiteraard ook weer de vele paaldansacts. 

In de late avond kwam Bea nog bij me zitten.  Weeral zo'n topmodel in de tent.  Ze had niet veel moeite om mijn lul stijf te krijgen maar maakte een paar foutjes.  Ze vroeg zeer snel om op kamer te gaan.  In tweede instantie werd dat de kinovraag.  Ik was eerder op de avond al met Vic geweest en wou geen tweede keer snel afgewerkt worden.  De avonturen met Vic kan je nalezen door op volgende link te klikken.  http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13652.msg42327#msg42327 .  Ik begon toch flink te twijfelen.  Ik stelde haar resoluut de vraag of ze graag tongzoende want ik had nog geen tongzoen gekregen.  Haar antwoord was ja maar een beetje alsof een zandmannetje in haar hoofd nee wou schudden.  Niet overtuigend.  Ik vertelde haar nog dat ik een GFE-sessie wou.  Haar Engels was zeer goed tot dan.  Ineens verstond ze girl friend experience niet.  Trucen van de foor! 

Goed gewellnesst, lekker gedronken, heerlijk gegeten, heel de dag tussen de mooie "wijven" en keigoede maar zeer snelle afwerk-seks gehad.  Mijn dag was weer compleet en fijn.  Binnen een goede week sta ik terug aan hun dorpel met mijn 5-beurten pasje (gratis binnen dus)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sinterklaas in Sakura.
« Reactie #53 Gepost op: 28 november 2013, 21:49:06 »
[attachimg=1]


het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #54 Gepost op: 3 december 2013, 21:36:17 »
[attachimg=1]


 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #55 Gepost op: 13 december 2013, 21:11:40 »
[attachimg=1]


Denk er wel aan:

[attachimg=2]


 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #56 Gepost op: 22 december 2013, 00:32:51 »
Over mijn laatste bezoekje aan Sakura kan ik vrij kort zijn.  Zoals steeds een ideale mix tussen heerlijk wellnessen, heel lekker eten, lekkere wijven, geile wijven met zeer goede service en ook een mooie mix tussen een oase aan rust beneden in de wellnessarea en 's avonds de stripteaseclub-achtige sfeer met veel paaldansacts.  De paaldansact van zowel bijvoorbeeld Gil

[attachimg=1]


[attachimg=2]


[attachimg=3]


[attachimg=4]


[attachimg=5]


[attachimg=6]


als Louisa mochten gezien worden.  De dames kunnen er wat van.  De muziek wordt dan door de DJ iets luider gezet maar niet oorverdovend.  De muziek staat de gehele avond luider maar nooit storend luid.  Er wordt een goede mix gespeeld tussen verschillende genres van muziek.  Wat er onder andere op het menu stond?  Een kerstpaté, chocolademoes en warme blätterteig apfelstrudel.

Er waren ongeveer 70 dames voor wat meer heren.

Ik vertelde een tijdje terug dat ik zo verlangde naar Roxy en dat zij de grote afwezige was.  Dat was niet zo.  Naar eigen zeggen was ze de dagen voorheen dat ik er ook was, steeds aanwezig.  Dat kan je hebben met de super toppertjes natuurlijk.  Ik zag ze en gaf haar een werpkus.  Ze kwam naar mij, kwam op de leuning van de sofa zitten en gaf echte kusjes.  Zo lief dat ze weer was.  Ik moest ze echter laten ontsnappen omdat ik net gegeten had, flink gegeten had en eigenlijk geen pap meer kon zeggen en mijn darmen een beetje vervelend deden.  Tegen dat ik mijn darmen geledigd had, was Roxy natuurlijk weeral weg.  Toen kwam Inna me troosten http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13927.msg43445#msg43445  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 22 december 2013, 00:38:50 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #57 Gepost op: 11 januari 2014, 14:45:02 »
Terwijl ze hiernaast in de kino precies een vrouw aan het verkrachten zijn, of komt ze zo geweldig klaar?, is dit een van de zeldzame rustige middagen van Sakura.  Op dit moment 25 vrouwen en ongeveer evenveel mannen.  Komt er net eentje lezen en nieuwsgierig natuurlijk.  Omdat ze geen Nederlands kan lezen kijkt ze naar de icoontjes, die ze lachwekkend vindt.  KATJA is haar naam: Bulgaarse, 1,65, 21, bruine ogen, slank, donkerbruin lang loshangend haar en zou bij the girls des tages groen en dus aanwezig moeten staan.  Spreekt Duits en mooie stevige kleine B-cup.

Verder nieuwe witte lederen sofa´s in resto en twee HWP´s bijna af in de wellnessruimte.  Nu is de wellness helemaal top met bio-sauna, Finse sauna, dampbad, rustruimte en dus 2 HWP´s.  Daarbij het lekkere eten en de vele lekkere dames die voor 95 procent allemaal tongzoenen en verder ook geweldige service geven.

Hop, nu weg hier want er is hier nog veel meer te doen en met twee vingers tippen en zoeken naar de letters op een qwert klavier, pffff  :douchen  .

Katja zit op face book.  Zou ik haar gaan ambeteren of die HOLLANDER SCHUIN OVER MEß
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #58 Gepost op: 11 januari 2014, 14:49:38 »
Net de 2 foto´s van KATJA eens bekeken.  Ze doen haar helemaal geen eer aan.  Zo´n knappe dame in real life  :douchen
,
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Sakura (beetje anders dan anders) (71034 Böblingen)
« Reactie #59 Gepost op: 11 januari 2014, 14:55:18 »
Ik kreeg al naar mijn voeten dat ik vroeg of ze Roemeense was. Ze vroeg of ze er zo uit zag.  Net een cappuccino gekregen van een lieve slanke blonde dame, met speculoosje erbij :douchen,
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man