Auteur Topic: Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)  (gelezen 211138 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #90 Gepost op: 19 juni 2020, 15:26:58 »
Ik heb gisteren mijn eerste bezoek gebracht aan het SKW na de heropening, en hierbij deze topper bezocht.

Toen Amanda mij zag, deed ze meteen de deur open, en toen ik binnen was kreeg ik een mondmasker aangereikt, en vroeg ze me de handgel te gebruiken. Daarna wat gesproken over hoe blij ze was me eindelijk weer te zien, en dat ze blij was dat ze weer aan het werk kon, en meer van dat soort zaken. En elkaar eens lekker geknuffeld, en gekust. Dit ging wel iets rustiger en voorzichtiger dan gebruikelijk, en de laatste kus die altijd op de mond was, bleef deze keer achterwege. Toen beiden onze kleding uitgedaan, en de gebruikelijke wasjes gedaan, en op bed beland. Hier ging het zijn gebruikelijke gang. Amanda begon aan een lange, uitgebreidde, en gevarieerde pijpsessie. Na verloop van tijd kwam ze in 69 op mij zitten, en kon ik haar ook weer uitgebreid beffen. daarna nog uitvoerig in 3 standjes geneukt, en uiteindelijk met de hand afgemaakt, waarbij ze ook nog lekker met mijn ballen speelde. Na afloop nog wat gezellig liggen nakletsen, en uiteindelijk beiden weer een wasje gedaan. Daarna aankleden, en met een big smile die niet achter een mondmasker past weer de straat op. Ik kijk nu al weer uit naar mijn volgende bezoek aan Amanda.

Hoeveel heb je hiervoor gespendeerd als ik vragen mag ,  en ik heb van iemand horen zeggen dat beffen en kussen uit den boze was nu bij Amanda wegens de maatregelingen ....

Ik heb 100 besteed voor een half uur. Wat service betreft kan ik me voorstellen dat ze bij eenmalige klanten voorzichtiger is dan bij vaste langdurige klanten zoals ik.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #91 Gepost op: 19 juni 2020, 16:08:41 »
Ik heb gisteren mijn eerste bezoek gebracht aan het SKW na de heropening, en hierbij deze topper bezocht.

Toen Amanda mij zag, deed ze meteen de deur open, en toen ik binnen was kreeg ik een mondmasker aangereikt, en vroeg ze me de handgel te gebruiken. Daarna wat gesproken over hoe blij ze was me eindelijk weer te zien, en dat ze blij was dat ze weer aan het werk kon, en meer van dat soort zaken. En elkaar eens lekker geknuffeld, en gekust. Dit ging wel iets rustiger en voorzichtiger dan gebruikelijk, en de laatste kus die altijd op de mond was, bleef deze keer achterwege. Toen beiden onze kleding uitgedaan, en de gebruikelijke wasjes gedaan, en op bed beland. Hier ging het zijn gebruikelijke gang. Amanda begon aan een lange, uitgebreidde, en gevarieerde pijpsessie. Na verloop van tijd kwam ze in 69 op mij zitten, en kon ik haar ook weer uitgebreid beffen. daarna nog uitvoerig in 3 standjes geneukt, en uiteindelijk met de hand afgemaakt, waarbij ze ook nog lekker met mijn ballen speelde. Na afloop nog wat gezellig liggen nakletsen, en uiteindelijk beiden weer een wasje gedaan. Daarna aankleden, en met een big smile die niet achter een mondmasker past weer de straat op. Ik kijk nu al weer uit naar mijn volgende bezoek aan Amanda.

Hoeveel heb je hiervoor gespendeerd als ik vragen mag ,  en ik heb van iemand horen zeggen dat beffen en kussen uit den boze was nu bij Amanda wegens de maatregelingen ....

Ik heb 100 besteed voor een half uur. Wat service betreft kan ik me voorstellen dat ze bij eenmalige klanten voorzichtiger is dan bij vaste langdurige klanten zoals ik.


Dat ze in de gegeven omstandigheden voorzichtiger is met eenmalige klanten lijkt mij de logica zélf. Daar kun je haar geen ongelijk in geven, denk ik.

Ik zou zelfs denken dat dat wel bij meer dames het geval is, zij willen het natuurlijk ook graag veilig houden!


Offline klembus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #92 Gepost op: 4 juli 2020, 04:49:54 »
Is Amanda nog aanwezig en hoe is het na de corona tijd met bepaalde diensten van haar zoals Soft SM handelingen .. enz...en zijn ze nog hetzelfde of wat terughoudender door de corona .

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #93 Gepost op: 4 juli 2020, 08:50:37 »
Is Amanda nog aanwezig en hoe is het na de corona tijd met bepaalde diensten van haar zoals Soft SM handelingen .. enz...en zijn ze nog hetzelfde of wat terughoudender door de corona .
Ja, ze is er nog.
Bij soft sm wordt er niet gezoend, en dat is het enige wat niet mag volgens de richtlijnen.
Maar die vraag? Je kan toch, vooraleer je de vraag post of ze er is, even jezelf de moeite getroosten haar topic te lezen (je bent er dan toch)  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline klembus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #94 Gepost op: 4 juli 2020, 10:51:45 »
Is Amanda nog aanwezig en hoe is het na de corona tijd met bepaalde diensten van haar zoals Soft SM handelingen .. enz...en zijn ze nog hetzelfde of wat terughoudender door de corona .
Ja, ze is er nog.
Bij soft sm wordt er niet gezoend, en dat is het enige wat niet mag volgens de richtlijnen.
Maar die vraag? Je kan toch, vooraleer je de vraag post of ze er is, even jezelf de moeite getroosten haar topic te lezen (je bent er dan toch)  ;D

Heb ik gelezen maar nog weinig te lezen over bezoekjes na de opening

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #95 Gepost op: 4 juli 2020, 11:12:13 »
Is Amanda nog aanwezig en hoe is het na de corona tijd met bepaalde diensten van haar zoals Soft SM handelingen .. enz...en zijn ze nog hetzelfde of wat terughoudender door de corona .
Ja, ze is er nog.
Bij soft sm wordt er niet gezoend, en dat is het enige wat niet mag volgens de richtlijnen.
Maar die vraag? Je kan toch, vooraleer je de vraag post of ze er is, even jezelf de moeite getroosten haar topic te lezen (je bent er dan toch)  ;D

Heb ik gelezen maar nog weinig te lezen over bezoekjes na de opening
Verbeter de wereld, begin bij jezelf .... 12 berichten .... 0, nada, geen enkele recensie
Dus even zelf al je bezoekjes neerpoten vooraleer je dat verwacht van anderen  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline klembus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #96 Gepost op: 4 juli 2020, 11:25:44 »
Wat heeft er jouw gebeten ? Omhooggevallen ventje , als ik een recentie zal schrijven is het de waarheid en niet zoals zovelen die er op los liegen om toch maar gezien te worden als een macho ... 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #97 Gepost op: 4 juli 2020, 11:31:19 »
Wat heeft er jouw gebeten ? Omhooggevallen ventje
Dank U.
13 berichten
0 recensies
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #98 Gepost op: 4 juli 2020, 11:39:58 »
Is Amanda nog aanwezig en hoe is het na de corona tijd met bepaalde diensten van haar zoals Soft SM handelingen .. enz...en zijn ze nog hetzelfde of wat terughoudender door de corona .
Ja, ze is er nog.
Bij soft sm wordt er niet gezoend, en dat is het enige wat niet mag volgens de richtlijnen.
Maar die vraag? Je kan toch, vooraleer je de vraag post of ze er is, even jezelf de moeite getroosten haar topic te lezen (je bent er dan toch)  ;D

Heb ik gelezen maar nog weinig te lezen over bezoekjes na de opening
Verbeter de wereld, begin bij jezelf .... 12 berichten .... 0, nada, geen enkele recensie
Dus even zelf al je bezoekjes neerpoten vooraleer je dat verwacht van anderen  ;)

Wat heeft er jouw gebeten ? Omhooggevallen ventje , als ik een recentie zal schrijven is het de waarheid en niet zoals zovelen die er op los liegen om toch maar gezien te worden als een macho ...

Als je een ervaren skw wandelaar bent weet je snel genoeg welke verhalen je kunt geloven en welke niet. De meesten schrijven waarheidsgetrouwe recensies.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #99 Gepost op: 4 juli 2020, 12:48:22 »
Wat heeft er jouw gebeten ? Omhooggevallen ventje , als ik een recentie zal schrijven is het de waarheid en niet zoals zovelen die er op los liegen om toch maar gezien te worden als een macho ...
Doorgaans zijn de berichten die hier over meisjes geschreven worden goed betrouwbaar. Ik ken veel van die meisjes en ik lees alles. Ik kan er mij meestel wel in vinden.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #100 Gepost op: 4 juli 2020, 12:59:20 »
Wat heeft er jouw gebeten ? Omhooggevallen ventje , als ik een recentie zal schrijven is het de waarheid en niet zoals zovelen die er op los liegen om toch maar gezien te worden als een macho ...

As je hier als nieuw lid met enige aandacht wat rond-leest dan zie je al snel wie hier kennis van zaken heeft en wie er waarheidsgetrouwe recensies schrijft. Het gebeurt zelden dat ik hier ergens een recensie lees waarvan ik denk de ze niet de waarheid weergeeft.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #101 Gepost op: 4 juli 2020, 15:28:43 »
Hopelijk gaan we hier niet de weg op van dat bevriende forum met wederzijds gescheld en oneindig veel vragen en commentaar van mensen die zelf nooit iets bijdragen.

RB is er altijd in geslaagd dit buiten te houden en de topics van de dames zuiver te houden met nuttige info en betrouwbare recensies.
Ik hoop van harte dat dit zo blijft.

Nu dat andere forum compleet nutteloos is geworden hoop ik dat sommigen  van diegenen die naar hier overwaaien de boel hier niet gaan verpesten.

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #102 Gepost op: 4 juli 2020, 15:34:16 »
Regenachtige avond, het was kalm in skw. Mijn 2 toppers nog niet terug op het toneel na de lockdown. Met de corona maatregelen in het achterhoofd niet goed wetend hoe dames hiermee omgaan.
Schoonheid Amanda eens bezocht na eerder gelezen positieve recensies. Het werd een schot in de roos, heb het me niet beklaagd. Wat een klassedame!!
Voorlopig werkt ze dubbele shiften.
Zelden zulke positieve ervaring meegemaakt als je een dame 1ste maal bezoekt.
Lieve rustige kennismaking, nadat wasje achter de rug was lag ze me uitdagend op te wachten met katachtige ogen.
Pijpkunsten waren goddelijk en zeer gevarieerd: rustig / hard / tandjes er af en toe in (1 van de beste ervaringen na 3 jaren wandelen).
Neukend (zij op top) waande ik me in een TGV. Vele dames laten het initiatief volledig over aan 'de klant'.
Bij Amanda was het net omgekeerd. Die bleef maar gaan en liet me geen seconde met rust.
Nadat ik in doggy enkele minuutjes later was klaargekomen, bleek het niet snel snel over en uit en afbollen. Extreem lieve dame waar je nog een leuke babbeltje mee kon doen.
Ziet ze me nog terug? 100% zeker!! Hoe sneller hoe liever ;)
Ze blijkt veel bezet. Ik begrijp waarom  ;)

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #103 Gepost op: 5 juli 2020, 18:43:07 »
Ik heb Amanda  gistermiddag weer bezocht, en het was weer een zalig weerzien. Een hartelijk welkom, en na het wasje weer de meeste van de gebruikelijke diensten gekregen. Er zit altijd wel wat variatie in, en het is dus nooit tweemaal achter elkaar hetzelfde. Na het opwarmen, waarbij zij mijn oorlelletje likte, in mijn nek zoende, en mijn tepels bewerkte, een zalige pijpbeurt gekregen. Ik kon volop met haar tepels spelen, en er aan likken tijdens het neuken. Amanda steunde met haar handen op mijn borst toen zij on top zat, maar ondertussen krabte ze wel lichtjes over mijn tepels met haar vingernagels. Zalig gewoon. Ook vergat ze mijn ballen niet te kietelen en bewerken.

Na afloop toch nog wel een serieus en redelijk zwaar gesprek gevoerd, maar toch met wat geintjes en lachen afgesloten, en met een big smile weer naar buiten.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 11, Amanda (Roemeens, Dag)
« Reactie #104 Gepost op: 5 juli 2020, 19:01:44 »
Ik heb Amanda  gistermiddag weer bezocht, en het was weer een zalig weerzien. Een hartelijk welkom, en na het wasje weer de meeste van de gebruikelijke diensten gekregen. Er zit altijd wel wat variatie in, en het is dus nooit tweemaal achter elkaar hetzelfde. Na het opwarmen, waarbij zij mijn oorlelletje likte, in mijn nek zoende, en mijn tepels bewerkte, een zalige pijpbeurt gekregen. Ik kon volop met haar tepels spelen, en er aan likken tijdens het neuken. Amanda steunde met haar handen op mijn borst toen zij on top zat, maar ondertussen krabte ze wel lichtjes over mijn tepels met haar vingernagels. Zalig gewoon. Ook vergat ze mijn ballen niet te kietelen en bewerken.

Na afloop toch nog wel een serieus en redelijk zwaar gesprek gevoerd, maar toch met wat geintjes en lachen afgesloten, en met een big smile weer naar buiten.
Amanda, is dat die met haar dik gat die we gisteren tegen kwamen in de gangen van de VT?  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal