Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

MELANY (ex ROSA in veel clubs oa LR Oceans VG)

<< < (2/4) > >>

seksenfun:
Maar geen derde keer.

Dat heb je weer allemaal goed gezien manneke sm  :lol_hitting:.

Ik ben ook maar een mens en wou eigenlijk vooral gewoon dicht bij die schoonheid zijn, privé... én had wel verwacht dat de tweede keer beter zou zijn en niet een afkooksel :douchen.

sexmachine:

--- Citaat van: seksenfun op 27 december 2013, 20:12:48 ---Maar geen derde keer.

Dat heb je weer allemaal goed gezien manneke sm  :lol_hitting: .

Ik ben ook maar een mens en wou eigenlijk vooral gewoon dicht bij die schoonheid zijn, privé... én had wel verwacht dat de tweede keer beter zou zijn en niet een afkooksel :douchen .

--- Einde van citaat ---
Neen, ik vroeg me gewoon af waarom je mensen vertelt dat je er zelfs geen tweede keer zou mee gaan, terwijl je net hetzelfde deed... meer niet zoeken en het is rustig tussen kerst en nieuw, dus een beetje interactie is leuk  :cheer: :pica


Als je een derde keer met Diana wil gaan, lezen we dat graag, maar die kans is nul komma nul, de spreekwoordelijke ezel en drie maal dezelfde steen ....  :lol_hitting: :douchen

seksenfun:
Dat van die ezel heb je dan weer mooi fout.  Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen (maar ik ben dan héél soms een steenezel)  :douchen.

KanariePiet:
Rosa zou opgedoken zijn in FKK Van Goch.

Sjeufke:
Rosa heb ik op 7 maart weer gezien in Panthera

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie