Auteur Topic: aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden  (gelezen 14866 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Reactie #15 Gepost op: 26 juli 2015, 11:45:03 »
Elke club heeft zijn manier van beleid voeren (naar de dames toe).  Geen enkel beleid zal 100 % naar je wensen zijn.  Het komt er op aan daar te gaan werken waar je je het best voelt, nog voor de cijfertjes (of je houdt het niet vol en begint tegen je zin te werken en dus slechtere service te geven --> dalende inkomsten, miserie voor de dame zelf).

Het beleid voeren staat echter totaal los van de opbouw van een site om de club te adverteren en klanten trachten te lokken.  Mijn inzien doe je dit maar best in alle eerlijkheid als je dan toch een trouw publiek wil opbouwen, wat Bab toch probeert.  Logisch want van de massa hebben ze het niet en dat zal ook niet zo worden door de uitbreiding van de club (voorbeelden zat: Villa Marisol, Planet Eden).  Iedereen weet snel dat in club A nooit alle dagen 100 vrouwen aanwezig zijn (sommige durven wel adverteren met 200 vrouwen waar er in werkelijkheid 20 zijn), iedereen weet snel dat van club B de aanwezigheidslijst nooit klopt en voor club B (in dit geval Bab) ook nog eens de set cards van geen kanten kloppen.  Vele mannen zijn geneigd om te zeggen: dat klopt daar toch nooit, ik ga daar niet meer heen.  Dat hoor ik toch vaak zeggen. 

Eerlijkheid duurt het langst  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Reactie #16 Gepost op: 26 juli 2015, 20:10:47 »
Die service vermeld op de website ja. Daar klopt soms ook niet veel van inderdaad. Ook de foto's zijn soms afkomstig uit gloriejaren van een dame, terwijl het intussen allemaal wat meer hangt of er wat lelijke inktplekken bij zijn gekomen.

Ik zie het een ook los van het aanwezigheidsrooster. Volgens mij kun je ook zonder foutieve informatie op de website het de dames en klanten best naar de zin maken. Foutieve informatie werkt m.i. op termijn alleen maar negatief, zeker als in die informatie dingen structureel mooier worden voorgesteld dan ze zijn.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Reactie #17 Gepost op: 26 juli 2015, 21:25:53 »
Ik zal hier het speelhoekje van SEF en Balthasar van maken ....


Nu ga je toch niet beweren dat de foto's van de dames in Babylon bewerkt zijn ..... kom ... je mag en kan tegen Babylon zijn, maar vertel toch geen klinkklare onzin, deze foto's zijn allemaal in Babylon gemaakt, en als plakplaatjes weggewerkt worden, is dat enkel en alleen voor de herkenbaarheid ...


Je mag met spek gooien, Bal, maar niet met een heel varken ......  :bud


Over de service in de paspoortjes, ik denk dat jullie daar ook de bal compleet misslaan, ik heb net even gekeken bij 10 dames waarmee ik op kamer ben geweest in Bab, en de service die vermeld staat klopt als een bus ..... misschien weten jullie niet wat een * betekent  :dance2 :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Reactie #18 Gepost op: 26 juli 2015, 21:35:42 »
Dat beweer ik inderdaad niet :) Ik doelde erop dat deze foto's enige tijd geleden zijn gemaakt en dat de tijd intussen niet stil heeft gestaan. Sommige foto's zijn een jaar of 4 oud. Plakplaatjes worden niet weggewerkt, maar zo door de jaren heen hebben een aantal dames wat bij laten inkten. Leeftijden zijn ook niet altijd bijgewerkt. Ik heb Alexa 4 jaar geleden weleens gedaan (was erg lekker), ik mag hopen dat ze nu toch echt ouder is dan 19.

Ik ben verder niet tegen Babylon of zo. Ik heb wat problemen met dat rooster en alles wat daarbij komt kijken. Tegen de club heb ik verder niets. Ik heb het daar vaak genoeg prima naar m'n zin gehad, personeel is aardig en behulpzaam en de dames ook. Club is op relatief korte afstand een prima alternatief voor drukkere clubs waar het vaak afwerken geblazen is. Qua afstand is het toch een stuk dichterbij dan PSR, Finca, Bernds, etc. Het is ook niet mijn bedoeling om deze club af te kraken. Ik kraak dat rooster af, de club an sich niet.

Ik vraag me af of de uitbreiding van de line up een goede zet is, maar dat zullen de eigenaren beter weten en kunnen inschatten dan ik. :)
« Laatst bewerkt op: 26 juli 2015, 21:40:44 door Balthasar »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Reactie #19 Gepost op: 26 juli 2015, 22:01:54 »
Herhaling van zetten, Bal  :111:
Let's agree to disagree ...... de lijsten zijn er ... en kloppen niet voor de volle 100 percent.
Wij juichen echter lijsten en clubs met foto's van dames toe, onder het motto: het oog wil ook wat
Een club kan niet na ieder plakplaatje nieuwe foto's gaan maken, en foto's (hier gaan we weer) worden enkel gemaakt met toelating van de meiden, wij mogen al blij zijn dat er geen geshopte foto's op staan.



Of Babylon de juiste keuze heeft gemaakt met de uitbreiding?  Het is de beslissing van de clubleiding, hoeven wij ons weinig zorgen over te maken, wij zijn hoerenlopers en managen geen clubs ;)



Topic closed, iedereen heeft zijn zegje kunnen doen, en ieder kan lekker verder schrijven over hun favoriete clubs en buurten, is veel leuker dan ons zorgen hoeven te maken over de lijsten van Babylon, al zou er heel wat kritiek komen moesten ze de aanwezigheidslijsten weghalen, voor sommigen zal het nooit goed zijn namelijk .... daarom .... schrijven over leuke dingen ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Reactie #20 Gepost op: 27 juli 2015, 18:26:15 »
Dat beweer ik inderdaad niet :) Ik doelde erop dat deze foto's enige tijd geleden zijn gemaakt en dat de tijd intussen niet stil heeft gestaan. Sommige foto's zijn een jaar of 4 oud. Plakplaatjes worden niet weggewerkt, maar zo door de jaren heen hebben een aantal dames wat bij laten inkten. Leeftijden zijn ook niet altijd bijgewerkt. Ik heb Alexa 4 jaar geleden weleens gedaan (was erg lekker), ik mag hopen dat ze nu toch echt ouder is dan 19.

Ik ben verder niet tegen Babylon of zo. Ik heb wat problemen met dat rooster en alles wat daarbij komt kijken. Tegen de club heb ik verder niets. Ik heb het daar vaak genoeg prima naar m'n zin gehad, personeel is aardig en behulpzaam en de dames ook. Club is op relatief korte afstand een prima alternatief voor drukkere clubs waar het vaak afwerken geblazen is. Qua afstand is het toch een stuk dichterbij dan PSR, Finca, Bernds, etc. Het is ook niet mijn bedoeling om deze club af te kraken. Ik kraak dat rooster af, de club an sich niet.

Ik vraag me af of de uitbreiding van de line up een goede zet is, maar dat zullen de eigenaren beter weten en kunnen inschatten dan ik. :)

zo 3 weken geleden op een zaterdag was er een fotograaf en wel een professionele dames die in de tijd wat aan hun lichaam hebben veranderd en wat niet vast is gelegd op foto is toen gebeurd oa bianca moest een nieuwe foto sessie ondergaan ook zijn de nieuwe dames vast gelegd . waneer ze geplaats worden geen idee ma geloof mijn ma spoedig de ed laat niet voor de kat ze kut een fotograaf komen   

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
aanwezigheidslijst vs werkelijke aanwezigheid meiden
« Reactie #21 Gepost op: 27 juli 2015, 19:31:43 »
Het topic was op slot om onnodige verdere discussies te voorkomen.
Ieder zijn mening, ieder heeft zijn zegje gedaan, en wie niet graag in Bab komt omdat de aanwezigheidslijst niet voor de volle honderd percent klopt, er zijn genoeg alternatieven, zelfs clubs zonder aanwezigheidslijsten en foto's van de dames ......
Topic blijft op slot
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal