Forum > DOLCE VITA WELLNESS

warm weer vandaag

<< < (2/2)

sexmachine:

--- Citaat van: licky luke op 14 januari 2014, 23:42:50 ---Zo klopt er taalkundig wel meer niet:

* "essentieel" moet zijn "essentiëel" (ik zet graag de puntjes op de "e"...) fout
* "pp" moet zijn "p.p."
* "handoek" moet "handdoek"
* "binnen zwembad" moet zijn "binnenzwembad"
* "prive" moet zijn "privé"Nou Er zal er altijd wel iemand zeggen dat dat zeuren is, of niet uitmaakt. Maar als je een nieuwe tent opent en dat aan de wereld wilt presenteren, vind ik persoonlijk (indien jij iets vindt is dat altijd persoonlijk) dat je je tekst wel even mag (laten) controleren voordat je die publiceert. De manier waarop je je bedrijf presenteert geeft over het algemeen ook een indruk over je bedrijf, in dit geval je club, en van deze tekst krijg ik een slordige indruk...

Misschien zie ik dit omdat ik nu eenmaal een perfectionist ben (hetgeen lang niet altijd een zegen is!), misschien valt het meer mensen op. Het kan natuurlijk ook gewoon een misser zijn, iemand die op het laatste moment snel een tekst in elkaar moest boxen boksen en dat eigenlijk nooit doet? En dat in de club zelf alles tot in de puntjes verzorgd en geregeld is? De toekomst (lees: eerste recensies) (meervoud en enkelvoud maken dat het noch zal, noch zullen kan zijn) zal het uitwijzen...

In ieder geval veel succes met deze nieuwe club gewenst!

--- Einde van citaat ---


<gewoon voor de fun  ;D :dance2 :douchen

Sjeufke:
Als ik aan de wandel ben dan krijg ik het gevoel dat ik mij beter kan toeleggen op de puntjes op de 'i' en de trema op de 'e' van het Roemeens, Bulgaars, Pools, Tsjechisch en sinds kort ook Litouws.
Dit lijkt mij nou echt een uitdaging voor dit forum! Een gerichte taalcursus voor alle geintereseerde rakkers. En zo'n cursus kan dan in de diverse clubs worden gegeven, waar de dames ons helpen met de juiste uitspraak.  :ecomcity:

foots:
Volgens mij heeft Provla hier wat accounts gehackt  :-\ !


Hellup  :17:


Tijd voor iets luchtigs:


De Eerste Wereldoorlog begon tien jaar geleden - Miss België 2014


Groet, Foots  O0


P.S. De moraal van het luchtige verhaal, als je mooi bent hoeft je niet intelligent te zijn. En als je geen Neerlandicus bent mag je toch altijd nog wat pogen te schrijven op Relaxxxboard.


P.S. 2 Vanwege de uitspraak van een oost-europese taal naar een club gaan om mondeling overhoord te worden door een oraal expert ? Jongens het moet toch niet gekker worden  ?

sexmachine:

--- Citaat van: foots op 15 januari 2014, 01:47:58 ---Tijd voor iets luchtigs:
... als je mooi bent hoeft je niet intelligent te zijn....

--- Einde van citaat ---
...ik ben geen van beiden, maar ik kom er ook met wat bruine biljetjes  ;D
[attachimg=1]


Helaas krijg ik nooit wisselgeld terug, zo slecht op kamer is alleen foots  :lol
[attachimg=2]

licky luke:

--- Citaat van: sexmachine op 15 januari 2014, 00:41:17 ---
--- Citaat van: licky luke op 14 januari 2014, 23:42:50 ---Zo klopt er taalkundig wel meer niet:

* "essentieel" moet zijn "essentiëel" (ik zet graag de puntjes op de "e"...) fout
* "pp" moet zijn "p.p."
* "handoek" moet "handdoek"
* "binnen zwembad" moet zijn "binnenzwembad"
* "prive" moet zijn "privé"Nou Er zal er altijd wel iemand zeggen dat dat zeuren is, of niet uitmaakt. Maar als je een nieuwe tent opent en dat aan de wereld wilt presenteren, vind ik persoonlijk (indien jij iets vindt is dat altijd persoonlijk) dat je je tekst wel even mag (laten) controleren voordat je die publiceert. De manier waarop je je bedrijf presenteert geeft over het algemeen ook een indruk over je bedrijf, in dit geval je club, en van deze tekst krijg ik een slordige indruk...

Misschien zie ik dit omdat ik nu eenmaal een perfectionist ben (hetgeen lang niet altijd een zegen is!), misschien valt het meer mensen op. Het kan natuurlijk ook gewoon een misser zijn, iemand die op het laatste moment snel een tekst in elkaar moest boxen boksen en dat eigenlijk nooit doet? En dat in de club zelf alles tot in de puntjes verzorgd en geregeld is? De toekomst (lees: eerste recensies) (meervoud en enkelvoud maken dat het noch zal, noch zullen kan zijn) zal het uitwijzen...

In ieder geval veel succes met deze nieuwe club gewenst!

--- Einde van citaat ---


<gewoon voor de fun  ;D :dance2 :douchen

--- Einde van citaat ---

Kiele kiele kiele....

Je bent voorspelbaar, maar dat wist ik al...

(kan ik wel waarderen overigens)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie