Forum > 69 CLUB - Zele (B)

69 Club (Zele)

(1/21) > >>

seksenfun:
Vooreerst even aan de moderators duidelijk maken dat deze saunaclub niet bij "andere saunaclubs" mag blijven staan maar ergens onder Vlaanderen of bij de saunaclubs in de kijker moet komen natuurlijk.  We mogen deze Vlaamse saunaclub niet verbergen.  We moeten er fier op zijn en met tips (eventueel naar de uitbater) er het beste willen van maken.

De eerste saunaclub naar Duits model is zopas geopend in het Gentse (Zele). Hopelijk wordt het een voltreffer. De unieke kans voor de West- en Oostvlamingen om kennis te maken met dit concept.

Alles lijkt naar Duits voorbeeld opgevat te zijn (inclusief menu's à la carte). Enkel de prijzen liggen hoger dan in Duitsland en Nederland. Een dagkaart kost € 80 (in plaats van € 50 - of minder). Een sessie kost € 65 per halfuur en € 115 per uur (waar dat in Duitsland en Nederland op € 50 voor een halfuur ligt en op € 75 à € 100 voor een uur).

Als het niet aanslaagt zou ik als manager niet wachten op concurrerende Vlaamse saunaclubs maar de prijzen laten dalen. Dan moet het een succes worden want van West-Vlaanderen of Oost-Vlaanderen naar Duitsland rijden is en blijft toch een hele verplaatsing.

Wordt ongetwijfeld vervolgt (en hopelijk in goeie zin)  ;) .

http://www.secret-sins.be/home.php

zeppos58:
Club ligt zeer centraal, kort bij Lokeren en Dendermonde en uiteindelijk is Aalst Antwerpen Gent en zelfs Brussel niet ver af.
Van bij mij thuis 24 km (of 30 min). Dat compenseert de meerprijs ruimschoots.
Dat is meestal 200 km dichter bij huis, tijdwinst en brandstofwinst zijn aanzienlijk.
Hier kan ik gewoon een dag verlof nemen en 's avonds net iets later thuis komen.
Hopelijk wordt dit succesvol, net als de Relax in Mol ooit een succesvolle tijd kende.

En ik zou het niet in het Gentse noemen Zele ligt halverwege de oude baan Dendermonde - Lokeren

foots:
Relaxxxe rakkers,
 
Ik zeg een mooie website en prachtige dames op foto. Ach in Berlijn en in Frankfurt is de entree of de uurprijs ook wat hoger dan in NRW en ook daar zijn vele fan van.
 
Een perfect alternatief voor heren die anders 2 uur of meer moeten reizen (enkele reis !!!). Trouwens van mij mag heel Belgie en NL en ook de rest van Europa volgen (prima concept !).
 
Wij willen deze club ook zeker helpen met een mooie plek op het forum hier. Liefst met een beschrijving en wat van die mooie fotoke's.
 
Groet, Foots  8)

sexmachine:
Ik wil ze onmiddellijk in de kijker plaatsen, heren.
Frontpage? Gelukkig is het geen SM-club  :P ::) ;)

Wie maakt de FAQ?  ;D


Ik dacht bij het lezen van SEF: DIT GAAT NOOIT LANG DUREN, maar ze hebben het in ieder geval slim bekeken, het is een priveclub  ;D ;)
sexmachine zal ze alvast verplaatsen naar saunaclubs, voor ons is het een echte saunaclub naar Duits model  ;)


sexmachine

zeppos58:
De kans is groot dat ik nu donderdag dit huis van verderf met een (inspectie) bezoek vereer. :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie