Forum > 69 CLUB - Zele (B)

opening

(1/7) > >>

seksenfun:
Wie zich opgeeft via het contactformulier, wordt persoonlijk op de hoogte gebracht van de opening(sparty)  ;).

sexmachine:

--- Citaat van: seksenfun op  3 maart 2011, 21:40:28 ---Wie zich opgeeft via het contactformulier, wordt persoonlijk op de hoogte gebracht van de opening(sparty)  ;) .

--- Einde van citaat ---
Alleen moet ik mijn identiteitskaart tonen en die kopieren ze en dat vind ik niet zo leuk, als mijn vrouw dat te weten komt  ;D
Nadelen van een priveclub, je staat op hun ledenlijst, met naam en adres, als daar ooit iets mee misloopt kan je het wel schudden, mijn vrouw lacht nu al  ;)

seksenfun:
Mijn vrouw heeft gewoon niks te zeggen, ik deel de lakens uit, zij is de sloef  ;).

zeppos58:
Het zal er gaan van komen, de reclamespots zijn besteld (en betaald) vraag is enkel welke looser gaat er 110€ inkom geven

sexmachine:

--- Citaat van: zeppos58 op 24 maart 2012, 23:45:19 ---Het zal er gaan van komen, de reclamespots zijn besteld (en betaald) vraag is enkel welke looser gaat er 110€ inkom geven

--- Einde van citaat ---
Zucht  8)
En ik zucht niet voor de toegangsprijs, je moet trouwens niet tot in Bruggen rijden en daar betaal je ook al 60 euro  ;D


Ik zucht omdat ik enkel een blog zie, waar er niets is veranderd tegeneover een jaar geleden.
ALs je iets doet, moet je het goed doen, en een beetje manager moet weten dat in deze tijd, waar informatie op de snelweg veel belangrijker is dan reclamepanelen op vrachtwagens, je een degelijke website moet opzetten.
Niet dus, misschien durft de manager (ik neem aan manager 38 in het rijtje) hier zijn zegje komt doen en wat uitleg komt geven bij het concept.
of dat hij tenminste een degelijke website-blog uit de grond laat stampen, kwestie van niet zo geheimzinnig te doen.


Ik ken geen kat (ik ben dan ook een bugdetneuker, dat klopt) die zo maar even 110 euro inkom gaat ophoesten en dan nog geeneens het concept kennende.
Is er een vaste prijs voor de meiden, of is het een veredelde bar, waar afzuippraktijken hoog in het vaandel gaan gedragen worden, dus champagne-spenderen vereist.? Is het iets anders, het is in ieder geval redelijk geheimzinnig en na een jaar weten we enkel dat deze bar opengaat en dat je er 110 aan inkom moet betalen.
De meeste bars in belgenland vragen geen toegang, daar ga je gratis binnen en dar betaal je heel veel per uur en voor de drank.
Hier net hetzelfde maar dan met betalende inkom? Of toch anders? Geef ons een helder inzicht, manager van dienst....


Ik vrees dat dit, in deze tijde van crisis niet het "klootjesvolk" gaat aantrekken dat nu 200 km bolt om betaalbare sex te hebben, maar eerder het publiek aanspreekt dat met plezier met flessen champagne gooit.


Goed, hun keuze, en uiteraard wensen we hun veel succes, en worden we hier graag op de hoogte gehouden.
Ik geef alvast geen vrijkaartje uit eigen zak weg  ;D :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie