Auteur Topic: Nely, Iranese  (gelezen 5209 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nely, Iranese
« Gepost op: 19 november 2010, 17:47:24 »
Al maanden stak ze m'n ogen uit. Ik weet niet precies hoe het komt dat ik er tot voor kort dan nog niet mee weggegaan was. Misschien door het toedoen van mijn vriendinnetjes?

Aan alles komt een einde. Op een dag waren geen van mijn vriendinnetjes er. Op een dag behoorde de uitspraak dat ik met haar nog nooit was weggeweest tot het verleden.

Ik heb het over een kleine slanke (wat tenger) Iranese dame, nochtans geboren in Duitsland. Ze loopt meestal in een bikini rond en heeft wel eens witte schoentjes aan waabij de hoge hak precies gewoon een metalen buisje is. Ze heeft een zeer mooi typisch bruin kleurtje. Niet zwart, niet zonnebankbruin en niet dat mulat kleurtje. Ze heeft een mooie natuurlijke goeie B-cup en borsten die niet afhangen. Haar loshangende lange zwarte haren rijken tot ongeveer half haar rug. Ze houdt zich het vaakst op in het wellnessgedeelte. Ze zal naar jou lachen als je ze passeert maar jou attackeren ligt niet in haar aard. Ze zit of loopt vaak alleen rond maar heeft best enkele goeie vriendinnetjes in de club. Ze spreekt perfect Duits en vloeiend Engels. Na de sessie wou ze het niet over politiek hebben of ze kent er niets van maar ach... wie begint er nu op het eind over zakkenvullers .

Vandaag (niet vándaag dus ) was het de dag! Mijn beremaat had gezien dat ook zij vond dat het tijd was om eens samen te kameren. Ze heeft 3 pogingen ondernomen. Ze hield het niet bij een lach in het voorbijlopen of een paar simpele aanspreekwoorden. Ze deed vandaag wat meer moeite. Nochtans was het geen slechte dag voor haar. Ik ging vriendelijk in op haar avances maar hapte niet toe. Ik speel er graag eerst wat mee. Het risico bestaat er wel in als je je prooi niet meteen beetneemt dat je ze laat ontsnappen. Ik heb dat al meegemaakt maar wat dan.... Andere en betere .

In de loop van de avond kwamen er echter zo veel nieuwe lolita's binnengewaaid met de storm buiten dat ik ineens niet meer zo perse met haar wou gaan kameren. Van haar weet ik immers dat ze er al een tijd is en zeer waarschijnlijk nog wel een tijd zal blijven. Met nieuwe vrouwen weet je nooit of de club hun zal bevallen. Als dat niet zo is dan zie je ze vaak na enkele dagen nooit weer in de club. Ook dat is geen ramp op zich want dan zie je vroeg of laat die dames ineens in een andere club.

Op het moment dat ik strijdvaardig was, waren blijkbaar al de lolita's reeds verschalkt. Ook onze Iranese dame zag ik niet zo onmiddellijk. Na goed speurwerk zag ik ze dan toch bij haar vriendin in de ruimte waar de dames mogen bellen. Even twijfelde ik of ik in de zetel zou gaan zitten in de belruimte omdat beide dames rechtstaand, wat hangend tegen een muurtje, aan het bellen waren. Ik vond het even later toch maar niet zo'n goed idee. Het is precies of je komt hen afluisteren.

Ik ijsbeerde wat in de omgeving. Ineens moest ik een korte sanitaire stop plegen. Dat deed ik dan ook maar in het toilet aan het wellnessgedeelte. Net toen ik klaar was en de deur open wou doen hoorde ik hoge hakken lopen en was ik al lichtjes bevreesd dat ik haar net mislopen had. Ik opende de deur en zij was met haar vriendin net gepasseerd maar ze zag dat er iemand uit het toilet kwam en zodoende kon zij de wacht overnemen. Ik hield de deur voor haar open, lachte eens maar zei verder niets. Ze riep nog tegen haar vriendin dat ze ze sebiet wel zou zien in de bar. Ik legde mij even comfortabel neer op een van die zachte ligstoelen aan de kant van het zwembad. De bar zou ze niet meer halen als het aan mij lag, en dat lag het ook.

Wanneer ze uit het toilet kwam was ze wel de weg verloren want ze liep naar de sekscinema in plaats van naar de bar. Ze ontweek me dus . Ik bracht mijn geduldheidsmodus maar al in gereedheid want ik wist dat er wel wat mannen in de kino lagen. Toch hoorde ik haar op haar hakken weer afkomen. Ze liep me gewoon voorbij. Ze had al verschillende pogingen ondernomen om mij aan de haak te rijgen maar ik ontsnapte elke keer weer. Nog eens die inspanning leveren om een verloren zaak (waarschijnlijk volgens haar) zag ze allicht niet zitten. Ik vroeg haar dan maar waar ze heen ging. Een beetje verbaasd, kwam ze op me af en kwam mee op de relax zitten. Ze liet me verstaan dat ze dacht dat ik aan het uitrusten was en dat ze me niet wou storen in mijn schoonheidsslaapje. Ik liet haar weten dat ik heel oplettend op haar aan het wachten was.

Ze is zo verblindend mooi en jong én toch was ik niet op voorhand zeker van de zaak. Ze heeft er namelijk nogal een handje van weg om de mannen de kino in te loodsen en zo snel als mogelijk weer uit de kino te geraken om de 50 euro te incasseren.
Proberen gaat mee dus vroeg ik haar of ze met mij even ergens anders wou flaneren. Omdat de plekken in het wellnessgedeelte allemaal bezet waren, gingen we ons dus in de lounge nestelen (waar zij niet snel langdurig komt). Je voelde als het ware dat de andere dames het vreemd vonden dat ze daar knus met mij ging zitten. Het gesprek vlotte maar toch ook weer niet optimaal, naar mijn aanvoelen. De andere tekens van haar waren positief. Ze streelde wat over mijn borst, we zaten best dicht tegen mekaar aan en gaven af en toe een kusje. Er was van haar kant ook helemaal geen haast om de kamer op te gaan. Op een gegeven moment vroeg ze of ik nog iets wou drinken en of we na het drinken van ons drankje naar de kamer zouden gaan. Ik zei haar wat later dat ik anders mijn drankje wel verder op kamer zou opdrinken. Dat vond ze o.k..

Op de kamer heb ik mijn drankje pas uitgedronken na de sessie omdat ik er geen moment meer aan gedacht had. De sessie was dus erg goed, ha ja .

De handdoeken werden door haar op een speciale manier gelegd. Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven maar het was heel erg knus en romantisch. De handdoeken op de hoofdkussens en wat omhoog geduwd.... We lagen precies in een knusse kattenmand dicht bij mekaar. tof!

Omdat ik al ondervonden heb dat vele mannen maar maximaal 30' op kamer willen zijn en omdat ik ook al ondervonden heb dat vele vrouwen daar al op ingesteld zijn en daar dan ook naar werken én omdat zij vaak kortere kinosessies doet, liet ik haar weten dat zolang het leuk blijft, we lekker door kunnen gaan. Ze was daar direct akkoord mee. Zo startte de sessie in alle rust en geleidelijk aan. Er was nooit een geen gevoel van gehaastheid te bespeuren. De sessie werd geleidelijk aan opgebouwd van lief en sensueel strelen en kussen over het hele lichaam tot mijn explosie. Ze vindt het heerlijk als je haar borsten verwent. Pijpen doet ze afwisselend en met veel gevoel en geteas, terwijl ze je geil aankijkt. Ze doet dat graag. Verschillende keren heeft ze mij net niet tot een hoogtepunt laten komen en als het mij allemaal toch wat teveel werd, liet ze mijn lul even met rust en kwam ze weer heel erg lieve en romantische zachte kusjes geven. Mijn lul kwam in 40' niet meer in niet erectionele toestand. Haar houdingen die ze aannam zodat je optimaal van haar mooie lichaam kon genieten waren hier zeker ook niet vreemd aan. Terwijl ze mij pijpte kon ze het zeker waarderen dat ik met mijn vingers met haar poesje speelde en werd ze er al snel vochtig van.
Toen ik voor de zoveelste keer merkte dat ik bijna ging ontploffen, vroeg ik naar een condoom. Ze heeft me dan nadien heerlijk klaargereden. En of. Ze doet dat goed, ze gaat ervoor. Het laatste kwartiertje nog liefjes volgepraat.

Ondanks dat het geen gfe+++ was, kan je ze ook niet onder PSE klasseren en kan je ze ook niet met beide bekronen. Ze is apart, in positieve zin. Ze laat je tussen de regels verstaan dat je maar beter niet verliefd wordt op haar want dat dat stom is. Verder denk ik dat gelaten beertjes en/of beertjes die niet assertief zijn met haar maar een gewone goeie sessie gaan hebben. Eigen inbreng loont bij haar .

Waarom een andere dame later op de avond liet weten dat ze niet zo gelukkig was met het feit dat ik met haar was geweest, weet ik niet maar kom ik in de toekomst misschien nog wel te weten .
« Laatst bewerkt op: 27 maart 2011, 20:44:30 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Iranese
« Reactie #1 Gepost op: 19 november 2010, 18:09:06 »
Deze Iraneense is zeer zeker bloedmooi alleen hoe heet deze schoonheid ?
Dat is de vraag voor de rakkers die PSR gaan bezoeken.
 
Groet, Foots  ;)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Iranese
« Reactie #2 Gepost op: 19 november 2010, 18:35:19 »
Ik zal het haar morgen eens vragen en proberen om niet te vergeten  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Iranese
« Reactie #3 Gepost op: 19 november 2010, 18:38:28 »
Voel je niet schuldig, mij heeft ze het ook gezegd, maar dat is praten tegen een vergiet, ik vergeet bijna alles.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Iranese
« Reactie #4 Gepost op: 21 november 2010, 15:38:07 »
Gisteren weer een superdag beleefd tussen vele knappe dames, meer later maar alvast een antwoord op de prangende foots-vraag: onze Iranese heet Nely en werkte voorheen nog in Samya  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Iranese
« Reactie #5 Gepost op: 21 november 2010, 18:30:37 »
Normaal is ze 's zaterdags present maar gisteren was ze er niet.  Een dagje extra er tussen uit of definitief weg? 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Iranese
« Reactie #6 Gepost op: 26 november 2010, 21:44:53 »
Nog niet terug.  Op vakantie?  Of moet ik nu werkelijk tevreden zijn dat ik ze nog net op tijd kon knippen  ;)?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Iranese
« Reactie #7 Gepost op: 9 december 2010, 18:55:40 »
Nely werkt (voorlopig) in Yin Yang  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nely, Iranese
« Reactie #8 Gepost op: 13 februari 2011, 19:55:26 »
Mag weer verplaatste worden naar haar oude stal PSR  ;).

Als zo vaak verblijven dames lang in één club en gaan dan hoppen en weer terug te keren naar hun stamclub  ;).

Weeral een prachtfiguurtje erbij (weer erbij)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nely, Iranese
« Reactie #9 Gepost op: 27 maart 2011, 20:08:53 »
Blijkbaar heeft Nely nog geen paspoortje.  Hoewel ik ze even kwijt ben toch maar aanmaken.

haarkleur/-lengte: zwart/lang (loshandend)
ogen: bruin 
lengte: 1,57
postuur/cupmaat: slank en fijn/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Iranese/Duits en Engels (beide vloeiend)
leeftijd: ongeveer 23
tatoeages/piercings: niet op gelet/niet op gelet
service: PZC, NMC, tongzoenen, knuffel, strelen, vingeren, beffen
opmerkingen: geen GFE, ook geen PSE, ze is gewoon apart en bezorgt je een geweldige tijd op kamer, pijpen doet ze voortreffelijk en met veel geteas, speelt goed in op jouw intiatieven maar weet jou ook zelf te verwennen.

Als iemand ze gevonden heeft, geef maar een seintje  ;).
« Laatst bewerkt op: 27 maart 2011, 20:45:02 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nely, Iranese
« Reactie #10 Gepost op: 2 maart 2012, 23:43:31 »
Mag naar het archief, zal niet meer opduiken de eerste maanden  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man