Auteur Topic: Micky (Mikey) (Roemeense)  (gelezen 2613 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Micky (Mikey) (Roemeense)
« Gepost op: 27 maart 2011, 22:11:16 »
haarkleur/-lengte: zwart/halflang (sluik)
ogen: 
lengte: 1,70
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke C
nationaliteit/taal: Roemeense/Engels en vrij goed Duits
leeftijd: vooraan in de twintig
tatoeages/piercings: ?/?
service: tongzoenen, beffen, PZC, NMC
opmerkingen: geen FT, werkte voorheen in Mondial en Samya, een spring-in-'t-veld, heel lief, uitmuntend pijpen, zeer innig tongzoenen, GFE tot en met  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Micky (Mikey) (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 29 oktober 2011, 22:28:05 »
Het kan wel even duren maar de date is geweest.

Het was al een leuk feest voor het kameren. Ik had al lang een oogje op haar en wist al gedurende meerdere dagen vooraleer ik naar PSR ging dat ik met haar zou gaan. Ik vertelde zelfs een andere dame die bij mij kwam polsen dat mijn eerste kamertje niet zij zou zijn. Mickey had het al half opgegeven. Ze dacht dat ik ooit maar wat zei toen ik zei dat ik zeker met haar eens wou gaan kameren. Die zekerheid was er bij mij gekomen doordat ik een paar maanden geleden eens een uurtje vertoefd had in de lounge van PSR met haar. In eerste instantie was het eigenlijk after sales van Gloria, die toen nog in PSR werkte. Mickey zat er echter bij omdat ze goed bevriend is met Gloria. Al gauw zat ik in het gezelschap van twee mooie dames. Zo leerde ik Mickey beter kennen. Zo geraakte ik ervan overtuigd dat ik zeker eens met haar op kamer zou moeten trekken.

Omstreeks half negen 's avonds zat Mickey bij een vriendin wat te kletsen. Ik ging in een andere sofa liggen, tegenover haar. Ineens hadden we mekaar in de mot (ik haar al langer). Ze wenkte me. Ik wenkte haar op mijn beurt en ze kwam bij me zitten. Mickey trakteerde me meteen met een flinke tongzoen. Gehaast was ze zeker niet. Ze nam alle tijd. Die tijd zou meer dan drie uur duren. De laatste twee uur zou het gezelschap uitbreiding nemen. Mijn berenmaat kwam vlak bij me zitten en wat later riep hij Sibyl bij hem. Met ons vieren hebben we veel plezier gemaakt en wat geflirt. We hebben ook een cocktial gedronken. Eentje maar omdat de seks ook nog moet kunnen natuurlijk. Met ons vieren hebben we veel leukte gemaakt. Toen ik nog alleen met Mickey was en ook voor het grootste gedeelte dat mijn berenmaat in mijn buurt zat, bleef Mickey vrij onondeugend. Seksuele acties op de bank gaf ze niet, buiten wat tongzoenen, een kusje, wat strelen, speels op me rijden, wat dicht tegen mekaar liggen. Ze was wel speels en grappig. Precies helemaal zichzelf.

Op den duur kregen we van de dames kamervoorstelletjes. Zowel van Sibyl als van Mickey. De twee dames waren onderling akkoord om met ons vieren op kamer te gaan. Ik heb dit met mijn berenvriend al wel eens gedaan in Planet maar had daar nu geen zin in. Ik wou alleen met Mickey. Absoluut! Gelukkig waren ook mijn berenvriend en ik het daar over eens. Hij wou deze keer ook absoluut alleen met zijn dame op kamer gaan. De dames bleven proberen maar konden hun slag niet thuishalen. Zou Mickey in combi met een andere dame waar ze goed mee kan opschieten super zijn op kamer? Ik kan het niet weten want we gingen niet op het voorstel in. Mickey en Sibyl tongzoenden mekaar wel op een gegeven moment om ons te proberen toch te overtuigen. Ze deden zelfs een voorstel dat ik nog nooit meemaakte in heel mijn wandelcarrière. Beide dames zagen het wel zitten als mijn berenvriend en ik ook wat met mekaar zouden bezig zijn. Niet neuken maar wel tongzoenen. Ja wadde, nee, merci, erg bedankt. Ik vermoed wel dat Mickey geen taboes kent op kamer in gezelschap van meer dan zij en één man. Het is maar een vermoeden.
Laat ik nu uitschijnen dat het niet goed was op kamer met haar alleen. Nee, dat wil ik niet laten uitschijnen want ik ben met haar dik twee uur op kamer geweest. Financieel pluimt ze de mannen ook niet want ze was tevreden met € 200. De tijd op kamer (die al ruim was) maar we mogen ook de hele lange pre sales time niet vergeten. (Ze moesten zelfs op de deur komen kloppen iets na twee uur 's nachts. Dit maakte ik nog niet eerder mee.) Ik had ze makkelijk wat extra gegeven, als de kamersessie zo subliem had geweest als het pre salen. Dat was dus niet.

Op kamer kleedde Mickey haar al direct uit. Dat is een standaard procedure maar wijst dus al meteen op iets. Het is de gewone gang van zaken maar. Ik had misschien té veel van haar verwacht? Bovendien kreeg ik enige tijd voor we op kamer gingen wat buikoprispingen. Ik kon natuurlijk niet na zo lang pre salen zeggen dat ik me niet helemaal 100 % voelde en niet zou gaan kameren. Ik had daarom niet de moed om haar op een ander spoor te slepen. Het spoor van het spontane, niet het routineuze. De routine ging door op kamer. Je weet wel. Je komen tongzoenen en dan al snel willen afzakken met kusjes op je borstkas, zo naar onder en beginnen pijpen. Hier had ik wel de moed om het automatisme wat af te remmen.

Toen is er wat gebeurd dat ik nooit had kunnen denken en waar ik achteraf erg van verschoot. Had ik haar zó lang gebeft? Ongeveer een uur. Ze vertelde me achteraf dat ze twee keer (net geen drie keer) was klaargekomen door mijn orale verwennerij. Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat er inderdaad enkele momenten waren dat ik haar kutsap heerlijk kon proeven. Ik geloof echter niet dat ze is klaargekomen. Ze trok op momenten ook telkens wat weg. Allicht de momenten dat ze bijna ging komen, wat ze dus heeft vermeden. Niettenstaande dit moet ik ook eerlijk zeggen dat ze nooit overdreef in kreungeluiden, dat ze haar borsten zelf stevig kneedde, kronkelde.... Ze heeft er volgens mij heel erg van genoten en ik ook want anders zou de tijd dat ik haar befte niet zo voorbijgevlogen zijn. Anderzijds voel ik me nu een beetje bedrogen. Ik vermoed dus sterk dat ze niet is klaargekomen door wat ik daarnet al schreef en ook omdat ze op geen enkel moment gevraagd heeft om enige minuutjes haar clitoris met rust te laten. In die zin heeft ze ergens een makkelijk uurtje verdiend. Zo voel ik het aan. Uiteraard heb ik haar wel een uur gebeft natuurlijk. Daarna was het haar toer om aan het werk te slaan. Dat deed ze. Zoals ze begonnen was. Veel tongzoenen, naar onder afzakken al kussend over mijn borsten, met haar vingers over mijn lijf strelend. Haar pijpwerk was fenomenaal te noemen. Daar is ze uiterst sterk in. Voor mij persoonlijk althans. Iedereen heeft het graag op een andere manier. Ze zoog erg hard, ook op en af op mijn eikel, vergeet de balletjes niet mee te nemen, streelt met haar tong over mijn grote penisaders, gaat enkele malen deep throat, wisseld af. Perfect met andere woorden.
Ik ben heerlijk klaargekomen door de blow job. Niet geneukt met Mickey. Na de sessie had ik zoiets van: een goeie pijpbeurt met haar alleen had goedkoper geweest en dan had ik alleen mijn volle plezier gehad. Jij betaalt immers. Toch was de sessie niet té lang. Ik heb heerlijk genoten, we namen nog samen een douche en deden dan nog wat ondeugend (ineens was ze weer veel spontaner en speelser; Mickey heeft blijkbaar iets "speciaals" nodig, anders valt ze al snel in routinewerk). We hadden ook meer dan drie uur pret voor de bedpret dus meer (veel meer) dan € 50 had ze toch sowieso al verdiend.

Achteraf bekeken is het vooral het verschil in spontaniteit voor de kamer en op de kamer dat het verschil hier uitmaakt. Ik had ook de indruk dat Mickey mij wel leuk vond maar mijn vriendbeer nog veel leuker. Ik heb daar totaal geen probleem mee. De volgende keer dat ik in PSR was (een dag later) was haar reactie gewoon vriendelijk zoals ze altijd was geweest. Niets meer dan dat. Niet iets meer omdat we de dag daarvoor zo'n leute hadden samen. De zogenoemde fantastische klik was er dus duidelijk toch niet. Door omstandigheden (van beide)?

Ach, ik voelde me op dat moment niet 100 %. Mijn gezelschap zal ook geen 100 % geweest zijn. Misschien ga ik nog wel eens met haar alleen om te zien wat het dan geeft. Allicht zullen we nog wel eens met vier op kamer geraken. Dat was in Planet voor herhaling vatbaar. Liefst nadat ik nog eens eerst alleen met haar ben geweest.

Over het tongzoenen wil ik nog wel wat kwijt. Mickey tongzoent enorm veel maar wild en snel. Ik heb het liever wat rustiger met wat meer intimiteitsgevoel. Ik trachtte haar tongdraaisnelheid in te tomen maar daar was ze niet voor te vinden, voelde ik zo.

Mickey dus. Bij mij was ze op kamer een stuk minder spontaan en haarzelf als buiten de kamer. Mickey tonzoent veel maar zonder intimiteit. Mickey pijpt als een volleerde Russische dame. Mickey is beter als er iets speciaals in het spel komt: douchesessie, met meerdere op kamer - dit laatste vermoed ik, temeer ze dat spontaan voorstelde -). Mijn verwachtigen waren hooggespannen met haar. Allicht ben ik daarom een beetje een illusie armer geworden. Mezelf kennende zal ik met haar weer op een keer een illusie rijker willen worden.

Eén ding heb ik toch weer geleerd. Ik zal niet zo makkelijk meer beginnen werken bij een dame (lees: beffen).

Wat een verhaal weeral  ;) .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Micky (Mikey) (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 30 oktober 2011, 00:22:07 »
Ach, ik dacht ik lees het weer eens, gadverdamme.
Ieder zijn plezier S&F, Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Micky (Mikey) (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 30 oktober 2011, 00:57:19 »
Ik lees het weer. Seks en Fun, mooie recensie en eerlijk.
Maar alweer krijg ik het gevoel van ... geef dat wijf wat ze verdient, jou kennende weet ik dat de presales zeker een uur heeft geduurd, een uur dat die griet bij je verblijft. Nu is dat op zich een mooi gegeven, dat klopt, en eze keer volgde er wel een kamergang. Maar dat eeuwig nadenken, jij lijkt wel een hele studie te maken over een hoertje vooraleer de kamerbeurt, tijdens de kamerbeurt en na de kamerbeurt.
Jij schijnt niet te begrijpen dat die klik louter financieel is, en dat diegenen die jou erg goed doen voelen bij hen, dat ook maar enkel en alleen voor de centen is, dus gespeeld, actrices. En een betere actrice verdient beter bij jou dan een slechte, terwijl laatstgenoemde eigenlijk een bedriegster is, en de eerste eerlijk.
Als ik jou recensies begin te lezen, vraag ik me steeds af waar eht gaat mislopen met een bepaalde meid. Ofwel begroet ze je niet vriendelijk genoeg, ofwel is de preslaes niet lang genoeg, is er op de kamergang een puntje van kritiek te leveren, of gedraagt de meid nadien zich niet naar jouw verwachtingen. Alweer, harde cash seks en fun.
En dan kom ik terug op je drinkgeld, dat je niet wou geven. Ze zal denken, genoeg gewerkt voor mijn 200 euro, en gelijk heeft ze.

Indien we van een meid al gaan verwachten dat ze voor de sessie en na de sessie moet blijven, awel, heel erg simpel, betaal dan die extra tijd, en ze doen het met plezier. Pimmetje is hier het sleutelwoord , Pimmetje en Melanie, dan heb je de meid voor jou alleen.
Bij normale stervelingen zoals jij en ik blijven die niet zomaar hangen he. Ze zouden dom moeten zijn, want de kans terug de kamer op te trekken is klein nadien.


Ik bekritiseer je gedrag niet, je doet immers wat jij wil, maar een meid hoeft in PSR enkel te doen wat op de binnenkant van de lockers hangt, en daar staat geen pre- en nasales bij schatje  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Micky (Mikey) (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 2 maart 2012, 23:30:48 »
Mag naar het archief, komt niet meer terug in afzienbare tijd  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man