Auteur Topic: Duitse met Thaise trekjes (Kathy?)  (gelezen 1768 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Duitse met Thaise trekjes (Kathy?)
« Gepost op: 21 november 2010, 18:13:37 »
Haarkleur/-lengte : heel donkerbruin tot zwart/halflang tot op de schouders (soms opgestoken)
Lengte dame : 1,63 m
Postuur/Cupmaat : slank/B-cup
Nationaliteit/Taal : Duits (en nog wat?)/Duits
Leeftijd : ongeveer 20
Tatoeages/Piercings : niet op gelet, zeker niet opvallend/overdreven
Opmerkingen: geen ondervinding met services, vriendelijk, mooi gebruind lichaam (Thais kleurtje en ook in gezicht een beetje Thaise trekjes)
Ping-pongt graag met haar zeer slanke blonde vriendin en heeft nog een blonde vriendin met korter haar en meer girl next door type.
Ik heb gehoord dat ze op kamer o.k. en lief is maar voorzichtig tongzoent.  Bevestiging volgt, neem ik aan (door anderen of mezelf).
« Laatst bewerkt op: 3 april 2011, 00:13:18 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Duitse met Thaise trekjes (Kathy?)
« Reactie #1 Gepost op: 21 november 2010, 19:11:14 »
Haarkleur/-lengte : heel donkerbruin tot zwart/halflang tot op de schouders (soms opgestoken)
Lengte dame : 1,63 m
Postuur/Cupmaat : slank/B-cup
Nationaliteit/Taal : Duits (en nog wat?)/Duits
Leeftijd : ongeveer 20
Tatoeages/Piercings : niet op gelet, zeker niet opvallend/overdreven
Opmerkingen: geen ondervinding met services, vriendelijk, mooi gebruind lichaam (Thais kleurtje en ook in gezicht een beetje Thaise trekjes)
Ping-pongt graag met haar zeer slanke blonde vriendin en heeft nog een blonde vriendin met korter haar en meer girl next door type.
Ik heb gehoord dat ze op kamer o.k. en lief is maar voorzichtig tongzoent.  Bevestiging volgt, neem ik aan (door anderen of mezelf).
Als ze ietwat Thais bloed in haar aderen heeft, moet je haar uitdagen voor een partijtje pool, als je op "uwe zak" krijgt weten we wel zeker dat ze Thais is  ;D ;) 
En als je hulp nodig hebt, ik kan wel winnen met poolen en ping-pongen, Jünther en ik hebben Foots en consoorten nog zwaar belachelijk gemaakt een twee maand geleden  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Duitse met Thaise trekjes (Kathy?)
« Reactie #2 Gepost op: 26 november 2010, 21:43:14 »
Mee op trot met Pria (allicht vèr weg van deze schurk)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Duitse met Thaise trekjes (Kathy?)
« Reactie #3 Gepost op: 3 april 2011, 00:13:45 »
Nog steeds regelmatig aanwezig, haar twee vriendinnetjes niet  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Duitse met Thaise trekjes (Kathy?)
« Reactie #4 Gepost op: 2 maart 2012, 23:38:05 »
Ik heb ze nu ook al enige tijd niet meer gespot.  Nog even afwachten vooraleer we ze naar de kelders dragen dan maar  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man