Auteur Topic: Rebecca  (gelezen 1016 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Rebecca
« Gepost op: 10 februari 2012, 11:05:34 »
Plaats van tewerkstelling: PSR
Naam: Rebecca
Nationaliteit: Albanees - Spaans ==> Roemeens dus
Leeftijd: half in de 20
Haarkleur: Blond
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: C - cup, echt
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, Vingeren, Beffen, PZC, NMC en tongzoenen
Shift: /
Kosten: 150 euro voor anderhalf uur

Eerste sessie:

Rebecca vertelde me dat ze van "den Espagnol" komt. Ik bekeek haar argwanend. Toen vertelde ze met dat ze eigenlijk een mix is tussen Albanees en Spaans. Rebecca was eigenlijk helemaal niet mijn type maar had wel blond haar. Dit was de enige reden dat ze me kon verleiden tot kameren.

Het is geen lelijke vrouw maar ik vind haar ook niet mooi. Op kamer aangekomen duurde het wel even voordat kleine Roberto in gang schoot. Ze prikkelde me niet echt... Na veel werk, kreeg ze hem toch hard.

Tongzoenen deed ze in het begin heel matig. Het verbeterde wel naargelang de duur van de sessie maar ik heb het zelf  - wat tongzoenen betreft dan - afgekapt. Als ze het liever niet doen, is het voor mij ok...

Zoals gezegd werd ik er in het begin allemaal niet geil van en dat had zijn invloed op kleine Roberto... Na een body to body en wat wederzijds geflikflooi was er nog altijd niet veel leven in kleine Roberto gekomen.  :-[ Ze begon dan maar aan een PZC.

Haar orale vaardigheden zijn niet om over naar huis te schrijven. Weinig druk en veel te zacht. Met wat tips van mijn kant en zelf wat getrek kwam er EINDELIJK schot in de zaak! ;D

Helaas had het allemaal wat te lang geduurd en vroeg ik de sessie te verlengen tot een uur zodat ik nog rustig mijn tijd kon nemen. Ik wou niet zo van kamer komen...

Tot hier toe had ik van haar nog geen hoge pet op.

Dit veranderde tijdens het neuken wat ze bijzonder goed doet. Echt een geile sessie gehad die meer naar PSE overhelde dan naar GFE...

Ze liet zich gewillig nemen in alle mogelijke en geile standjes. Zelfs missionaris was speciaal omdat haar benen zeer hoog in de lucht staken en ze hard tegenstootte...

Enfin, zo kwam ik toch nog lekker klaar. Helaas dat ik er helemaal niks van bakte...

Tweede sessie:

Normaal had ik niet meer met haar gegaan maar ze verleidde me op slinkse wijze aan de bar terwijl ik stond te slapen...

Enfin, het tongzoenen was nu veel beter. Voor de rest verliep de sessie zoals de eerste. Oraal vond ik ze te zwak.



« Laatst bewerkt op: 10 februari 2012, 11:08:23 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Rebecca
« Reactie #1 Gepost op: 2 maart 2012, 23:21:56 »
Was gisteren weer van de partij  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man