Forum > BRUSSEL

Live from de Aarschotstraat

(1/21) > >>

KanariePiet:
Ik heb geen zin meer om te werken, dus ik ga een terrasje doen aan de A-straat. En dan zal ik maar ineens ne 'live from' openen he ;) :)).

KanariePiet:
Ben aan het wandelen. Op uiteraard het slechtst mogelijke moment (shiftwissel). Ben al bijna de ganse straat afgegaan en heb slechts 5 vrouwen gezien, waarvan amper 2 enigszins de moeite waren. Tijd om een duveltje te gaan drinken, lijkt me 8).

KanariePiet:
Wel een voordeel aan dit tijdstip: je ziet de dames toekomen in normale plunje en zonder make-up. Is eens iets anders die meiden zo te zien 8).

KanariePiet:
De terrasjes zijn uiteraard allemaal volzet... Ben dan maar eens in café 'The Red Devils' gaan kijken, maar das helemaal niks. Toch niet voor deze straat. Veel te modern en te loungie. Er zat ook geen kat. Ik was er dan ook sneller terug buiten dan ik er binnen was.

Zit nu dan meer weer in 'Den Bureau'. Lekker koel hier, ondanks de vele ambtenaren die niet naar huis willen naar moeder de vrouw.

Wat er ook van zij: de Duvel smaakt ;D.

KanariePiet:
Ambiance in 'den Bureau'. Louise Attaque - J't'emmène Au Vent knalde door de speakers en de ambtenaren werden zot ;D :





Ik kreeg instant kippenvel en moest onmiddellijk terugdenken aan de vele leuke momenten die ik vroeger in deze straat heb beleefd, zowel in de cafeetjes als 'elders' ;) .

Zucht. Wat mis ik die tijd...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie