Auteur Topic: SOFIE'KEN (GENT)  (gelezen 19549 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
SOFIE'KEN (GENT)
« Gepost op: 7 februari 2014, 16:10:00 »
Beginnende wandelaars, kijk eerst grondig naar de aangeboden diensten en doe niet lijk ik.
Op de zomerse dag was ik op  Zwijnaardse Steenweg en in mijn notitieboekje het nummer van
Sofie'ken opgezocht. Man, man,man, toch was me dat een ramp. Het beddegoed in de slaapkamer, had iets weg van het linnen van een vrijgezel die in maanden zijn bed niet had
ververst. Tongzoenen deed ze ook al niet, dus GFE tarara. En toen ik haar wou beffen kwam
geurtje me tegemoet dat me doet denken aan een oester die een namiddag in de zon heeft
gelegen. Bibi was rap riebedebie.
Begrijp dus niet dat met dergelijke wansmakelijke service je nog klanten aantrekt. En toch
het is nu een paar geleden adverteert dame er nog lustig op los.
Vooral in het segment van de goedkopere dames maak je meer kans dit aan te treffen. Dame adverteert op schatjes.net Oost-Vlaanderen
« Laatst bewerkt op: 7 februari 2014, 16:18:14 door mechelen »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SOFIE'KEN (GENT)
« Reactie #1 Gepost op: 7 februari 2014, 16:18:41 »

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
SOFIE'KEN (GENT)
« Reactie #2 Gepost op: 7 februari 2014, 16:27:15 »
Dank je moderator, moet dit dringend leren, op provla werd ik steevast daarvoor belachelijk
gemaakt. Is wel degelijk de dame in kwestie

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SOFIE'KEN (GENT)
« Reactie #3 Gepost op: 8 februari 2014, 14:12:27 »
Dank je moderator, moet dit dringend leren, op provla werd ik steevast daarvoor belachelijk
gemaakt. Is wel degelijk de dame in kwestie


Beste wandelaar,


Een slechte ervaring is altijd lastiger te te beschrijven, echter hier staat het niet in zwartmakende met emotie overladen woorden.


Hier mag je wel eens een grapje maken, maar het is nooit de bedoeling hier om iemand aan te vallen of belachelijk te maken. Zeker een admin of mod is hier om te helpen of de sfeer te bewaken en informatie te geven.


Afsnauwen, of slimme gemene steken of NL foutjes op irritante manier corrigeren, nee dat past ons niet.


Tja als je van Provla komt val je hier achterover, zover begrijp ik je wel. Wen er maar aan Wandelaar het zal je niet zwaar vallen.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
SOFIE'KEN (GENT)
« Reactie #4 Gepost op: 8 februari 2014, 15:38:48 »
Het was niet mijn bedoeling iemand te kwetsen foots daarvoor heb ik te veel respect voor dames die hun job naar behoren vervullen.
Als iemand klanten ontvangt in dergelijke hygienisch bedroevende omstandigheden is de vraag
heb je dan nog respect en concern naar je klanten
Heb net naar de lijst van hits bekeken op hookers en Sterretje en Rita staan in de toptien, begrijpe, wie het begrijpe kan of wil
Anderzijds heet Belleke heel wat minder hits dan Koko, heeft dat soms iets met het tarief te maken. Ik persoonlijk verkies Belleke haar prijzen zijn de laatste zes jaar stabiel; 150€ per uur, mooie locatie evenzeer de garantie 2x klaarte komen per uur
Van de top zes heb ik er  twee als eerste op het internetforum geplaatst, en van de top twaalf heb ik er zeven gefrequenteerd. Ben dus wat gewoon; maar dergelijke slechte hygiénische toestanden heb ik nog nergens meegemaakt

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SOFIE'KEN (GENT)
« Reactie #5 Gepost op: 8 februari 2014, 16:09:07 »
Het was niet mijn bedoeling iemand te kwetsen foots daarvoor heb ik te veel respect voor dames die hun job naar behoren vervullen.



Dat zie ik en ik maakte je een compliment voor je woordkeuzes.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SOFIE'KEN (GENT)
« Reactie #6 Gepost op: 23 september 2014, 20:08:19 »
Dame is blijkbaar niet meer actief; topic gaat op slot.