Auteur Topic: YLSE (DEVENTER/ZWOLLE)  (gelezen 11877 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mr-magic

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
YLSE (DEVENTER/ZWOLLE)
« Gepost op: 27 maart 2014, 20:03:45 »
woensdag 26-3-2014 via Sexjobs in contact gekomen met Ylse uit omgeving Deventer.
Ylse is een BBW en in haar advertentie staat “Geil en gewillige voluptueuze dame”
Nou dat heb ik geweten wat een heerlijke dame is dit, heb al veel meegemaakt in mijn wandel verleden, maar wat ik hier met Ylse heb meegemaakt slaat wel zo ongeveer alles!
we hadden afgesproken om 19uur bij een station omgeving Deventer, klokslag 19:00 uur komt ze aangereden en stapte uit en was zoekende naar mij, toen ben ik uitgestapt en hebben we elkaar innig omhelsd, in de auto elkaar diep in de ogen gekeken en verdronk er bijna in.Ze zei ga daar ff op een stil donker plekje staan even met elkaar praten, nou van dat praten kwam niet veel dat was gelijk zoenen, voelen, friemelen, vingeren, ze begon te wrijven over mijn gespannen spier en na korte tijd knoopte ze mijn broek open en begon me te pijpen alsof haar leven ervan afhing, zo heerlijk diep! Ik vroeg haar Ylse laten we naar een plek rijden waar we ons vrijer kunnen voelen en gedragen en het lekker af kunnen maken!
Oke zei ze ik zal je zeggen hoe je het beste kunt rijden! Ondertussen tijdens het rijden heb ik haar heerlijk gevingerd en zij mij aan mijn pik getrokken, wat was deze meid nat, en wat had ze er zin in!onderweg lekker over sex gepraat en ze gaf aan ook van fisten te houden, we hadden voor de normale date € 120 voor een dik vol uur afgesproken en fisten koste € 40 meer, en mocht in haar mondspuiten en doorslikken voor € 20 meer ik zeg dat wil ik wel meemaken hihi. dus totaal € 180ze heeft piercings door de tepels, clithood en schaamlippen! erg leuk en maken de plekken lekker gevoelig!na een kleine 10 minuten hadden we een mooi plekje op een weggetje langs de spoorbaan gevonden.daar aangekomen hebben we ons snel ontdaan van onze kleding, Ylse heeft heerlijke borsten met door beide tepels een piercing, we hebben heerlijk gezoend en Ylse wist mij erg geil te maken, nog geiler dan ik op dat moment al was, ze heeft me in de auto gepijpt, zo ontzettend diep, mijn pik van 21 cm was werkelijk helemaal verdwenen in haar keel! Ondertussen heb ik haar stevig gevingerd, toen ben ik boven op haar gekropen en heeft ze me een condoom omgedaan, ze bracht mijn penis zelf lekker naar haar heerlijke neukgrotje toe en na eerst ff zachtjes en opening te hebben gevonden stootte ik in een keer mijn hele pik diep in haar neukgrot,Na een tijdje zei ze zullen we ff buiten gaan staan, bv tegen de motorkap aan, ik zeg dat is een goed idee, nadat we buiten waren alleen op schoenen en een T-shirt (was toch wel koud) heb ik haar heerlijk genomen tegen de auto aan, na korte tijd kwam er een trien aan ik zei haar blijf staan laten we die machinist maar ff lekker gek maken, en bij het naderen van de trein hoorden we ineens een geluidstoon, dus de machinist is denk ik met een stijve paal bij het volgende station aangekomen haha.Heb Ylse buiten heerlijk op dogy style genomen, wat een geile meid is dit, en toen zei ze wil je me nu fisten, had wat glijmiddel op mijn hand en pols gedaan en ben eerst met enkele vingers en toen met alle vingers haar kut binnengegaan, ze zei druk maar iets door en mijn handpalm was ff later verdwenen en ik zat nog iets later min mijn volle hand tot aan mijn armband in haar kut, ik had een samengeknepen hand, binnen in haar kut wou ik mijn hand wat spreiden maar door de zuigkracht van haar kut lukte het niet om mijn vingers te strekken, wat een zuigkracht en wat was dit lekker, ze vroeg me met de hand in en uit haar kut te gaan als of je neukt, heerlijk wat een fijn gevoel was dat!
Het duurde niet lang toen Ylse begon te kreunen van genot, ja dat had ze al veelvuldig gedaan maar nu begon ze zeer intens te kreunen, er kwam weer een trein aan en dat geilde haar zo op dat ze bij echt voorbij gaan van de trein een schreeuw liet horen en op een gigantische heerlijke manier spuitend op mijn neukende hand klaarkwam! Wat een vocht produceert deze lekkere meid, ik had tijdens deze date allang in mijn gedachten gehaald dat dit niet bij deze ene date zal blijven haha.Nadat ik haar buiten nog even lekker geneukt heb zijn we naar binnen gegaan en daar ben ik wederom op haar gaan liggen en heb haar weer lekker geil geneukt.Toen ben ik op mijn stoel gaan liggen en heeft ze mij een vreselijk lekkere pijpbeurt gegeven, ik voelde mijn zaad opborrelen en het duurde dan ook niet lang of mijn pik wilde verlost worden van het sperma, ik zei Ylse het gat komen hoor, en ze begon toen nog krachtiger en nog dieper te pijpen, ze zei spuit je zaad diep in mijn keel! Nou dat wil ik natuurlijk wel en niet veel later kreeg ik een zeer krachtig orgasme, ik schreeuwde het uit van genot, ze likte tot de laatste druppel mijn sperma van mijn pik en toen keek ze me heel diep in mijn ogen, en ineens merkte ik dat ze een slik beweging maakte en opende haar mond, al mijn sperma had ze doorgeslikt, ze zei een auto loopt toch ook niet zonder brandstof he, sperma is voor mij als brandstof, hoe meer hoe beter ik loop haha.We hebben nog een van een heerlijk naspel genoten en hebben ons weer aangekleed, de hele auto was beslagen van haar geproduceerde vocht. We zijn terug gereden en hebben innig afscheid genomen en gelijk een afspraak gemaakt voor een volgend treffen aankomende week.
Ik geniet al bij de gedachte ik haar aankomende week weer ga ontmoeten! En zal daar zeker weer verslag van doen.
 
Ylse bedankt, mij zul je zeker veel vaker zien, en het geld was jij dubbel en dwars waard!

Websites waar ze op te vinden is:
Kinky.nl
Sexjobs
« Laatst bewerkt op: 17 april 2014, 18:52:08 door mechelen »

Offline mr-magic

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
ylse deventer/zwole (uitstekend)
« Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2014, 20:26:22 »
vandaag 27-3-2014 de 2e date met Ylse gehad, en zoals beloofd in mijn eerdere schrijven zou ik daar verslag van doen, wederom een fantastisch geslaagde date!
We hadden afgesproken op de zelfde ontmoetingsplek als de eerste keer, Exact op de afgesproken tijd kwam ze aangereden.
Ze stapte bij me in de auto en er volgde een innige omhelzing en begroeting , na een korte en heftige welkomstzoen, heb ik de auto gestart om een leuke plek te zoeken, onderweg er naar toe kon ze haar handen al niet thuis houden en begon ze me al vreselijk op te warmen en geil te maken, en haalde mijn dikke pik al uit mijn broek, ik voelde tussen haar benen en ze had net als bij de eerste ontmoeting een open panty aan zonder slip, waarbij de weg naar haar natte kut wel heel erg verleidelijk was, wat een lekkere warme en vooral vochtige kut had ik nu in mijn hand, warmte hebben we nu ook wel nodig want buiten is het nog niet echt warm, alhoewel ons dat niet kan deren toch buiten seks te hebben!
We reden ergens bij een klein plaatse tussen Zwolle en Deventer en zagen een voetbalveld, Ylse zij me ik wil eigenlijk wel eens een keer in een duckout genomen worden en wil daar door jou vreselijk lekker genaaid worden, nou ja daar sta je dan als man met een lekkere geile meid naast je die ultieme wensen heeft pffff.Het is donker en het voetbalveld ligt er verlaten bij, dus dan maar eens kijken of we haar wensen in kunnen willigen!
Alles was er stil en verlaten en aan de achterkant van het voetbalveld konden we de auto kwijt!In de auto was het lekker warm en ik draaide eerst de zittingen in slaapstand naar beneden, ik ging op de bestuurdersstoel op mijn knieën zitten en boog mij over Ylse heen, we begonnen heftig te zoenen waarbij onze tongen verstrengeld het liefdesspel speelden.
ik Begon Ylses lekkere borsten te ontbloten en heb ze heerlijk gemasseerd, ze ging teder met haar hand achter mijn shirt wat ik nog aanhad en streelde ook zo heerlijk over mijn lichaam en mijn borst!Ben toen tussen haar benen gaan kruipen en Ylse heeft zich wat hoger in de auto gelegd zodat ik de vrijheid had met mijn mond bij haar kutje te komen, ik zoende haar in de omgeving van haar goddelijke grot maar beroerde die nog niet, tergend langzaam en luisterend naar de lekkere geluidjes die Ylse maakte me helemaal gek, met mijn punt van mijn tong beroerde ik haar klit en ze begin bij die aanraking al te sidderen, ik dacht wat moet dat dan wel niet worden als ik er vol met mijn tong inga?Na een tijdje haar hele kutlipjes aan de buitenkant afgelikt te hebben heb ik haar diep met mijn tong in haar gleuf genomen, het was dweilen met de kraan open, wat een vocht kan deze meid produceren!
Ben toen op haar gaan liggen en toen heeft ze me lekker gestreeld, na korte tijd gingen haar handen naar beneden en begon ze mijn broek open te knopen, ik had uit voorzorg maar geen slip onder mijn broek, Ylse pakte mijn lul beet en begon er een beetje aan te trekken, ff later zei ze aub kom in mij ik wil je NU!!Ze pakte snel een condoom en schoof die om mijn pik, Ylse trok haar benen wat op en ik zette mijn eikel op haar opening, tergend langzaam schoof ik hem naar binnen en schoof in een keer door tot hij er helemaal inzat, heb haar toen heerlijk geneukt, niet lang na het pompen hoorde ik haar diep hijgen en merkte dat ze heerlijk klaarkwam op mijn pik! Toen ze weer bij was zij ze kom op nu naar buiten in de duckout, nou tja wat moet je dan he!Even later stonden we echt buiten en liepen naar de Duckout, ik had een deken meegenomen en legde die op de bankjes, Ylse ze me ga daar eens zitten, dus ik op de deken plaats genomen en pik omhoog, Ylse ging met de rug naar me toestaan en liet zich over mijn pik zakken, en ze neukte me heerlijk kijkend naar de middenstip en ze zei me daar wil ik ook een keer geneukt worden, ik zeg oké een andere keer dan (als het iets warmer is haha) na een tijdje dat Ylse mij neukte voelde ik mijn sperma opkomen en merkte dat het niet lang meer zou duren, Ylse zei bewaren he ik wil het in mijn mond!Even later ging Ylse van mijn pik en ze zei me nog wat een heerlijke neukpik heb je! Ze stroopte het condoom ervan af en ging op de knieën voor me zitten en begon me heel teder en intens te pijpen, diepe halen tot in haar keel volgden, en ondertussen knuffelde ik met haar borsten, het was echt koud maar dat deerde ons niet, dit spel was e.e.a. vuur en vlam, niet lang daarna moest het dan toch gebeuren en kwam mijn zaad naar buiten, alles werd opgevangen in haar mond en na de het spuiten hield ze de mond nog lang gesloten om mijn pik, toen liet ze de pik uit haar mond komen en liet me zien dat mijn zaad nog in haar mond zat, ze zei me let op ze sloot haar mond en met een slikbeweging slikte ze al mijn zaad door, ze opende haar mond en liet zien dat er niets meer aanwezig was, ja zei ze nu denk je ik van mijn zaad al en klaar is kees maar zo zijn we niet getrouwd he, haha
Nu ben ik nog ff aan de beurt he en wil hier ook voor de trainer van dit elftal wat lekkers achterlaten, ik wil graag dat je me gaat Fisten en het sap laten we lekker op de bankjes hier achter, tja als er zo sappen gaan vloeien dan zullen die zeker op het bankje komen!
de deken werd aan de kant geschoven en Ylse ging op de rugleuning van het bankje zitten, voeten op de zitting, ze spreidde haar benen en haar vochtige kut schitterde door het maanlicht!Ik begon met 2 vingers haar kut te masseren om er voor te zorgen dat haar schelpje zich straks opende voor mijn complete hand (dat is het doel) Ylse begon te kreunen en ik voelde steeds meer kutsappen die uit haar kutlippen perste, dit komt natuurlijk ten goede van de smering hahaEen derde vinger en daarna de vierde vinger hielpen mee de opening te vergroten, ff laten wilden deze vier vingers soepel in en uit haar kutje, nu was de duim aan de beurt zich er ook mee te bemoeien en ook dat ging soepel, ik drukte wat door zodat mijn handpalm de opening wat verder oprekte, o wat een genot was dat en even later verdween mijn hele hand in haar kut je met een dichtgeknepen hand zat ik dus in haar kut nu, ik begon wat draaiende bewegingen te maken en Ylse begon te kreunen en vroeg ga door ga door, net als bij de eerste date kreeg ik het niet voor elkaar mijn hand te openen (zuigkracht)! niet veel later begon ze de eerste keer te squirten en al het vocht druipte op de zitting! Ik trok mijn hand zo nu en dan terug en dan weer diep haar kut in, wat een genot, al met al is ze zo zeker 5 keer gekomen en gespoten te hebben en de trainers stoeltje lekker van haar vocht voorzien,ik zelf had weer een vreselijk dikke paal gekregen en Ylse zag dat en zei kom lekker ding neuk me nog een keer met die lekkere paal van jou, dat heb ik maar al te graag gedaan natuurlijk, en ben toen nog een keer heerlijk klaargekomen, tja of Ylse klaar is gekomen dat spreekt voorzich, die meid is net een klaarkom machine die gaat stopt niet en komt veelvuldig klaar! Haar na het fatsoeneren van de kleding weer netjes bij haar auto afgezet en na de nodige kusjes afscheid van elkaar genomen, en beloofd elkaar weer snel te ontmoeten!Je kunt haar vinden op Sexjobs onder (Amateur) hoe.ren > BBW (Big Beautiful Woman)Met een naam Geil en gewillige volupteuse dame, Ylse Deventer

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ylse deventer/zwole (uitstekend)
« Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2014, 21:08:26 »
Welkom op RB mr-magic!

 :welcome:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ylse deventer/zwole (uitstekend)
« Reactie #3 Gepost op: 27 maart 2014, 21:11:19 »
ook van harte welkom mr magic en veel plezier

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ylse deventer/zwole (uitstekend)
« Reactie #4 Gepost op: 27 maart 2014, 22:52:12 »
Welkom op RB mr-magic!

 :welcome:


+ 1