Auteur Topic: JOJO (ROTTERDAM)  (gelezen 10370 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mr-magic

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
JOJO (ROTTERDAM)
« Gepost op: 30 maart 2014, 12:28:21 »
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/522505-Girlfriend-experience/default.aspx
30-3-2014 vanochted vroeg deze zeer geile mollige meid.gebeld en naar me toe laten komen
haar verteld wat ik wou doen met haar.dat vond ze geen probleem (very nice zei ze)
toen ze bij me binnen kwam.snel haar kleding uit laten doen.haar kut was al zeik nat.
ze ging op haar rug op de bank liggen met haar benen wijd.ik stopten mijn lul lekker in haar
en neukten haar goed hard.ze begon lekker te spuiten.ik moet alle zeilen bijzetten om niet klaar te komen.maar van haar geile kut konden mijn ballen het niet winnen.ik spoot haar
kut lekker vol met sperma.het droop flink uit haar.ik stopten mijn hand in haar kut.en wat er toen gebeurde heb ik nog niet eerder mee gemaakt.zo lang ik al DVP's ontvang.ze vroeg ook om mijn andere hand.flink wat olie op mijn handen gedaan en hop naar binnen.ze kreunden lekker hard vol van genot.ze was weer flink aan het spuiten.ik haalden mijn handen uit haar
en pakten haar bij haar hoofd en keelneuken haar goed hard.ik hield het niet meer.en spoot haar diep in haar keeltje.toen samen in bad voor een super plassex sessie in 69.
we dronken elkaars urine.wat we alle bij erg lekker vonden.in de woonkamer haar nog 1 keer goed hard in haar kont geneukt.en haar anus flink volgespoten
« Laatst bewerkt op: 17 april 2014, 18:49:01 door mechelen »