Auteur Topic: SHARITA (DEN HAAG)  (gelezen 9214 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mr-magic

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
SHARITA (DEN HAAG)
« Gepost op: 7 april 2014, 08:11:25 »
http://www.sexjobs.nl/a.php?a=3707220&lijst=zoekresultaat&page=1&searchstr=sharita
7-4-2014 ik ging in mijn pauzen eens kijken op sexjobs.en ik zag dit zeer leuke vrouwtje.
haar gebeld voor een afspraakje.ik zei ik ben om 5:30 klaar met mijn werk.dan haal ik je met
de auto op.ze zei dat is goed.ze stapten in en ze wist een rustig plekje.daar aan gekomen.
deed ik mijn broek naar beneden.we gingen eerst lekker tongzoenen.ze trok mijn lul stijf en
stopten hem in haar mondje.ze draaiden met haar tong over mijn eikel (dat voelt erg lekker aan).ze gebruikt lekker veel spuug.ik hield het niet meer en spoot haar mond vol.ik zei sharita wat kan jij goed pijpen zeg.dank je wel zei ze.ze bleef met me ballen spelen.daar hou ik heel erg van.mijn lul was weer keihard.en ze begon weer op nieuw.ik pakten haar hoofd vast.en liet haar merken dat ze sneler en dieper moest.weer spuiten ik lekker in haar mondje
ik deed mijn broek weer om hoog en bracht haar weer naar huis.zo nu eerst eerst een bak koffie en een goed ontbijt
« Laatst bewerkt op: 17 april 2014, 18:38:00 door mechelen »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
sharita - den haag (car date (pijpt zeer goed')
« Reactie #1 Gepost op: 7 april 2014, 13:38:18 »
Het is vandaag 7 april en de link werkt niet en ik heb gezocht maar er is geen Sharita op sexjobs te vinden in geen enkele regio.


Waarschijnlijk was je de laatste klant Mr Magic.


Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.