Auteur Topic: eromassage Gent  (gelezen 6643 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline piepo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
eromassage Gent
« Gepost op: 6 januari 2011, 10:25:37 »
Ondertussen ook al weer enige tijd geleden naar Gent getrokken voor een erotische massage(http://www.everyoneweb.com/eromassage/). Aan de telefoon had ik gevraagd of ze ook een b2b massage doet, maar ze zei me dat ze een massage geeft op haar manier en dat die best wel lekker zou zijn...
De ontvangst was in een mooi appartement en de dame in kwestie vond ik vrij groot (kon ook wel door de hoge hakken zijn) en best wel aantrekkelijk. Zoals gewoonlijk (en zoals het overal zou moeten zijn) eerst een verplicht douchke vooraf. Eerst ikzelf, daarna zij (jammer dat het niet samen gebeurt  :(), maar qua hygiëne prima! De massage zelf dan: eerst de rug wat onder handen genomen, en na een tijdje vroeg ze me om me om te draaien om ook de voorkant onder handen te nemen. Jammer dat je dit 'onder handen nemen' redelijk letterlijk kon noemen... Vooral veel gewrijf, en relatief weinig erotisch - naar mijn ervaringen dan toch. Na wat verder gewrijf uiteindelijk mijn jonge heer weten laten klaarkomen... Daarna terug in de douche!
Al bij al een gewone massage van een een schoon madam, maar een beetje te weinig erotisch (is ondertussen wel al een tijdje geleden, dus mss is dit al wat bijgeschaafd???). Bijkomend puntje van kritiek is dat ze echt wel heel curieus is... ze vraagt je als het ware de pieren uit je neus... (maar ja zelf kan je natuurlijk zeggen waar je zin in hebt of niet soms  8) )

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
eromassage Gent
« Reactie #1 Gepost op: 6 januari 2013, 02:52:05 »
Dame is niet meer actief. Topic op slot.