Auteur Topic: LANA (HASSELT)  (gelezen 3579 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline puydtje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
  • een dag zonder sex is een verloren dag
    • Bekijk profiel
LANA (HASSELT)
« Gepost op: 24 november 2012, 11:50:37 »
Betrokken dame is terug te vinden via volgende link: http://www.deernes.com/lanaweerterug.html

Verleden jaar een 5tal keren met haar afgesproken in het hotel Cordea te Hasselt.
Dit waren steeds afspraken van 3 uren of meer.

Kostprijs wijzigde voortdurend. In het begin betaalde ik voor 3 uren 330 euro met kamer inbegrepen.
De laatste afspraak heb ik echter maar 220 euro moeten betalen voor 3 uren.
Nu zie ik dat ze 200 euro vraagt voor een uur.
Deze wijziging in prijzen in volgens mij te verklaren uit het feit dat Lana niet zelfstandig werkt maar er duidelijk een pooier aanwezig is.

Van de dame zelf kan ik eigenlijk geen hoogte krijgen. Op bepaalde afspraken kon alles (pijpen zonder condoom met klaarkomen in de mond en doorslikken) terwijl er op bepaalde afspraken dit dan weer niet kon.
Volgens mij is veel afhankelijk van hoe Lana zich voelt op het moment van afspreken.

Heb een aantal keren gevraagd om naar onze afspraak te komen in rok, laarzen, ... Dit volgende ze echter nooit op.
Na een tijdje heb ik het dan ook opgegeven.

Ook was ze steeds te laat op de afspraak. 15 min, 30 min waren geen uitzondering. Wel bleef ze dan ook langer waardoor je zeker het aantal uren bij haar was waar je voor betaald had.

Ja kan je dan afvragen waarom ik steeds met haar afspraak? Ind een goede vraag. Ik had echter bij Lana een zeer goed gevoel.
Ik vind haar een zeer mooie dame die zeer goed 'bewaard' is op haar 39 jaar (want zo oud is ze in werkelijkheid)
Na onze date zijn we op een keer iets gaan eten, een andere keer iets gaan drinken en het was steeds Lana die betaalde.
Hierdoor kreeg ik echt het gevoel dat het niet ging over een betaalde ontmoeting.

In september 2011 voor de laatste keer met haar afgesproken. Toen vertelde ze me dat ze naar Griekenland (Kreta of Cyprus) ging verhuizen bij haar zus.
Is toen maanden 'verdwenen)
Nu is ze blijkbaar terug.

Heb haar nog niet opnieuw gezien. Wel opnieuw contact opgenomen met haar. Ze wist eerst niet wie ik was. Daarna weer wel beweerde ze.
Weet echter niet of dit wel correct is. Dit houdt me wat tegen.
Ook het feit dat ik opnieuw de volle pot dien te betalen ondanks het feit dat ik vroeger veel minder diende te betalen houd me tegen haar weer te daten.



« Laatst bewerkt op: 6 januari 2013, 03:04:00 door mechelen »