Auteur Topic: Schippersstraat 24/3, Who is this girl?  (gelezen 5424 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EnglishGuy123

  • Gast
Schippersstraat 24/3, Who is this girl?
« Gepost op: 15 augustus 2017, 00:14:21 »
Hallo ik ben nieuw in België uit het Verenigd Koninkrijk Ik ging naar SKW kijken en ging voorbij wat ik denk nummer 24 was, er was een jong meisje met zwart haar en een heel mooie kont in het 3e raam denk ik, wat zijn de soort Van de prijzen hier en kan je vooraf boeken ik ben nerveus en nieuw voor dit soort dingen . (sorry if bad Dutch I use Translate)   :lol
« Laatst bewerkt op: 18 september 2017, 21:47:41 door bet(d)weter »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SKW 24, 3 Who is this girl?
« Reactie #1 Gepost op: 15 augustus 2017, 01:32:44 »
It's 50 euro for suck and fuck, 20 minutes.  :bud

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
SKW 24, 3 Who is this girl?
« Reactie #2 Gepost op: 15 augustus 2017, 01:56:50 »
Hallo ik ben nieuw in België uit het Verenigd Koninkrijk Ik ging naar SKW kijken en ging voorbij wat ik denk nummer 24 was, er was een jong meisje met zwart haar en een heel mooie kont in het 3e raam denk ik, wat zijn de soort Van de prijzen hier en kan je vooraf boeken ik ben nerveus en nieuw voor dit soort dingen . (sorry if bad Dutch I use Translate)   :lol
I suppose you mean "SchippersSTRAAT 24/3". If you passed during daytime, I think you saw Alexandra in the sixth window (the third when you start counting from the right side, however you have to begin from the left side...).
This Romanian Alexandra :azn: is a beautiful, very charming lady...
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2017, 12:19:24 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...