Auteur Topic: Agnieska (Poolse)  (gelezen 89601 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Agnieska (Poolse)
« Gepost op: 13 november 2010, 13:08:08 »
[box class=windowbg2]Woensdag viel mijn oog op een blonde schoonheid, en wat het plaatje nog aantrekkelijker maakte was haar verpleegsterspakje.
Smetteloos wit met een rood kruisje erop.
EN EN EN, ze deelt haar raam met de francaise Laura, ons allen welbekend.
Ikke dus aan het denken, een verpleegsterpakje, een lekkere kont eronder, eindeloos mooie benen, en waarschijnlijk boven een arsenaal aan speeltjes ook nog. Kan het nog mooier voor SM?  ;D  (doordenkertje, doordenkertje...  ;) )

Woensdag kwam het er niet van, wegens Camila-perikelen, maar nu ik vrijdag door de straat wandelde, was zij de meid met de liefste lach van allen.
Na Paola dus niet huiswaarts gekeerd, maar een kebab gaan eten, kwestie van effe op krachten te komen en de regen te trotseren, en dan nogmaals voorbij haar raampje, het moest zowat tegen half zes aangeleund hebben.

En weer die lieve glimlach, waardoor ik geeneens meer voorbij haar raam liep.

Agneska is mooi, en met hoge hakken onder dat verpleegsterspakje lijken die beentjes oneindig lang, slank en heerlijk.
Achter haar de trap oplopen is dan ook geen kwelling, maar een lust voor het oog.
Boven aangekomen was ik onder de indruk van het arsenaal aan speeltjes die daar beschikbaar lagen. Wow.
Om de "gewone" loper gerust te stellen, deze meid stuurt niet aan op SM, tenzij je er om vraagt.

Dat deed ik dus in eerste instantie niet, ik vroeg haar wel haar verpleegsterspakje in den beginne aan te houden.
Wow, nogmaals wow, ze ritste dat pakje zo open dat de helft van haar borsten zichtbaar waren en alweer, zoenen zit ook bij haar in het pakket. En ze doet het met gevoel.

Langzaam zakte ze dan af, via de tepels, waar ze fijn op knabbelde en ze dook tussen de beentjes, het pijpen gebeurt wel met condoom, maar de balletjes gaan niet in het condoom en die bewerkt ze ook met passie (en met haar lippen en tong en polletjes).

Agneska is zo lief, en ik was me al een ganse tijd aan het afvragen wat ze dan deed in verpleegsterspakje, en in die SM-kamer.
Ha ha, jullie voelen het al komen. Toen ze me voorstelde te neuken, na een zeer goede en zachte, lieve pijpbeurt, stootte ik het er uit.
Do you also use those toys? Ja, sicher, sure....

Agneska praat, naast een beetje nederlands, ook een mengelmoesje van Engels en Duits. Ze heeft in Den Haag en op de bootjes in Utrecht EN in Duitsland gewerkt, maar niet in de saunaclubs (daar wil ze absoluut niets mee te maken hebben, en werd zelfs een beetje driftig als ik erover doordramde)... dat als interluzzo...

Ik vroeg wat dat extra moest kosten, die speeltjes, en Agneska zei me dat het pas extra zou kosten indien het half uur om was.
Oops, het skw en na Camila ook al deze die zeer prijsvriendelijk te werk gaat. Ik besloot dan ook maar af te spreken voor een vol uur, en gaf haar de extra 50 euro.

Tja, I am new in it, so forgive me if i am not so experienced in it, zei ze en plantte twee vennijnige tepelklemmen op me, en zoende me zacht.
Does it hurt you? Great, that is what you like, ze ze me terwijl ze mijn tong opvrat en af en toe de tandjes het werk liet doen. Ze speelde het geweldig. Zonder dat ik kon tegenpruttelen, plantte ze haar onderbuik op mijn gezicht.
Lick me, and shut up. ik kan jullie vertellen, heerlijk, en zelden zulk prachtig poesje gezien. Het is een zaligheid, een verpleegstertje die je kwelt, boven op je gaat zitten, zachtjes de ogen sluit, en je heerlijk laat likken... .
En ja, ik lik niet graag, maar deze meid, ja, dar doe ik het graag mee.

En het ging maar door, ze haalde de poppers boven en een latex handschoentje, wat zweepjes en was voortdurend op zoek naar noeuwe speeltjes.
Het is echt duidelijk dat ze op dat gebied totaal onervaren was, maar het was heerlijk, zich afvragend waarschijnlijk hoe ze al die speeltjes moet gebruiken en ze toch graag testend.
Agneska is goed in wat ze doet, heerlijk, en na door haar zwaar bewerkt te zijn, pushte ze me en wou ze me doen komen met een prostaatmassage, terwijl ze haar andere hand klaarhield om mijn ten dode opgescheven nakomelingen op te vangen.
Yes, you gonna eat them, we do not wanna waste it. Ha ha, ze weet alvast hoe ze mij moet verder opgeilen.

Het was spetterend en nummer 4 op rij in het skw die meer dan aan mijn normen voldeed. Wetende dat ik toch 3 jaar exclusief heb gesaunaclubt, enkel omdat de service beter was voor de centen, moet ik toch mijn mening gaan herzien.
Vier op vier kan geen toevalstreffer meer zijn.

Na de daad met Agneska, en dat siert haar alweer, stelde ze me voor nog te blijven liggen en me nog een volledige lichaamsmassage te geven, en "If you want, another handjob as happy end." Asjemenou, en het uur was dus al om.
Ik attendeerde er haar op dat het uur voorbij was, dat ze geweldige service had geboden, haar repliek was simpel.
There are not so many clients outside, it is raining, and I liked it also, and I learned about SM.
Ik weigerde echter nog langer van haar diensten gebruik te maken, maar toen vroeg ze me of ik haar dan nog even wou masseren, wat ik niet weigerde.
Een twintig minuten later kronkelde ik terug onder haar, en met heel veel massageolie rukte ze me af en ik kwam alweer spetterend. Een bedankje van harentwege? Nope, klantenbinding, maar op welke manier, heerlijk.

Agneska is een heerlijke meid, met een zeer lief snoetje, en geeft je meer dan waar voor je centen.
Ga genieten van haar, ze is meer dan je centjes waard.

sexmachine[/box]


note sm: adres aangepast
« Laatst bewerkt op: 14 november 2012, 02:25:26 door mechelen »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline postpode

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #1 Gepost op: 20 februari 2011, 12:19:36 »
Naar het schijnt zou angieska deze maand een borstvergroting laten uitvoeren en zou
ze een maand afwezig zijn.
kan er iemand dat bevestigen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #2 Gepost op: 20 februari 2011, 12:37:08 »
kan er iemand dat bevestigen.
De tettendokter misschien  ;D :P   ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #3 Gepost op: 20 februari 2011, 13:11:47 »
Naar het schijnt zou angieska deze maand een borstvergroting laten uitvoeren en zou
ze een maand afwezig zijn.
kan er iemand dat bevestigen.
Hey, die ken ik, was mijn voorlaatste wip (ooit?) ;D ;)
Ze wisselt steeds twee weken af met Laura, en tegen mij had ze het ook over borstvergroting (oktober), maar ik hou enkel van B en DD cups, dus had er geen aandacht aan besteed  ;D ;)
Mooi in verpleegsterskostuum, Agnieska  :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #4 Gepost op: 29 maart 2011, 13:26:32 »
Na een tijdje afwezigheid, is Agnieska sinds de vorige week terug op haar vertrouwde plaats SS 04/1. :)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #5 Gepost op: 29 maart 2011, 13:50:20 »
Na een tijdje afwezigheid, is Agnieska sinds de vorige week terug op haar vertrouwde plaats SS 04/1. :)
Met 380 cc extra, maal 2?  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #6 Gepost op: 6 april 2011, 23:00:28 »
Na een tijdje afwezigheid, is Agnieska sinds de vorige week terug op haar vertrouwde plaats SS 04/1. :)
Met 380 cc extra, maal 2?  ;D
Heb ze vandaag eens goed bekeken, moet zeggen dat ik toch niet zo veel verschil zie met vroeger.  Maar tja, ik kan mij vergissen natuurlijk >:D
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline postpode

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #7 Gepost op: 9 april 2011, 21:17:18 »
vandaag terug bij angieszka geweest.
heeft inderdaad haar borsten laten vergroten
de sex was weer geweldig en daarna een heerlijke massage gekregen.

guest696

  • Gast
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #8 Gepost op: 25 april 2011, 23:26:33 »
Ja natuurlijk moest ik deze blonde schoonheid van 26 jaar ook eens pluggen
Ze heeft eerder gewerkt in Essen (D) Den haag en Utrecht maar SKW bevalt haar prima.
De borstenvergroting is anders uitgevallen dan ze gehoopt had, ze zijn wel mooi en voelen als echt aan dus geen siliconen bowlingballen maar lekkere zachte en volle tieten.
Maar onder haar rechter borst zit nog een groot en gevoelig litteken wat niet zo netjes is gehecht.
Op de trap gaf ik haar een lik tussen de billen waarbij ze lachte toen ik zei dat ik een Likitist ben. haha (ja een lik geven tussen de billen die op ooghoogte voor me lopen )

Ik heb met haar een half uur lekkere sex gehad met standjes vingeren PMC NMC en ze gaf tijdens de doggy zich zelf nog een pink anaal
beurtje daarna heb ik om haar mooie ogen te zien me laten aftrekken tussen haar nieuwe borsten.
Kosten E.50,- voor 30 min.

Herhaling; zeker weten
 

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #9 Gepost op: 7 mei 2011, 01:32:55 »
zie bericht van SM van zijn bezoek in SKW !
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline postpode

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #10 Gepost op: 14 mei 2011, 14:18:32 »
vandaag terug naar mijn lieveling geweest, ze word mooier met de dag. :)
heb haar tussen de borsten genomen en daarna een heerlijke sex gehad.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #11 Gepost op: 14 mei 2011, 14:56:35 »
vandaag terug naar mijn lieveling geweest, ze word mooier met de dag. :)
heb haar tussen de borsten genomen en daarna een heerlijke sex gehad.
In rood kleedje?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline postpode

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #12 Gepost op: 14 mei 2011, 15:06:38 »
ja 8)

guest696

  • Gast
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #13 Gepost op: 16 mei 2011, 22:59:53 »
Als ik over enkele weken terug kom dan zal ik haar niet voorbij lopen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1, Agnieska (Poolse)
« Reactie #14 Gepost op: 16 mei 2011, 23:17:13 »
Als ik over enkele weken terug kom dan zal ik haar niet voorbij lopen.
Te hopen dat ze dan haar verpleegsterpakske aanheeft  :P
En dat ze eens goed dokterke speelt met je  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal