Auteur Topic: Lorena (Ghanese)  (gelezen 1493 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Lorena (Ghanese)
« Gepost op: 3 september 2014, 20:31:11 »
Deze dame tegen het lijf gelopen ze werkt na eigen zeggen pas weer sinds kort in de GT Lorena als ik haar naam correct verstaan heb is 22 jaar en donker getint. Geen wonder haar oorsprong ligt in Ghana maar ze woond al 20 jaar in Duitsland en spreekt dus ook vloeiend Duits. Net als bij de rest van de dames was er weinig actie mogelijk vandaag bij haar ik heb haar nog gevraagd even in de tuin te gaan zitten voor naar de kamer te gaan maar daar had ze weinig zin in het werd dalijk veel te druk voor een kamer jaja zo jen ik nog wel wat smoesjes.
Maar goed ondanks de minimale pre en after sales toch met haar op de kamer geweest en eerlijk is eerlijk in bed weet ze zoals de meeste getinte dames goed van wanten als dat een voorbode is voor mijn aanstaande reis naar Cuba komende oktober /november zit ik daar goed. pijpen zonder condoom was zeer goed en geil verder schone meid lekker neuken en tongzoenen, beffen geen probleem oftewel fijne leuke meid die ook haar talen goed spreekt vloeiend Duits / Engels en Frans maar door haar beperkte pre en after sales maar een 7 als punt en weinig HH gevaar voor mij dan jammer want nu zat ze ook maar op kruk te wachten kijken bij meer pre en after service meer kans een volgende sessie.