Auteur Topic: AMELIA (Roemenië)  (gelezen 9564 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AMELIA (Roemenië)
« Gepost op: 16 april 2015, 10:41:58 »






"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
AMELIA (Roemenië)
« Reactie #1 Gepost op: 11 mei 2015, 15:01:02 »
Nu ik wat geiler was werd het hoog tijd voor mijn openingssessie van de dag. Ik had bij vorige bezoeken al vaak een donkerharige dame opgemerkt, die meestal op de leuning zit van het bankje bij de danspaal. Wist inmiddels ook wel zie ze was, maar er was maar weinig informatie over haar kunsten te vinden. Ze heeft een lief gezicht, een prachtig lijf (vooral dat kontje..) en een sympathieke uitstraling. Al met al reden genoeg voor een nadere kennismaking.

De kennismaking met Amelia - want over haar heb ik het – bevestigde mijn eerdere indrukken. Lief meiske. Ze had me al vaak gezien, zei ze me, en dat kon natuurlijk kloppen want het was vandaag niet mijn eerste bezoek aan dit lustoord. “Je gaat meestal met dezelfde meisjes”, meldde ze en noemde vervolgens drie dames op, die inderdaad hoog op mijn hitlijst staan. Ik voelde me bespioneerd. Of we ook in de gaten gehouden worden. Is het niet door NSA of AIVD, dan wel door de DVP.

Spaans / Roemeens is ze (naar eigen zeggen). Meestal geloof ik er niets van, van zo'n dubbele nationaliteit of achtergrond, maar Amelia vertoont wel wat typisch Spaanse gelaatstrekken, dus voordeel van de twijfel in dit geval. Aan de andere kant, who gives a shit? Al was ze voor de ene helft uit Vanuatu en de andere uit Vaticaanstad, ze zag er lekker uit en haar ogen zeiden me dat haar gezelschap best eens aardig zou kunnen uitpakken.

En dat deed het ook. Op de kamer bleek onder haar gele hansopje (niet mijn favoriete kleur…) een prachtig gebruind lijf met heerlijke naturelle borsten en dito tepels schuil te gaan. Daarnaast ook nog eens een leuke persoonlijkheid waarmee je - indien gewenst - een fijn gesprek kunt hebben.
Zoenen met overgave, pijpen meer dan uitstekend. Laat zich gewillig beffen (heerlijk poesje!), lijkt daar ook van te genieten, maar liet zich (nog) niet volledig gaan. Neuken in diverse standjes voortreffelijk, doet leuk mee. Het bouncen van haar borsten in missio is een waar genot om te zien. Geëxplodeerd in cowgirl, mijn favoriete positie. Super! Daarna nog even kletsen en knuffelen.

Zeer fijne sessie, die zonder enige twijfel vervolg gaat krijgen. Leuke meid, prima sex. Een aanrader dus!