Forum > MEETINGPOINT

MEETING POINT

<< < (428/429) > >>

de vulkaan spesjalist:
zaterdag 29 1 mijn eerste sauna club bezoek in NL sixsens

Maikm:
Hi, goeie morgen allemaal.  Is er iemand hier die mij kan helpen met het vinden van sofie raisa Lollyta69, ze heeft lang geleden gewerkt in duisburg. Groetjes

de vulkaan spesjalist:
zaterdag 22 10 een club welke dat lig aan de zon
29 10 samya
05 11 bloemen weg brengen naar het 3 landen punt

Dannyhot:
Wie wil mij helpen :)?

Na vele gelezen berichten heb ik een account hier aangemaakt en wil ik de stoute schoenen aantrekken.

Vrijdag 4 en/of zaterdag 5 november wil ik voor het eerst naar SIXSENS gaan, echter gezien mijn 'spanning' en ik nog geen ervaring heb in dit soort (sauna)clubs zou ik mij een stuk 'veiliger' voelen, lees; gezelliger, als iemand mij daar even de weg wijs kan maken (en misschien voor een gezellige babbel) zodat ik mij daar niet alleen en verloren voel.   :o

Ik ben zelf eind 30.

de vulkaan spesjalist:
een goede keus is zaterdag 5 november sixsens meld je bij de receptie vraag naar een van de mannen van relaxxxboard en de lieftalliger dame achter de receptie zal er voor zorgen dat je weet wie ik ben zorg wel dat je genoeg euros bij je heb Relaxxxbord betaaljouw plezier namelijk niet de intree is die dag 70 euro en ik zal er tussen 12 uur en half 1 zijn het feest programma begin om 15 uur tot 23 uur voor de genen die ook willen kommen iedereen is welkom het word een dag om nooit te vergeten daar ben ik zeker van beate heeft me het 1 en ander verklapt wat ik niet verklappen mag  :lol 

DENK niet dat ik de helle dag tijd heb om handjes te schudden  :17: :bonken dat moet ik moet ook

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie