Auteur Topic: Re: Juliana (Bulgaarse)  (gelezen 156618 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #45 Gepost op: 23 februari 2016, 08:32:00 »
Pocket Bulgaartje heeft Sixsens al weer verlaten :cry. Nieuwe bestemming volgt. Het zal sowieso niet 'in de buurt' zijn :o.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #46 Gepost op: 24 februari 2016, 08:56:22 »
Pocket Bulgaartje heeft Sixsens al weer verlaten :cry. Nieuwe bestemming volgt. Het zal sowieso niet 'in de buurt' zijn :o.

Omgeving Brussel heb ik zo'n vermoeden  ;)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #47 Gepost op: 24 februari 2016, 09:29:43 »
Pocket Bulgaartje heeft Sixsens al weer verlaten :cry. Nieuwe bestemming volgt. Het zal sowieso niet 'in de buurt' zijn :o.

Omgeving Brussel heb ik zo'n vermoeden  ;)

Was het maar... :cry
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #48 Gepost op: 24 februari 2016, 12:01:42 »
Pocket Bulgaartje heeft Sixsens al weer verlaten :cry . Nieuwe bestemming volgt. Het zal sowieso niet 'in de buurt' zijn :o .

Omgeving Brussel heb ik zo'n vermoeden  ;)

Was het maar... :cry
Ach, ze heeft geen "zittend" gat, om het maar zo te zeggen .....  :-P
Meneer Jules zou beter moeten weten, namelijk dat een grietje dat standvastig een clienteel opbouwt veel meer verdient dan eentje die hij iedere vijf tellen naar een andere club sleurt .... er zijn nog domme vriendjes in saunaclubland ......
Arme meid, ze is leuk, lief en verdient een  beter dan steeds over en 't weer gesleurd te worden  8)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #49 Gepost op: 3 maart 2016, 19:51:22 »
Terug in Sixsens aanwezig :017:. En dat altijd vlak voor mijn bezoeken aan de club he... Morgen toch eens proberen karakter te tonen en niet met haar te kameren. Go for Rumania! ;D ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #50 Gepost op: 3 maart 2016, 19:55:24 »
Terug in Sixsens aanwezig :017:. En dat altijd vlak voor mijn bezoeken aan de club he... Morgen toch eens proberen karakter te tonen en niet met haar te kameren. Go for Rumania! ;D ;) :lol_hitting:

Haha!

Laten we maar niet meer wedden, anders mag je morgen al mijn kamers in Sixsens betalen en ik heb maar zo weinig tijd...

 :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #51 Gepost op: 3 maart 2016, 20:03:17 »
Terug in Sixsens aanwezig :017:. En dat altijd vlak voor mijn bezoeken aan de club he... Morgen toch eens proberen karakter te tonen en niet met haar te kameren. Go for Rumania! ;D ;) :lol_hitting:

Haha!

Laten we maar niet meer wedden, anders mag je morgen al mijn kamers in Sixsens betalen en ik heb maar zo weinig tijd...

 :lol_hitting:

Doe jij mij nou gewoon eens een plezier en pak haar enkele uren op kamer. Dan heb ik er tenminste geen last van :-P.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #52 Gepost op: 3 maart 2016, 20:46:00 »
Na 2 maand terug aanwezig!

Pocket Bulgaartje heeft Sixsens al weer verlaten :cry. Nieuwe bestemming volgt. Het zal sowieso niet 'in de buurt' zijn :o.

Terug in Sixsens aanwezig :017:.

Ach, ze heeft geen "zittend" gat, om het maar zo te zeggen .....  :-P

Duidelijk geen "zittend" gat nee...of ze kan KP niet missen...of ze heeft gehoord dat er 2 jarigen te vieren zijn over een week of 2  :lol_hitting: :cheer: :pica :pica22. Als ze nu maar niet weer elders wegwaait tegen dan.  ::) :o :017: ;)

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #53 Gepost op: 3 maart 2016, 20:54:57 »
Terug in Sixsens aanwezig :017:. En dat altijd vlak voor mijn bezoeken aan de club he... Morgen toch eens proberen karakter te tonen en niet met haar te kameren. Go for Rumania! ;D ;) :lol_hitting:

Haha!

Laten we maar niet meer wedden, anders mag je morgen al mijn kamers in Sixsens betalen en ik heb maar zo weinig tijd...

 :lol_hitting:

Doe jij mij nou gewoon eens een plezier en pak haar enkele uren op kamer. Dan heb ik er tenminste geen last van :-P.
Eh...ik durf het bijna niet te vragen....

Ik lig straks al met twee schatjes, maar deze kan er met gemak bij.
Zal ik haar wat langer op de kamer houden morgenochtend ?

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #54 Gepost op: 3 maart 2016, 22:23:20 »
Aangezien LL het morgen hoogstwaarschijnlijk toch weer laat afweten ;): doe gerust! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #55 Gepost op: 4 maart 2016, 21:21:37 »
Aangezien LL het morgen hoogstwaarschijnlijk toch weer laat afweten ;): doe gerust! 8)

Ja verdorie, lees ik dit nu pas...
Anders had ik wel ... nou ja...  :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #56 Gepost op: 1 april 2016, 17:24:03 »
Julia - the birthday surprise fuck
19 Maart 2016
Bij recensie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8164.msg76058#msg76058


De tweede sessie van de dag was met 'pocket Bulgaartje' Julia die me meteen herkende van vorige keer. De klik met haar was al beter dan met Carmen en we trokken ons eerst terug in de Kino voor een dik kwartier. Daar verleidde ze me met haar tong, likte m'n lichaam, deed TZ en we stoeiden wat meer. Deze curieuze deugniet is m'n type stoei-DVP. Ik voelde dat het goed ging worden  :)) :-P

We trokken ons terug in een kamer, jammer genoeg niet de jacuzzi-kamer, maar gelukkig wel eentje boven in een rustig kader. Een rond bed wachtte ons op en nadat die afgedekt was, begon het spel van verleiding en dat kan ze erg goed. We vrijden en speelden een tijdje.

Julia heeft zo'n ondeugende gypsie-uitstraling met een plagerige blik in haar ogen. Haar tengere sexy lijf strelen is een genot, ze kronkelt speels als een slang en likt me overal en speelde het spel goed mee: een Pocket Bulgaartje Ervaring. De seks met haar on top was superlekker en geil, ze is een genot om vast te pakken, ze te zien bewegen, te voelen, met steeds de stoute glinstering in haar ogen with her deviant smile. De volgende dag in YY hoorde ik een nummertje dat me aan deze sessie met deze sexy duivelin terug deed denken:

! No longer available

De "lyrics" ga ik niet poneren...

Zo heerlijk was ze, zo geil: Gypsie-seks. Dit kamertje van een vol uur was het hoogtepunt van de dag met veel actie. De tijd met haar was langer en verliep beter dan vorige keer toen ze plots zo'n haast had eind mei. Een waardig vervolg met groot herhalingsgevaar:

Score: ****1/4
« Laatst bewerkt op: 1 april 2016, 17:41:33 door Vazkor »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #57 Gepost op: 7 april 2016, 01:33:31 »
Na bijna 2 maand onthouding daarstraks terug met dit lichtgewicht op kamer beland. En tja, er zijn eigenlijk geen woorden voor... Dit was zooooo goed :-\. Mijn nummer 1 van 2015 heeft die titel waarschijnlijk ook al weer vast voor 2016! :o ;D 8)

 t4517 t4533 :58: :58: t4533 t4517

 ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #58 Gepost op: 21 april 2016, 07:09:33 »
Ze is even weg... Maar komt binnen dik 2 weken al weer terug ;D ;D ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Juliana (Bulgaarse)
« Reactie #59 Gepost op: 21 april 2016, 08:17:50 »
Ze is even weg... Maar komt binnen dik 2 weken al weer terug ;D ;D ;D.

Da's fijn ... want dan kun jij over twee weken ook weer komen...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...