Auteur Topic: Live from de Aarschotstraat  (gelezen 149153 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Live from de Aarschotstraat
« Reactie #45 Gepost op: 10 januari 2017, 13:25:32 »
Daarnet 2 keer de straat afgewandeld. Respectievelijk 31 en 29 dames geteld.

Matige bezetting. Slechts 2 a 3 meiden die me fysiek echt kunnen bekoren. Ik word er niet geil van, en ga voorlopig dus ook nergens binnen.

Ondanks de kou veel wandelaars in de straat, maar het blijft precies bij wandelen. Ik zie weinig kerels ook daadwerkelijk binnen gaan.

Ff een kebapke steken, en daarna nogmaals zien of ik toch geen lekkere meid vind 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Live from de Aarschotstraat
« Reactie #46 Gepost op: 10 januari 2017, 13:59:00 »
Net nog een korte wandeling gemaakt, maar ik krijg meer en meer het gevoel dat neuken er vandaag niet zal in zitten. Mijn lust zakt door de matige line-up dieper en dieper weg...

Ik ga nog een Duveltje drinken in het Fiesta café (opvallend btw: voor de non-alcoholische dranken hebben ze hier 1 tarief, voor de meeste alcoholische dranken hebben ze echter 2 tarieven: een dagtarief en een duurder nachttarief) en daarna onderneem ik nog 1 laatste wandeling, vooraleer het werk te gaan hervatten.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Live from de Aarschotstraat
« Reactie #47 Gepost op: 10 januari 2017, 14:45:33 »
Heb de straat nog 1 keer afgewandeld, amper 25 dames geteld, en geen enkele die me voldoende kon bekoren. Ik heb dus ongepopt de straat verlaten. Kan gebeuren! Volgende keer beter 8).

Bij het verlaten van de straat, waren de balleke balleke mannen btw ook weer aanwezig...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Live from de Aarschotstraat
« Reactie #48 Gepost op: 17 januari 2017, 14:16:17 »
Na een mislukt bezoek aan 'Le Coin' (wegens geen plaats om te parkeren), ben ik een half uurtje geleden in de A-straat beland. Net als verleden week zijn er weinig vrouwen aanwezig (itt de balleke balleke mannen, die staan weer mooi op post ::)), maar toch heb ik al geneukt, met Bulgaarse Jenny (192): bloedmooie meid, killer pijpbeurt en heel lekker neuken. Net wat ik nodig had ;D. Ff iets drinken ik 'The Red Devils' nu, daarna nog wat aan sight seeing doen, en dan terug op naar het werk 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Live from de Aarschotstraat
« Reactie #49 Gepost op: 17 januari 2017, 14:45:45 »
Ik ben de A-straat nog 1 keer op- en afgewandeld. Het was ondertussen ideaal wandelweer. Het zonnetje scheen en het was niet te koud. Er waren dan ook veel wandelaars in de straat. Ook de balleke balleke mannen bleven op post ::), ditmaal weliswaar zonder bekijks van passanten.

Ik heb, over de ganse lengte van de straat, om en bij de 30 dames geteld, waarvan er een half dozijn naar mijn normen heel goed neukbaar waren.

Ik heb het echter bij mijn ene kamertje met Jenny (192) gehouden. Dat was een uitstekende ervaring, waarom zou ik geriskeerd hebben om met (veel) minder te eindigen...

Blitzbezoek van slechts een dik uur aan de straat dit keer, maar het is me met een aangenaam zonnetje, een lekkere Desperado's Red en vooral bloedmooie Jenny, weer heel goed bevallen :))!

A-straat: tot de volgende keer😎!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Live from de Aarschotstraat
« Reactie #50 Gepost op: 1 februari 2017, 13:59:05 »
Ik heb sinds 12u 3 keer de A-straat afgewandeld, voornamelijk in afwachting van een kamertje met Daniella. Toen ze eindelijk vrij was, vond ik haar er echter niet echt fris uitzien. Ze kwam ook ongeïnteresseerd over. Ik heb dan maar eieren voor mijn geld gekozen, en ben binnen gegaan bij Roemeense Jessica (70), een hele mooie meid, beetje een Sandra Bullock look-a-like. De service was maar net voldoende, maar Jessica haar uiterlijk maakte alles goed. Blij dat ik haar eens gehad heb :)). Nu nog ff een Desperados drinken in het Fiesta Café, en dan verder aan het werk😒.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from de Aarschotstraat
« Reactie #51 Gepost op: 1 februari 2017, 14:03:25 »
Ik heb sinds 12u 3 keer de A-straat afgewandeld, voornamelijk in afwachting van een kamertje met Daniella. Toen ze eindelijk vrij was, vond ik haar er echter niet echt fris uitzien. Ze kwam ook ongeïnteresseerd over. Ik heb dan maar eieren voor mijn geld gekozen, en ben binnen gegaan bij Roemeense Jessica (70), een hele mooie meid, beetje een Sandra Bullock look-a-like. De service was maar net voldoende, maar Jessica haar uiterlijk maakte alles goed. Blij dat ik haar eens gehad heb :)). Nu nog ff een Desperados drinken in het Fiesta Café, en dan verder aan het werk😒.
Dat is onder het motto: het moet niet goed zijn, als het maar zo mooi is dat het zelfs geld waard is er te mogen naastliggen ....  :-P ;D :))
Dat heb ik in Samya ook soms, die zijn ZOOOOOOO mooi dat ik graag 50 euro te voorschijn trek om samen met mejuffer op een kamer te liggen  :lol ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Live from de Aarschotstraat
« Reactie #52 Gepost op: 1 februari 2017, 14:10:12 »
Ik heb sinds 12u 3 keer de A-straat afgewandeld, voornamelijk in afwachting van een kamertje met Daniella. Toen ze eindelijk vrij was, vond ik haar er echter niet echt fris uitzien. Ze kwam ook ongeïnteresseerd over. Ik heb dan maar eieren voor mijn geld gekozen, en ben binnen gegaan bij Roemeense Jessica (70), een hele mooie meid, beetje een Sandra Bullock look-a-like. De service was maar net voldoende, maar Jessica haar uiterlijk maakte alles goed. Blij dat ik haar eens gehad heb :)). Nu nog ff een Desperados drinken in het Fiesta Café, en dan verder aan het werk😒.
Dat is onder het motto: het moet niet goed zijn, als het maar zo mooi is dat het zelfs geld waard is er te mogen naastliggen ....  :-P ;D :))
Dat heb ik in Samya ook soms, die zijn ZOOOOOOO mooi dat ik graag 50 euro te voorschijn trek om samen met mejuffer op een kamer te liggen  :lol ;D ;)

KP is op tijd en stond een optic fucker ja :)). En daar is niks mis mee ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Live from de Aarschotstraat
« Reactie #53 Gepost op: 1 februari 2017, 14:31:39 »
Nog snel wat hardware gegevens:

Er waren tussen de 30 en 35 dames aanwezig.

Weinig echte stunners vandaag.

Veel wandelaars in de straat. Het was dan ook een aangenaam wandelweertje.

Geen balleke balleke mannen, want...

Opvallend veel politie aanwezig in de A-straat vandaag.

De frietjes en alcoholische dranken smaakten weer ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Live from de Aarschotstraat
« Reactie #54 Gepost op: 3 februari 2017, 12:03:46 »
Onderweg naar den bureau om een pint te drinken samen met Deket. Kom ik plots in de A-straat toch niet 1 van de mooiste Roemeentjes, die ik ooit gezien heb, tegen zeker :-\.

Enfin: dus toch maar snel binnen gegaan bij Anna (ik hoop dat ik het goed onthouden heb, ik twijfel...) op nummertje 198 (club Virgin): zoooo mooi en nog heel goede service ook ;D. Knal BOEM dus, en nu toch maar snel doorwandelen naar den Bureau, voor Deket ongerust wordt ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Live from de Aarschotstraat
« Reactie #55 Gepost op: 3 februari 2017, 12:42:28 »
Tis gezellig in den Bureau ;D. Toch maar oppassen dak niet teveel pintjes drink, want daarstraks, bij het binnenrijden van de straat, werd ik door de politie aan een alcoholcontrole onderworpen :-\. Uiteraard SAFE geblazen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Live from de Aarschotstraat
« Reactie #56 Gepost op: 3 februari 2017, 13:48:21 »
Deket en KP gaan 'den Bureau' verlaten. Er moet immers ook nog wat gewerkt worden he. Maar... niet vooraleer nog snel een wandeling doorheen de A-straat te maken ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Live from de Aarschotstraat
« Reactie #57 Gepost op: 3 februari 2017, 14:07:06 »
Zoals gepland nog ff de A-straat afgewandeld/ afgereden samen met Deket. Line-up was redelijk zwak. Anna, Jessica, Eva, Helena... lachten ons allen lief toe, maar nee. We hadden geen reden meer om nog ergens te stoppen en binnen te gaan.

En zo is dit leuke uitstapje dus ook weer voorbij. Aftellen naar morgen Babylon nu! ;D 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Live from de Aarschotstraat
« Reactie #58 Gepost op: 9 februari 2017, 14:53:27 »
Ondertussen in de A-straat. Oa Eva, Anna, Jessica en Helena zijn aanwezig. Wordt moeilijk hier ongepopt te vertrekken :o.

Maar... nu eerst samen met Deket een pintje drinken in den Bureau 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Live from de Aarschotstraat
« Reactie #59 Gepost op: 9 februari 2017, 16:17:37 »
Deket moest terug aan het werk, dus na een gezellig intermezzo in den Bureau, dacht ik: laat ik de straat maar eens op het gemak afwandelden. Wel... ver ben ik niet geraakt :o: op nummertje 30 zat een mooie Roementje (Lori) te stralen en ondergetekende kon haar uiteraard weer niet weerstaan. Topgrietje (mijn lijstje A-straat favorietjes begint weer serieus aan te dikken...) en dus was het al snel weer knal BOEM ;D.

Nu ff nagenieten in het Fiesta café, daarna de straat nog eens afwandelen en dan terug aan het werk 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum