Forum > AZIE - FILIPIJNEN

Dupkes 2013 trip deel 2 de Filipijnen

<< < (2/8) > >>

dupke:
Dinsdag 29 april

Na de ochtend-middagwip gaan ontbijten met Mylene in het Swiss chalet.  In tegenstelling tot vorig jaar smaakte het eten haar nu wel en eet ze verrassend genoeg ook westers eten, al blijft filipino food natuurlijk altijd de voorkeur genieten.

Na de brunch gaat ze naar huis... Ik ga terug naar het hotel chillen aan de pool en een triprapportje in elkaar steken.

Je hebt geen idee hoe veel tijd dit kost,  soms denk ik dat de internet verbindingen hier nog uit de oertijd zijn.

Mylene is er terug rond 18u30 net als ik mijn vorig rapport af heb.

We gaan samen naar Robinson mall en zoek naar een RCPI ( een lokale soort DHL) maar na een half uur zoeken zijn we er achter dat die niet meer bestaat.  Enkele vriendelijke filipinas verwijzen ons naar de concurrentie LBC express die er wel nog een kantoortje heeft.

We geraken ons pakketje kwijt en gaan dan op zoek naar iets te eten.

Dit valt tegen.  Ik had me Robinson mall veel groter voorgesteld, dus nemen we de trike naar sm mall.

Na het avondeten rond 21 uur loopt de mall leeg en gaan we naar Fields voor een barhop en daarna karaoke in suave music lounge.

Eerst was ik daar niet zo voor, maar ik heb me best goed vermaakt.

Rond 1u30 terug naar het hotel voor een volgend rondje kussengevechten en rond 3u30 in slaap gevallen.

Rond 8 u s morgens wakker gemaakt want mevrouw had zin in nog een rondje.  Weer in slaap gevallen tot de officiĆ«le ochtendwip.


Note Foots sommige Ipad typefouten hersteld, want ik ken de internetverbindingen daar wel en weet hoe veel tijd en moeite het soms kost

dupke:
Shit heb net een deel fotos gewist bij de transfer NAAR DE IPAD

Heb andere SD kaart in de camera gestoken

Nu maar hopen dat de undelete software die kan terughalen als ik terug ben


Dus op deze reeks fotos zal je even moeten wachten

dupke:
Enkele van de gewiste foto's opnieuw gemaakt
Suaves



Kokomos



Wild orchid



dupke:
Woensdag 1 mei

Lekker laat het bed uit

Ontbijt bij de pool van het wild orchid

We wilden  gaan zwemmen in het Lewis grand, maar daar was wegens een huwelijk de hele tuin afgesloten voor de party de ganse namiddag en avond.

Dus een beetje Chillen op de kamer met mylene.  :sex

S avonds shppen voor een nieuwe geheugenkaart voor mijn camera in sm mall en gaan eten in swiss chalet, dan barhop naar vikings bar waar een meid die ze  uit haar bar kende  nu werkt.

Beetje lol gemaakt in de bar met enkele blowjobkes...

Nee vetzakskes, dat zijn drankjes





Nadien terug naar hotel voor herhalingsoefeningen :censored

foots:
Die Suaves ligt zo te zien op de hoek bij Swiss Chalet, vroeger zat daar tegenover de Midnight Rodeo.
In de Midnight Rodeo zaten wat toen de oude zakken (daar horen we inmiddels zelf ook toe) te genieten van live muziek en pool biljart. Daar heb ik toch wel eens iemand op het balkon waar je naar de band kon kijken een Filipina druk bezig gezien met haar hoofd wat af en toe boven de ballustrade kwam.

Echte blowjobs zijn in Angeles zeker in de straat richting het Clarkton Hotel zijn zeker niet ongebruikelijk, sterker nog dat was de standaard binnenkomer of opwarmer daar. Zelf heb ik ook wel een 's middags een keer daar binnengelopen waar de dame een FT/CIM moest doen, want het was alleen als opwarmer bedoeld en de mamasan mocht natuurlijk niet zien dat ze te ver was gegaan ::) :o 8) .

Ach, het hoort er allemaal bij en het is ook zeer zeker heel normaal als je een ladydrink voor de vriendin betaald dat je ook een beetje daarvan meegeniet :showtits1 . Dat de nicht van mijn vrouw die daar werkte het :showtits niet normaal vond, dat vond ik weer heel vreemd. Tenslotte ben je in een gogo en is alles en iedereen te huur.

Echter Dupke zal zich wel netjes gedragen hebben, ik uiteraard niet. Komt nog wel, kwestie van tijd  :pica .

Groet, Foots  O0

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie