Auteur Topic: Ramadan  (gelezen 2992 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Ramadan
« Gepost op: 28 juni 2014, 17:19:53 »
De ramadan komt eraan.  Een tijd waar traditioneel de turnover van de prostituees naar beneden duikt.  Komen er nu solden om de verkoop aan te moedigen?

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Ramadan
« Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2014, 20:43:28 »
De ramadan komt eraan.  Een tijd waar traditioneel de turnover van de prostituees naar beneden duikt.  Komen er nu solden om de verkoop aan te moedigen?


Denk het niet. Ik vermoed dat sommige dames blij zijn dat een bepaalde groep effe afwezig is...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Ramadan
« Reactie #2 Gepost op: 29 juni 2014, 13:27:03 »
De ramadan komt eraan.  Een tijd waar traditioneel de turnover van de prostituees naar beneden duikt.  Komen er nu solden om de verkoop aan te moedigen?


Denk het niet. Ik vermoed dat sommige dames blij zijn dat een bepaalde groep effe afwezig is...
dat licht er ma net aan in nrw kon je het goed merken gisteren na 12 uur was het pas erg druk met wandelaars nrw telt veel moslims mijn voorspelling is dat we de aankomende 3 weken in duisburg de dames stand zullen zien afnemen en in de laatste week van de ramadan zien stijgen ze doen wel lelijk over de moslims ma ze kunnen  ook niet zonder  :039: 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Ramadan
« Reactie #3 Gepost op: 29 juni 2014, 14:10:29 »
dat licht er ma net aan
Dat licht van ma is omdat ze pas na zonsondergang mogen eten van pa, die ligt dan al plat bij de hoertjes  :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal