Auteur Topic: Vingerlingstraat 08/2, Sarah  (gelezen 2301 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, Sarah
« Gepost op: 29 april 2012, 13:24:44 »

Plaats van tewerkstelling: Verversrui 22/3

Naam: Sarah
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: begin 20
Haarkleur: Bruin
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 65
Cupmaat: b - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, Vingeren, PMC, NMC en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 25 minuten


Tijdens de SKW - wandeling merkte ik deze schoonheid hevig dansend op achter haar vitrine. Dat was de voedingsbodem voor een praatje te gaan maken. Gisterennacht dan, exact 24 uren later betrad Roberto met blauwe C:-)  haar kamer die hem wel bekend is van de sessies met Anna tijdens de dag...


Laat er geen twijfel over bestaan Sarah is een geil wijf en volledig gestoord, volledig losgeslagen. Ik had een bijzonder goed contact met deze dame en al staand danste ze me naar een erectie. Ik trok haar tegen mij, zij liet mij tegen de deur botsen en begon met haar tong wapperende en flapperende bewegingen te maken, wel heel heel erg dicht bij mijn lippen. Uiteraard kon ik er niet bij maar ach, dat maakte het de perfecte tease...


Haar lijf vind ik prachtig en geil. Een echte vrouw, geen panlat...


Ze kwam op mij, gaf me een bijzonder speelse body 2 body en dan pas werd het condoom uit zijn verpakking getrokken. Ze nam het condoom tussen haar lippen, liet kleine Roberto op haar kutje rusten en begon eerst nog even te rijden. Een vorm van droog neuken maar toch zo geil met deze mooie Roemeense. Lekker!


Dan begon "onze" Sarah aan haar blowjob en daar kan ze nog wel wat leren, alhoewel deze zeker en vast goed te noemen was. Voor mij echter net niet hard genoeg. Ik had haar mooi bij mij in de graaicirkel zitten en mocht haar kutje lekker vingeren waarbij ze geile geluidjes maakte, die echter niet hadden gehoeven...


Hierna kwam ze als een amazone op mij en ik kan jullie verzekeren, het is een ware amazone. Het was een beetje de Ambra - style... Voor wie deze dame niet zou kennen, dat is je rechtzetten, en doorgaan als een zottin tot het einde. Echter ik heb het zo niet laten eindigen want ik wilde haar nog kennis laten maken met de Roberto - schildpadstand.


Zo kwam ik heerlijk klaar. Nog even een kort praatje met haar gemaakt en ik kan jullie verzekeren, ze heeft een zeer sexy en zwoele stem...


Ja, Sarah vind ik het helemaal hebben...
« Laatst bewerkt op: 30 december 2012, 01:35:48 door mechelen »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Verversrui 22/3 Sarah
« Reactie #1 Gepost op: 29 december 2012, 13:05:10 »
De laatste weken staat deze Sarah op VL 08/2. Het doet me eraan denken dat ik hier nog iets moet neerpoten over mijn fuck met deze Roemeense.
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, Sarah
« Reactie #2 Gepost op: 30 december 2012, 01:36:25 »
Adres aangepast, bedankt om het te melden Civikske!