Auteur Topic: Vera Roemeens  (gelezen 29765 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vera Roemeens
« Gepost op: 23 oktober 2013, 00:18:43 »
Goed ik plof om half 11 op mijn kruk bij het restaurant om de dansvloer op te kijken want ik had geen puf meer en wilde nog effe wat kijken voor ik vertrok. Komt er een bloedmooi lolita meiske naar mij. Ik zeg gelijk dat ik net 10 minuten van kamer kom, maar ze blijft haar borst ontblooten met haar kont tegen kleine Foots draaien en geweldig sexy doen. Ze heette Vera en kwam volgens mij uit Roemenie, maar zij beweerde Bulgarije. Egal.

In een vlaag van verstandverbijstering vraag ik haar weer ten kamer, want wat kan mij nou 30 euro schelen ? Ik kreeg weer een harde en dan kun je niet meer denken bij zo een mooi sexy ding. Ik verdween in kamer 0 en het meiske was weinig van het kussen, pijpen was erg slapjes, maar zjefke trek was haar favo, niet de mijne. Sexy bleef ze doen en ze nam allerlei geile standtjes aan om mij maar op te geilen, maar na 15 minuten was kleine Foots niet eens meer hard te krijgen, hij was gewoon op.


De kamer uitlopend vertelde ze dat ze nooit loog, maar dat ze niet had gezegd Roemeens te zin, want dan zou ik niet met haar gaan. Goed het ultieme bewijs natuurlijk dat Roemeense nooit liegen, ik vind Roemeens net goed, maar ieder zijn smaak. Deze dame ook haar tarief voldaan en uiterlijk een dikke 8, maar de rest was redelijk belabberd. Kan ook niet veel van zeggen als dat ze een heerlijk sexy lijf had.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.