Auteur Topic: Braziliaanse  (gelezen 29849 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Braziliaanse
« Gepost op: 23 oktober 2013, 00:44:09 »
Echter ik werd in bij de ingang van het restaurant aangesproken door een Braziliaanse dame, naam weet ik niet meer sorry !!! Ze kwam me rustig over en ik ging weer te kamer. De dame was absoluut mooier, met wat slappe borsten bleek, maar dat deert me weinig. De dame vroeg gelijk naar hoelang ik wilde blijven en dan zeg ik tot ik klaar ben, want dames klaarmaken aan dat kutwerk ga ik niet eens beginnen he.

Ze deed dus heel rustig aan met kussen, pijpen en een beetje teasen, was leuk, maar mocht zeker heftiger haaha , maar zij concentreerde op haar 40 minuten. Opties als FT deed ze niet dat had ze overigens van te voren aangegeven en neuken dat doe ik zelden dus op minuut 39 werd er de snelheid ingezet en heb ik haar voorgevel wat ingezeept met die zoute rommel die ik doorgaans produceer. Ook deze dame was zeer correct en 60 euro wisselde van eigenaar, de sessie was ok, geen hoogvlieger zeg 6,5.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.