Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 621097 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #180 Gepost op: 19 augustus 2014, 16:03:29 »
Gelukkig, loos alarm... vandaag is het weer zoals vanouds... pfff...

[attachimg=1]

 ... en als je goed kijkt zie je dat mijn iubi er vandaag ook is... of was ik nou haar iubi .. ?
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #181 Gepost op: 19 augustus 2014, 16:36:39 »
Pfft. Is 'm effe voor niks paniek komen zaaien...  :o :-P ;)

Veel plezier vanavond! Doe Andar de groeten van me! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #182 Gepost op: 31 augustus 2014, 10:27:28 »
Afgelopen vrijdag Samya voor de 3de keer dit jaar bezocht. Ik was eerder van 11u30 tot 17u45 in LR geweest, maar had die club verlaten omdat de sfeer en de line-up me er waren tegengevallen.

Over mijn bezoek aan Samya ga ik kort moeten zijn, ik heb immers van 19u tot 20u en van 21u tot 5u :o (!) met Bulgaarse Hannah (ex-Nadia HP) op kamer gezeten (jaja, ik weet het... ::) :-P ;)).

Wat kan ik toch vertellen over mijn bezoek: reeds bij mijn aankomst om 18u30 heerste er een gezellige drukte in de bar en waren er heel veel mooie vrouwen aanwezig. Tussen 21u en 5u ben ik enkele keren drank gaan halen in de bar en er was telkens veel volk aanwezig. De aanwezigen leken zich uitstekend te amuseren.

Ik heb eergisteren 1 keer gegeten in Samya: net als tijdens mijn vorige bezoeken is het eten (buffetvorm) me uitstekend bevallen.

De verbouwingen in Samya zijn nog steeds volop bezig (zonder dat dit storend is): het dakterras was eergisteren onbereikbaar en de binnentrap was ‘gestript’ tot op de betonnen ondergrond.

Samya is (toch zeker ’s avonds) een bruisende club met een heel goede line-up. Bij een volgend bezoek ga ik toch maar weer proberen iets minder lang op kamer te zitten en iets meer van de sfeer te proeven/genieten. Dat volgend bezoek zal ongetwijfeld niet lang op zich laten wachten. Samya: tot snel!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #183 Gepost op: 31 augustus 2014, 11:01:58 »
Bij een volgend bezoek ga ik toch maar weer proberen iets minder lang op kamer te zitten en iets meer van de sfeer te proeven/genieten.

[attachimg=1]

(Laughing My Ass Off)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #184 Gepost op: 1 september 2014, 00:39:29 »
Samya, een dinsdag in augustus
Happy birthday, Andrea!


Gisterenavond nog eens Samya bezocht, want mijn ex-Panthera favoriet had om middernacht verjaardag.

Omdat ze oorspronkelijk op haar verjaardag zelf niet zou werken had ik dus maar het plan gevat om haar op zijn minst bij het begin van haar verjaardag te gaan feliciteren. In Panthera deed ze altijd wel wat extra's voor me als we op kamer gingen en ook de keren dat ik haar in Samya heb gezien was het altijd weer een uiterst prettig weerzien. Dus waarom voor deze keer niet eens haar verrassen en wat extra's voor haar doen?

Aangezien de meeste mensen op een dinsdag overdag werken (niet allemaal om het geld te verdienen dat ze in clubs uitgeven, maar toch) en ik tegen het einde van de middag nog wat beslommeringen had, kon ik pas later dan gepland richting Samya afreizen en kwam ik daar pas tegen 21:15 uur aan. Op zich nog niet zo'n probleem, want Samya sluit niet om 01:00 uur of zo, dus genoeg tijd om me te vermaken, maar met de gedachten dat woensdag weer zo'n dag als dinsdag zou worden (werken dus) wilde ik het toch ook weer niet te laat maken.

Eenmaal binnen bij de vriendelijke theke aangegeven dat ik al bekend was, mijn pincode opgegeven voor de spaarkaart (6x betalen = 1x gratis binnen) en de
kleedkamers opgezocht. De trappen waren geheel ontdaan van welke vloerbedekking er ook al weer ooit had gelegen dus de renovatie/verbouwing is weer zichtbaar opgepakt. Later hoorde ik dat ze de komende weken alle kamers gaan doen en daarna ook nog de kino. Schijnbaar komen er ook 1 of 2 kamers met jacuzzi... ik ben benieuwd...

Binnen gekomen in de bar was het voor mijn ervaring wat rustig, er werd (nog) niet gedanst maar ja het was dan ook een dinsdag en geen vrijdag of zaterdag.
Eerst eens een pilsje pakken en kijken of er nog wat te snacken viel. Meteen ook even scannen of de dame waarvoor ik kwam aanwezig was maar die zag ik zo
snel niet. Ik werd wel hongerig aangekeken door de overige dames, waarvan ik het aantal (in de bar) toch al gauw op een dertig schatte.

Allereerst even een kort intermezzo over de dame waarvoor ik kwam, degenen die mij kennen weten dat dat Andrea is uit Haus Panthera. In Samya werkt ze onder de naam ... eeehh... ja, kijk, daar gaat het nou om. Op de website staat ze onder de naam Andar, maar dat ie een typefout geweest en, zo kreeg ik gisteren te horen, niet meer te corrigeren (?). Ik meende eerder van haar gehoord te hebben dat de juiste naam Andra moest zijn, dus dat is makkelijk te onthouden. Gisteren hoorde ik weer dat het eigenlijk Anda moest zijn, dus ik begin te twijfelen aan mijn geheugen (dat kan gebeuren, maar eigenlijk ben ik daar nog niet oud genoeg voor). Ik heb dus wijselijk besloten (en ook tegen haar gezegd) dat ik het gewoon bij Andrea hou... en dat vond ze ook prima. Als ik het dus
over Andrea heb bedoel ik daar ook meteen Andar, Andra en Anda mee, om het maar even duidelijk te maken...


Afijn, ik nam wat te snacken in het restaurant en ik had mijn eerste hap nog niet binnen of wie komt er door de schuifdeur... juist, Andrea! Ze had me bij
binnenkomst in de bar schijnbaar gespot en gaf later aan dat ze al wist dat ik zou komen (hoe dom kan ik ook zijn om mijn komst op het forum te zetten en te
denken dat ik haar dan kon verrassen...). Ze kwam gezellig bij me zitten na een lieve begroeting en vond het zo te zien wel spannend dat ik speciaal voor
haar naar Samya was gekomen. Ze nam zelf ook wat fruit dat ze zoals altijd met me deelde en we kletsten er vrolijk op los. "Weet je wie ook hier
is?", vroeg ze me op gegeven moment. Nou had ik wel een idee (eerder door haar zelf ingegeven) en ja hoor, daar kwam Corina (ex-Panthera) ook het restaurant binnen. Of dit een uitje was i.v.m. de verjaardag van Andrea of een tweede poging tot overstap naar Samya is mij niet duidelijk geworden, maar dat maakte ook niet zo veel uit. Corina kwam er gezellig bij zitten en kletste en at een beetje mee. Op een gegeven moment grapte Andrea dat we later een trio zouden doen, maar dat heb ik wijselijk afgeslagen. Was ook maar een grapje, zei ze daarna. Echt?

Omdat het in het restaurant toch wel fris begon te worden stelde Andrea voor om binnen in de bar te gaan zitten met zijn drietjes. Andrea op mijn schoot (wie haar kent weet wel hoe ze dat doet en waar haar handjes naar afdwalen...) en Corina tegenover ons. Tegen 22:30 uur was ik inmiddels voldoende opgewarmd en heb ik Andrea een sleutel laten halen, waarbij we terecht kwamen op een grote kamer op de eerste verdieping. Weer zo'n bewijs dat het een erg lieve en speelse (lees: ondeugende) dame is: ik moest nog even gebruik maken van de exquise sanitaire voorzieningen aldaar en toen ik terug kwam twijfelde ik even aan het kamernummer waar ik moest zijn. Het zijn er maar drie maar goed, je wil toch ook niet in de verkeerde kamer binnen lopen.. of misschien toch? Afijn, on topic blijven... Ik greep de deurklink van kamer 2 (de middelste als ik het goed heb) en ja, die was open. Ik zat meteen goed, althans dat dacht ik... maar nee, die kamer was helemaal donker (en dus onbezet)... Vreemd, dan maar kamer 3 proberen. Die zat dicht. Toen begon er al iets te dagen... Ik weer terug naar deur nummer twee (het leek wel een quiz), die weer open gedaan en even geprobeerd in het duister te turen... waarop ik een zacht maar zeer herkenbaar gegiechel ontwaarde... dat meteen overging in luid gelach... ja hoor, dat is nou Andrea...

Op de kamer (met de lichten aan doch wel weer wat gedimd) werd het als vanouds weer een gezellige en tevens behoorlijk hete boel en na een uurtje stoeien kwam ik wederom zeer tevreden met mijn Samya-vriendinnetje van de kamer af. Lekker samen douchen (na te hebben afgerekend), ieder zijn/haar bedrijfskleding weer aangetrokken en op naar de bar voor een drankje. Nog samen wat danspasjes geprobeerd, Corina (die er nog steeds zat) ook erbij betrokken, en langzaamaan werd het kort voor twaalf uur middernacht...

Nou was er sowieso nog een andere dame jarig om middernacht dus ondanks dat Andrea haar verjaardag niet openbaar had gemaakt hadden we wel de juiste muziek (Stevie Wonder) op het juiste moment. En terwijl de andere dame door haar collega's gefeliciteerd werd feliciteerde ik Andrea stiekem in ons hoekje, gevolgd door Corina die uiteraard ook op de hoogte was. Daarna vroeg ik Andrea waar ze haar kadootjes in ontvangst wilde nemen, bij de lockers of hier. Ze vond het geen probleem om die hier in de bar te krijgen en dus ging ik mijn presentjes halen om die met nog wat zoentjes aan haar te overhandigen. Uiteraard viel dit aan wat andere dames op waarop men al snel door had dat Andrea ook jarig was en er de nodige dames onze kant uit kwamen om haar alsnog van harte te feliciteren. Ik mocht de nodige goedkeurende blikken in ontvangst nemen vanwege het feit dat ik speciaal voor haar naar Samya gekomen was en ook nog eens kadootjes had meegenomen (waaronder pralines die uiteraard snel de ronde deden en in de gulzige mondjes van de aanwezige dames verdwenen)...

Nadien nog wat rondgehangen totdat Andrea en Corina "eventjes" weg trokken, als ik het goed gezien heb naar een oudere gast waarmee ze volgens mij daarna naar een kamer zijn gegaan, ik vermoed als trio... Toen me dat te lang ging duren heb ik, met de wetenschap dat ik de dag erna (eigenlijk diezelfde dag) al vroeg op moest, de tent verlaten en heb ik per sms afscheid genomen van de jarige iubi, waarbij ik even later nog bedankjes en een heel lief "Welterusten" terug mocht ontvangen...


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #185 Gepost op: 1 september 2014, 17:00:24 »
Mogelijk nuttige info: in de inkomhal van Samya staat een ATM. Indien je er geld af haalt, verschijnt er geen verwijzing naar Samya op je bankafschrift. Het enige dat verwijst naar een geldafhaling in Duitsland is: "BANKHAUS AUGU 06606261 DE" 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #186 Gepost op: 2 september 2014, 20:58:21 »
Ow, de verjaardag van een laten we voorzichtig stellen Clubvorbild en hoogstgerespecteerde Kollege overhaalde ss om Samya te bezoeken onlangs. Aankomst rondom 21 uur ofzo, rijkelijk laat maar de agenda laat veel gekkigheid niet toe, en voorts is m'n agenda de laatste tijd toch eerder privat afgesteld voorts, doch dat doet niet ter zake. Tengevolge diende 'k slechts 30 Ocken neer te tellen en het Geburtstagkind stond verhip nog aan toe vlakbij te blinken en hem dan ook keurig kleine attenties in de badjas gepropt waarmee z'n impressionante clubcarrière nog enkele ietwat voordeligere vervolgjes zal krijgen. Nog enkele geïnviteerden en aldus was het weer ns DönerDuits brabbelen geblazen voor dit ongedierte die zich doorheen talloze Fehlers toch ietwat verstaanbaar trachtte te maken.

 Gezellige boel voorts, een 50-tal deernes aanwezig, corresponderend aantal heerschappen en er was sprake van lichte kamerwachttijden van om en bij de 10 minuutjes. Bij de balie was het een drukte van jewelste tengevolge en ss vond het dus geen überdom idee om aldaar rauchend en quatschend de line-up in te schatten en mits gelukkige passage een mokkeltje te schaken voor een sessietje want eerlijkheidshalve was 'k daar wel aan toe. Sissie kwam naar beneden gedrenteld en liet met ongetwijfeld onvervalste kamerintenties indachtig de voorgeslagen handdoek rondom haar referenztieten effe vallen net voor ss z'n neus en aldus was sessie 1 binnen no time in kannen en kruikachtigen.

Sissie: géén onmis dametje van 1m60, ditmaal gladde haren en goed geluimd, referenz C-cups en voorts een wispelturig sessie-record met dit ongeschoren rapalje. Mal gucken of ze de vorige onstuimige sessie kon herhalen. Niets op af te dingen feitelijk, gekkigheden alom en blijkbaar vindt ze me wel een geschikt joch om onverklaarbare redenen. TZ goed tot zeer goed, PZC goed, Muschiaanval van haarentwege op m'n onderkin enzo, voorts nog NMC tot algehele tevredenheid al kon ze in reverse reiter haar tieten net iets meer showen in de spiegels...Er was dus weinig tegen in te brengen en keurig haar de funds overhandigd en aangeschoven bij de heerschappen in de bar die temidden shakende konten en tieten interessante denkpistes bewandelden ongetwijfeld doch ss kon het niet laten enkele dansmariekens mentaal onkies uit te kleden, doch dit in de kantlijn. Niks mis dus met Sissie, herhaling is een mogelijkheid mits goede luim.

Tijdens een vorig bezoekje was me naast een boel inside foruminfo van enkele notoire Nederlandstaligen ook wat anders opgevallen, namelijk enkele blonde mokkels. Nou vind ik dat persoonlijk een boel interessanter dan lakend betalingsgedrag van enkelingen die opnieuw bezigen en vrijkaartdoorverkoopgedrag, lees wel, verkoop  :o, ongezien en voorts hou ik daar wijselijk maar voorts de schroefdop op de pen, doch een bevestiging van hetgeen me al lang daagt over s'mans attitude, doch, we wijken af van blondjes, en daar valt soms ook mee te kameren, zelfs als fan van donkerharige moppies, of toch tenminste mee verkennend te keuvelen.

Candy: Roemeense twintigster uit het rek: ravissant, rankjeslankje(KF32), snugger en ambitieus. Slechts een maandje in Samya dacht 'k, wordt zowat onderstebovengesolliciteerd, doch laat TZ niet aan haar besteed zijn. Sneu, zo werd de alleraangenaamste babbel van een kwartiertje niet gevalideerd, excusi.

Valentina: Roemeense, anfang20, normaal figuur (KF36), N/C-cups natuur van fijne allure, voorts prima Engelssprekend en dixit een Luxemburgse connectie best kameren waard gezien z'n 2-uurse uitspatting met haar, mal gucken. Service was nou niet om achterover van te vallen, alles is mogelijk, doch niet bepaald alles in überklassefähige uitvoering helaas. TZ: oké te noemen zonder noemenswaardig te zijn. PZC: monotoon en ausbaufähig. Lecken/Fingern möglich, reactief zelfs doch blokt een opborrelend einde af, sneu. NMC: ietwat onbeholpen in reiter, doggy non-actief eigenlijk en aldus kon ss de zwemmertjes makkelijk zat opsparen richting toekomstige gekkigheden, weinig mis mee voorts, doch niet wervend allesbeschouwend. Voorts kan ik haar weinig tot niets verwijten voor de goeie orde, fijne optickfick en voor fans van tattoos op de flank van de buikzone, opgelet, niet proberen te opvallend naar haar tieten te staren onderwijl  :-P.

Noumoe, dat was het allesbeschouwd wel qua blondjes, Laila was ook daar en dit Jamaicaanse zonnetje in huis lijkt onderhand toch behoorlijk drukgesolliceerd, veel verder dan enkele schuttingswoorden in elkaars richting smijten en wat zoentjes enzo kwamen we niet, voorts leuk en bovenmatig fijn dat ze haar weg vindt in Samya, sowieso een meerwaarde, en ze had een lichtjes curvy donkerhuidige vriendin dabei, tofkens...

Fazit: veel meer gekkigheden zaten er voorts wegens partyagenda elsewhere niet meer in en rondom 02 uur de toko verlaten met goede luim, mijn dank gaat uit naar de Birthdayboy van dienst voor de attentie om me op z'n minimale invitatielijst te zetten, leuk gekwebbeld met enkele bekannten, een klein bordje frietjes opgepeuzeld, wat gefantaad en voorts het ruime sop gekozen richting elsewhere. Samya zal de komende maanden niet in m'n agenda staan hoogstwaarschijnlijk, doch momenteel valt er tegen de actuele line-up weinig in te brengen lijkt me. My advice would be: niet alle sessiekraft s'namiddags verschieten, na 18/19 uur arriveren (in week-end) valabele alternatieven...

Peace out!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #187 Gepost op: 8 september 2014, 08:06:06 »
Verleden week ben ik voor de tweede opeenvolgende vrijdag naar Samya getrokken. Ik heb lang getwijfeld tussen een bezoek aan ACA, waar oa Knaktuut en Wijze Grijze naar toe gingen, of aan Samya, waar ik mijn schatje: Hannah, nog eens kon treffen, vooraleer ze enkele weken met vakantie naar Bulgarije zou trekken.

Toen donderdagavond bleek dat onder andere Ketserr, bob0808 en vermoedelijk ook Vendezz vrijdag Samya zouden aanrijden, was de keuze snel gemaakt: op naar Keulen :))!

Ik ben thuis om 11u vertrokken, maar ik zou de parking van Samya pas om 14u binnen rijden :017:. Ik ben op zeker 5 plaatsen stevige wegenwerken tegengekomen, voornamelijk op het stuk snelweg tussen Aken en Keulen, waardoor ik meer dan een uur kostbare clubtijd verloren ben. Onderweg werd ik dan ook nog opgejaagd door Hannah, die me voortdurend Appte waar ik toch bleef. Tja schatje, tenzij jij die files miraculeus kan doen verdwijnen ;), kan ik het gaspedaal echt niet dieper induwen en zal je toch geduld moeten hebben 8).

Enfin, na 3 frustrerende uren reed ik om 14u dan uiteindelijk toch de parking van Samya binnen. Deze was nog relatief leeg en ik kon mijn wagen dan ook vlak bij de hoofdingang parkeren.

Ik snel naar binnen om aan de receptie te beseffen dat het afscheidscadeautje, dat ik voor Hannah bij had, nog in de auto lag, dus: snel terug naar buiten om het te halen, een tweede keer naar binnen, de vragende blik van de theke vakkundig ontweken, mijn centjes ingeruild voor een werktenue, handdoek en sleutel en me naar beneden begeven.

Ik heb me snel omgekleed en ben richting relaxruimte getrokken, waar mijn schatje ongeduldig op me aan het wachten was. Bij mijn binnenkomst sprong ze rond mijn nek en werd ik overladen met kussen en knuffels. We werden daarbij aangegaapt door enkele jaloerse ijsberen, maar dat kon de pret niet bederven 8). Hannah vroeg uiteraard ook onmiddellijk achter haar cadeautje, maar ik vertelde haar dat dat voor later was.

Hoe gezellig het weerzien ook was, ik had honger gekregen van de lange autorit, dus Hannah en ik trokken richting restaurant, waar ik mijn buikje heb gevuld met 2 broodjes, belegd met charcuterie, tomaat en komkommer. Simpel, maar lekker.

Na dit deugddoend ontbijtje heb ik me een grote pint besteld en ben ik met Hannah richting dakterras getrokken. Er was daar nog een af- en aangeloop van werkmannen, maar je kon er toch in relatieve rust aan 1 van de 2 tafeltjes gaan zitten.

Ik heb een uurtje met Hannah over haar vakantieplannen gepraat tot zij de bijwijlen starende blikken van de passerende werkmannen beu was en we ons terug naar beneden begaven.

Onder het genot van een nieuwe pint hebben we nog een half uurtje op een zetel in de bar gehangen, waar het in de vroege namiddag nog heel rustig was. Ik telde er amper een handvol ijsberen en max 10 meiden. Veel sfeer was er niet.

Ondertussen was ik voldoende bekomen van mijn frustrerende en vermoeiende autorit, dus ik liet Hannah een sleutel halen. Vele kamers waren afgelopen vrijdag nog in verbouwing, dus we kregen een kamer op het gelijkvloers, de 2de als je de gang vanaf de receptie binnen stapt.

Bij het betreden van de kamer werden we overvallen door een onaangename warmte. De airco van de kamer bleek kapot te zijn :o. We hebben de kamer 5 minuten een kans gegeven, maar toen we begonnen te knuffelen en tongzoenen brak het zweet ons allebei uit, dus ik heb Hannah toch maar gevraagd een andere kamer te regelen. No prob: binnen de minuut kregen we de eerste kamer in de gang, een kamer waar btw blijkbaar geen sleutel van is.

Mijn ...tigste kamergang met Hannah was weer een voltreffer, al stoorde haar aanhoudende gezaag achter haar cadeautje me wel. Sorry schat: eerst je werk doen ;) en als je dat goed hebt gedaan, krijg je straks je geschenkje heus wel. Enfin: we hebben een uurtje plezier gemaakt en hebben daarop de kamer verlaten.

We zijn samen naar de lockers getrokken, waar ik Hannah haar zuurverdiende centjes overhandigde. Normaal gezien verlaat zo’n meid je dan, maar Hannah nu uiteraard niet: ze moest en zou haar cadeautje krijgen. Ik heb nog even tegengestribbeld, maar toen ze duidelijk boos begon te worden, heb ik toch maar toegegeven. En kijk: plots veranderde de opkomende boosheid in kinderlijke vreugde. Vrouwen… ;) 8)

We namen afscheid, ik pakte me een verfrissende douche en ik begaf me naar de bar. Daar keek ik uit naar Ketserr, die ik nog nooit in real life had gezien, maar met wie ik de voorbije dagen via PM contact had gehad. Hij zou vrijdag met 3 vrienden aanwezig zijn.

Op een bepaald moment meende ik de 4 vrienden te herkennen, maar net op het moment dat ik op Ketserr wou afstappen, verdween hij tijdelijk. Ik maakte dan maar kennis met 1 van zijn vrienden, die echter ontkende dat de illustere Ketserr deel uitmaakte van hun gezelschap :017:. Er van overtuigd dat ik toch de juiste persoon voor had, sprak ik Ketserr bij zijn terugkeer aan en ja hoor: zijn vriend was me gewoon aan het 'mindfucken' geweest :o. Dat is btw niet het soort van fucken waarvoor ik naar een club ga ;).

Wat volgde was een aangenaam gesprek over forums, clubs en dergelijke, tot Hannah plots terug in de bar verscheen en zich ‘subtiel’ in een zeteltje achter me plaatste. Ik heb geprobeerd het gesprek met Ketserr zo lang mogelijk te rekken, maar Hannah eiste meer en meer mijn aandacht op. Uiteindelijk heb ik dan maar afscheid genomen van Ketserr en heb ik me naast mijn eega gezet. Ik was er eigenlijk niet zo mee opgezet dat Hannah al mijn aandacht opeiste, maar ik dacht: ik ben naar hier gekomen om ‘afscheid’ van haar te nemen, dus kom…

We hadden al weer een tijdje samen gedronken, geknuffeld, gezoend… toen Vendezz me plots een Appje stuurde dat hij een uurtje later Samya zou bereiken. Ow dacht ik, dan is het de moment om eerst snel nog een kamertje te maken. En zo geschiedde. Nog geen minuut later zaten we weer op een kamer, weer op het gelijksvoers, ditmaal de laatste kamer in de gang. Een klein en niet echt gezellig kamertje, vond ik.

Deze kamergang zou een dikke flop worden :o. Hannah had geen zin me te pijpen, ik mocht haar niet beffen… Tja, ze had haar cadeautje ondertussen gescoord ;), dus het hoefde allemaal niet meer zo zeker… Ze wou gewoon zo snel mogelijk die condoom rond Piet hebben en neuken. Lekker romantisch. Enfin: ik had geen zin in haastig gedoe, dus ik heb, tot Hannah's grote verbazing, de kamergang na 25 minuten afgebroken.

Ik heb Hannah aan de lockers haar dit keer absoluut niet verdiende centjes overhandigd en begaf me pissed naar buiten, waar ik snel een paar pintjes dronk. Net op het moment dat ik me naar het dakterras wou begeven, pakte een stevige hand me plots vast bij mijn schouder: Vendezz was aangekomen :)).

We trokken samen naar het dakterras en praatten bij over de voorbije dag, mijn recente bezoek aan YY en dergelijke. Na een tijdje kwamen we ook in gesprek met de Nederlandse werkmannen die tegen 20u hun lange werkdag aan het afsluiten waren. Naar hun zeggen hebben ze de voorbije maanden tijdens de werken hun ogen uitgekeken in Samya, maar zijn ze nooit in de verleiding gekomen zelf eens van de meiden te snoepen. Ik kon dat moeilijk geloven, maar die (getrouwde) kerels hebben waarschijnlijk gewoon veel meer karakter dan Vendezz en ikzelf ;).

Na een tijdje kwam Hannah ook bij ons zitten, nog steeds not amused over de afgebroken kamergang en al evenmin happy met het feit dat ik bij Vendezz zat in plaats van bij haar. Ik negeerde Hannah's duidelijke signalen Vendezz voor haar te verlaten en zette mijn gesprek met mijn kameraad verder.

Ondertussen Appte bob0808 me dat hij ook in Samya was aangekomen, dus Vendezz, Hannah en ik trokken terug naar beneden. Aangekomen in de bar begroetten we bob0808 en stelde ik Vendezz voor aan Ketserr. Een nieuw, leuk gesprek begon, tot mijn blik voor de zoveelste keer Hannah, die ondertussen in een zeteltje zat te mokken, haar boze blik kruiste en ze me wenkte naar haar te gaan.

Ik verliet mijn mannelijk gezelschap en zette me naast Hannah. Wat volgde was een frustrerend gesprek, waarbij ze me opeiste: ofwel trok ik met mijn vrienden naar een andere club, ofwel moest ik mijn vrienden laten staan en bij haar blijven. Ik word niet graag voor het blok gezet, dus ik ben, na een veel te lang en vervelend gesprek, opgestaan en heb een razende Hannah achtergelaten.
 
Wat volgde waren enkele uren van veel te veel drinken, 2 keer lekker eten en regelmatig neergebliksemd worden door Hannah. Het vele drinken heeft zijn tol geëist, want van die uren weet ik niet meer al te veel. Wat ik wel nog weet is dat de club nu, in tegenstelling tot eerder op de dag lekker vol zat en dat er weer een leuke party sfeer hing. Die leuke sfeer ging echter grotendeels aan mijn voorbij omwille van het ruziën met Hannah. En toen ze mij op een bepaald moment dan nog zag zitten met een andere meid op de schoot, tja, toen was het hek helemaal van de dam::)...
 
Enfin, op de 1 of andere manier, ben ik ergens na middernacht toch terug aan de praat geraakt met Hannah en na veel vijven en zessen hebben we het, mede dankzij de bemiddeling van bob0808, terug goed gemaakt. Zo goed zelfs, dat ik om 2u besloot toch maar weer met Hannah te gaan kameren.

Ondertussen was er echter een stevige wachttijd (die ik samen met Hannah en met bob0808 en zijn net gekozen dame heb doorgebracht op de krukjes tegenover de receptie) en het zou meer dan een uur duren voor we een kamer hadden.

Uiteindelijk was daar dan toch die sleutel, namen Hannah en ik afscheid van bob0808 en wat toen volgde was een superlekker potje goedmaak seks :pompe ;D. Tongzoenen, pijpen, beffen, neuken. Alles zoals het hoort. Waarom kon dat eerder op de dag niet :017:!?
 
Enfin: na een uurtje was mijn bobijn volledig af en sloot ik de kamergang af. Ik was doodmoe en besloot naar huis te gaan. Vooraleer te vertrekken trok ik echter nog even naar de bar, waar nog steeds een gezellige drukte hing, maar waar ik, op bob0808 na, die zijn kamergang ondertussen ook had beëindigd, geen bekenden meer zag.

Dus toch maar gewoon afscheid genomen van bob0808 en Hannah en de club ergens na de vieren verlaten. Het was een speciaal dagje geweest, een beetje een tegenvallend dagje, maar dat lag zeker niet aan Samya, want wat de club betreft, was alles weer dik in orde 8)!
 
Afgelopen weekend is er in de nasleep van mijn vrijdagbezoek aan Samya nog van alles gebeurd tussen Hannah en mij, maar dat is niet geschikt voor publicatie. Laat me het er op houden dat zij haar vakantieplannen verrassend heeft uitgesteld (ze zal de komende weken dus gewoon aanwezig zijn in Samya) en dat ik niet meer met haar zal kameren (wacht maar ongelovige Thomassen, ik weet wat jullie denken, maar jullie zullen wel zien :-P ;)).

En Samya: tot binnenkort :))! Het wordt nu immers echt wel dringend tijd dat ik er enkele meiden van mijn to do lijst schrap. Die lijst is tijdens mijn voorbije bezoeken immers serieus lang geworden! En Hannah. Tja. Haar boze blikken zal ik er dan maar bij moeten nemen ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #188 Gepost op: 12 september 2014, 23:30:11 »
Proloog.

De meesten onder ons kennen het wel: je bezoekt al enkele jaren saunaclubs en je geniet met volle teugen van alles wat die clubs je te bieden hebben: welness, eten , drinken, kameraden, maar bovenal: zoveel mogelijk vrouwen.

Zo ik ook: verleden jaar heb ik zo'n 200 keer gekamerd met tientallen verschillende vrouwen. Roemeense, Bulgaarse, Duitse, Poolse ... vrouwen. Het kon niet op en ik genoot enorm.

En dan kwam ik begin dit jaar in mijn favoriete club plots een meid tegen die zich voor mij onderscheidde van alle anderen. Ik kamerde er op enkele maanden tijd een honderdtal keer mee, ik sprak er vaker en vaker mee af buiten de club en ja hoor... ik werd verliefd op haar.

Ik ging een relatie aan met de betrokken meid en in haar club kamerde ik enkel nog met haar. Ondertussen bleef ik, zonder haar medeweten, uiteraard wel volop rondneuken in andere clubs, maar in haar club was ik enkel van haar.

Na enkele maanden doken er echter serieuze problemen op tussen ons en veranderde onze relatie in een knipperlicht relatie.

Mijn schat verhuisde plots ook naar een andere club: Samya. Ondanks onze problemen ging ik haar ook daar bezoeken. We beleefden nog enkele leuke momenten samen, maar uiteindelijk barstte de bom en blies ik de relatie finaal op.

En daar sta je dan: je bent opgelucht, want je bent terug een vrij man, maar je zit nu wel met een heel leuke club, waar een meid rondloopt die je bloed kan drinken.

Wat doe je dan? Blijf je weg uit die club of trek je zo snel mogelijk opnieuw naar daar en vogel je alles wat er los rondloopt? Ik heb voor de tweede optie gekozen. Zo kon ik ineens ook de definitieve doodsteek aan de relatie geven.

Samya, donderdag 11/09.

En zo belandde ik dus op donderdag 11/09 in Samya. Ik had afgesproken met Vendezz, want alleen wou ik mijn ex niet trotseren (noem me gerust laf) en zou rond de middag in Samya aankomen. In tegenstelling tot een week eerder heb ik gisteren geen fileleed gekend, al ben ik tussen Aken en Keulen opnieuw 5 plaatsen gepasseerd waar stevige wegenwerken waren.

Vendezz kwam quasi gelijktijdig met me aan, we transformeerden ons onmiddellijk tot ijsberen, gingen naar de bar, bestelden onze eerste pint en installeerden ons vervolgens buiten op het terras. De club was nog quasi leeg, dus we konden in alle rust een beetje bijpraten. Het zonnetje deed deugd en de pintjes smaakten lekker.

We sneden ook even het onderwerp van mijn 'ex' aan en wie komt net op dat moment uiteraard van de buitentrap naar beneden gewandeld? Ja hoor: zij.

Voor dit moment was ik bevreesd geweest. Hoe zou ik me voelen bij dit weerzien. Gelukkig bleek dat ik er geen problemen mee had. De ooit zo diepe gevoelens die ik voor haar heb gehad waren blijkbaar volledig verdwenen. Oef!

We gunden elkaar geen blik waardig, zij vervolgde haar weg en ik ging verder in gesprek met Vendezz.

Stap 1: de confrontatie met de ex zonder kleerscheuren doorkomen, was gezet, en nu dus op naar stap 2: andere meiden neuken in 'haar' club.

Maar eerst... moest de innerlijke mens versterkt worden, dus Vendezz en ik trokken richting restaurant. Ik nam me 2 broodjes met boter, charcuterie (hesp en camembert kaas), tomaat en komkommer. Simpel, maar lekker.

De kok bood ons nog aan ons een lekker eitje te bereiden, maar dat hoefde voor ons niet. Hoe dan ook: vriendelijk van hem ons dat spontaan aan te bieden!

Na een deugddoende maaltijd bestelden Vendezz en ik ons een nieuwe pint en zetten we ons op een zeteltje vanwaar we een goed zicht hadden op de volledige barruimte. Het was nog steeds heel rustig in de club. Ik telde een vijftal andere mannen en in de vroege namiddag heb ik max 10-15 verschillende vrouwen gezien. Daar zaten wel al een paar pareltjes tussen! Zo ook Roemeense Natali, met wie ik op meerdere momenten oogcontact had. Ik vond het een heel mooie meid, maar ze zat er meestal maar zuur en arrogant bij, dus ik liet mijn interesse maar voor wat het was.

Vendezz en ik hebben ons nog een paar keer verplaatst, maar de weinige interessante vrouwen waren ondertussen ofwel verdwenen, waren met een ijsbeer aan het praten of zaten er ongeïnteresseerd bij. Ik begon te vrezen dat het nog wel even ging duren eer ik voor een eerste keer op kamer zou belanden. Tot... ik samen met Vendezz weer eens aan de bar hing, voor de zoveelste keer oogcontact maakte met Natali en ze me plots eindelijk een stralende glimlach toewierp die me deed smelten.

Overtuigd dat dit goed kon komen, zette ik me naast Natali en we hadden een heel leuk gesprek. Dit was helemaal geen zure of arrogante vrouw, integendeel. Natali bleek een leuke, ietwat zotte doos te zijn. Een intelligente vrouw ook.

We hebben ongeveer een half uur gepraat en nog steeds kwam de kamervraag niet. Ik was ondertussen echter al helemaal om, dus ik zei Natali dat ik me snel ging douchen en dat we daarna samen zouden kameren.

We belandden op een kamer op het gelijksvloers. Deze kamers zijn niet veel soeps, maar kom: er staat een bed en meer hebben we eigenlijk niet nodig hé.

Op de kamer ontdeed Natali zich onmiddellijk van haar kledij. Natali is een heel mooie vrouw. Ze is 22 jaar jong, is ongeveer 1,70m groot maar loopt op heel hoge hakken rond, waardoor ze boven de meeste anderen uittorent. Natali heeft lang roodbruin haar, bruine ogen, een heel mooi gezicht met een stralende glimlach (als ze wil), is normaal gebouwd, heeft een lekkere kont en een mooie, natuurlijke B-cup. Ze heeft een tattoo op haar linkerschouder en een navelpiercing.

We begonnen, eens we ons ontdaan hadden van onze kledij, rechtstaand te tongzoenen. Dat deed Natali heel goed. Beetje bij beetje verplaatsten we ons richting bed waar het tongzoenen lustig verder ging.

Piet maakte fier kenbaar dat hij het wel leuk vond en eiste zijn deel van de aandacht op. Natali had de boodschap begrepen en begaf zich naar beneden. Wat volgde was een uitstekende pijpbeurt: nat, stevig, voldoende gevarieerd, met ook aandacht voor de ballen. Top!

Na een tijdje hield ik het niet meer en moest ik Natali neuken. Condoom om Piet en Natali besteeg me. Ze bereed me enthousiast en ondertussen kon ik met haar lekkere, stevige tietjes spelen. Zalig!

Na een vijftal minuten vond ik dat het aan mij was, dus we schakelden over op missio. Ik wisselde rustig neuken af met stevig doorbeuken en kon Natali ondertussen voortdurend tongzoenen. Ik voelde op een bepaald moment dat een orgasme nabij was dus ik vroeg Natali zich op handen en voeten te zetten.

Piet verdween al snel tussen die mooie billen en met een zalig zicht in de ons omringende spiegels kon ik beginnen beuken. Hondjes is al jaren mijn favoriete standje en ik geniet daar altijd enorm van, maar dit keer snapte er plots iets in mijn hoofd en in Piet, toen ik mezelf die lekkere hoer zag pakken in die spiegels. Ik dacht ineens aan mijn 'ex' en vroeg me af waar ik mee bezig was.

Mijn erectie verdween als sneeuw voor de zon en daar zat ik dan: vastberaden de laatste restjes gevoelens die ik voor mijn ex had, weg te neuken, maar met een Piet die pertinent dienst weigerde. Ik legde Natali uit wat er scheelde en toen konden er 2 dingen gebeuren: ofwel gaf Natali het op ofwel probeerde ze mijn kamergang te redden.

Gelukkig voor mij koos Natali voor de tweede optie. Ze gaf zich volledig: zoenen, zoenen zoenen, pijpen alsof haar leven er van af hing, zich heel intiem tegen me aanduwen... Gevolg: mijn ex verdween dan toch weer uit mijn gedachten en Piet hervond zijn lust.

Natali voorzag Piet opnieuw van een condoom en ik gaf hondjes een nieuwe kans. Natali plaatste haar lekkere kont in de lucht en ik begon te beuken met een bil in de linkerhand en een borst in de rechterhand. Ditmaal werkte het zicht in de spiegels gelukkig wel stimulerend, ipv lustdodend, en na een zoveelste stoot ontplofte Piet. Dan toch! Zouden met dit orgasme de laatste gevoelens voor mijn ex verdwenen zijn? Dat zouden de volgende uren moeten uitwijzen.

Natali kuiste Piet, we knuffelden nog even na en na een dik uur verliet ik heel tevreden de kamer. Aan de lockers heb ik 80€ afgerekend, ik heb me snel gedoucht en ik ben op zoek gegaan naar Vendezz.

Ik trof mijne kameraad al snel aan in de bar. Hij had blijkbaar uitstekend gekamerd met een Bulgaars vriendinnetje van mijn ex en was ondertussen alweer van een nieuw pintje aan het genieten.

We zijn ons buiten in het zonnetje gaan zetten en hebben het over onze voorbije kamergangen gehad. Het was ondertussen al drukker geworden in de club, maar ik denk dat er toch nog steeds niet meer dan 25 vrouwen aanwezig waren.

Vendezz had honger dus hij liet zich een lekker bordje met kebab vlees, frieten en mayonaise maken. Ik had nog geen honger, maar Vendezz zijn eten zag er zo lekker uit dat ik het niet kon laten een paar stukjes vlees te proeven, en ik moet zeggen: dit was een malse, lekker gekruide kebab die vlotjes kon concurreren met de kebab uit de betere Belgisch Limburgse kebabzaken. Top!

Vendezz moest zijn eten uiteraard doorspoelen, dus we begaven ons weer naar de bar. Deze was ondertussen gezellig gevuld, maar echt druk was het zeker nog niet. We hebben een uurtje aan de bar gehangen en genoten van de relaxte sfeer die in de club hing.

Tijdens onze gesprekken aan de bar viel mijn oog de hele tijd op een bloedmooie meid die er een beetje lamlendig bijzat in een zeteltje. Ze straalde absoluut geen sex of lust uit, maar ik vond haar zooo mooi dat ik besloot toch maar kennis te gaan maken.

De meid in kwestie bleek de 25 jaar jonge Hongaarse Viviane (Viva) te zijn. Viva heeft lang, bruin haar en een, wat mij betreft wondermooi gezicht met heel intrigerende, bruine ogen. Ze heeft een normale lichaamsbouw, een mooie natuurlijke B-cup en een iets vollere, maar stevige en heel mooie kont. Viva is 1,65m groot en heeft geen tattoo's of piercings. Ze heeft een litteken op haar onderrug.

Ik heb een heel interessant gesprek gehad met Viva. Ze heeft al een wispelturige levenswandel achter de rug (met onder andere een spannende passage in België) en was een heel toffe gesprekspartner.

Net als Natali eerder, stelde Viva de kamervraag niet. Ik moest na een gezellig half uurtje, waarin Viva zich meer en meer tegen me aan vleide en zich uiteindelijk lief in mijn armen nestelde, opnieuw zelf aangeven dat ik op kamer wou gaan.

Ditmaal werd het een kamer op de -1 (denk ik, want deze herinneringen zijn een beetje wazig geworden door het overmatige alcoholgebruik...), beduidend mooier dan de kamers op het gelijkvloers.

Op de kamer ontdeed Viviane zich van haar mooie lingerie en ik mij van mijn mooie badjas en we begaven ons op het bed. Net als Natali is Viva een begenadigd zoenster: ik zou zo'n meid uren kunnen blijven zoenen.

Voor zoenen alleen gaan we echter niet op kamer, dus na een tijdje instrueerde ik Viva me te pijpen. Ze deed dat iets minder goed dan Natali eerder op de dag, maar het was nog steeds een heel goede pijpbeurt. Piet wist het in ieder geval dubbel en dik te appreciëren. Viva had zich tijdens het pijpen ook zo gepositioneerd dat ik lekker kon spelen met haar kleine, natte poes.

Na een tiental minuten hield ik het niet meer en wou ik deze mooie Hongaarse neuken. Condoompje omgedaan en ik liet haar mij bestijgen. Viva deed het rustig aan, eigenlijk iets te rustig voor mij, maar het zicht op haar mooie lichaam en het kunnen spelen met haar lekkere borsten maakte alles goed.

Van cowgirl overgeschakeld op missio, waarbij Viva goed mee deed en afgemaakt met hondjes (wat anders). Tijdens doggy is Viva volgens mij een paar keer klaargekomen. DVP's zijn goede actrices, maar dit leek me echt niet gespeeld. Maakt me op zich btw niet uit. Ik ga op kamer voor mijn eigen orgasmes en dat orgasme kwam er redelijk vlot, met dank aan Viva haar super strak poesje. En mijn ex? Ik heb geen seconde aan haar gedacht.

Viva en ik zoenden en knuffelden nog een tijdje lekker na en naderden ondertussen het uur. Ik gaf aan dat ik de kamergang wou afsluiten, maar plots smeekte Viva me om een massage. Oké zei ik, maar ik betaal je wel maar voor een uur. Dit bleek geen probleem te zijn. Ook na de massage was Viva absoluut niet gehaast en we zouden uiteindelijk meer dan anderhalf uur op kamer blijven.

En aan de lockers... moest ik maar voor een uurtje betalen. Geen gemor of gezaag achter centen voor de extra tijd op kamer. Zoals het hoort dus. Top! Afscheid genomen met een laatste lekkere zoen en nu...?

Vendezz had mij tijdens de kamergang een bericht gestuurd dat hij stik kapot zat en naar huis ging. Daar zat ik dus plots onverwacht alleen in Samya. Wat nu te doen? Naar huis gaan of toch maar blijven hangen.

Ik keek het even aan in de bar en die bruisde ondertussen van het leven. Alle stoeltjes en zeteltjes waren bezet en iedereen was vrolijk. Ik werd er zelf ook happy van, dus ik besloot nog even te blijven.

Ik had ondertussen honger gekregen, dus ik trok naar het restaurant. Ik schepte me een bord vol met groenten en een pasta met een soort van bolognaise saus. Het was opnieuw heel lekker.

Buikje vol, dus ik terug naar de bar. Ik zette me op een zetel aan de toog en daar kreeg ik al snel het gezelschap van een Zweed die blijkbaar heel bekend was met en heel gekend was in Samya. We haalden elkaar om de beurt een pint en hadden een heel leuk gesprek. Ondertussen was de DJ muziek aan het spelen (niet te luid) en kwamen de meiden meer en meer los. Enkele grietjes dansten op het podium en een groepje Roemeentjes liet zich naast het podium volledig gaan.

Na een uurtje had mijn nieuwe Zweedse vriend het wel gezien en besloot hij gebruik te gaan maken van de welness. Ik had, van al die meiden wulps te zien dansen, echter weer zin gekregen in een kamergang, dus ik bleef in de barruimte achter.

Ik zat nog geen 5 minuten alleen of mooie Duitse Chanel (die de ganse dag topless rond liep) passeerde me. We maakten oogcontact, waarop ik haar toelachte en ze naast me kwam zitten.

Het gesprekje met Chanel vlotte niet echt, er was een beduidend mindere klik dan eerder op de dag met Natali en Viva, maar ik werd zo betoverd door Chanel haar bloedmooie gezicht en dito lichaam/borsten, dat ik haar toch maar een sleutel liet halen.

We belandden in kamer 30 (de kamer heeft een bed en daar is weer alles mee gezegd) en daar nam ik eerst even de tijd om de 20 jaar jonge Duitse Chanel eens grondig te bestuderen.

Chanel is 1,62m groot, heeft lang blond haar, een heel lief gezicht met stralend blauwe ogen, een slank lichaam, een kleine, maar mooie kont en een heel aantrekkelijke, echte C-cup met mooie, grote tepels. Geen piercings of tattoo's.

Op bed begonnen we te tongzoenen. Dat deed Chanel niet slecht, maar met Natali en Viva was het toch veel intiemer en passioneler.

Echt lang zoende Chanel ook niet. Ze verlegde haar aandacht al snel richting kleine Piet. Ik kloeg er niet om want Chanel pijpte werkelijk uitstekend. Ze legde zich ook zo dat ik goed met haar borsten, billen en poes kon spelen. Enkel vingeren was niet toegelaten.

Het was de derde kamergang van de dag waardoor een FT er ondanks de uitstekende pijpbeurt niet inzat, dus ik liet Chanel na een tiental minuten een condoom nemen.

We begonnen met missio, waarbij ik voelde dat een orgasme er toch sneller ging komen dan verwacht. Dus snel overgeschakeld op hondjes, die kleine billetjes stevig vast gepakt, en beginnen pompen in dat nauwe poesje. Ik probeerde het orgasme zo lang mogelijk uit te stellen, maar na een paar minuten was het dan toch daar: BOEM!

Chanel maakt Piet proper, we praatten nog even na en na exact 30 minuten verlieten we de kamer. Ik betaalde Chanel 50€ aan de lockers, nam een verfrissende douche en installeerde me op 1 van de ligzetels in de relaxruimte.

Het was ondertussen voorbij de tienen en mijn bobijn was volledig af. Ik heb een half uurtje in de ligzetel gelegen en besloot daarop nog even naar boven te gaan, nog een laatste drankje te nemen en naar huis te gaan.

In de bar was het echter zo gezellig dat ik er toch maar weer bleef hangen en tegen middernacht kwam ik ook opnieuw in gesprek met Natali. Ik dacht niet dat er nog veel leven in Piet zat, maar het was weer zo gezellig met Natali, dat ik tegen beter weten in (?) toch opnieuw met haar wou kameren.

Deze kamergang zou een herhaling worden van mijn kamergang met Natali eerder op de dag, met dat verschil dat Piet deze keer geen enkel moment van verslapping kende. Na een dik half uur vulde ik het condoom voor een 4de maal tijdens, ja hoor, doggy en liet ik me uitgeput neervallen op bed. De rest van het uur maakten we vol met knuffelen en zalig tongzoenen en na een dik uur verliet ik de kamer weer als een uiterst tevreden man.

Ik heb Natali 80€ betaald, mij een douche genomen en ben nog een laatste keer richting bar getrokken. Het was nu rond 1u45 en de sfeer in de bar was een stuk matter aan het worden. Iedereen leek moe en voldaan. Er waren ondertussen nogal wat mannen met gewone kledij binnengekomen, maar de vrouwen schonken hen weinig aandacht. Het leek er op dat zij hun werkdag liefst gewoon wilden afsluiten.

Mijn eigen vat was nu echt volledig af, dus ik besloot mij nog een laatste cola te nemen en de club te verlaten.

Om 2u30 trok ik de deur van Samya achter mij dicht. Ik had een topdag achter de rug: veel gepraat en gelachen, genoten van eerst een relaxte sfeer en vervolgens een toffe party sfeer, mijn ogen uitgekeken omwille van de vele mooie vrouwen, lekker gegeten en veel gedronken en uiteraard 4 top kamergangen gemaakt. Meer moet dat niet zijn!

Epiloog.

En mijn ex? Die heeft me de ganse dag genegeerd. Het enige dat er van af kon, was de occasionele razende blik. Goed zo!
Mijn missie was geslaagd: de breuk met mijn ex was definitief en ik had me rot geamuseerd in Samya.

Samya is sinds vrijdag btw ook gepromoveerd tot mijn favoriete club, dus ze zullen mij er snel terug zien, al zeker op 3/10, wanneer Vendezz er zijn verjaardag viert.

Samya: het was top. Tot snel!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #189 Gepost op: 12 september 2014, 23:43:09 »
Kortom freten, zuipen neuken, freten zuipen neuken, freten zuipen neuken en freten zuipen neuken. Niet gek dat het je favoriete club is geworden.

Groet, Foots  :cochon
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #190 Gepost op: 1 oktober 2014, 15:50:23 »
Net Samya gebeld. Volgens de dame aan de andere kant van de lijn, zou de club nu vrijdag (Duitse feestdag) slechts open zijn van 13u tem 1u (ipv 3u, zoals vermeld op hun website).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #191 Gepost op: 1 oktober 2014, 16:01:18 »
Net Samya gebeld. Volgens de dame aan de andere kant van de lijn, zou de club nu vrijdag (Duitse feestdag) slechts open zijn van 13u tem 1u (ipv 3u, zoals vermeld op hun website).

Da's dus een geluk bij een ongeluk, want als ik wel was gekomen was ik er pas tegen 23:00 uur geweest... om twee uur later weer terug te kunnen fietsen...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #192 Gepost op: 1 oktober 2014, 16:22:30 »
Net Samya gebeld. Volgens de dame aan de andere kant van de lijn, zou de club nu vrijdag (Duitse feestdag) slechts open zijn van 13u tem 1u (ipv 3u, zoals vermeld op hun website).

Da's dus een geluk bij een ongeluk, want als ik wel was gekomen was ik er pas tegen 23:00 uur geweest... om twee uur later weer terug te kunnen fietsen...

Een feestdag en dan korter open blijven, raar eigenlijk. Op een feestdag moet je namelijk ... feesten.

Maar goed ik ben dan vrijdag een keer enigzins op tijd thuis. Niet erg, kan ik zaterdag nog wat werken in de tuin voor mijn lief (die me elke dag aan mijn kop zeurt voor die kut-tuin) terwijl ze drommels goed weet dat hoeren bezoeken  :sexxx mijn voorkeur heeft.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #193 Gepost op: 1 oktober 2014, 22:08:30 »
this saturday the 27th, here I am in samya after a 3 months break.
I know what you’re thinking: “again?” ;D
 why stick to this club, there are so many others as good, is he insane or stupid?
Well, I guess I am a bit of both ;D
Anyway, knowing this club by heart, my expectations were high (as the level of my libido and my balls ;D)

the club
the stairway and first floor are completely renovated, new layout with a couple of extra rooms, some have hot tub.
The massage area is in the renovating process during the day but no big deal.
the food is as usual tasty and diversified.
It was really dead until 8 o’clock PM. the girls were sitting with a bad day face and were waiting for the football match to end. all the German guys were attending to it in the kino.
After that, ambiance was good enough, but started quite late.

the Line up
I was disappointed with the line up.
There were a lot of chicks, and new faces to me, but not to my taste.
Bria caught me at my arrival, barely let me breathe for more than an hour, teasing me and playing with my dick despite my rejections. it was fun anyway 8) :-P
Noo had the same treatment with Bria’s friend.
Then I hung out with my sweet iubi Anka, waiting for more newcomers.
But in vain, apart a couple of girls who caught my attention.

So, room with
  • Anka
    Not the most beautiful girl, but she definitely has something natural, she’s my new iubi in this club
  • Cala
    The dazed and confused girl who was intriguing me for some time.
    Anka introduced me to her. strange but funny meeting.
  • Manuela
    we ran into each other, she recognized me after 11 months and had this natural friendly behaviour that made up my mind to go back in room with her :great:

Girls that caught my attention
  • Candy
    A young romanian hot blonde with a sweet face and an amazing ass she likes to shake on some manele’s beat :o
    She was busy all the evening, hanging with some guys.
    My conversation with her lasted a few seconds before she went back dancing for the guys.
    I was told that she was set free 30 min after I was gone. Goddamn it :banghead:.
  • Linda et Milla
    2 new german girls from dusseldorf, respectively 23 and 24 yeaurs old.
    One has auburn hair, is beautiful with a nice body, the other has clear blue eyes, white skin, but flat butt and some fat on the belly.
    They Arrived on Wednesday the 24th and are still recognizable with their lame shoes :))
    Difficult to make them laugh or keep them focused, even with noo’s help as they don’t speak English and my german is awful :-[
    My sense of humour and my jokes didn’t work good on them :17:
    Is that me or are german girls too serious? :017:
    I gave up at the moment and went back to them later, but it was too late :banghead:
    Some drunk german guy and his friend kept them busy for three hours and more without going into a room. Impossible to get the girl out of this without a diplomatic incident, and anyway the girl wanted to stay with the drunk guy. Suits yourself ::)
    they remind me of Gelina and Santana the 2 german sisters from Acapulco.
    It’s a challenge for billclinton and tym
« Laatst bewerkt op: 1 oktober 2014, 22:30:28 door boff »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #194 Gepost op: 4 oktober 2014, 12:14:36 »
Net Samya gebeld. Volgens de dame aan de andere kant van de lijn, zou de club nu vrijdag (Duitse feestdag) slechts open zijn van 13u tem 1u (ipv 3u, zoals vermeld op hun website).

In tegenstelling tot wat me donderdag door de receptioniste van Samya telefonisch was meegedeeld, was Samya gisteren al zeker tot 4u, wanneer ik vertrokken ben, open.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum