Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 621127 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #195 Gepost op: 4 oktober 2014, 16:02:21 »
Net Samya gebeld. Volgens de dame aan de andere kant van de lijn, zou de club nu vrijdag (Duitse feestdag) slechts open zijn van 13u tem 1u (ipv 3u, zoals vermeld op hun website).

In tegenstelling tot wat me donderdag door de receptioniste van Samya telefonisch was meegedeeld, was Samya gisteren al zeker tot 4u, wanneer ik vertrokken ben, open.

Prima toch?
Dan wordt je recensie gewoon ietsje langer...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #196 Gepost op: 4 oktober 2014, 17:07:43 »
Helaas. Omwille van tijdsgebrek en een te bruut feestje met te overmatig alcoholgebruik, waardoor bepaalde herinneringen van gisteren iets minder helder zijn geworden, ga ik geen recensie schrijven.

Maar misschien doet iemand van de andere aanwezigen dat wel!?
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #197 Gepost op: 7 oktober 2014, 18:29:21 »
Vrijdagavond Samya avond. Na een rustige donderdag avond een maand geleden viel het dit maal gewoon beter op vrijdag. Zoals altijd op vrijdag gewoon nog werk te doen. Het aantal halve dagen dat ik kan creëren door middel van werk op andere tijden te doen blijft iets gelimiteerd. Dus at ik wat op mijn werk rolde om even na 7en het restant van de file in.

Een kleine 2 uur later kwam ik bij het Flintstones hotel in Godorf aan en nog een klein half uurtje later overhandigde ik de grote vriendelijke bodybuilder van Samya een stuk hollandse kaas. Verbaasd keek hij mij aan, maar herinnerende zich toen dat hij me op het hart had gedrukt om een goed stuk kaas de grens over te smokkelen.

Omkleden en naar de bar voor biertje waar ik al snel aansluit bij een illuster gezelschap van Vendezz, KanariePiet, Ricardo Banana & Dhr. N.. Ze houden een pretparty alvast voor de verjaardag afgelopen vrijdag. Het bier vloeit rijkelijk. Dames dienen zich aan voor kleine besloten feestjes en op een moment zie ik om mijn ooghoek de dame die mij een maand terug tot lang na sluitingstijd heeft doen wachten in Babylon. Niet per se op haar wachten, maar met de vriend die voor zijn kamer nog riep: “Wacht je wel op mij?”, omdat hij wilde blijven crashen op mijn hotel. Als ik van te voren wist dat ze 3 uur wegbleven had ik wellicht minder snel toegestemd (of een sleutel verstop plaats verzonnen of zo).

Mijn oog viel dus op Elena (ex-Samantha uit Babylon); Blond, Roemeens, iets van 1.70 , normaal figuur en ergens midden 20 of zo. Een Roemeense variant van de polonaise later liep ze in de grijpgrage handen van de mannen om ons heen en belandde op mijn schoot. Stelde zich voor als Elena en ik vroeg wat er mis was met Samantha. Even snel schakelen en ze wist ook weer wie ik was. Een sleutel vraag werd in de zelfde zin gekoppeld. Deze ontweken en gecounterd met een drinkenvraag. Deze werd door haar verdraaid met een betaald drankje. Gecounterd  - met een open vizier - door een prijsofferte. Hoewel 5 euro best te doen was, bleek mijn uiteindelijke troef toch te zijn dat ik naar de lockers moest om 5 euro uit mijn kluisje te halen. Op die lange weg zou ik natuurlijk makkelijk verschalkt kunnen worden door een of ander mokkel dus wilde mevrouw even niets. Voor de heren en mijzelf een goudgele rakker gehaald. KanariePiet lag al weer op kamer met een rebound-roemeentje dus ging het ondergetekende makkelijk af met 4 glazen.

Drankje op en met Elena naar kamer vertrokken, puur op de goede verhalen of eigenlijk het lange wachten in Babylon. Sjah dan valt er over de kamergang niet veel te zeggen, Elena heeft een volledig service pakket, maar niet helemaal mijn kleursmaak. Dus na een minuut of 20 had ik het wel gezien. Nog even gepraat op kamer wat allemaal wat natuurlijker aanvoelde dan wat voor kamer door moest gaan. Nee niet mijn type vrouw. Zij kreeg het idee dat ik misschien nog meer ontspanning nodig had en stelde voor boven even te zitten en zo kon ze alsnog mijn ‘geld ligt in het kluisje’ overtroeven.

Bij de kluisjes afgerekend, lekker lang gedoucht en ik kwam Elena boven in de bar weer tegen. Ze stond al op de uitkijk. "Als ik zijn vriend drie uur op kamer krijg dan moet ik gewoon bij deze ook de juiste knopjes zoeken", zal ze gedacht hebben. We haalden de drankjes en ze leidde me door de bar naar een groepje vriendinnetjes van haar. Ik werd keurig voorgesteld, maar de enige naam die ik nog weet is Anna. Jong spring in het veldje, Roemeens blond tienertje van 20, nam haar tieten in de hand en vroeg “You like? “. Ja, kan dat moeilijk ontkennen. Dus ja ik houd wel van (jouw) tieten, vertelde ik haar.

Anna dichter op mij en liet zich uit als een prima knuffeldiertje. Elena danste erop los en ontdekte dat ze me goed geplaatst had aan de hand van de paal in de badjas. Na een ruim half uur stond er niets anders op om Anna mee te vragen naar een iets meer privé plekje. We waren beiden al warm gedraaid en bestegen de mooie nieuwe trap om te geraken in een verbouwd kamertje 8. Het is wel fijn zo’n groter kamertje voor een langer verblijf. Anna trok haar visnetje uit en ik hielp met haar BH om vervolgens haar mooi C cup in mijn handen te hebben. Kussen en tongzoenen ging voluit en de kamer was eigenlijk een soort trio - met 1 dame. Het ene moment was ze de actrice die Anna uit Italië speelde. Het andere moment kwam een verschrikkelijk lief Roemeens meisje boven drijven. Dan nam Anna weer een beetje de leiding als vamp in de club en dan weer het Roemeense schatje. Heb met beide dames denk een uurtje gekamerd, per stuk dan wel.

Details over kamerhandelingen zijn voor mij niet zo interessant. Condoom ombrengen gaat nog niet automatisch en dat geeft je ook wel een idee voor hoe de sessie kan zijn. Nieuw jong meisje, nieuw in het vak. Viel van verbazing bijna van het bed toen ik haar in het Roemeens begon te beantwoorden. Had ze zichtbaar nog niet meegemaakt en ook het kunnen overtuigen dat een kamer dus ook gewoon langer dan een half uurtje kon duren. Eenmaal daaraan overgegeven was het een pracht avond. Nog even in de bar met haar zitten knuffelen tot sluitingstijd. Moest nog een beetje denken aan een recensie die ik laatst las en de schrijver zich onder de douche bedacht wat een ellende er nog allemaal over dit onschuldige meisje heen zou komen. Getriggered door showtje wat op het podium wordt gegeven met een dame en een slagroomspuit. Een dronken jonge Duitser met petje en tshirt aan staat ook op het podium, maar heeft een slagroom allergie of zo. Anna kijkt mij aan en geeft aan dat ze dit niet normaal vind. Nee, denk ik. Het is inderdaad wat tam.

Nog naar meneer en mevrouw KanariePiet gezwaaid. Ricardo en Vendezz gedag gezegd bij de kluisjes. Mijn nummertje en naam op een blaadje achtergelaten bij de Milf bij de receptie voor de 5e maal en rustig naar hotel gereden om me voor te bereiden op het feestje in Babylon de volgende dag.

Een summier ontbijtje later reed ik met het zonnetje schijnend en het dakraampje open over de Duitse Autobahn en voelde me nog wel een beetje verliefd op Anna en haar Roemeense vriendinnetje ... Op naar Babylon, waar het weekend zich vorderde.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #198 Gepost op: 19 oktober 2014, 12:30:36 »
  • Linda et Milla
    2 new german girls from dusseldorf, respectively 23 and 24 yeaurs old.
    One has auburn hair, is beautiful with a nice body, the other has clear blue eyes, white skin, but flat butt and some fat on the belly.
    They Arrived on Wednesday the 24th and are still recognizable with their lame shoes :))
    Difficult to make them laugh or keep them focused, even with noo’s help as they don’t speak English and my german is awful :-[
    My sense of humour and my jokes didn’t work good on them :17:
    Is that me or are german girls too serious? :017:
    I gave up at the moment and went back to them later, but it was too late :banghead:
    Some drunk german guy and his friend kept them busy for three hours and more without going into a room. Impossible to get the girl out of this without a diplomatic incident, and anyway the girl wanted to stay with the drunk guy. Suits yourself ::)
    they remind me of Gelina and Santana the 2 german sisters from Acapulco.
    It’s a challenge for billclinton and tym

Hey dude  ;)  i tried one of those girls last Friday : Linda  ;D but i would have preferred to try the other one, Milla, much more beautiful face according to me (it seems that we do not have the same taste  ;D) but i did not manage to catch her attention and never had the opportunity to talk to her, always busy with some fellow german dudes 8)
Back to Linda, i think that i have already seen her in Samya in the past, 1 or 2 years ago, her face seemed familiar to me but i am not sure at all  :017: Indeed she said to me that she is from Dortmund, but it is only a detail

I totally agree with you when you talked about her sense of humor, i did not try anything like you  :)) but when i talked to her in the couch she never tried to keep up the conversation  8) she seemed to be somewhere else, but not over the rainbow  ;D

In the room, it was only kisses  8) she did not take very much initiatives, she seems again to be somewhere else and i had to ask her to go for the blowjob otherwise we would been looking eachother in the eyes for quite a long time  ;D, BJ was good and long enough except that she often does pause with the hand then of course i had to ask for sex but she said to me that she does not like (or do not want) to come over me  :017: OK let's go for missio then doggy, weird at the beginning because she did not bend over very well, not very exciting so i quickly lost my motivation ... this was definitely not a common room with Linda, so i asked for finish in mouth but she did not do that either but she was not against the idea to start again with the blowjob, in the end it was much more with her hand ...

So i do not know what to think, but for sure she does not seem to get any pleasure in the room, she does the job and that's all : no emotion, no comedy, no feeling, definitely no GFE  :o ;D

By the way, this was the second room of the day because first one was with Valentina ;D on PZ's advice (Freiercafe dude  :)))  who said to me that her service is very good according to many other guys experiences, french kisses etc
So i decided to try because she has really a perfect body and face, very beautiful girl
Unfortunatly with me in the room, no french kisses, it was really not my day  8)  certainly no chemistry with me :017:  and i am pretty sure that i did not eat any currywurst just before  ;D so i was disappointed right in the beginning, she then started the blowjob which was good but not long enough for me, so i asked for 69 but she told me that she does not like it and do not want to do it  8) i could lick her, no problem, but no extra BJ, fuck! that was the main reason of my request, it seems that it did not work very well  ;D on the other hand, licking her pussy was good, long time i have not done this, it is not really my thing, only sometimes i do it  :-P then fuck with happy ending, her body fits very well with mine, good sensations at least  :-P

It was a correct session, only a pity i did not get any FK but i really felt a distance between us, i was definitively not her kind of guy i guess so and here it is again an example of difficulty when somebody recommend a girl to someone ! it would always be better to go with a girl who looks at you and smiles to you, better chance that chemistry obviously works better in that way ...

As i said it was not my lucky day in Samya, 2 rooms with no FK, long time it did not happen to me even if i never ask service of the girls before going to a room, i love surprise, on Friday i lost my bet ;D

In the end, i enjoyed the evening but honestly i really preferred old time with fridges and central bar, atmosphere was much more better with the central bar, now eveybody is looking at eachother when nobody moves, it did not encourage very much for any initiative except for the braves 8) ;D at least there should have been some high chairs and mini bar in the center where we can put our glasses and talk to the girls, it would have been a better idea instead of those small chairs in the center that takes so much spaces  8)
and the bar is not long enough like the one in LR for example which is great because there are many places where to sit, now with this small bar in Samya, as soon as there are 4 or 5 guys at the bar, we always have to find a place to go and reach the bar, so unpleasant and unappropriate for such a club with so many people 8)
Sorry to be so critical about this but this is only a point of view and i know that my complain will not change anything, i am not the boss of Samya ;D and i will certainly get used of this new organization for sure, it is only a matter of time, i suppose so  ;D Samya remains a very good club thanks to really good Samya team and boss and PZ  ;D ;)

By the way, many thanks to Samya and RB for the free ticket  :111:
« Laatst bewerkt op: 19 oktober 2014, 15:18:47 door Tikinui »

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #199 Gepost op: 19 oktober 2014, 21:16:27 »
I was planning to go to Samya at about 2pm but I was too lazy to cook at home, so just taught: "Ok I'll breakfast in Samya". :steeringwheel:

Usual breakast, plus something like champagne (free). I ate and the went on the terrasse on the 1st floor. Was reading french newspapers like ok naked girls in front of me, I don't give a shit. I met Eva.ro, I know this girl for more than 1year, we never had sex together, we are more like "friends". I mean we spoke a lot about Betty.ro, my ex-gf.  8)

Then, I went back to the tables near the food. And suddenly came Ilena, saying "hello" to the most beautiful guy of the club so far. She then took my hands and put them in her bra. I wanted to finish the article but my newspaper definitely cant compete with her D cup. :tietjes

So once again, half an hour with Ilena. First part of the session was really GFE, deep kisses (it's deeper and deeper everytime we go together, next time I'll buy her a ring  :lol_hitting: ) and cuddles like if we were in love together. Then a good blowjob without the hands, and titsjob. 

Then she came over me, riding me in cow-girl position. Then a bit missionary and finally doggy. What a good start!

After this, I met the famous cassenoisette. I suspect he spoted me because of my awesome german accent when I ordered food. We chat some hours I would say, I was cool. Then came Anto2112 and Derekz (all from Paris). 

From the beginning, I saw a nice girl (from my POV   :lol_hitting: ) who was new in Samya. I wanted to know more about her. First, she's a friend of Hanna.bg. And she was looking very fun and friendly. Like boff.fr the doctor, I asked her few questions about her career in german clubs. It's her first week in Samya, but she worked almost one year in a small club elsewhere in Northrhine-westphalia.

A friend of mine from Paris, Derekz.fr tried her and said she was really good. The only bad points is that her boobs are a bit limp. But apart that, she's almost perfect, amazing hips, nice face.

It was the freiercafe party so there was a live show with a singer and a guitarist. We danced a bit together. I didn't really dance, my hands were always on her boobs.  :tietjes

Once in the room, we cuddled, I played with her boobs and she kissed me really deep. It was a really good beginning. Then a good blowjob, without the hands. I helped her to go quite deep.

A propos the sex, we did "good old positions", missionary, doggy, spooning and cow-girl. In every position she was really implicated, and wanted to kiss me at every moment.

No doubt about it: next time I saw her, we will have sex together again.  victory Unfortunately she quit the club quit early, at 9pm IIRC. She kissed me but avoir my friend Derekz, he was jalous.  ;D ;D

Then the Samya offered free cocktails, I took a Mojio and a Pina Colada. Thanks again to the Samya, awesome night, with really good food and delicious cocktails !  :clap:

I also have to say that I had some fun with Hanna.bg. I told her I wouldn't go with her today but she came to me a few time to cuddle and to kiss me. I really appreciated me and I'll certainly go with her next time. In my GFE-Top5. Really implicated and really take care of the clients.

Looking forward to my next we in Samya
« Laatst bewerkt op: 19 oktober 2014, 21:22:23 door Noo75 »

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #200 Gepost op: 1 november 2014, 11:39:05 »
Halloween Party at the Samya, good party with a lot of dudes from France, The Netherlands and Belgium. The waitress had to served a lot of beers.  ;D The club was decorated with spiders, rats and ballons. Also, all the girls were wearing costume such as Nurse, Devil or Police woman. Oh God, I never saw such a police woman with D cups. Please send me to jail, I'm naugthy.  :lol_hitting:

I also met Foots and KanariPiet, the ex-man of Hanna.bg.

Only one room today, but a lot of beers. I stayed with Hanna.bg for a long time, kisses and cuddles, but then I saw her best friend, Carolina.ro. So I left her and said hello to Carolina. This girl is not the most beautiful but really natural and a good service. In the room, she's natural and doesn't exagerate her feelings. And an important point: her D cup.  :tietjes

Looking forward to the next samya party!  :steeringwheel:

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #201 Gepost op: 2 november 2014, 13:00:04 »
Yesterday again in Samya. I met one friend from another forum, who came with a dude also from France. As a Samya full-time resident, I show them some girls. But they didn't give a shit, they don't really like fat girls like I do.  ;D

This saturday was a really calm day, not so much client, but a lot of girls. Some new girls, but always "no kiss", so It's a "no fuck" from my side.

First room with my futur-wife aka Carolina.ro. Not so much things to add to yesterday's story. Very natural girl, good kisses, good girlfriend illusion.  :happy We spent a lot of time together. I don't know why but her best friend is Hanna.bg, a girl from Bulgaria ... The two of them are really sympathetic girls.   victory

At 2am, I said to myself, ok it's might be time to fuck a second girl. At the bar, only optifick girls, and then I remember Emannuela.ro's blowjob in the Kino one year before. This was one of the best blowjob of my life. So I asked her to get the keys. I don't know why but it was such a disaster in the room. I stayed something like 15 minutes.  :wtf:

She don't want to kiss me, but last year it was DFK, her blowjob is really simple, no variations, bad technique. And the sex is even worse, she tried to finish me really quickly. I just paid her, said goodbye to my 2 friends and left the club. I was kind of upset and disappointed.  :014:


PS: Cala.ro and Elisabeth.ro are back. They arrived with their luggages yesterday.
« Laatst bewerkt op: 2 november 2014, 13:06:25 door Noo75 »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #202 Gepost op: 2 november 2014, 13:18:48 »
Eergisteren ben ik voor het eerst sinds vrijdag 3/10 (Vendezz zijn verjaardagsfeest) nog eens naar Samya getrokken. Ik had ter plaatse om 11u30 met Vendezz afgesproken. Later op de dag/avond zouden oa Foots, Noo75 en Laurent74 ook nog afkomen.
 
Vendezz en ik hadden beiden nog een vrijkaart, maar die werden niet geaccepteerd omdat het vrijdag Halloween Party (de club was versierd en de meeste meiden hadden zich verkleed) en pokertoernooi was. Geen probleem: we hebben dan maar 50€ inkom betaald (Samya verhoogt de inkomprijs niet tijdens party’s) en zullen binnenkort dus nog eens moeten terugkeren naar Samya. Wat een straf ;).
 
De club kwam eergisteren heel traag op gang. Tegen 16u bijvoorbeeld was er nog maar heel weinig volk aanwezig. Beetje bij beetje werd het wel drukker, maar de party-sfeer, die we de voorbije maanden gewoon waren van deze club, zouden we afgelopen vrijdag de ganse avond/nacht moeten missen. Eigenlijk is dat des te vreemder als je je bedenkt dat Samya eergisteren dus net een party organiseerde :017:.
 
Ik vermoed dat het pokertoernooi dat urenlang de aandacht van tientallen mannen opslorpte, hier veel voor tussen zat. Toen het tornooi eindelijk voorbij was, slaagde de DJ er niet meer in de keet terug in vuur en vlam te zetten (op een zeldzaam moment na). De meiden hadden zich duidelijk te lang moeten vervelen. Veel kamers zullen ze ook niet gemaakt hebben. Tot middernacht waren er weinig tot geen wachttijden voor een kamer. Integendeel: het bakje waar de sleutels in liggen, was steeds royaal gevuld.
 
Het personeel was gisteren vriendelijk als altijd. Op 1 kuiser na, die vond dat een ijsbeer en ik te luid aan het praten waren aan de douches aan de welness, en ons daar op een heel groffe manier op wees. Ik heb maar gedaan alsof ik geen Duits versta en ik heb hem genegeerd.
 
Van die welness heb ik btw, ondanks toch al weer zo'n 10 bezoeken aan Samya dit jaar, nog steeds geen gebruik gemaakt. Dat moet er binnenkort toch maar eens van komen.
 
Het eten was vrijdag weer goed in orde. 's Middags heb ik broodjes met charcuterie, tomaat en komkommer gegeten. 's Avonds een lekker gegrild kippetje met groentjes en frietjes. Het heeft gesmaakt.
 
En dan, het belangrijkste. De dames! Zoals eerder gezegd, kwam de club vrijdag maar heel traag op gang en de dames sijpelden maar bij mondjesmaat binnen, maar tegen de avond was de line-up toch weer uitstekend, zoals steeds op een vrijdagavond. Ik heb eergisteren 4 keer gekamerd, met 4 Roemeense meiden:
 
In de latere namiddag ben ik op herhaling geweest met Roemeense Natali. Wat kan ik daar nog over zeggen!? Het was mijn 5de kamergang met haar en het wordt op kamer nog elke keer beter. Eergisteren was mijn kamergang met haar veruit de beste van de 4. Jammer eigenlijk dat ik met haar begonnen ben. Volgende keer zal zij de afsluiter van de dag worden 8).
 

Als 2de heb ik eergisteren rond 20u met de 21 jaar jonge Roemeense Melly gekamerd. Melly is een kleine meid van 1,62m. Ze heeft een mooi gezichtje en lang zwart haar. Bruin-groene ogen. Een A-cup en een lekkere, stevige kont. Ze heeft een litteken onder haar kin/ op haar schouderblad. Dat litteken is btw niet storend. Tattoo's en piercings kan ik me niet herinneren.
 
De kamergang. Tja... Mijn slechtste van dit jaar en 1 van mijn 5 slechtste ooit. Melly was extreem passief en niks kon of mocht. Zoenen, vingeren, beffen: liever niet. Het pijpen was gelukkig wel oké. Het neuken daarentegen was ondermaats. Geen passie, geen beleving, niks.

Alles moest heel voorzichtig en zacht gebeuren en tijdens bijna elk standje vond ze het nodig Piet met haar hand tegen te houden. Wonder boven wonder ben ik toch klaargekomen en na net geen half uur heb ik de kamer verbouwereerd verlaten. Lang geleden dat ik nog zo een slechte ervaring heb gehad.

Herhalingsgevaar: tja, onbestaande natuurlijk :banghead:.
 

Mijn 3de kamergang was met de 21 jaar jonge Roemeense Rosalia. Rosalia heeft een heel mooi gezicht. Ze ziet er op haar hoge hakken groot uit, maar is eigenlijk maar 1,65m. Ze heeft een A-cup met grote tepels en een mooie, lekkere kont. Lang bruin haar en mooie, bruine ogen. Een kleine tattoo in haar zij en 1 op haar onderarm. Piercings kan ik me niet herinneren.
 
De kamergang was heel goed. Zoenen was enigszins voorzichtig, maar toch leuk. De pijpbeurt was uitstekend en de sex was heel goed. Cowgirl, missio en hondjes. Rosalia deed goed mee en ik mocht stevig doorbeuken. Tijdens hondjes knallend voor de 3de keer klaargekomen ;D.

Herhalingsgevaar: 50/50. Het was een heel goede kamer met een bloedmooie meid, maar ergens miste ik toch een zekere chemie. After-sales waren ook te beperkt.
 

Mijn 4de en laatste kamergang vrijdag was met de 20 jaar jonge Roemeense Jiovana. Jiovana is 1,60m klein en heeft een iets voller, maar heel mooi figuur. Ze heeft een mooi gezicht, een stralende glimlach en heel expressieve ogen. Een heel vrouwelijk figuur met een volle, stevige kont en een zalige, jeugdige B-cup. Ze heeft lang zwart haar en bruine ogen. Geen tattoo's of piercings.

De kamergang was goed zonder meer. Zoenen was heel beperkt. Aan een pijpbeurt zijn we niet toegekomen, want na een lange befbeurt had Piet zoveel zin in Jiovana gekregen, dat ik dat overgeslagen heb. Neuken was oké. Ik mocht lekker mijn ding doen, maar alles voelde toch enigszins afstandelijk aan. Desalniettemin tijdens hondjes redelijk vlot tot mijn 4de orgasme van de dag gekomen en na 26 minuten de kamer al bij al tevreden verlaten.
 
Herhalingsgevaar: klein. Hoewel Jiovana een heel mooie en lieve meid is, is haar service voor een saunaclub nog te beperkt. Ze heeft nog veel bij te leren.


Conclusie van mijn bezoek aan Samya afgelopen vrijdag: het was het minste van al mijn bezoeken aan Samya tot nu toe. Mijn kamergangen waren gemiddeld van een mindere tot veel mindere kwaliteit dan ik gewoon ben in Samya en, hoewel er een party was, hing er nooit een party-sfeer in de club. Integendeel: ik heb het er nog nooit zo rustig en mat geweten.

Binnen 2,3 weken bezoek ik Samya opnieuw. Hopelijk is het er dan terug als vanouds! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #203 Gepost op: 7 november 2014, 15:33:35 »
Again in Samya yesterday. Nothing special today, again one room with my wife Carolina.ro. I wanted to try Valentina.ro but this girl is fuckin' hot, and a lot of people agree with me.  ;D That said, she's almost unbookable. I asked her some questions but she found a guy with two bottles of champaign, I couldn't compete with him.   :lol_hitting:

So only one room yesterday. One thing to note: there is some new girls, a curvy girl from Zurich. She said she's from Barcelona, but my spanish isn't good enought to proof it. And two other skinny girls, but they look like experienced girls, so I didn't want to talk to them.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #204 Gepost op: 9 november 2014, 17:49:52 »
Op 7/11 ben ik voor de 2de opeenvolgende vrijdag in Samya beland. Een week eerder was de sfeer in de club me tegengevallen en had ik enkele mindere kamergangen gehad, maar het kriebelde om de club zo snel mogelijk een herkansing te geven. En op 7/11 was het dus al zover 8).
 
Ik ben thuis om 10u15 vertrokken en ik ben rustig richting Keulen getuft. Aan het begin van mijn route passeer ik altijd de Chaussée d’Amour, een beruchte hoerenstraat tussen Sint-Truiden en Luik. In de tientallen hoerenhuizen die je langs de straat hebt, telde ik slechts een tiental vrouwen, waarvan er 4 veertig plus waren en het merendeel van het type ‘olifant’ :-\ was. Oh, wat was ik blij dat ik niet veel later in Samya zou zitten 8).

Onderweg heb ik vrijdag nogal wat verkeersproblemen gehad door een auto-ongeluk en door de gekende wegenwerken en de frustraties omwille van het tijdverlies groeiden gestaag. Toen ik op een kleine 20 kilometer van Samya de ‘Skyline’ van Keulen echter zag opduiken, heb ik nog een beetje extra gas gegeven en iets na de twaalven reed ik dan ook een quasi lege parking binnen ;D.
 
Ik pakte mijn spulletjes en begaf me met mijn vrijkaart (waarvoor dank aan YBF, Satanic Surfer en uiteraard Samya!) naar binnen. Een vorige keer werd een vrijkaartje van A tot Z bestudeerd en werd het met moeite aanvaard, deze keer werd er met moeite een blik op geworpen en stond ik in no time met mijn ijsbeer spulletjes in de kleedkamers.

Mezelf snel omgetoverd tot ijsbeer en kennis gemaakt met een heel toffe Duitse ijsbeer, met wie ik een ontbijtje zou nuttigen (2 broodjes, lekkere kaas en een pikant goedje van worst, tomaten, paprika en kleine stukjes kip => héél lekker). Lang zou de Duitse bon vivant me geen gezelschap houden, want hij kwam snel een half uurtje met zijn favorietje kameren en zou de club dan al weer verlaten. Ik club alleen lange dagen, maar zo kan het dus ook hé.
 
Tegen 13u begaf ik me naar de bar en daar bevond ik me als enige ijsbeer tussen 16 vrouwen, veelal heel lekkere snoepjes :)). Ze waren echter allen nog aan het wakker worden en straalden nog niet veel lust uit. Ik heb het even aangekeken, maar ben me uiteindelijk toch maar naast Natali gaan zetten. Met haar is het immers altijd leuk praten en knuffelen 8).

We hebben een uurtje afwisselend binnen in de bar en buiten op het (op dat moment eigenlijk te frisse) terras rondgehangen en toen vond ik het wel tijd voor een eerste kamergang. En tja: wat kan ik daar nog over schrijven. Natali heeft Piet een uurtje stevig aan het werk gezet en ik heb de kamer met knikkende knieën verlaten. Voor mij is ze dan ook hét toppertje in Samya 8).
 
Ik heb Natali na de kamergang haar verdiende centjes gegeven, heb me een verfrissende douche genomen en ben gaan uitrusten op 1 van de ligzetels in de welness ruimte. Daar ben ik achtereenvolgens ‘aangevallen’ door Rosalia en Iovana, 2 meiden met wie ik op 31/10 gekamerd had, maar hun timing kon niet slechter zijn: zowel in kleine Piet als mij zat er op dat moment immers geen spatje leven.
 
Toen ik eindelijk terug rechtop kon staan, zonder dat mijn knikkende knieën mijn hersenen doorheen klutsten ;), begaf ik mij terug naar de bar. Daar was het rond 15u30 nog steeds heel rustig, beetje doods zelf. Gelukkig kwam ik 2 bekende niet-schrijvende ijsberen tegen en met hen zou ik het komende anderhalf uur doorbrengen: beetje drinken, beetje bijpraten en de barruimte langzaam maar zeker zien opvullen.

Tegen 17u, toen Vendezz ook arriveerde, zat er eindelijk wat leven in de club. Er was nu voldoende volk en de aanwezigen begonnen zich openlijk te amuseren.

Ik zou eerst nog een hele tijd met Vendezz in de bar rondhangen, maar toen we het daar te warm kregen (het was mij eigenlijk de ganse avond te warm en te laf in de barruimte) hebben we ons verplaatst naar het buitenterras, waar het nu, in tegenstelling tot eerder op de middag, dankzij enkele buitenbranders gezellig en aangenaam warm was. Het buitenterras was dan ook goed gevuld met zowel dames als heren.
 
Na een tijdje kwam Natali ons buiten gezelschap houden. Tot Vendezz zijn afgrijzen ;) ging ze echter niet naast hem zitten, maar kroop ze bij mij op de schoot. We hadden met ons drietjes een leuk gesprek, maar Natali kon het niet nalaten kleine Piet met haar poep wakker te maken :o.

Toen ze terug naar binnen trok, was ik dan ook alweer volledig verkocht en niet veel later zou ik haar naar binnen volgen en haar een sleutel laten halen. Deze keer zou ik van 19u15 tem 22u15 met Natali op een kamer belanden :-\ en werd ik gesloopt als zelden te voren. Na 3 heel intensieve uren, waarin Natali elk greintje energie (en 2 orgasmes) uit Piet en mij heeft gesleurd, verliet ik de kamer met een zalige lach op mijn gezicht ;D.

Ik heb de centjes weer afgerekend, me een heel lange douche genomen en ben terug richting bar getrokken, waar Vendezz en een bevriende Duitser me met verbazing zagen binnenkomen. Waar heb jij al die tijd uitgehangen :017:!? Tja, in de zevende hemel hé ;) 8).

Mijn maag eiste ondertussen de nodige aandacht op, dus ik snel naar het restaurant, waar ik een lekkere pasta met een soort van bolognaise-saus en gesmolten kaas gegeten heb. Ideaal om weer een beetje op kracht te komen. Na de deugddoende maaltijd nog even uitgebuikt en hop, terug naar de bar.
 
Het was ondertussen al een stuk voorbij de elven en nu bruisde de bar zoals vanouds van het leven. Het was er druk, maar niet storend druk, iedereen lachte en amuseerde zich. Enig minpunt: ik vond de muziekkeuze niet zo geslaagd en de volumeknop werd af en toe ook iets te hard open gezet.
 
Vendezz en onze Duitse vriend amuseerden zich met de dansende meiden :pica. Mijn bobijn was echter nog steeds volledig af, dus ik beperkte me tot passief genieten van de party-sfeer.
 
Tegen 0u30 begon kleine Piet ondanks de vermoeidheid tot mijn grote verbazing ineens terug zin te krijgen in een lekkere meid. Ik vermoedde dat het geen goed idee was om nog eens te kameren, maar wie ben ik om niet te luisteren naar mijn meest trouwe wapenbroeder ;). Ik raapte dus mijn laatste beetje energie bijeen en zette me naast Gabriella, een Braziliaanse(?) meid, die me afgelopen vrijdag al meermaals opgevallen was.

Ai probleem. Gabrialla sprak enkel Portugees, Spaans en Italiaans en laat dat nu net 3 van de weinige talen zijn die ik niet machtig ben ;). Chinees, Russisch, Mandarijns, allemaal geen probleem :lol_hitting:, maar die Zuid-Europese talen zijn nu eenmaal niet zo mijn ding.

Enfin: het werd een grappig gesprek met veel misverstanden, maar na een 20 minuten was ik toch om, voornamelijk omdat Gabriella er subtiel in was geslaagd Piet zijn lust op het gewenste niveau te krijgen (knuffeltje, kusje, hand in de beha, handen op haar poep…).

Wij dus naar de receptie waar we de sleutel van dat kleine kamertje naast het restaurant kregen. Hoewel het maar klein is, heb ik geen probleem met dat kamertje, maar eergisteren was het er snikheet. We stonden nog geen minuut in dat kamertje of we waren beiden al aan het zweten als een rund. Ik heb Gabriella dan ook gezegd dat ik een andere kamer wou .
 
Zo gezegd, zo gedaan en niet veel later lagen we in kamer 30. Ik legde me onmiddellijk op bed (ik was immers moe ;)) en ondertussen ontdeed Gabriella zich van haar kledij. Gabriella is 25 jaar jong, heeft een mooi gezicht en lang, zwart haar. Ze is heel slank, maar heeft een lekkere poep en een leuke A-cup. Ze heeft een grote vlinder tattoo op haar rug. Piercings kan ik me niet herinneren.
 
Eens ze in haar Eva-kostuum stond, kwam Gabriella bij me op bed zitten. We begonnen met voorzichtige tongzoenen, maar al snel begaf Gabriella zich naar beneden. Ze had een aparte manier van pijpen, maar Piet vond het wel oké en hij stond dan ook al snel fier te smeken om seks. Gabriella voorzag hem dan ook snel van een condoom en besteeg hem.
 
We hebben lekker geneukt in cowgirl, missio (nu zoende Gabriella wel stevig door) en hondjes en in elk standje viel me op hoe nauw Gabriella wel aanvoelde :-\, ondanks de stevige kwak glijmiddel die ze gesmeerd had. Tijdens hondjes zou het dan ook niet lang meer duren eer ik tot mijn 4de orgasme van de dag kwam ;D 8).

We hebben vervolgens nog een 5-tal minuten nageknuffeld en na 25 minuten hebben we de kamer verlaten. Het was een goede kamergang geweest, zonder meer. Echt los is het nooit gekomen. Herhalingsgevaar is dan ook eerder klein.

Rond 1u30 bevond ik me terug in de bar, waar ik Vendezz een laatste keer aantrof. Mijne clubmaat had net een intensief uurtje met Roemeense Sissi achter de rug, en hij besloot het voor bekeken te houden. Een lange werkdag en dik 8 uur Samya hadden ook hem gesloopt.
 
Ik heb na Vendezz zijn vertrek in de bar nog 20 minuten in Natali haar armen gelegen, genietend van de nog steeds leuke sfeer, heb daarna snel afscheid genomen van onze Duitse vriend en heb rond 2u de club verlaten.
 
Het was een topdagje geweest: lekker gegeten, lekker gedronken, veel geneukt, genoten van de sfeer. Meer moet dat niet zijn! Enige bedenking: voor 17u was het wel héél rustig in Samya. Had ik Natali en mijn 2 niet-schrijvende kameraden niet gehad, had ik me bij momenten ongetwijfeld dood verveeld.

De komende weken heb ik nog een heel drukke club-kalender, met oa bezoeken aan Magnum, DV, GT, Rayna en LR, maar ik wil Samya in 2014 toch nog zeker 1 keer bezoeken. Misschien zelfs volgende week al 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline billclinton

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #205 Gepost op: 13 november 2014, 21:38:38 »
Ik ben afgelopen maandag in Samya geweest. Ik deed niets ( als wordende grijsaard word ik echt lastig met het meisje uiterlijk ) totdat ik tegen 8 uur s' avonds Amora tegen kwaam. Amora, wat voor een uitverkorene voornam ! Ze glimlachte me toe toen ze met haar met haar vriendinnen bij de receptie stond. Mijn hart trillde. Ze viel me onmiddelijk in de smaak. Zo wat moet gebeuren , gebeurde.  We hebben gekameerd. Luilak die ik ben,  laat ik Noo75 haar beschijving maken. Als nieuwe keulenaar zou hij geen probleem mee hebben. Daar ben ik zeker van.
Ik kan toch tevoren iets bijvoegen : voor haar zouden Cochon128bit, Boff en ik in de rij staan !

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #206 Gepost op: 13 november 2014, 22:42:06 »
11-11-2014 Sint Maarten in Samya


Met de Halloween party viel mijn oop bij de achterkant van de WC deur op een fiche die een Sint Maarten feestje aankondigde in Samya. Op zich niet speciaals zou je denken, maar toch werd ik getriggerd door een onopvallende doch zeer interessante actie en dat was als je een zelfgeknutselde lantaarn meebracht dan kreeg je zelfs gratis toegang. Hmm zowaar geen straf, ha dat leek me wel wat. Zeker als je weet dat 11-11 in Belgie als feestdag te boek staat en dat in NL dit de verkiezing is van de prins carnaval.

Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Maarten_%28feest%29

Op de bewuste 11-11 werd ik laat wakker en had ik mijn zoontje niet tewerkgesteld om een lantaarntje te maken. Samen met Sexmachine greep ik naar wat karton van brochures, de plakband en heb ik nog het ganze huis afgezocht naar mijn collectie nietmachines met bijbehorende nietjes. Na effe prullen, knippen, nieten en plakken had ik een strak stevig ontwerp om een Filipijnse fundering van een native gewoven bekerhouder. Een waar kunstobject al zeg ik het zelf. Helaas een foto ben ik vergeten te maken voor de mederakkers alhier.

[attachimg=1]

Het ontwerp van Sexmachine was nog veel kunstzinniger en creatiever en mijn zoontje was niet te houden bij zulke leuke bezigheden en wilde uiteraard ook meebouwen en meegaan. Helaas mocht hij (nog) niet mee van moederlief, da's voor over een paar jaar jongen. Moeders wilde weten welke club het was en omdat ik thuis al een lofzang over de heerlijke kip van het Halloween feest had afgestoken dook ze spontaan in de keukenkast om een grote kunststof tupperware doos te voorschijn te toveren voor de doggybag. Tja hoe leg je haar dat uit, naar een feest gaan en geen doggybag mee naar huis nemen ??? Erg vreemd die westerlingen  8)

[attachimg=2]

Zodoende reden Sexmachine en ikzelf maar rustig richting Koln via de gemakkelijkste route en niet via Aken want dat was aanschuiven afgelopen vrijdag. Onderweg zoveel gelult dat we er waren voor we waren uitgepraat, aangekomen keek ik vanuit mijn raam op de parkeerplaats van Samya en de parkeer-meneer wees me een plekje langs de rode pionnen en voila ik kreeg een VIP parkeerplaats recht voor de ingang aangewezen, want ik denk dat deze man Sexmachine  :king: verwisselde met de koning van het Osmaanse rijk. Zie de met fake-foto voorziene posting bij LR  :bud .

Gewapend met de brandende lantaarns in de aanslag sloten we in de rij wachtenden bij de receptie van Samya en even daarna nam de Theke de brandende lantaarns grif aan, blies ze uit en bracht ze gelijk naar het hoofdkantoor van de keurmeester ter plekke. Blijkbaar waren beide door de ballotage commissie gekomen en kregen we ieder een gratis badjas, een handdoek en een sleuteltje ter opberging van onze gewaden.

[attachimg=3]

Samya is een geheel vernieuwde en uitgebouwde club, met voldoende kamers en een hele mooie line-up, waar ze geen cent opslag vragen qwa entree of kamerprijzen. Zelfs hun 7 entree spaarkaart hebben ze gehouden voor hun trouwe klanten, ik zeg chapeau. Vandaag  kregen alle mensen die zelf een lantaarntje geknutseld hadden vrij toegang. Dit stond uiteraard in de RB kalender en op de Samya website heel bescheiden vermeld. Zo'n actie is zeldzaam en dat zie je zelfs bij nieuwe clubs ter grootte van een oceanstomer met veel media aandacht nog niet nadoen, maar bij Samya in Rodenkirchen draaien ze daar blijkbaar hun hand niet eens voor om.

Ik zeg hier dan ook heel uitdrukkelijk en expliciet een welgemeende bedankt Samya voor deze geweldige strakke actie.
Na de VIP parkeerplek en de gratis entree trad ik in gezelschap van de koning van het Osmaanse rijk rond kwart voor 6 de danszaal binnen en de dames draaiden hun hoofden gelijk in onze richting en bleven de rest van de avond ook op ons gericht. Via een lekkere coole cola liepen we door naar het restaurant waar je tegenwoordig lekker kan zitten aan tafel en een uitgebreid buffet werd door de kok vers aangesleept. Foots kon wel een gat in de lucht springen toen hij zag dat er zijn reeds jaren gekoesterde ganzenpoten (Sint Martins gans is een Duitstalige lekkernij speciaal voor deze gelegenheid) lekker gebakken of geroosterd met de botje naar boven zag liggen. Ik raakte in volledig in extase.

[attachimg=4]

Geheel in traditie van het Duitse Sint Maarten had de kok niet 1 of 2 maar een hele zwerm ganzen ruim boven de knieen geamputeerd en ik kon uiteraard deze culinaire verleiding niet weerstaan en heb 2 keer mogen genieten van een in stijl gevuld bord, zo lekker de borden waren net zo schoon na het eten als ervoor en daarmee ben ik alleen al verantwoordelijk voor 1 volledig gehandicapte gans, Eskusi zou SS zeggen.

[attachimg=5]

Ondanks de geweldige actie waren er mijns inziens weinig Belgen op af gekomen hoewel die een vrije dag hadden, maar de Nederlanders hadden blijkbaar meer interesse in deze actie. Ik zag Vendezz en even later Ricardo Banana en zijn volgelingen waar ik alleen dhr. N herkende, maar blijkbaar waren ze met een hele groep die tradioneel een bussel suikerbieten hadden uitgehold voor het maken van een lantaarn.

[attachimg=6]

Gaande de avond liep de rustige start op tot de gebruikelijke Samya dansfeest sfeer. Rond 22:00 werden de befaamde wikkelrokjes door de Theke uitgedeeld en de tent kwam los. Heerlijk. Echter het hield niet op, Samya had nog een echte klapper in de aanbieding en wel met een kaarsen/dildo act van 1 van de mooiste dames die ik ooit van mijn leven heb gezien. Sexmachine had zich als koning van het Osmaanse rijk reeds vergrepen aan deze prinses uit 1001 nacht sprookje en zowaar heeft hij hier al een prachtige fotorecensie met goed gelijkde foto's van deze schoonheid voor onze rakkers gemaakt.

Zie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=16488.0

Zelf twijfelde ik tussen de voor mij nieuwe topless Nieky of de zeer elegant in zwarte mini-jurk gekleedde Julia. Beide erg verleidelijk, evenals Adina de act van de dag en nog een hele bussel dames waar ik de naam uiteraard al niet meer van weet. Ik kamerde met Julia voor de 2de keer in 2 weken. Pas op herhalingsgevaar ! Met Halloween had ze een verpleegsterpakje aan en aangezien de sfeer volgens sommige kenners vanwege de poker wat langzamer op gang had ze al te lang niet meer gekamerd en was Julia niet meer te houden en zodoende lustte ze kleine Foots wel rauw.

Deze keer herkende ze me en na even praten gingen we op kamer. Ik kan zeggen dit is een zeer dergelijke service die je kan verwachten, Kussen en tongzoenen volle bak en zolang je maar wil. Verleidelijk afdalen en pijpen daar mag je zeer zeker van zijn. Dat kan ze prima. Ik heb graag wat handactie onder mijn testikels en dat kan ze ook, maar dat hebben de meeste klanten van haar wellicht niet graag. Neuken heb ik me deze keer wederom aan vergrepen en in de 3 bekende posities mijn conditie getest.

[attachimg=7]

Was niet best, awel mijn conditie en ik kon ook geen beter plaatje vinden  ;D , met Julia is absoluut niets mis. Het zweet brak mij uit en ik dacht en zei effe pauze. Ik stopte maar Julia niet die pijpte lustig door en even later moest ik me geheel vrijwillig gewonnen geven met en paar oerkreten. Ook hier spetterde er niets in het rond en ook had Julia nog wat afscheidskussen en tongzoenen om mijn kamergang heel romantisch af te sluiten net binnen de blessuretijd.

Bij het weggaan kwam wederom de prinses van de Osmaanse koning hem nog goedenacht kussen bij het vertrek en rond half 2 verdwenen deze 2 als de struikrovers van Alibaba in de diepe donkere nacht. De mooie danseressen uit 1001 nacht waren nog slechts herinneringen maar erg voldaan kropen we weer in ons nest. Gelukkig heeft onze Osmaanse koning en zijn chauffeur nog niet alle bruidsschatten uitgedeeld en kunnen we nog eens terug naar deze fata morgana in Koln.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #207 Gepost op: 14 november 2014, 07:10:44 »
Citaat
Samya is een geheel vernieuwde en uitgebouwde club, met voldoende kamers en een hele mooie line-up, waar ze geen cent opslag vragen qwa entree of kamerprijzen. Zelfs hun 7 entree spaarkaart hebben ze gehouden voor hun trouwe klanten, ik zeg chapeau.

Dit zou op korte termijn wel eens kunnen veranderen. Ik heb recent uit betrouwbare bron vernomen dat de inkomprijs begin 2015 60€ zou worden en de kamerprijzen 50/50. Mij zullen ze er niet door verliezen als klant 8). Maar ik zal mijn tijd dan wel weer evenwichtiger verdelen over LR en Samya ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #208 Gepost op: 14 november 2014, 07:59:07 »
Citaat
Samya is een geheel vernieuwde en uitgebouwde club, met voldoende kamers en een hele mooie line-up, waar ze geen cent opslag vragen qwa entree of kamerprijzen. Zelfs hun 7 entree spaarkaart hebben ze gehouden voor hun trouwe klanten, ik zeg chapeau.

Dit zou op korte termijn wel eens kunnen veranderen. Ik heb recent uit betrouwbare bron vernomen dat de inkomprijs begin 2015 60€ zou worden en de kamerprijzen 50/50. Mij zullen ze er niet door verliezen als klant 8). Maar ik zal mijn tijd dan wel weer evenwichtiger verdelen over LR en Samya ;).

Tja ... als er één schaap over de dam is ...  :o
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #209 Gepost op: 14 november 2014, 09:23:49 »
Yesterday was Hanna's birthday, so I had to come to Samya. Usual cuddles and kisses with Hanna.bg and her best Fa Carolina.ro.

I saw some "new" girls, new in Samya but unfortunately not new in the business. A couple of romanian girls came from London. She was so gorgeous, big boobs and a smiley face but I said no. She was a 3-questions girl "How are you?", "What's your name?" "We go in the Room?" ... A lot of 3-questions 

Later I met a girl "from Düsselford". Ok her german was good but wasn't a native speaker and was hanging with the romanian girls ... I explained her the 3-question theory and she left me. Anyway she wasn't my cup (too small, not even C) of tea.
[attachimg=3]


No girl to go with, I'll let my dark side take the control, and I just went to Olaf. Aweome massage from foots  :)) to head. It was a no kiss no lick room.  :lol_hitting: That was a good investment, 45€ and I felt so much better really.

Funny thing, at 23pm, a group of japanese, or chinese or something like that came. All the girls were like "Ez money". And 10 minutes, all the sharks of the club were in the room with a japanese, and 10 minutes later already again at the bar.
[attachimg=1]
[attachimg=2]


After the massage I was already quite late, I wanted to try Larzo.tu (or Arzo.tu not sure). She appeared to be friendly and funny. She said she worked in Pascha but I wanted to gave her a chance anyway. Last year I met in Samya a girl from the Pascha and the service was really GFE and hot. Before to go in the room, I just asked if she do french kiss, it's important to me. She said yes I do. Guys, that was such a disaster in the room. 20 sec long blowjob, of course no kiss, maybe one or two smacks during the fuck. She asked every two minutes "Bist du fertig?", ok that was enough!! In the room I explained why she should go back to Pascha and I said to the Buro that it was a disaster. Usually when it's bad in the room, I say nothing to the Buro. But this time, it was in my top 3 worst time ever. I hope she will left the club, she has nothing to do there.  :sign0024: ;D
[attachimg=4]

At midnight, the cake come, and Hanna gave me the first piece. KanariPiet you're an oldy, she already forget you.  ;D Now I'm her number #1.  8)

I don't have the skills of foots to write looong reviews, so here is the end.
Stay tuned rakkers




note sm: with a little help from your friends some pictures added  ;)