Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 621112 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #210 Gepost op: 14 november 2014, 09:39:29 »
I don't have the skills of foots to write looong reviews, so here is the end.
Stay tuned rakkers
Tu rajoutes quelques photos et l'ensemble paraîtra plus long  O0
Rien entendu à propos des changements de prix?

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #211 Gepost op: 14 november 2014, 14:24:02 »
I don't have the skills of foots to write looong reviews, so here is the end.
Stay tuned rakkers
Tu rajoutes quelques photos et l'ensemble paraîtra plus long  O0
Rien entendu à propos des changements de prix?

Nothing about the prices. The polish girl at the entrance said to the japaneses: it's 75€ for one hour. I don't think they will increase the prices, at least I don't hope they won't.  :-P

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #212 Gepost op: 14 november 2014, 14:44:10 »
I don't have the skills of foots to write looong reviews, so here is the end.
Stay tuned rakkers
Tu rajoutes quelques photos et l'ensemble paraîtra plus long  O0
Rien entendu à propos des changements de prix?

Nothing about the prices. The polish girl at the entrance said to the japaneses: it's 75€ for one hour. I don't think they will increase the prices, at least I don't hope they won't.  :-P
You do not hope they will not increase the prices?  ;) :lol_hitting:
Now I talk like the sharks ...
"You from Japan? You EZ money, I need new shoes"  ;D :dance2


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #213 Gepost op: 14 november 2014, 15:25:23 »
I don't have the skills of foots to write looong reviews, so here is the end.
Stay tuned rakkers
Tu rajoutes quelques photos et l'ensemble paraîtra plus long  O0
Rien entendu à propos des changements de prix?

Nothing about the prices. The polish girl at the entrance said to the japaneses: it's 75€ for one hour. I don't think they will increase the prices, at least I don't hope they won't.  :-P
You do not hope they will not increase the prices?  ;) :lol_hitting:
Now I talk like the sharks ...
"You from Japan? You EZ money, I need new shoes"  ;D :dance2


I do not hope they won't not increase the prices.  :iagree:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #214 Gepost op: 15 november 2014, 15:24:28 »
Geen 2 zonder 3, zei mijn grootvader zaliger altijd. Ik twijfel er aan of hij daarmee op saunaclubbezoeken doelde, maar ik heb mij zijn goede raad toch maar ter harte genomen en bevond mij gisteren dus voor de derde opeenvolgende vrijdag in Samya 8).
 
Na een voorspoedige rit, met weinig verkeersproblemen, reed ik om 11u45 de parking van Samya binnen.

Snel mijn vrijkaartje (waarvoor uiteraard dank aan Samya en Relaxxxboard) ingeleverd, mezelf in de kleedkamer omgetoverd tot ijsbeer en richting restaurant getrokken.

Het was al redelijk druk in de club. Om 12u telde ik al 25 vrouwen (vele nieuwe, mooie gezichtjes) en 7 mannen.

Ik verorberde eerst een stevig ontbijtje (2 broodjes, kaas, salami en een vreemd maar lekker goedje van oa tomaat, paprika en stukjes kip) en begaf me daarop naar de bar, waar ik op oa Vendezz en Tjeppah wou wachten.

Ik had me echter nog maar net op een zetel neer gevleid of Natali kwam me al gezelschap houden. We hebben weer een uurtje leuk gekletst en geknuffeld, waarop ik 'brak' en aangaf op kamer te willen gaan. Slechte timing, want ondertussen was Tjeppah net aangekomen. Sorry maat: kleine Piet gaat nu even voor. Ik zie je binnen een uurtje wel 8)!

Ik dus voor de ondertussen zoveelste keer met Natali op kamer. Het werd een mooie kamer op de eerste verdieping. De kamergang zelf echter verliep… ontgoochelend.

De vrolijke, aanhankelijke Natali van de voorbije weken kwam plots professioneel en afstandelijk over en de kamergang zou dan ook nooit volledig los komen. Toch een uurtje op kamer gebleven en er tijdens hondjes uiteindelijk een orgasme uit geperst, maar nee dit was het niet. Ik heb de kamer met een wrang gevoel verlaten.

Ik heb Natali haar centjes overhandigd, heb me een verfrissende douche genomen en ben naar de bar getrokken, waar ik ondertussen naast Tjeppah ook Vendezz, Laurent74 en nog een paar bekende schrijvende en niet-schrijvende ijsberen aantrof/later zou aantreffen.
De komende 2 uur heb ik dan ook vooral al drinkend en pratend in de bar doorgebracht.

Samya vulde meer en meer, maar superdruk zou het gisteren nooit worden. Ik heb gisteren 5 kamers gemaakt, tussen 13u en 2u en telkens was er onmiddellijk een kamer vrij (hierbij heb ik gisteren waarschijnlijk telkens geluk gehad, want enkele kameraden hebben wel wachttijden gehad, tot wachttijden van een half uur).

Ik heb tussen het drinken en zeveren door ook nog enkele meiden aangesproken, waaronder Hongaarse Viva, met wie ik midden september een uitstekende kamergang heb gehad, maar de herinnering aan de mislukte kamergang met Natali remde gisteren lange tijd mijn lust af...

Tot… Ik mooie Roemeense Delide (of Delaila of…?) alleen zag zitten. Haar mooie gezicht en bloedgeile lichaam spraken me al langere tijd aan, maar ik had op basis van Delide haar strenge, afstandelijke blik, mijn twijfels over haar service. Laurent74 heeft daarenboven enkele maanden geleden blijkbaar 2 mindere kamergangen met haar gehad. Dat deed haar zaak ook geen goed.

Gelukkig doe ik meestal koppig mijn eigen ding, dus ik sloeg Laurent zijn waarschuwing in de wind en zette me naast Delinde. Wat volgde was een interessant gesprek met een verrassend vrolijke meid en na een twintig minuutjes trok ik met haar op kamer, weerom een mooie kamer op de eerste verdieping.
 
Delinde is Roemeense en 23 jaar jong. Ze heeft lang zwart haar en een mooi gezicht. Enkel haar gebit is iets minder. Delinde heeft een zalig lichaam: slank, een heel mooie B-cup :showtits1 en een wondermooie poep :kissass. Ze heeft een tattoo op haar pols en een bloementattoo op haar enkel. Piercings kan ik me niet herinneren.

Op de kamer was Delinde top, top, top ;D. Ik heb in een club in lange tijd niet meer zo lang, diep en innig getongzoend met een meid. Zo puur, zo echt, zo enthousiast. Wauw! De pijpbeurt was ook van uitstekende kwaliteit, vingeren, beffen, wild pussysliden… het kon allemaal en het was allemaal super.

Finaal toch maar aan neuken begonnen en ook dit was… je raadt het al: top! Ergens rond de 50ste minuut van de kamergang ben ik tijdens hondjes met een knal klaargekomen ;D. Wat een topervaring. De mindere kamergang met Natali eerder op de dag was onmiddellijk vergeten.

Nog 10 minuten nageknuffeld en ik heb de kamer heel tevreden verlaten. Weer een toppertje in Samya ontdekt ;D 8)!

Centjes afgerekend, douche genomen en ik trok op zoek naar mijn kameraden. Sommigen waren aan het neuken, anderen aan het eten, nog anderen aan het chillen. Iedereen deed zijn ding en iedereen amuseerde zich uitstekend.

Ik heb weer een hele tijd in de bar rondgehangen, tot ik plots een droevige blik van Natali kreeg. Ik zette me naast haar en we praatten een beetje over koetjes en kalfjes. Tot ons gesprek plots over Melly ging, een meid waar ik recent op aanraden van Natali mee gekamerd had, maar die me zwaar was tegengevallen.

Ik deed mijn ‘beklag’ bij Natali, maar had niet gemerkt dat Melly in het zeteltje achter Natali zat. Plots valt Melly’s knalrode, boze gezicht me op :-\. Ze had uiteraard gehoord wat ik aan het vertellen was… Ik gegeneerd en hop… naar het terras buiten gespurt, waar Natali me al snel kwam vervoegen. We hebben maar eens hartelijk gelachen om het gebeurde en zijn spontaan beginnen kussen en knuffelen.

Natali slaagde er in no time in Piet en mij op te geilen en dus dacht ik: de eerdere, tegengevallen kamergang was waarschijnlijk een accident de parcours. Ik geef het een nieuwe kans.

Ik dus met een staalharde Piet achter Natali aan en voor de derde keer op naar een kamer op de eerste verdieping.

Mijn hoop op een goede kamergang werd jammer genoeg al snel de grond ingeboord: het vrolijke, geile van Natali verdween dit keer nog sneller dan tijdens onze eerste kamergang en toen ik haar daar op wees, zei ze dat ze zich niet anders gedroeg dan anders. Das was echter wel degelijk het geval. Ik heb toch nog zo’n 40 minuten geprobeerd er iets van te maken, maar heb de kamergang uiteindelijk gedesillusioneerd afgebroken. Het zal nu lange tijd duren eer ik nog eens met Natali op kamer trek...

Na de centjes te hebben afgerekend, trok ik terug naar de bar waar ik mijn beklag over Natali haar vreemde gedrag deed bij oa Vendezz en Laurent74. Ik was echter te onrustig en volede dat ik dringend mijn kwak moest kwijtraken. Ik plaatste me dan ook al snel naast een heel kleine, slanke Roemeense (ex-DV). Jammer genoeg stelde ze in haar eerste 5 zinnen 3 keer de sleutelvraag. Tja, dan hoeft het voor mij niet meer…

Ik heb deze meid dan maar snel verlaten en ben me naast Samantha gaan zetten, ook Roemeense, ook ex-DV. We hadden een aangenaam gesprekje, en Samantha antwoorde positief op de vraag of ze kuste, maar toch had ik mijn bedenkingen. Ik had echter nog steeds dringend nood aan een orgasme, dus ik trok toch maar met haar op een kamer. Ja hoor, opnieuw een mooie kamer op de eerste verdieping, opnieuw zonder wachttijden (het zal toen btw ongeveer 22u30 geweest zijn).

Samantha is 21 jaar jong, is 1,68m groot, heeft lang bruin haar, een witte huid, een mooi gezicht en een lekker lichaam: een leuke poep en een mooie B-cup. Ze werkt sinds 3 maand in Samya. Ze heeft een tattoo op haar pols. Piercings kan ik me niet herinneren.

De kamergang dan. Deze begon heel goed. Samantha deed een leuke striptease en kwam lekker geil tegen me aan dansen. We begaven ons vervolgens naar het bed en toen begon het... Van het beloofde zoenen kwam maar weinig in huis. De daaropvolgende pijpbeurt startte pok aarzelend, maar Samantha herpakte zich hierin gelukkig wel snel. Ze begon dieper en heviger te pijpen en Piet stond dan ook al snel op oorlogssterkte.

Ik voelde dat dit een kamergang voor max een half uur was, dus ik gaf Samantha aan te willen neuken. Het heeft haar vervolgens zeker 5 minuten gekost om een condoom te vinden, te openen en over Piet aan te brengen. Ik snap nog altijd niet dat mijn kleine vriend tijdens dat lange wachten (want die 5 minuten leken een eeuwigheid te duren) zijn lust niet is verloren.

Enfin, kleine Piet stond na dit debacle nog steeds paraat en het neuken kon beginnen: cowgirl, missio en hondjes. Alles oké zonder meer en op minuut 25 van de kamergang was daar het noodzakelijke 3de orgasme van de dag 8).

We hebben de kamer verlaten, de financiën geregeld, ik heb me een douche genomen en ik ben naar het restaurant getrokken, waar een paar kameraden aan het eten waren. Het avondeten gisteren stond me niet zo aan, het zag er gewoon niet lekker uit. Ik heb het dan maar bij de spaghetti gehouden. Simpel, maar hij smaakte wel.

Vervolgens heb ik een uurtje afwisselend in de bar en op het terras buiten rondgehangen, tot Bulgaarse Bria plots rond mijn nek kwam hangen. Ik heb een hele tijd geleden al eens een uitstekende kamergang met haar gehad, maar aangezien haar beste vriendin Hannah en ik niet meer zo goed met elkaar kunnen opschieten ;) :lol_hitting:, heeft ze mij de voorbije weken bewust een beetje vermeden.

Gisteren was Hannah echter niet in Samya, dus Bria zag haar kans schoon en ze trok alle registers open: lekker tongzoenen, hadjes in de beha en slip, spelen met Piet...). Ik liet het allemaal maar gebeuren en zou ergens kort na middernacht dan ook met Bria op een kamer op het gelijkvloers belanden.

Vlak voor ik met Bria op kamer trok, heb ik nog snel afscheid kunnen nemen van Vendezz, die gisteren 2 uitstekende kamergangen heeft gehad en zich zoals altijd rot heeft geamuseerd in Samya.

De kamergang met Bria was net als de vorige uitstekend: lekker tongzoenen, uitstekend pijpen en heel intiem neuken. Een echte GFE. Alles voelde zo relax en lekker aan, dat ik uitzonderlijk niet eens aan hondjes toegekomen ben, maar al tijdens (de heel lange, intense) missio mijn zaadjes verschoot. Hoera voor Bria en voor het 4de orgasme van de dag :pica!

Na deze geslaagde kamergang was het vat volledig af. Ik heb nog een uurtje met Laurent74 nagepraat in de bar (waarbij het me opviel dat er tussen 1u en 2u verrassend weinig meiden in de bar rondhingen) en ergens ronds de tweeën besloot ik naar huis te gaan.

Het was een wisselend dagje geweest: 2 mindere kamergangen met Natali en tegenvallend avondeten, maar de kamergangen met Bria en Delinde, de leuke sfeer en het vele, leuke zeveren en lachen met de kameraden heeft veel goedgemaakt. Overall is het gisteren weer een topdagje geweest en ben ik dan toch weer met een 'big smile on my face' naar huis gereden.

Samya ga ik nu enkele weken links laten liggen; tijd voor bezoeken aan Rayna, ACA, DV, LR, Magnum en PHG, maar op 30/12 ga ik mijn jaar sowieso afsluiten in deze club, die dit jaar met stip is gepromoveerd tot mijn favoriete club 8).
« Laatst bewerkt op: 15 november 2014, 15:40:28 door KanariePiet »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #215 Gepost op: 23 november 2014, 00:14:51 »
Samya yesterday with two fkk-dudes, konichiwa.cn and cassenoisette.fr. The lineup wasn't that good, the ratio was also bad. Anyway, two girls noo75sified.  ;D A part from that, relax time in the sauna or in the restaurant area with newspapers (Oh pa PSR style ).

Last week, I saw Codruta.ro, and her boobs. I wanted to go with her in the room but when I came to her, she told me she was bus(t)y.  ;D

Yesterday, I wanted again to go with her. I was with a friend, he told me she was from Frankfurt, and that she wasn't that good. But I didn't give a shit, I WANT to play with such boobs, D/E natural. I never played with such nice tits.  :tietjes

Nothing special to say, basic blowjob, some smacks, good titjobs and basic fuck. Really basic service, but amazing body to me. No chance to go again with her in the room, but I was satisfied.  :fuck

After Codruta.ro, I wanted to fuck another girl. Last week, I chat with Eric(k)a.ro, new girl in this club, but she worked in London. She was a bit too "pro" for me, but yesterday, no girl was hot to me, so I decided to go with her.

In the room, basic blowjob but good fuck. At the beginning, FK, and as the time went on, the kisses were deeper and deeper.  8) I don't think I'll go again with her but It was good anyway.

« Laatst bewerkt op: 23 november 2014, 00:20:13 door Noo75 »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #216 Gepost op: 24 november 2014, 18:27:34 »
Verleden week woensdag ben ik samen met Vendezz naar Rayna en ACA getrokken. We misten ons favo clubje Samya in deze sfeerloze clubs echter zo hard dat we besloten afgelopen zaterdag toch maar weer naar Samya te trekken.
 
Zo gezegd zo gedaan en zaterdag om 19u bereikten we Samya. Aangezien de parkings vol stonden, parkeerden we ons in de straat.

Vervolgens snel naar binnen, ons omgetoverd tot ijsbeer en richting bar getrokken, waar we De Laef en de Banaan aantroffen. De Laef met een fruitsapje in de hand, en de Banaan, geloof het of niet: met een pint in zijn pollen. Niet veel later troffen we in het restaurant ook enkele bekende, sympathieke Duitsers aan. We hadden maw voldoende mannelijk gezelschap om mee te zeveren en potten mee te pakken.
 
De barruimte was eergisteren om 19u al goed gevuld met heren en mooie dames, zonder dat de drukte stoorde. Iedereen zat/stond/hing er wel maar bij. Van een feeststemming was er nog geen sprake. Naarmate de avond en nacht vorderen werd de bar sfeervoller, zonder dat de sfeer op enig moment kon tippen aan de sfeer op vrijdavonden. Dan ligt het ‘party-gehalte’ toch nog beduidend hoger. Dit lag btw grotendeels aan de DJ die er eergisteren maar niet in slaagde goeie muziek te spelen.

Ik heb afgelopen zaterdagavond en -nacht 3 keer gegeten: Spaghetti carbonara; kebab met frietjes; en kip met gebakken aardappelen, een apart Provencaals sausje en groentjes. Heel slecht allemaal voor dat groeiend gezwel ter hoogte van mijn navelbuik :017:, maar het heeft verdomd goed gesmaakt :)).
 
Ik heb 3 kamers gemaakt, telkens van 1 uur: eerst ben ik op herhaling geweest met Bulgaarse Bria en Roemeense Delinde en vervolgens heb ik een eerste keer gekamerd met Roemeense Carina (meer details: zie haar topic). 3 heel goede tot uitstekende kamergangen ;D. Enkel voor de kamergang die ik rond middernacht heb gemaakt, was er een korte wachttijd.
 
Vendezz en ik hebben Samya om 4u verlaten. Op dat moment was de barruimte nog steeds redelijk goed gevuld met zowel dames als heren.

Zoals altijd werd ons bij ons vertrek gevraagd of alles in orde was geweest en werden we met een grote glimlach uitgewuifd. Hierbij dan ook een pluim voor het personeel van Samya, dat op een uitzondering na steeds vriendelijk en behulpzaam is 8)!
 
Conclusie van dit bezoek: hoewel we de party-sfeer van de voorbije vrijdagen een beetje gemist hebben, was dit toch weer een geslaagd bezoek aan Samya: ik heb veel gezeverd, veel gedronken, lekker en veel gegeten, 3 keer heel goed tot uitstekend gekamerd. Meer moet dat niet zijn ;D!
 
Samya: tot ergens in december 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #217 Gepost op: 26 november 2014, 21:53:01 »
Op 14 November voor de eerste keer in deze club geweest. Daar afgesproken met Kanariepiet die ik nog niet kende. Aangezien het rond een uur of 13 u, de tijd dat ik aankwam nog erg rustig was met ijsberen hadden we elkaar zo gevonden. Kanariepiet stond op het punt naar de kamer te gaan met Natali. Ik heb ondertussen wat gegeten en toen heb ik na de kamergang van Kanariepiet nog tips over de services van de aanwezige dames van hem gekregen. Later ook nog Vendezz ontmoet die ook veel in deze club te vinden is. Later sloten er zich nog meer wandelaars aan waaronder Laurent74 .
Toen ik drank ging halen bij de bar regelmatig oogcontact gehad met "Italiaanse" Karla en Lorena. Eerst voor "Italiaanse" Karla gekozen, ze zei dat ze Italiaans was maar andere meiden vertelden me later dat ze gewoon Roemeens is. "Italiaanse" Karla, 28 jr maar ziet er veel jonger uit, slank , b cup, 1.60m , lang zwart haar in een staart en ze had een pony. Ze zei haar naam en haar te willen veranderen. Ik heb een erg slechte ervaring met haar gehad ! Dus dit is niet de Karla met de grote tattoo op haar been.
Eerst na langere tijd oogcontact met de "Italiaanse" Karlate hebben gehad bij haar op de bank gaan zitten. Een ontspannen gesprek gehad waarbij ze zei dat alles mogelijk was. Na een tijdje "Italiaanse" Karla een sleutel laten halen. Ik was nog helemaal verblind door haar heerlijke figuur en mooi gezichtje.
Toen we de trap opliepen kreeg ze een telefoontje van een klant van haar. Ze vertelde hem, toen we inmiddels al op de kamer waren, dat ze nu in Samya werkte en dat ze hem over 1/2 u het adres zou sturen. Ik had nog niet aangegeven hoe lang ik wilde blijven dus waarschijnlijk wilde ze alleen een 1/2 u. Toen "Italiaanse" Karla het gesprek beeindigd had en verontschuldigde ze zich aan mij voor het telefoongesprek, immers ze was toch nog wel verschillende minuten op de kamer aan het bellen geweest.
Toen begon de volgende teleurstelling met deze "Italiaanse" Karla. Beneden op de bank was nog alles mogelijk en kostte alleen anaal en FT nog extra maar op de kamer was dit ineens een ander verhaal. Op de bank beneden nog heerlijk getongzoend maar op de kamer kostte TZ en PZC samen 50 euro extra. Dus ik heb hier voor bedankt.
Als ik nog niet eerder met een dame op de kamer ben geweest laat ik altijd de begintijd dat we op de kamer zijn ook aan de dame zien dit om later geen discussies te krijgen. Dus ik heb haar nu ook de begintijd laten zien. Na de dubbelle valse start met "Italiaanse" Karla was de lust bij mij naar een dieptepunt gezonken. Nadat ik mijn tijd had volgemaakt en zei tegen haar dat we moesten gaan, zei ze volgens mij hebben we nog even. Aangezien ik zeker wist dat het half uur erop zat en me niet opnieuw een loer wilde laten draaien door haar zijn we naar beneden gegaan. Tot mijn verbazing liep "Italiaanse" Karla naar de receptie waar op dat moment niemand was en wist me te vertellen dat we 38 minuten op de kamer waren gebleven.
Het stoom kwam me uit mijn oren en heb ik haar verteld dat het de eerste keer voor mij bij Samya was maar dat ik wel een ervaren ijsbeer was en ik dus daar niet intrapte. Haar verteld dat ze 50 euro kon krijgen en dat is het. Dit moest ze natuurlijk gelijk doorbrieven aan andere dames die langs de kleedruimtes liepen. Zodat die zeker niet met me naar de kamer zouden gaan.
Later op de bank vertelde ze me dat het kwam omdat ze weinig had geslapen en moe was en bood ze haar excuses aan. Ze zou het me vertellen wanneer ze niet meer moe zou zijn zodat we dan weer naar de kamer zouden kunnen gaan. Toch maar vriendelijk bedankt voor deze uitnodiging van deze gevaarlijke "Italiaanse" Karla.
Later van andere meisjes begrepen de reden waarom ze haar excuses heeft aangeboden. Ze is sinds kort weer terug bij Samya en had in het verleden ook al verschillende keren problemen met ijsberen gehad. Hierop was ze dus bij Samya weggestuurd maar nadat ze zelf gebeld had of ze weer mocht komen hadden ze haar nog een kans gegeven. Aangezien ze bij Samya bij het weggaan aan de ijsberen altijd vragen hoe ze het gehad hebben voelde"Italiaanse" Karla natuurlijk nattigheid. Ik weet niet of ze er nog werkt maar ijsberen blijf weg van deze erg goed uitziende "Italiaanse" Karla , de slanke meid met pony.
Dus nogmaals dit is niet de iets grotere, forsere Karla met een grote tattoo op haar been. Dus mijn eerste ervaring in Samya was de slechtste in jaren. Daarna een erg goede ervaring met Lorena(2x) en Nina gehad. Na een goede ervaring met Lorena gehad te hebben was ik in gesprek geraakt met Delide. Een leuk gesprek met haar gehad maar ze moest naar het toilet zei ze zich even opfrissen. Maar ondanks dat ze zei terug te komen en inmiddels 25 min gewacht te hebben toch maar niet langer gewacht en nogmaals met Lorena naar de kamer gegaan. Voor mijn ervaringen met Lorena en Nina lees mijn aparte recensies.

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #218 Gepost op: 27 november 2014, 19:59:55 »
I arrived at Samya club at 4pm, almost no clients, apart the regular group of germans. Not so much girls, and no topmodel. Wioletta is still missing, no hope to see her again. And Leila was also missing, too bad, I planed to saw her, I'll have to find someone else.

As I was sitting like a bad boy with my Coke glass, I saw a blonde girl smiling to me. Oh men, I'm so sexy all the girls want my body. Uh no, that a random girl from Romania I met last in early November in Park Sauna Residenz. I forget her name there, so a little description (for tikinui aka the PSR dude here  ;D): curly blond hair, 1.65m, 24yo, worked in Golden Time, Villa vertigo, Samya (long time ago) and recently in PSR, good friend of Carima.ro.

As she was smiling to me, I sat next to her, and she said: "you don't remember me". "Uh sorry madam, no idea...". Then she told me we met in PSR, 3 weeks ago, and I then remember that she was pretty friendly, and fuckin' hot. We chat a bit, but I wasn't convinced. After some time in sauna, I ate a bit and came back to her, ok let's give her a chance.

So she's Brigita.ro, but she want to change to Denisa.ro. Nothing special to say, she is a bit pro, but still kiss (not really deep tough). Good positions, she know what to do to make a men happy.  :sexxx
Definitely not in the top-10 in Samya but still a good plan.

Ok let's see the TODO list:
* sauna: done
* fuck: done
* dinner: done
* beer: todo

After some relax time, reading "Le Figaro" like a boss downstair, I wanted some more action, "Charlie do you receive me? Noo75 is heading the bar".

I found a romanian (surprise  :lol_hitting:) who was looking awesome according to my criteria, Roxana.ro, also called Roxy.ro. First day in the club (Cochon128, if you're reading). I chat a bit with her, she was ok, not super friendly but ok. She said she could speak french, well she just know "La pipe l'amour" and "Salut ça va ?". She was working along the roads in ..... Nantes, why the fuck did she worked in Nantes, shit hole in France. Well, the big problem is that she had an offensive breath, that was a no-go for me, as I really like deep french kisses. I replied with the fkk-hit "See you later".  :035:

I then took a kölsch (Laurent74-style) and found a place to seat. Then the "DJ" wanted 3 girls to play a game, the 1st price is a free entrance for the next time. Nobody was giving a shit, so he asked to the clients. Awesome line-up for this battle:
* Mr Haribo aka the fat dude with no hair
* Uwe aka the fat dude with a kölsch glass as third hand
* random german grandpa dude

And the game was in 5 steps:
* first sing a stupid song, like Haribo song, or "Shatzi shenk mir ein Foto" from Micki Krause
* belly dance on manele hits
* butt dance on https://www.youtube.com/watch?v=rcXfiysnuh8
* simulate an orgasm on stage, so ridiculous  :lol_hitting:
* simulate an animal trying to convince another one to have sex. The german grandpa imitated a zebra trying to ask for a bj.

This kind of show, only in Samya. It was fun and all the girls laugh, I also, but now I want sex.  :sex

After a pretty good first session, I wanted to have a second one. Like everytime I go to Samya, Valentina.ro is teasing everybody at the same place. She was with a drunk dude, who just wanted to touch some boobs but he didn't want to fuck. While I was looking this couple, I was smiling to Valentina, in a way to say "hey baby drop your drunk dude and come to me".   :sex

I read some reviews on her, and it was sometimes good, and sometimes so-so. But what a body guys, perfect boobs and a smilley face. I couldn't resist, so I made 2-3 jokes, she laugh and I asked for the keys.

In the room, she told me I was the first client with the same age of her. So listen up grandpas: she prefer to be fucked by young dudes.  :bud

Once in the room, she lay down and we cuddled like lovers. And then deep kises. I was really suprised, when she's in the bar, she almost look arrogant but once in the room, she behaves like a girl friend.

So after a good blowjob, she came over me, then I came over here, and to finish, again her over me. In missionary, she moved her body so that my penis was in the best position to go deep. Really awesome time with her.   victory

PS: she leaves Samya in 3 weeks for christmas. She might come back but she don't really want. As I said, when you say "maybe I come back" that means "I will come back".  :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 27 november 2014, 20:30:24 door Noo75 »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #219 Gepost op: 3 december 2014, 18:43:21 »
Wat doe je als je al 3 dagen lang bijna niet geslapen hebt, al weken sukkelt met een hardnekkig griepje en op een dinsdagnamiddag plots een zee van vrije tijd hebt? Juist ja, je pakt je boeltje bijeen en tuft 215km over beregende wegen richting Samya 8).
 
Zo gezegd zo gedaan en ik reed gisteren om 15u15 dan ook de parking van Samya binnen.

Het was mijn eerste bezoek aan deze club op een dinsdag en het verraste mij dan ook enigszins dat er amper 4 andere wagens op de parking stonden :017:. Ik liet het niet aan mijn hart komen en begaf me naar binnen. Ik gaf mijn 50€ af, liet mijn naam + nummer noteren voor de 6+1 keer gratis, ontving mijn ‘uniform’ en trok naar de kleedkamer, waar ik mezelf omtoverde tot ijsbeer.
 
Daarop snel naar de bar en het restaurant, waar het op dat moment nog héél rustig was :o. Ik telde tussen 15u30 en 16u30 maximum 4 mannen en een tiental vrouwen. Iedereen zat/lag er extreem rustig bij, alsof ze allen in een winterslaap waren gesukkeld :017:. Zelfs mijn goddelijke verschijning kon de aanwezigen er niet toe brengen hun hoofd (of andere lichaamsdelen) even te bewegen. Nooit meegemaakt :o ;)!
 
Enfin. Ik had zelf nood aan rust en relaxatie, dus ik pakte mij een koffietje (geen pint, ik zou tijdens mijn ganse bezoek uitzonderlijk geen druppel alcohol aanraken :o!) en zette mij op een zeteltje in de bar. Gedurende zo’n 20 minuten werd ik met rust gelaten (de aanwezige zombies slaagden er echt niet in hun dode ledematen te bewegen), tot Andra (ex-Andrea HP) plots naast me kwam zitten. Ze was teruggekeerd naar Samya na een uitstapje naar PSR en aangezien we elkaar al vele maanden niet gezien hadden, was er uiteraard veel om over bij te praten.

Nadat we de nodige roddels hadden uitgewisseld over oa HP, PSR en Samya 8), verliet gehaaide Andra me voor een Aziatisch slachtoffer, met wie ze nog geen 15 minuten later op kamer zou trekken.

Lang zou ik niet alleen zitten, want nu kwam blonde Roemeense Mikky, sinds 2 weken in Samya, me gezelschap houden. Ik vond haar wel leuk en we hadden een aangenaam gesprek, maar tot een kamergang met haar zou het niet komen. Ik had gisteren immers afgesproken met … Hannah :-\!
 
Hannah… Mijn Bulgaarse furie en hartendief met wie ik tot voor 2 maanden om en bij de 100 keer mee op kamer ben beland en met wie het na een 'relatie' met vele pieken en dalen op 3 oktober finaal is misgelopen. Sindsdien negeerden we elkaar dood in Samya en had ik geen woord meer met haar gesproken. Enkele dagen geleden zijn we echter domweg terug aan het Appen geslaan en gisteren zouden we voor het eerst sinds 2 maanden elkaar ook terug in real life spreken.
 
Ik zat nog met Mikky samen toen Hannah in de bar binnenkwam. Ze wierp me van ver een stralende glimlach toe en ik was uiteraard onmiddellijk weer verkocht ::). Ik stuurde Mikky daarop weg en in no time zat Hannah naast me. Beiden waren we onwennig, als 2 verliefde tieners, maar beetje bij beetje verdween de schroom en uiteindelijk zaten we elkaar, zoals vanouds, innig te tongzoenen in de bar. Ik had me vanaf het begin geen illusies gemaakt: ik zou gisteren met Hannah kameren 8). En zo kwam het dus dat ik om 17u voor de eerste keer sinds lang en voor de honderd en eerste keer in totaal, met Hannah op kamer lag.

Hannah is de voorbije weken nogal wat kilootjes kwijtgeraakt. Nu valt, eens ze van haar hoge schoenen stapt, nog meer op, dat het echt wel een kleintje is. Haar borsten :showtits1 en billen :kissass zijn jammer genoeg ook kleiner geworden. Ik moet zeggen dat ik mollige Hannah eigenlijk mooier vond: ik vond haar wel iets hebben als klein dikkertje. Maar ach: ze mag er uiteraard nog steeds zijn 8).
 
Voor deze eerste kamergang met Hannah sinds lang hadden we kamer 1 gekregen. De eerste keer dat ik in deze kamer zou neuken.

Kamer 1 is een mooie kamer, maar er staat een groot rond bed en dat is niet helemaal mijn ding. Ik krijg van zo'n bed om de één of andere reden altijd het idee dat ik op een kermisattractie zit en ik heb altijd schrik dat ik tijdens het neuken uit die attractie zou gezwierd worden :o.
 
Enfin. Ik zette me over mijn panische angst heen en begaf me met Hannah op het verschrikkelijk bed. Wat volgde was een onwaarschijnlijke neukbeurt :o. Ik heb Hannah alle hoeken van de kamer laten zien. Of was zij het die mij de hoeken van de kamer liet zien :017:? Ik vermoed het tweede, aangezien het enige wat ik me nog helder herinner, het oer-orgasme is, dat na dik 40 minuten uit kleine Piet spoot ;).
 
Alles is aan bod gekomen: uitgebreid en gevarieerd tongzoenen, een uitstekende, natte pijpbeurt, vingeren, beffen, pussy-sliden en intiem neuken in heel uiteenlopende posities (ik heb Piet in vormen gebogen die ik fysiek niet voor mogelijk hield  :-\)... Hannah weet na al die kamergangen uiteraard perfect hoe ik het graag heb en gisteren was de natuurgeile meid in topvorm, dus... ik heb genoten ;D!
 
Na een heel intensief uurtje trokken we samen naar beneden. Ik overhandigde Hannah haar centjes, we namen samen een douche en trokken naar het restaurant. In de ganse club was het nog steeds heel rustig. In de bar zaten max 15 meiden en een handvol mannen. In het restaurant zaten 3 meiden. De muziek stond heel stil. Samya leek wel 1 grote slaapzaal te zijn :017:.

Wie stevig wil neuken, moet ook goed eten, dus ik schepte mij in het restaurant een bordje vol. Het eten in de eetbakken zag er gisteren niet appetijtelijk uit: droge kip, vreemde pasta, warme reuzenpepers… dus ik heb het gehouden bij kebab, gebakken aardappelen en een groenten mengeling. Heel simpel, maar ik ben ook ne heel simpele mens, dus het voldeed en... het smaakte ;D!
 
Tijdens het eten kwam Bria Hannah en mij gezelschap houden. We hadden een heel leuk gesprekje en ik stond meermaals op het punt om een trio voor te stellen, maar aangezien ik nog aan het recupereren was van mijn kamergang met Hannah, heb ik dat maar gelaten voor wat het was. Ik dacht: later misschien. Het zou er gisteren uiteraard niet van komen ::).
 
Tegen 18u45 trokken Hannah en ik terug naar de bar. Deze was eindelijk iets gevulder, maar ik bleef qua sfeer het gevoel hebben dat ik me op een kerkhof bevond. Ideaal voor een knuffelend koppeltje (hetgeen Hannah en ik gisteren waren 8)), maar niet bepaald aangenaam voor een ijsbeer die op zoek zou zijn naar een beetje sfeer en actie. Er zat heel weinig beweging in de meiden: ik heb er slechts eentje een beetje zien jagen. Bij momenten speelde er ook geen muziek. Dat helpt uiteraard ook niet om een beetje sfeer in de keet te krijgen.
 
Tegen 20u had ik het wel gezien in de bar en trok ik weer met Hannah op kamer. Deze keer kregen we kamer 4, een mooie, grote kamer op de eerste verdieping met een normaal bed (oef ;)) en zou ik 2,5u met haar op kamer blijven.

Deze kamergang is weer een ware uitputtingsslag geworden, een langere herhaling van de eerste kamergang, maar om de één of andere reden slaagden we er maar niet in dat 2de orgasme uit Piet te sleuren :017:. Uiteindelijk zou Hannah voor een primeur zorgen: ze heeft mijn zaadjes met het handje naar buiten gehaald. Dat was een DVP nog nooit eerder gelukt! Enige nadeel van deze manier van klaarkomen: mijn sperma spoot overal in het rond: mijn borstkas, Hannah haar schouder, het bed… het moest er allemaal aan geloven :o.
 
Enfin, nog intiem nageknuffeld en om 22u30 verlieten we de kamer. Ik had goede hoop dat de bar ondertussen sfeervoller zou zijn, want de DJ was ondertussen aangekomen en tijdens de kamergang hadden we veel manele muziek en nog meer geroep en getier gehoord.
 
Eerst echter ff de financiën afhandelen, nog eens met Hannah douchen en hup, naar de bar.

In de bar was er inderdaad eindelijk wat meer sfeer . Er stonden enkele meiden op het podium en de DJ deed zijn best om de sfeer er in te krijgen. Dat lukte echter niet goed, want Hannah en ik gingen snel weer iets eten in het restaurant (opnieuw kebab met gebakken aardappelen en mayo) en toen we 15 minuten later terugkeerden in de bar was het podium weer leeg en zat iedereen er weer heel chill bij.
 
Ik heb het samen met Hannah nog tot iets na middernacht aangezien. Op geen enkel moment kreeg ik een party-gevoel :017:. Integendeel: iedereen zat er heel relaxt bij, precies alsof we ons in een lounge bar bevonden.
 
Ik dronk een paar koffie’s, maar het slaapverwerkende sfeertje begon mij onderuit te halen, dus ergens na middernacht besloot ik dat het goed was geweest. Vandaag zou er immers gewerkt moeten worden.
 
Ik nam nog uitgebreid afscheid van Hannah en na een bezoek van zo’n 9u verliet ik Samya, echter niet nadat de theke er zich zoals steeds van vergewiste of alles in orde was geweest.
 
Mijn conclusie van dit bezoek: het is een voltreffer geworden omdat ik gisteren nood had aan een rustige omgeving en dat ook vond in Samya en uiteraard omdat Hannah mij verwend heeft als iemand van koninklijke bloed ;D, maar dit was niet het Samya waar ik zo van hou. Daarvoor was er te weinig volk en was de sfeer, ook ’s avonds, veel te mat. Het eten was, op de kebab na, ook aan de mindere kant.
 
Enfin. Lang zal het niet duren eer ik terug naar Samya trek om de party-sfeer op te zoeken: binnen 2 dagen staan oa Vendezz, Tjeppah en ikzelf immers alweer voor de poorten van deze hoerentent.
 
Samya: tot overmorgen ;D 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #220 Gepost op: 3 december 2014, 18:48:23 »
Je gaat erg hard, KP, erg hard  ;) :dance2


En ik heb een "deja-vous"  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #221 Gepost op: 3 december 2014, 18:59:52 »
Je gaat erg hard, KP, erg hard  ;) :dance2


En ik heb een "deja-vous"  :lol_hitting:

Hard was ik gisteren bij momenten ja. Héééééééél hard :-P ;D :lol_hitting:

En, wie zouden we zijn, als we niet af en toe in onze oude fouten hervielen :017:. Altijd verstandige dingen doen, wordt na een tijdje ook maar saai 8). Overmorgen zie ik wel weer hoe het loopt in Samya (bevriende rakkers zijn uiteraard welkom om vrijdag met Hannah te komen neuken ;) 8)) en op 12/12 en uiteraard 20/12 herneem ik gewoon weer mijn leventje van de voorbije weken. En... zal dit avontuurtje met Hannah niet meer zijn dan een heel mooie herinnering! ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #222 Gepost op: 3 december 2014, 19:58:37 »

En, wie zouden we zijn, als we niet af en toe in onze oude fouten hervielen :017: . Altijd verstandige dingen doen, wordt na een tijdje ook maar saai 8) . Overmorgen zie ik wel weer hoe het loopt in Samya (bevriende rakkers zijn uiteraard welkom om vrijdag met Hannah te komen neuken ;) 8) ) en op 12/12 en uiteraard 20/12 herneem ik gewoon weer mijn leventje van de voorbije weken. En... zal dit avontuurtje met Hannah niet meer zijn dan een heel mooie herinnering! ;D 8)

Mooie planning Kanariepiet ! Ik schat in dat op 20 december de brandslang die kleine Kanariepiet heet weer op springen staat om uiterlijk om 22:00 weer richting Hannah af te reizen.
Heb ik het fout ? Heb ik het goed ? Ik weet het niet, maar iets vertelt me dat deze vooringenomen planning nog een kinkje in de kabel krijgt.

Groet, op goed watergevoel, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #223 Gepost op: 3 december 2014, 21:16:34 »
 ;D De nabije toekomst zal het moeten uitwijzen. Maar... ik zal hier een 'moedige' uitspraak doen, waarvan ik zeker ben dat ik ze ook zal waarmaken: niks of niemand zal mij op 20/12 weg krijgen van ons feest! Ik kijk er veel te hard naar uit en ben daarenboven al lang niet meer diezelfde KP van enkele maanden geleden. No how's before bro's!! 8)

20/12: party time in LR!!!! :pica 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #224 Gepost op: 8 december 2014, 11:43:48 »
Afgelopen vrijdag ben ik voor de 12de keer op dik 3 maanden tijd en voor de 2de keer in 4 dagen tijd naar Samya getrokken :o. Kwestie van niet in herhaling te (blijven) vallen ga ik dit keer geen uitgebreide recensie schrijven over het bezoek, maar ga ik me beperken tot de belangrijkste feiten:
 
Ik ben in Samya geweest van 12u ’s middags tot 4u ’s ochtends. De eerste uren was het naar goede gewoonte nog heel kalm in de club, maar daar heb ik geen last van gehad: ik was afgelopen vrijdag met oa Tjeppah, Vendezz, Licky Luke en Bob0808 immers voortdurend verzekerd van tof mannelijk gezelschap :)).
 
Naarmate de avond vorderde werd het drukker en sfeervoller in de club. De muziek die de Dj draaide was niet echt mijn ding, maar de meiden leken het wel te appreciëren, dus wie ben ik om te klagen ;). Wat mij betreft stond de muziek niet te luid, maar ik zou het kunnen begrijpen als andere ijsberen daar een afwijkende mening over hebben.
 
Er waren ’s avonds een paar aparte shows: een gespierde ijsbeer die in string een paaldans act deed :o en een DVP die zich langere tijd met een dildo ‘amuseerde’ :)). De 2de show was geil, die eerste show had ik echt niet hoeven zien ;).
 
Ik heb een lekker ontbijtje genuttigd: broodjes, charcuterie en een pikant stoofpotje. Heel lekker, maar de eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat Samya nu al vele weken op een rij exact hetzelfde ontbijt aanbiedt (toch de dagen dat ik er was).

Ik heb ’s avonds ook 2 keer gegeten. De kebab met frietjes was lekker als altijd. De groentjes waren verzorgd. De gegrilde kippetjes waren echter veel te droog :017:. Ik heb er 5 happen van gepakt en heb het toen opgegeven. Dat viel echt niet te vreten.
 
De pintjes zijn vlot binnen gegaan als altijd: kleine, middelgrote of grote pinten: je vraagt en de meiden achter de bar serveren 8).
 
Het personeel was weer vriendelijk en behulpzaam als altijd.

De line-up was (voor zij die van mooie, jonge, Roemeense vrouwen houden) uitstekend als altijd.
 
Ik heb 3 keer gekamerd: 3 keer met mijn Bulgaarse furie, Hannah. Ik was 3 keer héél tevreden ;D.
 
Conclusie van dit lange bezoek: alles was weer top (op enkele culinaire minpunten na). Samya ziet mij dit jaar zeker nog terug op een vrijdag/vrijdagen 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum