Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 621079 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #225 Gepost op: 13 december 2014, 12:17:12 »
Vorige week weer in Samya beland. Deze "gevaarlijke" "italiaanse" karla staat op de website nu als Carlotta. Ik weet van medewandelaars dat ze soms zegt Karla te heten en een andere keer Carlotta. Dus mannen laat je niet verleiden door haar mooie figuur om je zuurverdiende geld bij deze bedriegster achter te laten. Er lopen immers veel meer mooie meiden met een nog wel beter figuur rond. Die geven wel een goede service zonder je te willen oplichten.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #226 Gepost op: 13 december 2014, 14:44:51 »
Vorige week met Kanariepiet in deze club afgesproken. Bij binnenkomst werd ik aan Andra voorgesteld, waarop ze me gelijk begon te zoenen. Echter had Nina dit schijnbaar gezien. Toen we aanstalten maakten om naar het restaurant te gaan, kwam Nina me op een zeer heftige manier met een heerlijke TZ welkom heten. Toen we in het restaurant zaten met z'n drieen kwam Nina langsgelopen. Toen ik deze schat een blowkus gaf werd ik getrakteerd op een trap tegen mijn schenen onder tafel gegeven door Andra. Na het eten toen ik de bar binnenkwam werd ik gelijk een stoeltje ingetrokken waar Andra zat. Na een tijdje gesproken te hebben en de nodige presales gehad te hebben zijn we naar een kamer vertrokken. Daarna ook nog sessies met Lorena en Nina gehad. Al met al weer een mooie dag daar gehad mede ook door de aanwezigheid van Kanariepiet, Vendezz, Licky Luck en Bob0808

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #227 Gepost op: 15 december 2014, 11:57:42 »
Afgelopen woensdag (10/12) en vrijdag (12/12) heb ik Samya opnieuw bezocht. In het kort mijn opmerkingen:
 
Beide keren was de line-up, wat mijn persoonlijke smaak betreft, uitstekend: ik heb vele mooie, jonge Roemeense vrouwen gespot. Ik heb ook weer een paar interessante nieuwe gezichtjes gezien. Op vrijdag waren er uiteraard meer vrouwen aanwezig dan op woensdag.
 
Er waren beide dagen niet zó heel veel ijsberen aanwezig. Volgens de meiden viel het aantal mannelijke bezoekers de ganse week tegen.
 
Op zowel woensdag (13u tem 23u) als vrijdag ( 12u tem 19u) hing er een gelaten sfeer in de club. Toen ik vrijdag de club verliet, begon het wel los te komen, dus ‘s avonds/ ’s nachts is het mogelijk nog een stevig feestje geworden 8).
 
De muziek stond tijdens mijn bezoeken op geen enkel moment te luid en was lekker gevarieerd.
 
Ik ben vergeten wat ik precies gegeten heb (ik moet dringend minder alcohol beginnen drinken :-P), maar ik weet wel nog dat ik het eten terug geslaagder vond dan tijdens mijn voorgaande bezoeken.
 
Het personeel was weer vriendelijk en behulpzaam als altijd.

Ik heb beide dagen enkel gekamerd met mijn Bulgaarse furie, telkens tot mijn grote tevredenheid (duh, anders bleef ik niet met haar op herhaling gaan hé ;)).
 
2 voor mij nieuwe zaken te weten gekomen:
-Als je een kamer met jacuzzi, mét gebruik van de jacuzzi wenst, moet je je DVP minimum voor 1 uur ‘boeken’ en moet je een fles champagne ter waarde van 100€ aankopen. Minimum prijs voor een dergelijke kamergang is dus 175€.
 
-Vodka Red Bull kost 3€ per glas. Ik kreeg voor die prijs 2 keer een 33cl glas, voor de helft gevuld met vodka en voor de helft met Red Bull. Mooie prijs ;D!
 
Samya: tot vrijdag 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #228 Gepost op: 25 december 2014, 19:45:17 »
Samya, vrijdag 5 december 2014

Binnenkomst tegen 20:30 uur, Bob0808 als chauffeur, vrijkaartje (met dank aan Samya, IJBF en GolfPik die geen gelegenheid zag om zijn vrijkaartje zelf tijdig te verzilveren en waarvoor ik dan maar de honneurs heb waargenomen...)

KanariePiet, Vendezz en Tjeppah reeds aanwezig en die eerste twee eens goed bekijkende werd ik enigszins bang dat het bier al bijna op was... ;-)

Kletsen, meteen hapje eten, Bob0808 moest roken dus effe naar buiten, ijskoud…

Andrea (ex-HP, PSR) zou uit Park Sauna Residenz zijn teruggekeerd naar Samya, zo had ik uit betrouwbare bron vernomen. Ik had haar laten weten dat ik die zaterdag acte de présence zou geven in PSR, maar daar zou ik haar (en zij mij) dus niet gaan ontmoeten... Mijn komst naar Samya deze avond was lang voor haar geheim gehouden, echter bij binnenkomst kreeg ik te horen dat Andrea alsnog wist dat ik komen zou. Tjeppah had mijn komst per abuis verraden en hoewel dat in het Nederlands was is Andrea wel zo slim dat ze dat oppikte... blijkbaar werd ze wel blij van dat nieuws... tja, is toch weer een garantie voor een kamertje, zullen we maar zeggen...

Duurde echter toch wel even voordat ze me gespot had met haar verfijnde radartje, en toen ze zich tussen mijn collega's heen wurmde om aan onze tafel bij mij op schoot te komen zitten, dropen de overige heren allemaal af om ons privacy te geven... Ik was echter nog niet aan een kamertje toe dus effe kletsen, zoenen, knuffelen, Andrea om de paar minuten polsen of er al leven in kleine Luke zat... je kent dat wel... Daarna lekker naar binnen gegaan, eerst even samen gestaan bij het danspodium waar ze haar lekkere kontje veelvuldig tegen mijn wakker wordende lid aan wreef, daarna effe in zo'n lekker zetel bij het danspodium gaan zitten. Ze vroeg of ik zin had in chocolade en toen ik positief antwoorde rende ze weg. Mijn maten dachten: "Ha! Die gaat een sleutel halen!" maar Andrea kwam al gauw terug met een zak vol chocolade waarvan ze lustig begon uit te delen... en uiteraard zelf ook te snoepen, het is tenslotte chocolade...

---- Intermezzo ----

Even een serieus, leerzaam en wetenschappelijk onderlegd intermezzo voor de geïnteresseerden onder ons:

Het bijzondere van chocola

Vind je chocola ontzettend lekker? Of ben je zelfs verslaafd aan het bruine goed? Dat laatste zou goed kunnen, want chocola heeft bijzondere eigenschappen, zeggen ze. Het zou ontspannend, oppeppend, euforisch en lustopwekkend zijn en voor sommige vrouwen zelfs belangrijker dan seks. Aan de andere kant zijn de verslavingsstofjes in zo’n geringe mate aanwezig, waardoor je kilo’s moet eten om de genoemde effecten te voelen. Toch kun je misschien moeilijk zonder chocola. Vooral tijdens de dagen voor de menstruatie kan het lastig zijn om de lekkerste reep te weerstaan. Hoe kan dat toch?

Lees: http://www.opdieet.nl/chocola.htm (en meer op Google)

---- Intermezzo ----


Omdat ik bovenstaande kennis reeds langere tijd bezit, had ik natuurlijk ook wat van dit bruine goud meegenomen voor mijn schatje en toen ik haar dit zei begonnen de oogjes al te glimmen... Een dvp hand is gauw gevuld, zullen we maar zeggen...

Al met al gingen bovenstaande bezigheden al geruime tijd gepaard met een onophoudend gefriemel onder mijn badjas en op een gegeven moment had Andrea wel door hoe de "stand" van zaken was. Met een simpel kinkje van haar hoofd, tegelijk met een subtiel knipoog (ik probeer al lang niet meer net doen alsof ik niet weet wat dat betekent), werd de schlüssel vraag dan ook ohne Worte bezegeld...

Een mooie kamer op de eerste verdieping viel ons ten deel, nogmaals complimenten voor de resultaten van de verbouwing, alleen jammer dat de dames geen laken meekrijgen om op het bed te leggen, dat zou nog een verbeterpunt kunnen zijn... De tv stond aan, een gewone zender, tja, wat ik daarmee moet weet ik niet... Het was er lekker warm het licht kon zwoel gedempt worden en de sfeer was dus prima...

Een tijd lang liggen knuffelen, zoenen, sliden, en wat dies meer zij, heerlijk kroelen met mijn schatje nadat we elkaar een maand of drie niet meer gezien hadden. Plotseling werd dit gekroel onderbroken (nee, niet voor de reclame) en werd ik even rechtop geduwd zodat ik zat, kwam zij op haar knieën en voor ik het wist kreeg ik een heerlijke pijpbeurt. Tja, of ze nou in Haus Panthera of in Samya werkt, het is en blijft een huiskatje wat mij betreft... en daar blijf ik van genieten...

Het mooie is dat ze regelmatig ook checkt of je het lekker vindt wat ze doet en je aan de hand van je reactie ook heerlijk kan teasen... bovendien gaat ze meestal zodanig zitten of liggen dat je overal aan kunt en het heerlijk intiem blijft...

Evenzo plotseling als het begonnen was stopte ze met pijpen, bracht die heerlijk bekende grijns op haar gezicht en nam een condoom, dat ze geheel zonder handen (dus enkel met haar mond, jonge doet ze dat toch?) aanbracht en dirigeerde ze me in missionaris naar binnen. Tja, wie ben ik om dan nee te zeggen... Daarna nog heerlijk in doggy achter dat heerlijke kontje en afgemaakt met het handje, tegelijkertijd afwisselend zoenend en likkend aan mijn ballen en tepels... genieten als vanouds dus...

Nadien nog wat geknuffeld gezellig gekletst en uiteindelijk naar benden gegaan om af te rekenen, de beloofde chocolade verwenning te overhandigen en te douchen. In de bar elkaar nog enkele malen tegengekomen, prima aftersales waarvan ik meer en meer het idee krijg dat het echt gemeend is en niet enkel de presales voor een tweede kamergang, maar dat is geheel mijn eigen indruk en zeker geen voorzet voor een nieuw topic over verliefde heren of dvp's...

De rest van de avond lekker gegeten, gedronken, beetje gedanst, veel (soms met open mond) naar al dat lekkers en schoon gekeken, gekletst en verhalen uitgewisseld, een top avondje dus... Hier en daar nog door enkele schone dames gepolst voor een kamertje, altijd zonder dwang of opdringerigheid, echter ik genoot nog na van mijn kameretje met Andrea en dat wilde ik maar even niet verstoren... Bovendien was er op zaterdag nog een bezoek aan Park Sauna Residenz gepland en daar wilde ik ook nog wat kruit kunnen verschieten, indien nodig...

Het fijne van Andrea is dat ze op een gegeven moment (althans die indruk heb ik) vindt dat ze voldoende gewerkt (en verdiend) heeft en zich dan graag neervleid bij iemand die ze graag heeft en (denk ik weer) vertrouwd. Zo gaat het althans vaak als ik er ben... aan het einde van de avond komt ze bij me, zoekt een lekker hang-/ligplekje op en vleit zich in mijn armen als was ze van mij en mij alleen ... Uiteraard geniet ik daarvan en liggen we lange tijd wat te kletsen, knuffelen en zoenen, meer dan eens totdat "Time to say goodbye" door de speakers klinkt en het dus Feierabend is...

Wat valt er nog aan interessante zaken over deze avond te vermelden:
- Tjeppah doet het nog steeds heel erg goed met halen en serveren van drankjes, al mag ik dat niet hardop zeggen (dus s.v.p. niet doorvertellen)
- KanariePiet kreeg veel aandacht van een (eerlijk is eerlijk) prachtig uitziende Hannah (sinds mijn laatste bezoek aan Samya flink afgevallen en nu met een prachtig figuurtje!)
- Hannah kreeg veel aandacht  (en nog wel wat meer) van KanariePiet... wat ik niet vreemd vond...
- Vendezz had ook veel aandacht voor de vrouwtjes en knalde de ene na de andere opmerking in het Nederlands door de tent, waarbij hij telkens breed lachte en de dames uiteraard telkens dachten dat het een vriendelijk woord was dat hij hun richting in wierp... ze moesten eens weten...
- KanariePiet wilde mij eventjes opnoemen welke dames hij allemaal aan zijn Piet had geregen, waarop ik al snel het vriendelijke doch dringende verzoek deed om dan maar de dames op te noemen welke hij nog niet aan zijn Piet had geregen (sluitingstijd is dan wel laat in Samya, maar zo veel tijd had ik nou ook weer niet...)
- Tjeppah was naar eigen zeggen in zijn kamersessie met Andrea (voordat ik er was en hij nog een kans had, haha!) 2x klaargekomen in 40 minuten; dit werd mij later bevestigd... snelle jongen, die Tjeppah
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #229 Gepost op: 5 januari 2015, 20:17:11 »
1 januari was Samya gesloten.  2 januari stond ik weer voor de deur omstreeks half twee.  Samya vind ik een ideale club om vroeg toe te komen en niet te lang te blijven.  In de namiddag is het nog erg rustig in Samya.  Lekker genieten.  De dames zijn dan ook nog niet in grote getalen aanwezig maar dat loopt altijd vlot.  Vandaag lieten de dames wat langer op zich wachten en werden het er ook niet zo veel.  Best te begrijpen gezien de periode van het jaar.  We weten dat het een rustige periode is dus moeten we ook niet gaan verlangen dat er zoveel dames aanwezig zullen zijn als in een andere periode.  Met Pasen is dat net zo trouwens.  Samya: ideaal dus om eerst lekker te wellnessen, wat daar perfect kan en later op kamer te gaan.  De dames die oogverblindend mooi zijn en altijd aanwezig zijn in Samya, komen doorgaans ook maar later.  Dat vloeit dus steeds mooi in mekaar voor mij.  Ik zei het al: wellnessen en luieren kan je daar perfect en na de verbouwingen is de kelderverdieping (wellness) ook wat mooier geworden en dus leuker om even uit te puffen.  Groot voordeel daar is dat alle dames zich in die kelderverdieping komen wassen en je dat gewoon kunt aanschouwen.  Tot en met het uurtje "opmaken" dat ze nodig hebben.  Sommige toch.  Eens het acht uur 's avonds voorbijloopt, maak ik me liever uit de voeten.  Zeker wanneer de klok van tienen nadert.  Ofwel helemaal boven in een kamer ofwel naar huis.  De muziek staat vanaf acht uur 's avonds zo loeihard en als het nog wat later wordt, wordt dat nog Turkse muziek (en consoorten) ook.  Dat is niet de muziek waar ik van hou.
Het eten is altijd lekker en smaakt nu nog veel beter nu je er rustig mee in het restaurant kan gaan zitten.  De kamers zijn erg mooi (vernieuwd).  Sommige wel erg klein. 
Misschien ook nog even de aandacht erop vestigen dat je in Samya geen kortingtarief hebt.  Je betaalt altijd € 50.  Wel kan je een kaart aanvragen met een code, die houden zij bij en dan krijg je na 6 bezoeken het zevende bezoek gratis erbij  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #230 Gepost op: 5 januari 2015, 21:12:24 »
Het is niet een kaart aanvragen ..maar je opgeven voor een 7 beurten arrangement. 6 maal betaald entree. 7de gratis.. Je geeft je (of een) naam op mety daarbij een code van 4 getallen.. . deze wordt bij een betaalde entree opgeschreven. Wel verstandig te controleren als je samya verlaat of het genoteerd is.... De kaart is eigenlijk een a4tje waar je naam en code staat en dan wordt de datum genoteerd...Deze wordt weer opgeborgen in een multomap die zich in de kast achter de kassa bevind.
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #231 Gepost op: 6 januari 2015, 10:13:02 »
Het is niet een kaart aanvragen ..maar je opgeven voor een 7 beurten arrangement. 6 maal betaald entree. 7de gratis..
En het is geldig tot 31/12.
Daarna is er een " reset "

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #232 Gepost op: 6 januari 2015, 16:27:14 »
De zogeheten reset is mij onbekend en staat ook niet op hun site vermeld..

AKTION 6 plus 1:


6 Mal Eintritt zahlen
der 7. Eintritt ist dann frei

Ablauf:
Jeder Besuch von Ihnen wird bei uns vermerkt, Sie brauchen nur Ihren Vornamen angeben sowie einen Code mit 4 Zahlen den Sie sich selber aussuchen.


http://www.samya.de/Home/Information
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #233 Gepost op: 6 januari 2015, 16:30:38 »
De zogeheten reset is mij onbekend en staat ook niet op hun site vermeld..

AKTION 6 plus 1:


6 Mal Eintritt zahlen
der 7. Eintritt ist dann frei

Ablauf:
Jeder Besuch von Ihnen wird bei uns vermerkt, Sie brauchen nur Ihren Vornamen angeben sowie einen Code mit 4 Zahlen den Sie sich selber aussuchen.


http://www.samya.de/Home/Information
Ik zal het eens navragen bij Samya bij mijn volgend bezoek, en het staat iedereen vrij dat na te vragen, zodoende kunnen we het hier neerpoten  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #234 Gepost op: 6 januari 2015, 16:31:46 »
Volgens  de tamtam is t risico groot dat admin KP daar as vrijdag onder de lippen van Hannah vertoeft ;)
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #235 Gepost op: 6 januari 2015, 16:33:14 »
Volgens  de tamtam is t risico groot dat admin KP daar as vrijdag onder de lippen van Hannah vertoeft ;)
Dat is geen groot risico, dat is een aan de zekerheid grenzende waarschijnlijkheid....  ;D
Gaat ie weer 't poesje melk geven  :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #236 Gepost op: 6 januari 2015, 16:34:44 »
Laten we zeggen t plaastelijke vlees. De kebab pinten of...?? ;)
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #237 Gepost op: 6 januari 2015, 17:15:55 »
De zogeheten reset is mij onbekend en staat ook niet op hun site vermeld..


De laatste drie jaren was het zo.

Hier een bevestiging ????
http://freiercafe.com/showpost.php?p=206786&postcount=1983

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #238 Gepost op: 6 januari 2015, 17:21:29 »
De zogeheten reset is mij onbekend en staat ook niet op hun site vermeld..


De laatste drie jaren was het zo.

Hier een bevestiging
http://freiercafe.com/showpost.php?p=206786&postcount=1983
Voila Vendezz, van een collega-admin van KP de bevestiging  ;D
Ze zullen in Samya met nieuwjaar hun oud papier weggooien  :dance2 :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #239 Gepost op: 6 januari 2015, 17:31:51 »
De zogeheten reset is mij onbekend en staat ook niet op hun site vermeld..


De laatste drie jaren was het zo.

Hier een bevestiging ????
http://freiercafe.com/showpost.php?p=206786&postcount=1983

laurent74 je kan niet ieder forum vertrouwen er is ma 1 betrouwbaar forum  :laughingchick