Auteur Topic: Samya belevenissen  (gelezen 621087 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #300 Gepost op: 8 november 2015, 11:40:58 »
Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst in een dikke maand samen met Vendezz nog eens in Samya beland. Aangekomen om 16u30 en vertrokken om 1u30.

De thekevrouw, die me herkende, ontving me heel vriendelijk. Typerend voor het personeel in Samya: thekes, bardames, kok, kuisers... allen zijn ze vriendelijk en behulpzaam.

Eten en drinken was uitgebreid voorzien als altijd. Ik heb het gehouden bij een bordje met Kebapvlees, kippenvleugels, aardappelgratin en groentjes. Heeft me uitstekend gesmaakt.

De line-up was uitstekend (toch als je van jong en Oost-Europees houdt). 's Avonds waren er zeker 80 vrouwen aanwezig en daar zaten een paar absolute pareltjes tussen.

Het was druk in de club, zonder dat dit stoorde. Wachttijden voor een kamer liepen na middernacht wel op tot 40 minuten en meer.

De sfeer was dik in orde, niet de uitgelaten feestsfeer die ik gewoon ben op een vrijdagavond, maar een leuke, ik zou zelfs zeggen vrolijke sfeer. Er waren meerdere paaldansacts en er werd regelmatig op en rond het podium gedanst.

Ik heb 3 kamers gemaakt: met Bulgaarse Anandi (zwakjes), met Roemeense Corina (goed) en met Roemeense Patty (uitstekend).

Mijn conclusies na dit bezoek: het was weer een heel geslaagd uitstapje. Samya heeft zijn zaakjes uitstekend op orde en de club handhaaft zich dan ook probleemloos in mijn top 3.

De club zit mij dit jaar waarschijnlijk nog wel eens terug!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #301 Gepost op: 16 november 2015, 12:21:03 »
Afgelopen zaterdag ben ik weer in Samya beland, deze keer van 17u tem 2u. Ik had ter plaatse afgesproken met Odipuc, Ohhlord en Vendezz. Gezellige kerels, dus over dode momenten tussen de kamergangen moest ik me alvast geen zorgen maken.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam als altijd. De laatste tijd tref ik in Samya regelmatig nieuwe bardames, maar ook deze novieten helpen me steeds met een glimlach verder.

Het eten was uitstekend als altijd: ik heb maar liefst 3 borden binnen gesmikkeld, gevuld met onder andere kebab, balletjes in tomatensaus, kippenvleugeltjes, aardappelgratin, gefrituurde patatjes en allerhande bereide groenten mengelingen. Super!

De sfeer viel zaterdag tegen. Tussen 21u en 2u was de barruimte steeds goed gevuld, zonder overdreven druk te zijn, maar iedereen zat of stond er maar lusteloos bij. Af en toe brachten dansende meiden op het podium animo in de keet, maar eens deze meiden terug van het podium verdwenen, verdween de feestsfeer mee. De muziek stond me na 22u btw ook veel te luid (en ik verdraag nochtans véél). Het was quasi onmogelijk in de bar een deftig gesprek aan te knopen.

De line-up: minder goed dan pakweg een jaar geleden, maar voor liefhebbers van Roemeens, jong en slank (zoals ondergetekende) blijft Samya ‘the place to be’. Ik had met andere woorden meer dan voldoende neukopties (toch wat de fysiek betreft).

Ik heb uiteindelijk 3 keer geneukt, met Roemeense Nima (nipt voldoende), Roemeense Clara (goed) en met Colombiaanse Maite (onvoldoende).


Nima is 20 jaar jong, 1,60m groot, heeft een leuk gezicht en kort, rood haar. Ze is slank gebouwd, heeft een lekkere kont en een mooie, volle C-cup. Ze heeft 1 kleine tattoo. Piercings kan ik me niet herinneren.

Communiceren was moeilijk: Nima spreekt enkel Roemeens en Spaans, en laat dat nu net 2 talen zijn die ik niet tot in de perfectie beheers ;).

De kamergang was slechts nipt voldoende. Tongzoenen beperkte zich tot kleine kusjes op de mond. De pijpbeurt was goed, maar het geklungel met het aanbrengen van het condoom sleepte zo lang aan, dat Piet het kopje uiteindelijk liet hangen ::) en Nima opnieuw moest beginnen pijpen. Gelukkig deed ze dat opnieuw goed en deze keer bracht ik de condoom dan maar zelf aan.

Cowgirl was leuk: Nima bereed me enthousiast en het was zalig met haar volle borsten te kunnen spelen. Missio en hondjes vielen tegen: het neuken bleef afstandelijk en ik moest heel rustig aan doen. Uiteindelijk ben ik toch klaargekomen tijdens doggy.

Herhalingsgevaar; nope.


Carla (Roemeense, 29 jaar jong) was mijn 100ste nieuwe meid dit jaar. Voor deze mijlpaal wou ik een KP-meisje en dat is Carla absoluut: een mooi gezichtje, lang zwart haar, 1,60m groot, slank, een leuke A-cup, een lekker kontje en een tattoo (op haar achter onderbeen). Ze heeft het allemaal 8).

De kamergang was goed tot heel goed. Tongzoenen was niet echt diep (beperkte zich eigenlijk tot zoentjes op de lippen en een heel klein beetje tong), maar voldeed.

De pijpbeurt was uitstekend, met veel gevoel en variatie. 69 was zalig: ik mocht Carla haar poesje uitvoerig ‘bespelen’ met vingers en tong en zij pijpte ondertussen enthousiast verder.

Neuken in 3 standjes met deze slanke meid was een genot en ik ben dan ook knallend klaargekomen in haar strakke poes ;D.

Herhalingsgevaar: geen absolute must, maar ik sluit het zeker niet uit.

 
Mijn 3de en laatste kamergang afgelopen zaterdag was met Colombiaanse Maite.

Maite is 27 jaar jong, is amper 1,50m groot en is slank gebouwd. Haar B-cup is letterlijk uitgemolken en haar billen zijn niet echt stevig. Maite heeft lang bruin haar, een leuk gezicht en bruine ogen. Ik herinner me slechts 1 kleine tattoo.

De kamergang was 1 van mijn slechtste van het jaar. Zoenen was not done. De pijpbeurt was van een abominabel zwak niveau, het was eigenlijk meer aftrekken en af en toe Piet een milliseconde in de mond laten verdwijnen...

Neuken was zwak: ik moest heel voorzichtig aan doen en Maite zat overal met haar handje(s) tussen… En als klap op de vuurpijl liet Maite zich plots voorover vallen, toen ze merkte dat ik tijdens hondjes aan het klaarkomen was…

Herhalingsgevaar: héél misschien wanneer ‘Hell freezes over'. En dan nog...


Nog een weetje: ondanks toch nogal wat bezoeken aan Samya de voorbije 2 jaar, had ik nog nooit openbaar neuken gezien in de kino, integendeel, meestal trof ik er enkel een paar slapende ijsberen aan. Eergisteren had Lulu echter een ijsbeer opgescharreld en bereed ze hem enthousiast ergens halverwege de kino. Ik heb dit geile spektakel even aangekeken en ben daarop op zoek gegaan naar een neukpartner, want de nood was plots hoog ;).

Mijn conclusies na dit bezoek: de algemene sfeer en mijn kamergangen vielen tegen, maar Samya blijft ook dan een heel leuke club om te vertoeven.  Het zou me niet verbazen dat ik er dit jaar, al dan niet toevallig, nog eens beland.

Samya: tot een volgende!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #302 Gepost op: 19 november 2015, 08:17:10 »
J'ai passé la soirée au Samya le 11 novembre, déjà à mon arrivée vers 14h, il y avait 3 filles qui me plaisaient sous la tente pour fumeurs à l'entrée du club mais j'ai préféré attendre jusque 19h pour les voir toutes arriver avant de me décider. Line up impressionnant, au moins 10 filles me plaisaient, certaines sont des connaissances de très longue date comme Chantal-Maria, d'autres déjà testées récemment à l'Acapulco comme Misha et Maira, je préfère tester 3 nouvelles et j'ai regretté de ne pas avoir choisi la Russe Katia qui a eu énormément de succès, j'ai donc pioché au hasard et jeté mon dévolu sur Nadyn, Kashia et Felicia parce que certaines me snobaient.
Nadyn.ro avec son look de teen, m'embrasse, me suce bien, joli pussy, refuse de se faire doigter, m'a tout de suite demandé massage, j'ai envoyé la semence a bout de 35 minutes, ensuite je lui ai massé 20 minutes durant, histoire de me se connaître, je lui donne 75€, elle se permet de prendre 5€ de plus et ensuite m'ignore pour le restant de la soirée. Session ordinaire sans vraiment  de feeling.
Kashia.ro, ressemblance avec Selena Gomez, fille très classe, me dit avoir fait des études de marketing et travaillé pour une chaine télévisée, a déjà bossé dans d'autres clubs à Frankfurt, seins siliconés, je l'ai remarqués seulement en les touchant en chambre, je n'aime pas trop sa pussy, m'a semblé fort apprécier 20 minutes de cuni et avoir même l'orgasme et je n'ai pas vu de cyprine couler, embrasse sans la langue, session également ordinaire.
Felicia.it m'a été recommandée par un autre francophone passé avant moi, comme son haleine de fumeuse est repoussant, je me suis contenté de la doigter 20 minutes durant, j'ai failli faire le fisting et elle encaisse bien le pilonnage ensuite.
Agréable soirée avec distribution de tombola et des tas de jolies filles à 75€ l'heure et bonne ambiance.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #303 Gepost op: 20 november 2015, 17:09:14 »
Alle credits voor dit verhaal gaan naar odipuc, alleen heeft hij het bezoek naar aanleiding van een vrijkaartje aangeboden door SAMYA en RELAXXXBOARD op een verkeerd forum geplaatst.
Bij deze neem ik dus de vrijheid er een screenshot van te plaatsen, want in spe mag hij RB en SAMYA bedanken, en op het toegestuurde vrijkaartje staat duidelijk dat wij een recensie verwachten van zijn bezoek.


Bij deze dus .... rechtgezet ....  ;)


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #304 Gepost op: 20 november 2015, 17:47:04 »
Visit of November 18th 2015 :

First visit in SAMYA on Wednesday. Happy to met again some “old” knowledges which I didn’t forget : Andar (ex-HP), Banni (ex-Magnum), Micky (ex-PHG).
 
What I liked :  :ladyred
- Very charming welcome. Clear explanations about the club and the prices.
- Lin-up in quality and in quantity : 25-30 girls in the afternoon and around fifty in the evening.
- Spaces (bar, dining room, relaxation room, cinema, rooms).
- Atmosphere very contrasted between the afternoon (very quiet) and the evening (music, people)
- Good level quality of restoration. I particularly appreciated that the chief prepared an omelette with the ingredients which I had chosen before.

What I didn’t like:  :pica
- Main room too little to absorbe many people. In the evening, it was difficult to find a free place to sit down.
- Unfriendly attitude of some girls, especially the most pretties of them.
- Price for a hour can be different from a girl to another one.

I did two sessions : the first with Raissa (rumanian) and the second with Patricia (rumanian).


Raissa (Rumanian, black) :

Profile : 20 years, black hair, nice face, pretty body, beautiful chest. 

Service : as the social time was rather pleasant, as the session was rather monotonous. I found her attitude too mechanical. She gave a middle level of service and I didn’t feel this desire which would have enabled me to enjoy some pleasure with her.

Appreciation : bad

Repetition : no.


Patricia (Rumanian, dark) :

Profile : 22 years, 1.60 m and 45 kg, black hair, silhouette very slim. Smiling girl, open to social time. Speak English and Spanish.

Service : Service with softness without being gfe because she gave only little kisses. Preliminaries with sensuality and caresses. Very tactile girl who likes to touch you. A very soft blowjob and sex were very pleasant because she was active and participative.

Appreciation : good
 
Repetition : high.


Summary of the day:

SAMYA is a nice discovery and gives me the desire to go back there with some friends.



So long ….

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #305 Gepost op: 21 november 2015, 15:09:03 »
Merci Relaxxboard !!

J'ai donc visité le Samya ce vendredi pour faire suite à mon cadeau gagné à la tombola de Relaxxboard.

Cela faisait des années que je n'étais plus allé dans ce club, et je n'ai rien reconnu, tant il y a eu de travaux, d'agrandissement, d'amélioration.
Globalement, très bon accueil, l'entrée gratuite est très bien acceptée, je rentre sans problème.
Ensuite, la salle n'est pas enfumée dans la journée, la cigarette n'étant autorisée à l'intérieur qu'à partir de 22h.
C'est vrai que l'accès au bar est très compliqué et qu'il est parfois difficile de trouver un siège, mais le personnel est aux petits soins, un bon point.
Ensuite, niveau filles, il y a du choix, et des belles, jeunes, souvent assez minces, un régal pour les yeux !  :-\

Déjà en mangeant, une jolie russe vient s'assoir devant moi, quasi top less sur de jolis petits seins, j'avais du mal à me concentrer sur mon kebab, et même Bani me faisait de l'oeil.

J'ai passé la soirée avec mon ami liègeois et un autre français, j'ai aussi fait une très très belle chambre avec Patricia , ce fût difficile de partir à minuit et 30 minutes, tant la fête battait son plein, il faudra bien que j'y revienne au plus vite.

Donc MERCI encore à Relaxxboard, et je conseille le Samya.
East Tripper

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #306 Gepost op: 24 november 2015, 12:07:19 »
Uit de nieuwsbrief van Samya:

Die Newsletter-Aktion für November 2015 steht vor der Türe und wie immer, exklusiv nur für unsere Newsletter Abonnenten!!!

Am Mittwoch den 25.11.2015 und zwar von 17:00 Uhr bis 18:00 Uhr !!!

Euer samya und team

WICHTIGE INFO : Die Newsletter-Gutscheine gelten nicht bei PARTY-Veranstaltungen !

Für diejenigen, welche die Regeln noch nicht kennen: Wir geben exklusiv allen Newsletter-Abonnenten nur für diesen per E-Mail bekannt gegebenen Tag zu einer bestimmten monatlich wechselnden Uhrzeit, exakt nur für diesen Zeitraum von einer Stunde, die Möglichkeit, gegen Zahlung des normalen Eintrittspreises gleichzeitig einen Gutschein über einen freien Eintritt zum Zeitpunkt seiner Wahl (innerhalb der folgenden 6 Monate) zu erhalten.

Diese Aktion gilt allerdings immer nur innerhalb der jeweils angekündigten 60 Minuten am angegebenen Tag. Wir bitten um Verständnis, dass wir in Sachen genauer Einhaltung der festgelegten Zeiten keine Ausnahmen machen,und unser Newsletter Angebot daher nur in diesem immer kurzfristig angekündigten engen Zeitfenster Gültigkeit hat!!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #307 Gepost op: 24 november 2015, 19:16:10 »
Excuse-moi, Sjeufke, mais avec le traducteur, je ne comprends pas bien ..

Est-ce qu'il y a une newsletter sur Relaxx ? Comment faire pour s'abonner ?

 :bud
East Tripper

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #308 Gepost op: 24 november 2015, 19:25:31 »
Excuse-moi, Sjeufke, mais avec le traducteur, je ne comprends pas bien ..

Est-ce qu'il y a une newsletter sur Relaxx ? Comment faire pour s'abonner ?

 :bud


C'est le newsletter de Samya, sjeufke a copier ca sur Relaxxx .....
Te peux s'abonner sur le website de Samya ....


Une newsletter de relaxxx .... bonne idee .... on va l'annoncer debut 2016  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #309 Gepost op: 24 november 2015, 19:31:31 »
Excuse-moi, Sjeufke, mais avec le traducteur, je ne comprends pas bien ..

Est-ce qu'il y a une newsletter sur Relaxx ? Comment faire pour s'abonner ?

 :bud

Non, c'est une newsletter de Samya.
Vous pouvez vous inscrire au http://lists.samya.de/Subscriber/AddNewSubscriber

Meilleures salutations,

Sjeufke  :039:

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #310 Gepost op: 24 november 2015, 23:25:17 »
Super, c'est une très bonne idée, j'ai beaucoup aimé le Samya, je vais m'abonner  :035:
East Tripper

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #311 Gepost op: 21 december 2015, 15:10:57 »
Afgelopen donderdag nog eens een bezoekje aan Samya gebracht.  Samya is niet zo direct mijn favoriete tent.  Vooral 's avonds niet als de muziek oorverdovend staat en er een veel te grote massa op een veel te kleine plek bij mekaar staat.  Ik arriveerde dan ook stipt om elf uur 's morgens omdat ik ook weet dat het er lekker rustig is tot een uur of zeven. 

Het personeel was erg vriendelijk, behalve de Roemeense kleine "spruit" die tot vroeg op de avond achter de bar stond.  Die werkte precies tegen haar zin.  Apart was wel dat ze later op de avond gewoon op de schoot kroop bij een DVP. 

Het ontbijt was lekker.  Een lekker vers gemaakt omelet met ingrediënten naar keuze.  Ook het avondeten (en zeker de desserts; onder andere tiramisu) was lekker. 

Welnessen kan je er ook in alle rust.  De dames komen je er niet lastigvallen.  De Finse (hete) sauna stond niet aan.  Ik vroeg er wat over aan een persoon van de service en die zei me dat er maar twee sauna's werkten.  De bio-sauna en het dampbad.  Zelf ontdekte ik op het buitenterras (waar ik even heenging vanwege het zachte 'lenteweer') dat er daar een nieuwe sauna is gebouwd.  Deze was lekker heet.  Nadien was het zalig om op het terras in de zon wat af te koelen.  Half december voorbij en een kleine 20 graden kunnen noteren in de zon.  Heerlijk!  Uniek.  Gelukkig kwamen er geen dames daar of die zouden mij weeral voor gek verklaard hebben.

Over de dames gesproken.  De line up was in alle opzichten zeer goed te noemen.  Om tien uur 's avonds waren er nog steeds drie keer meer dames dan mannen.  Zo rustig (toch 's avonds) heb ik het nog nooit geweten in Samya.  Samya is echter ook meer naar zo'n typische nachtclub aan het evolueren als Magnum en Dolce Vita.  Toen ik vertrok iets voor middernacht begonnen er pas veel mannen binnen te komen.  Uitziend als het type: sterke drank drinken en de dames eens flink pakken.  Vanaf dan werd het dus weer een overhoop binnen.  De muziek bleef (uitzonderlijk?) minder luid staan dan ik in Samya gewend ben en ook niet de gehele tijd Turkse en Balkanmuziek.  Vandaag waren er geen dames die dansten aan de stang.  Normaal gezien jagen ze in Samya niet maar dat was vandaag toch anders.  Allicht omdat er tot middernacht zeer weinig mannen waren. 

De zin om te gaan neuken was er wel maar ging telkens over bij die mooie "poppetjes" die niet willen tongzoenen in Samya.  Waar is de tijd dat er nog een lijst aan de inkom hing met daarop de services van de dames en de tijd dat zo goed als alle dames nog aan tongzoenen deden en de betere service gaven in Samya.  Samya is echt een "oppervlakkige" club aan het worden.  Services dalen gestaag, van de dames.  Nu hangt er ook weer een lijst, beneden aan de lockers maar dan met alle prijzen van alle extra's.  Toch een duidelijke trendwijziging.  Zo kreeg ik bijvoorbeeld van Isabella te horen dat ze wel aan tongzoenen doet maar niet met de tong  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #312 Gepost op: 27 december 2015, 04:23:17 »
Vendredi 25, quelqu'un m'a gentiment offert une entrée gratuite, ça tombe bien car je m'ennuie chez moi. J'arrive en début de soirée dans le parking rempli mais à la réception, je ne vois pas de filles courir dans tous les sens comme les autres jours, seulement quelques clients habitués. Au bar heureusement il y a environ 25 filles et le club est 3 fois moins fréquenté par rapport aux autres jours. Malgré le peu de monde, certaines filles ont eu du succès. J'ai honoré Chantal Maria et Isabella, 2 filles au service correct et sympathiques. Ambiance discothèque mais musique assourdissante.

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #313 Gepost op: 28 december 2015, 12:59:38 »
Je suis passé au Samya samedi 26 décembre, et il y avait une très belle ambiance.
Beaucoup de filles pour la période, des belles, et très belles, juste top-less, et dansant un peu partout, car le DJ ne mettait pas la musique trop forte, et passait surtout des chansons de Roumanie , ce que les filles adorent. :movingtits

Je me suis bien amusé, difficile de repartir après un si bon moment, je recommande vivement le Samya ! :king:
East Tripper

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Samya belevenissen
« Reactie #314 Gepost op: 2 februari 2016, 21:31:22 »
Spreken de set cards van Samya de waarheid?  Absoluut niet.  Alle vrouwen tongzoenen zowaar op de set cards.  In de praktijk beperkt het zich tot de minder mooie en enkele schoonheden.  Vermoed ik dan maar want ik heb geen tongzoenende schoonheid kunnen treffen  :cry .

Op mijn verjaardag (maandag) een dagje Samya uitgekozen.  Gratis inkom, altijd mooi meegenomen.

Hoewel de inkom alle dagen gelijk is, was het ontbijt sober (in vergelijking met bijvoorbeeld een zaterdag).  Niet alleen minder grote hoeveelheden (tot daar aan toe op een rustigere dag) maar ook weinig variatie (en bijvoorbeeld worden er geen omeletten gebakken dan).  Goed om weten.  Verder wil ik niet klagen.  Ik moest er niet voor betalen. 

Echter, over klagen gesproken.  Het moet al heel gek doen vooraleer ik mijn beklag over een dame bij de clubleiding doe.  Vandaag gebeurde het twee keer.  Het was er dan ook helemaal over.  Da's zelfs niet meer de kantjes er van afwandelen maar hele vlakken.

Amina was één van de weinige dames die kort na de middag aanwezig waren in Samya.  Ik schat het damesaantal op een vijftiental.  De meerderheid duidelijk niet zo mooi.  Amina was ook niet helemaal mijn type maar het toeval wou dat ik wel vond dat ze iets had.  Plots kijkt ze mijn richting uit en komt op de barkruk naast mij zitten.  Ze heeft een heel mooi gezicht.  Ze heeft toch wel mooie borsten en een lekkere kont.  Eigenlijk nog helemaal zo slecht niet toen ik haar eens écht goed bekeek.  Meestal vind ik minpuntjes als ik de dames eens écht goed begin te bekijken.  Geluk voor haar dus.  Er ontstond een aangenaam gesprekje en jawel een klik.  Na eventjes begint ze wat te friemelen aan mij.  Ik kreeg kriebelingen.  Ze kon ook zo mooi lachen.  Zou ik er dan maar mee op kamer gaan?  Potten had ze al min of meer gebroken want doorgaans ga ik zelden een uur of twee na binnenkomst in een club al op kamer en al helemaal niet met een dame die ik niet ken.  Ze zou later echter nog meer potten breken (maar dan met flinke kluiten aarde erbij).  Ik volgde mijn innerlijk en geen planning en vertrok dus even later met haar naar kamer.  Tongzoenen in de bar gebeurde niet.  Daarom vroeg ik haar of ze van tongzoenen houdt.  Amina antwoordde van ja en knikte van nee  :017:  :017: .  Ik vroeg haar dus duidelijk of het nu ja of nee was.  Even kordaat liet ze mij weten dat ze van tongzoenen houdt.  O.k.. dan.  Geklonken.  Hop naar kamer.  Ze koos ergens op het eerste links vanachter een hele mooie kamer uit.  Mooi zo!

(O ja, een draadje over haar ga ik niet aanmaken omdat services erg veranderlijk kunnen zijn en een totaal negatief draadje neerzetten eigenlijk voor niemand leuk is.  Ik refereer naar een Angie - ex-Sixsens - die van de daken schreeuwde dat ze enkel aan pijpen en neuken deed en niets meer.  Omdat de super schoonheid niet aan de bak geraakte in Sixsens wijzigde ze grondig haar service en leek het wel of ik maar wat neergekribbeld had.  Misschien heeft Amina inmiddels al begrepen dat je geen shit moet verkopen aan klanten?)

Het eerste wat Amina deed op kamer was de muziek aanzetten en nogal luid.  Dat hoeft voor mij zeker niet.  Zeker niet omdat het weeral van die Balkanmuziek was; die overvloedig gespeeld wordt in Samya.  Ik zei er niets van.  Ik ben niet de moeilijkste.  Misschien dacht Amina wel dat ik lief al haar grillen zou ondergaan?  En ach, al er goed gesekst wordt, hoor ik geen muziek meer.

Daarna kruipt ze met kleren aan op bed, op z'n hondjes.  Met mijn handdoek ook nog aan doen we wat onnozel.  Alsof ik haar doggy style nam.  Leuk! 
Daarna kruipt ze langs de andere kant weer stilletjes van het bed en gaat ze voor een laag kastje staan en begint op de muziek te dansen.  Ik dans wat mee.  Eigenlijk wrijf ik vooral tegen haar aan.  Allemaal leuk!  Gaat goed zo! 
Daarna duwt Amina mij vrij krachtig op mijn rug op het bed.  Gaat erg goed!  Ik mag dat wel een dame die wat dominant is.

Maar... nu komt het.  Het had beter niet gekomen.  Ze grabbelt in haar tasje en tovert een condoom tevoorschijn.  Een condoom?  Wat gaat ze daarmee doen?  Mij anaal vingeren misschien?  ...  Dromen mag,... nietwaar?  Ze doet het condoom over mijn lul.  Die was al min of meer stijf geraakt van dat gespeel.  Ik ga wat meer rechtop zitten en wou dat rubber er weer aftrekken maar om één of andere reden deed ik dat dan toch niet en ze begon me te pijpen.  Ik werd nog niet ambetant of boos.  Denk maar aan mijn story in het bahnhofviertel in Frankfurt en Alina met haar vriendin daar.  Alina daar pijpte zonder, haar vriendin met en haar vriendin gaf me een beter gevoel bij het pijpen.  So what, dacht ik dan nog maar (ook om de vrede te bewaren). 
Echter... Amina pijpt niet goed (voor mij niet).  Heel snel en monotoon.  Ik doe haar stoppen met pijpen.  Ondertussen zijn we een vijftal minuten op kamer.  Ze vraagt nog wat ik doe.  Ik antwoordde niet en wou haar beginnen tongzoenen.  Ze draaide haar hoofd weg.  Nu twijfelde ik niet meer.  Zeer matig pijpen met condoom en niet tongzoenen terwijl ze in de bar zei dat ze daar van houdt.  Ik stap op (en vergeet daarbij mijn sleutel).  Waar ga je heen, riep ze na.  Je moet me 50 euro betalen.  Omdat ik vrij snel merkte dat ik de sleutel vergeten was, moest ik wel terug de kamer op.  Ik stond nog niet terug met 2 voeten in de kamer of ze wou de deur dicht doen en met me praten.  Dat zal wel zijn.  Ik moest kalmeren en eens rustig overleggen met haar.  Dat zal wel zijn.  Natuurlijk was haar enige bedoeling om lang genoeg op kamer te blijven opdat ik niets meer te zeggen zou hebben als ik niet wilde betalen.  Ik ben wel lief maar niet dom.  Ik stapte onmiddellijk weer de kamer buiten.  De sleutel kreeg ik niet.  Ik moest haar 50 euro betalen en dan zou ze de sleutel teruggeven.  Hoe kan ik nu eerst betalen en dan pas de sleutel krijgen  :lol_hitting:, mijn kastje staat niet open.  Ik liep gewoon naar beneden en zou de sleutel wel krijgen zeker?  Ze liep inderdaad achter me aan.  Ik halt op het gelijkvloers.  Zij stond al op de trappen naar de kelder.  Ik vroeg de sleutel maar ze vond dat ik eerst moest betalen.  Nu begint die meid toch flink mijn keel uit te hangen hoor.  Lastig ding.  Ik zei haar dat mijn geld in de mini safe stak maar dat ze beter gewoon mijn sleutel terug zou geven.  Dat deed ze niet.  Tja....  De theke keek al eens zo van....  Ik zei dan maar meteen dat ik een probleem had, dat madam mijn sleutel niet wou teruggeven.  Zo kwam van het een het ander en deed ik mijn verhaal.  Dat mondde uit in een bezoekje met haar in den hulpbaas zijn bureau.  Gelukkig kreeg ik als vanzelf 100 % gelijk.  Daarbovenop kreeg ik nog als vergoeding een vrijkaartje voor Samya.  Behoorlijk bestuur al zou best bestuur eruit bestaan dat alle dames daadwerkelijk zouden moeten tongzoenen als dat op hun set card staat.  Sakura Stuttgart Böblingen is daar een uitstekend voorbeeld van.  Da's natuurlijk een heel eind maar gelukkig liggen er in de buurt van Samya nog twee top service clubs als Babylon en Park Sauna Residenz. 

Amina sprak natuurlijk van de gehele dag geen woord meer met mij en kon zelfs niet meer lachen naar mij.

Vooraleer ik doorga met een opsomming van zoenkwaliteiten van een aantal dames, vermeld ik nog graag dat de maandag een rustige dag was in Samya waarbij de verhouding dames/heren toch altijd o.k. was.  De line up was naar de avond toe ook best o.k., zonder uitstekend te zijn of meer te zijn dan een gemiddelde andere saunaclub.  De tijd dat er nog een papier aan de ingang hing met de zoenkwaliteiten en andere kwaliteiten van de dames is al even voorbij, helaas.  In de plaats daarvan hangen er nu overal plakkaten met alle extra's en hun kosten.  Ook afficheren ze dat een uur maar 75 euro kost.  Wat ben je daarmee als je maar vijf minuten op kamer bent?  Vanaf een uur of acht 's avonds ruilden ze de R&B-achtergrond (min of meer) muziek in voor vrij luide Balkanmuziek.  Vanaf 22:00 worden de assenbakken overal weer op tafel gezet en mag er gerookt worden.  Een gaskamer lijkt het daar wel op dat uur.  Iedereen steekt dan tegelijk zijn sigaret aan.  Het avondeten was heel lekker en uitgebreid.  Niet alle barpersoneel is even gedienstig en vriendelijk.  De wellness is goed voor mekaar in Samya.  Hoewel het winter was, kon ik na een saunabeurt in de heerlijke sauna op het buitenterras, na een koude douche, in het zonnetje gaan zitten.  De wereld op zijn kop.

Nog over de zoenkwaliteiten van de dames, die ik bevraagde, om het dan zo maar te noemen.

Lulu: ja ja, ik tongzoen, wees gerust.  Resultaat: middenmoter wat de courante seksaspecten betreft, zwaar onvoldoende voor het tongzoenen.  Gewoon soms eventjes mekaar met het puntje van de tong raken.

Bria: lekker ding, helemaal mijn type, leuk om mee bezig te zijn, heerlijk om zo'n dame overal overvloedig te kussen en te likken maar tongzoenen, doe ik liever niet meer, sorry.  Hieraan vroeg ik niets omdat ik gewend was dat ze goed tongzoende.

Anastasia dan nog.  Met haar had ik een erg goede sessie op het herdenkingsfeestje van Foots in Babylon met veel en goed tongzoenen en nog wel op haar initiatief.  Kan niet beter.  Bij mijn vorige bezoek in Samya, was zij nog maar pas naar Samya verhuisd.  Ze kwam direct naar mij maar het kwam er niet van om met haar naar kamer te gaan.  Deze keer "hing ik niet lang bank" met haar en wou ik toch minstens één goede sessie in Samya.  Mijn vrije inkom voor mijn verjaardag en mijn excuus-vrijkaartje waren al opgesoupeerd en telkens teleurstellende avonturen op kamer.  Gratis kan ik daar nog mee leven.

Hop met Anastasia richting kamer.  Merk ik toch wat op zeker.  Ze neemt haar tasje en dat tasje stond naast Amina.  Vriendin van dus.  Nu ja... what's the problem?  Anastasia was nogal zwijgzaam, nogal stil maar dat was ze in Babylon ook.  Op kamer bleef ze stil, heel erg stil.  We zijn een klein halfuur op kamer geweest en ik denk dat er enkele zinnen gepraat geweest is.  Over afstandelijkheid gesproken!  Robotseks dus.  Een pop praat ook niet, kan ik het evengoed daar mee doen dan?  Veel gebeurde er ook niet op kamer.  Het begon zeer klassiek (negatief bedoeld) met de tepels kussen en dan naar onder afzakken, tussen mijn benen.  Vooraleer ik het goed besefte was ze aan een blow job begonnen.  Dat doet ze ronduit schitterend waardoor ik haar lang liet "blowjobben".  Ook nadat ze vroeg om te neuken, liet ik ze nog wat voort blowjobben, beetje werken voor je geld meid.  Gelukkig liet ik haar lang pijpen want het neuken trok op niets.  Zo'n pop die daar ligt te wachten tot je klaarkomt.  Ik heb even flink doorgestoten en gespoten.  Als ik nog lang op die dode pop had moeten kijken zou dat nefast geweest zijn voor mijn libido, dacht ik zo.  We hadden nog dik vijf minuten over.  Misschien wou ik wel nog een halfuurtje met haar, ze is zo mooi.  Ze doet ook FT dus ja....  Opladen door middel van tongzoenen.  Ideaal als je het mij vraagt.  Had ik het moeten weten?  Ze draait  haar hoofd weg.  Tongzoenen is taboe en zelfs zoenen is taboe.  Wat is zij veranderd.  Ik zou nog even willen denken dat ze kwaad was op mij, vanwege haar vriendin birthday destroyer en mij heeft willen te grazen nemen maar 1) geef je dan geen fantastische blow job cadeau (dan toch nog een mooie cadeau van een dame gekregen die dag) en 2) las ik hier of op een ander forum dat ze de zoveelste dag in Babylon al niet meer wou zoenen.  Toen wuifde ik het nog weg of dacht ik nog, heeft die man verdorie pech gehad.  Nu mag ik vermoeden dat ze naar een buurtclub is verhuisd waar tongzoenen geen item hoeft te zijn.  Zelf zegt ze dat ze is weggegaan in Babylon omdat ze daar in FKK moest lopen.  Nochtans mag ze gezien worden in FKK en nochtans loopt ze in Samya met een string en topless  :lol_hitting:  :017: .

Ik weet nog niet precies wanneer ik mijn vrijkaartje ga afgeven daar maar het zal dan met de insteek zijn om lekker te eten, lekker te zuipen, heerlijk te wellnessen, mijn ogen de kost te geven aan al het moois dat er zal paraderen en moest ik toevallig een lekkere spontane knappe tongzoenende dame tegen het lijf lopen...

Bij het buitengaan vraagt de baas in eigen persoon of alles naar tevredenheid was verlopen.  Ik wou niets aanhalen, ook niet Amina maar hij zag me twijfelen en drong aan op wat er op mijn hart lag.  Amina kwam terug ter sprake en men stond erop dat ze er weer bijgehaald werd.  Bijna kreeg ik een tweede vrijkaartje maar dat weigerde ik.  Amina gaf een flauwe uitleg waarom ze met condoom pijpte dat zelfs de baas zij dat dat kwats was  :douchen.
 
« Laatst bewerkt op: 2 februari 2016, 21:46:43 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man