Forum > ALGEMEEN

Paspoortjes

(1/3) > >>

sexmachine:
Op sommige fora geven de clubs paspoortjes door, die dan overgenomen worden door de forumleiding.
Waar gaan we naartoe, als de meiden hun service al moeten doorgeven naar clubs, die dat op hun beurt doorgeven aan de fora.
Ik heb hier mijn bedenkingen bij, en zie enkel nadelen.
Maar dat ben ik uiteraard.
ik staaf;
- waar is het forum van, voor en door leden dan naartoe?
- wat indien de service niet overeenstemt?
- hoe groot wordt de invloed van de sponsors op fora, maw, wie is de baas van zulke fora, de leden of de sponsors?


En zo heb ik nog wel enkele bedenkingen.


Iemand een mening?
Picasso, geef de aftrap maar  ;D ;)

guest13:
Wat is het nut van die paspoortjes heb ik mij altijd afgevraagd !?
 
Ten eerste, ofwel moet je een internetverbinding in de club hebben om opzoekingswerk te verrichten.  Persoonlijk kan ik zoveel naar die paspoortjes kijken als ik wil, maar als ik als kind in de bollenwinkel kom, ben ik al die info op slag vergeten !  ;D
 
Ten tweede, de service van een dame is meer dan waarschijnlijk gekoppeld aan haar gevoelens op dat moment, zowel qua eigen sentiment als qua gevoelens voor de betrokken beer.  Ik heb het zelf meegemaakt dat het niveau van dezelfde dame kan varieren van de ene keer klote naar de andere keer super !  Gewoon door haar eigen mentale toestand.
 
Ten derde de opties, ook deze zullen waarschijnlijk varieren van beer tot beer.  Ik neem aan dat ze liever een vinger van een bureaucraat in hun pussy hebben dan een vinger van een bouwvakker met ruwe kolenschoepen van handen ?!  Met alle respect voor de bouwvakker !  Ook iemand die heel zwaar geschapen is zal hoogstwaarschijnlijk minder kans hebben op anaal verkeer dan iemand die kleiner geschapen is.  Ik heb al verhaal gehoord dat de dame in kwestie gewoon uit de kamer gaat lopen, omdat de heer zo zwaar geschapen is.  Dat ze zegt "daar begin ik niet aan".
 
Ten vierde, de dames dragen geen label, dus moet je aan hand van de details gaan uitvlooien wie wie is.  Al die info in mijn hoofd steken, daar begin ik niet aan !  Trouwens die meiden veranderen van kapsel en naam zoals ik van onderbroek (iedere dag chchchchch  ;D ;D ;D ).
 
Ten vijfde, die paspoortjes onderhouden lijkt mij een huzarenstuk !  Een titanenwerk !  Nu hebben we hier wel een titaan aan het roer staan, maar toch ....   En zeg zelf, wat is er meer klote dan verouderde of achterhaalde info ?!  Kijk maar eens op internet, de links die je tegenkomt van sites die zelfs niet meer bestaan enz.
 
Als ik naar een club ga, dan probeer ik een dame te selecteren volgens mijn instinct.  Haha, nee eigenlijk word ik opgevreten nog voordat ik kunnen kiezen heb, en als watje durf ik niet nee zeggen !  Daarom moet ik telkens een keer of 4 à 5 naar de kamer gaan alvorens ik beland ben bij de dame van mijn persoonlijke keuze  :-* :P
 
Jabber
 
   

sexmachine:
Buiten de aspecten die je aangeeft, en waar ik je volledig in bijtreed, is er één aspect dat me hier zorgen baart.
End at is de clubs die info gaan doorspelen over de meiden in kwestie.
Ik vind dat dat de verkeerde kant op gaat.
Het lijkt wel alsof je een nieuwe lens gaat kopen voor je fototoestel.
Goed, ik ben voor een algemene beschrijving, maten en gewichten, haarkleur en dikte van de kont.
Ik kan me wel die dingen in mijn hoofd steken, maar laat me daar vooral niet door beinvloeden.
Wat me meer stoort, is het feit dat er bijvoorbeeld tongzoenen in het paspoortje verwerkt gaat zitten, of FT, of anaal.
Dit zorgt alleen maar voor problemen in de clubs, als een meid in kwestie niet doet wat ze zelf heeft aangegeven aan de club te doen.
Een tweede ding dat me zwaar zorgen baart, is of er wel van objectieve info sprake kan zijn. Gaat de druk niet te groot worden om aan een welbepaalde standaard van een club te voldoen, en dan is die info waardeloos en nutteloos, compleet overbodig zelfs.
Verder struikel ik zwaar over het feit dat clubs paspoortjes doorgeven aan fora. Weg met fora voor rakkers door rakkers, of moet ik schrijven voor en door beren?
Als de clubs gaan bepalen wat er wel en niet in de paspoortjes van de dames staat, kunnen we beter alle paspoortjes weggooien.


Misschien moeten de fora eens stoppen met de meiden in de clubs te vergelijken met lenzen.
Lenzen kan je onderwerpen aan fieldtests, lenzen hebben afmetingen en eigenschappen, maar lenzen hebben geen karakters en gevoelens.
Meiden hebben wel eigen karakters, en de meesten zelfs zeer slechte  ;D ;) :P
Tot dusver mijn tweede pleidooi tegen het verschaffen van paspoortjes door clubs.
Heren forumbazen, behoud jullie eigenheid en ....  ach ja, de centen zullen wel primeren die ze van de clubs krijgen.
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt?

guest13:

--- Citaat van: sexmachine op 16 juni 2011, 12:29:53 ---Dit zorgt alleen maar voor problemen in de clubs, als een meid in kwestie niet doet wat ze zelf heeft aangegeven aan de club te doen.

--- Einde van citaat ---

Je hebt gelijk.  In 't plat Aantwaarps zeggen ze "Nie waarem nie wille, nie poepe de kaar af"
 
Een dame die niet doet wat op haar paspoortje staat, zal ter orde kunnen geroepen worden omdat ze zelf heeft mogen/moeten aangeven wat ze wel/niet doet.  En zo kan de clubleiding haar hierop afrekenen.  En er zullen ongetwijfeld rakkers/beren zijn die dit zullen aangrijpen om de dames nog meer uit te buiten !
 

sexmachine:

--- Citaat van: jabberwalkie op 16 juni 2011, 14:14:50 ---
--- Citaat van: sexmachine op 16 juni 2011, 12:29:53 ---Dit zorgt alleen maar voor problemen in de clubs, als een meid in kwestie niet doet wat ze zelf heeft aangegeven aan de club te doen.

--- Einde van citaat ---

Je hebt gelijk.  In 't plat Aantwaarps zeggen ze "Nie waarem nie wille, nie poepe de kaar af"
 
Een dame die niet doet wat op haar paspoortje staat, zal ter orde kunnen geroepen worden omdat ze zelf heeft mogen/moeten aangeven wat ze wel/niet doet.  En zo kan de clubleiding haar hierop afrekenen.  En er zullen ongetwijfeld rakkers/beren zijn die dit zullen aangrijpen om de dames nog meer uit te buiten !

--- Einde van citaat ---
En die vinden deze dingen uiteraard geweldig, de Minime's van deze wereld, want er staat in het paspoortje FT en ze MOET  :o
Hoe onbeschofter en hoe groter de klootzak in je, hoe beter, alweer....  De fora gaan inderdaad deze kant op, VOOR geldgewin en VOOR de eikels  :-\ :'(


Om te betreuren   >:(

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie