Auteur Topic: WK voetbal  (gelezen 31937 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WK voetbal
« Gepost op: 16 oktober 2013, 13:21:47 »
Heren, rakkers,
 
Ik wil de heren die hier dol zijn op voetbal niet afschrikken, maar wel wil ik degene die er heen gaan waarschuwen dat dit soort situaties in sommige landen (zoals hier in Brazilie) niet ongebruikelijk zijn.
Nier dat je er van af moet zien, maar besef je dat je in een heel andere wereld dan Belgie, NL of Duitsland bent. Bedenk dit als je voor de 1e keer west Europa verlaat.
 
http://www.zie.nl/video/algemeen/Dramatische-amateurvideo-motordief-wordt-neergeschoten/m1mz8uufjckp
 
Ga bv met een reisgezelschap, boek alles op voorhand en informeer je naar wat je zeker niet moet doen en waar je ook zeker niet moet komen. Speciaal voor de mensen die onze hobby delen zit er gewoon een nog groter risico dan mensen die inderdaad puur voor de voetbal zouden gaan.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WK voetbal
« Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2013, 14:28:50 »
Nederland en Italië GEEN reekshoofd in Brazilië.


Goed nieuws dus voor de Rode Duivels.
We kunnen Nederland trekken in onze reeks, dat is alvast een overwinning erbij, en een tegenstander met een verdediging met gatenkaas  ;D
Italië zou ook niet erg zijn, België presteert altijd beter tegen de grote voetbalnaties dan tegen de kniesjes...


Nederland staat momenteel maar 9e op de wereldranking, en alleen de eerste 7 landen zijn reekshoofd, plus het gastland Brazilië.


Kanttekening: Uruguay, dat momenteel 7e staat, moet nog een barrage spelen tegen Jordanië.


En bij deze dus melden dat de Rode Duivels dus 5e staan , de hoogste ranking ooit.
Terwijl z e een jaar geleden nog ergens rond de 55e plaats bengelden. Het kan verkeren  :017: :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
WK voetbal
« Reactie #2 Gepost op: 17 oktober 2013, 23:52:11 »
foots dat is niet nieuws hoor en schrikt ons niet af,
nogmaals;voetbal en sex is in dat land zoals eten en drinken.
sexmachine;Jordanie is kansloos tegen Uruguay volgens mij toch zou dat groepshoofd geen vergiftigd geschenk zijn,we kunnen als koploper dus wel Italie loten en niet zwitserland.
bij Nederland zou indeed alleen Vanpersie met Belgie mogen meedoen en eventueel Robben voor een kwartiertje of zo,maar zeker geen een van hun verdedigers.
defensie is daar altijd het zorgenkindje geweest

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WK voetbal
« Reactie #3 Gepost op: 18 oktober 2013, 00:31:05 »
sexmachine;Jordanie is kansloos tegen Uruguay volgens mij toch zou dat groepshoofd geen vergiftigd geschenk zijn,we kunnen als koploper dus wel Italie loten en niet zwitserland.
Ja, klopt  :017:   :lol_hitting:
Vooral dat we nu zeker Argentinië, Spanje, Brazilië, Duitsland, Uruguay EN Brazilië ontlopen.... :happy :-\ :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WK voetbal
« Reactie #4 Gepost op: 18 oktober 2013, 00:36:45 »
sexmachine;Jordanie is kansloos tegen Uruguay volgens mij toch zou dat groepshoofd geen vergiftigd geschenk zijn,we kunnen als koploper dus wel Italie loten en niet zwitserland.
Ja, klopt  :017:   :lol_hitting:
Vooral dat we nu zeker Argentinië, Spanje, Brazilië, Duitsland, Uruguay EN Brazilië ontlopen.... :happy :-\ :111:


Als je die landen kunt ontlopen kan natuurlijk iedereen kampioen worden !
Dan geef ik zelfs NL nog een (hele kleine) kans.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.