Auteur Topic: Maradona blij met dode octopus Paul  (gelezen 9421 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Maradona blij met dode octopus Paul
« Gepost op: 28 oktober 2010, 23:02:56 »
Rakkers,
 
Pluisje gelooft werkelijk dat de inktvis Argentinie uitschakelde, is er nog hulp voor hem ?
http://www.telegraaf.nl/telesport/8062369/__Maradona_blij_met_dode_octopus_Paul__.html?p=2,1
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Maradona blij met dode octopus Paul
« Reactie #1 Gepost op: 29 oktober 2010, 11:03:36 »
Rakkers,
 
Pluisje gelooft werkelijk dat de inktvis Argentinie uitschakelde, is er nog hulp voor hem ?
http://www.telegraaf.nl/telesport/8062369/__Maradona_blij_met_dode_octopus_Paul__.html?p=2,1
 
Groet, Foots  ;D
Foots, je bent nen "Duits", geen gevoel voor humor...kijk eens naar de twitterpagina van Pluisje, die man heeft gevoel voor humor.
Pele hoort thuis in een museum....


Maradona heeft in ieder geval minder "hulp"nodig dan jij, hij "neukt" zijn 31-jarige Veronica dagdagelijks, EN gratis  ;D


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Maradona blij met dode octopus Paul
« Reactie #2 Gepost op: 30 oktober 2010, 00:34:16 »
SM,
 
Ik geen gevoel voor humor, hahaha je bent de eerste die het zegt.
Duits ben ik wel ik leef voor mijzelf in een strak georganiseerd leven, maar eigenlijk is het een liberale chaos van toevalligheden met een sterk gebrek aan enig moraal.
 
Tja Maradona neukt dagdagelijks geloof ik graag, alleen zonder de hulp van wat wit poeder ? Nee dat geloof ik niet ! En GRATIS ? Nee, ik wil mijn budget wat ik per maand opneuk als ik elk weekend 2 keer ga niet ruilen tegen de "gratis" van zijn Veronica. Die slet is een golddigger eerste klas. Wat dacht je zelf ?
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Maradona blij met dode octopus Paul
« Reactie #3 Gepost op: 30 oktober 2010, 00:47:13 »
SM,
 
Ik geen gevoel voor humor, hahaha je bent de eerste die het zegt.
Duits ben ik wel ik leef voor mijzelf in een strak georganiseerd leven, maar eigenlijk is het een liberale chaos van toevalligheden met een sterk gebrek aan enig moraal.
 
Tja Maradona neukt dagdagelijks geloof ik graag, alleen zonder de hulp van wat wit poeder ? Nee dat geloof ik niet ! En GRATIS ? Nee, ik wil mijn budget wat ik per maand opneuk als ik elk weekend 2 keer ga niet ruilen tegen de "gratis" van zijn Veronica. Die slet is een golddigger eerste klas. Wat dacht je zelf ?
 
Groet, Foots  ;D
Ik wil ruilen met Pluimpje, met jou niet  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Maradona blij met dode octopus Paul
« Reactie #4 Gepost op: 30 oktober 2010, 21:07:58 »
Maradonna, beste Foots, luie, commerciële veelvraat  :o, en anti-neuker pur sang  :'(, was niet alleen de grootste aller tijden, maar heeft ook van alle top 10 spelers aller tijden, de leukste humor. Veruit.

Zie bijna al zijn laatste persconferenties van de laatste mundial.
En dan het schieten met hagel in de bipsen van irritante, story-zoekers, welke zich 'journalist' durven noemen: zalig.

Van Maradonna blijf je af Foots. Van Maradonna blijf je af.

Ga jij maar dwepen met Pele, dat museumstuk  :-[.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
en de opvolging is verzekerd
« Reactie #5 Gepost op: 30 oktober 2010, 23:05:32 »
Effe de humor van Diego weggedacht, en me geconcentreerd op de grootste aller tijden.
Heer Jünther, de kroonprins staat klaar, kijk naar de frappante gelijkenis, vooral het tweede filmpje, het lijkt wel een kopie van 1986...


Messi vs Maradona (Goal of the Century)


Messi Super Goal VS Maradona 1986


gegroet


sexmasjien  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Maradona blij met dode octopus Paul
« Reactie #6 Gepost op: 31 oktober 2010, 11:06:27 »
De overeenkomst is alleen maar dat ze allebei via dezelfde kant lopen vanaf het middenveld en scoren en daar houdt de vergelijking mee op.
Het begin van de actie in het middenveld van Maradona (soort Zidane actie) tussen twee tegenstanders in is een lust voor het oog vervolgens dribbelt hij halverwege zijn sprint nog eens een tweetal tegenstanders voorbij, daarna de verdediging en vervolgens de keeper; het lijkt allemaal een vloeiende beweging vanaf het begin van de actie tot en met de goal waarbij Maradona volledige overzicht heeft en volledige controle over de bal en de spelsituatie. Geen seconde raakt hij de controle over de bal kwijt, de korte tikken tijdens het rennen zijn qua kracht van een uiterste precisie. Het ziet er allemaal technisch perfect uit en is de situatie geen enkel buiten zijn controle.
Messi's beginactie is wel leuk maar minder mooi, vervolgens rent hij voornamelijk alleen maar naar voren zonder iemand voorbij te hoeven dribbelen; halverwege springt de bal bijna van zijn voeten weg en corrigeert hij, vlak bij de verdediging springt de bal weer te ver van zich af en moet hij snel corrigeren zodat de verdediger er niet bij kan en is hij er met het nodige geluk (hoewel technisch knap) snel iets eerder bij dan de verdediger en kan vervolgens de keeper passeren. Bij Messi gaat het dus met horten en stoten, niet voldoende onder controle en geluk met zijn correctieacties; juist door dat chaotische en het snel corrigeren weet hij tegenstanders op het verkeerde been te zetten.
Kijk alleen maar naar het passeren van de keeper: Maradona geeft een klein tikje op maat met zijn linkervoet en schiet vervolgens met speels gemak de bal het doel in. Bij Messi  wordt bij het passeren van de keeper de bal te hard naar rechts getikt om de keeper te ontwijken en moet Messi opnieuw corrigeren door flink te versnellen  en vallend vanuit een steeds kleiner wordende hoek te scoren.
Bij Maradona is er geen enkel moment dat de bal van zijn voet springt en zijn al zijn bewegingen vooraf door hem zo bepaald (zo heeft hij dat GEWILD), bij Messi gaat het om technisch zeer knappe impulsieve momenten (mooi dat het TOEVALLIG zo liep).
Als je beide acties een cijfer zou moeten geven krijgt die van Maradona een 10 en die van Messi een 8,5.
Nee hoor, de positie van de meester wordt nog lang niet bedreigd.
« Laatst bewerkt op: 31 oktober 2010, 11:24:12 door Picasso »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Maradona blij met dode octopus Paul
« Reactie #7 Gepost op: 31 oktober 2010, 11:58:29 »
Gelukkig hoeven we het niet eens te zijn, en ik haal graag Maradona aan, die al twee jaar geleden stelde dat Messi de beste voetballer is die ooit op een voetbalveld liep, veel beter dan dat museumstuk.
Zo ver zou ik nog niet gaan, ik kan inkomen in je technische analyse, Pica  ;)
Alleen dat "zonder iemand voorbij te hoeven dribbelen, een brilletje nodig op de grote carré? Kijk nog eens goed, hij zet daar met een sublieme beweging drie, zo niet 4 man in de wind  :o

Bij de grootmeester "lijkt"het allemaal op een meer natuurlijke manier te gaan dan bij zijn leerjongen, en het oogt allemaal een beetje vlotter.
Maradona is een monument, en een 10 is op zijn plaats.
Voor mij is Messi nu ook al een monument, en ik ben zeer tevreden dat hij van een "kenner" als jij al op deze leeftijd een 8,5 krijgt. Is een eer op zich  :D


Waar ik echter niet mee akkoord ga is de 'toeval' en het 'geluk' dat jij aanhaalt bij Messi, alhoewel iets minder vlot en minder gecontroleerde wist hij precies wat hij wou, en dat was 'de grootmeester' kopiëren. En naar mijn bescheiden mening lukt hij daar aardig in, een 8,5? Voor mij toch een 9, wat zeer dicht aanleunt bij de perfectie ooit getoond op een voetbalveld.

Messi heeft het zo gewild, of dacht je dat hij zinnens was een flauw pasje te geven aan het eind van zijn actie, en was ze niet doelgericht?  ;D

Soit, we zijn het over één ding eens, hoop ik. Beiden grote klasse en uiteraard zal die goal van Maradona niet geëvenaard worden, bijna is voor mij al meer dan mooi genoeg  :D

sexmachine
« Laatst bewerkt op: 31 oktober 2010, 12:01:25 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Maradona blij met dode octopus Paul
« Reactie #8 Gepost op: 31 oktober 2010, 20:51:57 »
Gelukkig hoeven we het niet eens te zijn, en ik haal graag Maradona aan, die al twee jaar geleden stelde dat Messi de beste voetballer is die ooit op een voetbalveld liep, veel beter dan dat museumstuk.
Zo ver zou ik nog niet gaan, ik kan inkomen in je technische analyse, Pica  ;)

Zo haalde Johan Cruyff ook regelmatig Van Basten aan en Pele deed dat met Ronaldinho. Het hart van een mens gaat nu eenmaal harder kloppen als een landgenoot bijzondere prestaties neerzet en museumstukken zijn in dat opzicht niet beter als mindere goden.
De ratio is inderdaad dat Messi een topvoetballer is zoals er momenteel weinig lopen, en vervolgens is het de emotie van mensen die hem op een nog hogere voetstuk zet.

Kijk maar eens naar deze beelden van Ronaldo (de Braziliaanse Ronaldo); niet één keer maar meerdere keren dribbelt hij een aantal mensen op het middenveld voorbij, rent op het doel af en scoort ronaldo - barcelona Je zou alleen maar op basis van deze beelden ook kunnen zeggen dat deze speler de beste voetballer ooit was maar gelukkig is Maradona geen braziliaan en heeft hij dat dus niet gezegd  ;D

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Maradona blij met dode octopus Paul
« Reactie #9 Gepost op: 31 oktober 2010, 21:03:19 »
Deze voetballer vond ik trouwens wel verrekt aardig in de buurt van Maradona komen maar de eigenwijze opdonder koos voor lekker feesten boven een zitplaats bij de voetbalgoden   8)  Romario the Last Wizard

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Maradona blij met dode octopus Paul
« Reactie #10 Gepost op: 31 oktober 2010, 21:04:52 »
Met veel geluk kon hij enkele keren de bal behouden, het bewijs dat Messi en Maradona beter zijn  ;D 
Een embed video van die Braziliaan??? Straks kom je nog aandraven met Portugezen en Spanjolen ook  :o ;) 


Maar goed, Maradona op 1, en we wachten nog enkele jaren, dan weten we waar we Messi moeten plaatsen, boven of onder Johan  ;) 


Intussen hier maar de mooiste vrijschop ooit plaatsen? Is verdomme ook een lelijke Braziliaan  :D


Cést geniale!!!!!
Ronaldinho Goal against Werder 5.12.2006. Where is the wall?
« Laatst bewerkt op: 31 oktober 2010, 21:11:19 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Maradona blij met dode octopus Paul
« Reactie #11 Gepost op: 31 oktober 2010, 21:41:29 »
Ronaldo en Ronaldinho zijn wel in de voetsporen van Maradona gekomen zoals blijkt in het volgende filmpje
Ronaldo & Ronaldinho Ao quadrado (Animatunes)

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Maradona blij met dode octopus Paul
« Reactie #12 Gepost op: 2 november 2010, 03:07:25 »
Superanalyse door Pic van 2 video's. De koning van de analyse blijft Pic. Voortreffelijk, ik heb genoten, alles klopte.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Maradona blij met dode octopus Paul
« Reactie #13 Gepost op: 2 november 2010, 20:08:16 »
Rakkers,
 
En ik durfde te zweren dat ik Stinske op de video zag.
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Maradona blij met dode octopus Paul
« Reactie #14 Gepost op: 2 november 2010, 20:21:33 »
Rakkers,
 
En ik durfde te zweren dat ik Stinske op de video zag.
 
Groet, Foots  ;D
Riep je mij, Foots? ;D
[smg id=955 type=preview align=links width=400 caption="Dag Rakkers!"]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal