Auteur Topic: 'Mourinho terug naar Chelsea'  (gelezen 54173 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
'Mourinho terug naar Chelsea'
« Gepost op: 3 februari 2012, 09:52:13 »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'Mourinho terug naar Chelsea'
« Reactie #1 Gepost op: 3 juni 2013, 17:33:44 »
Pica's smeekbeden zijn aanhoord... .
José is terug coach bij Chelsea.


Nu eens kijken wat er met de Belgen daar gaat gebeuren, met name de gebroeders Hazard, Courtois, Debruyne, Lukaku.
Al deze mannen liggen namelijk onder contract bij Chelsea.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'Mourinho terug naar Chelsea'
« Reactie #2 Gepost op: 4 juni 2013, 20:45:17 »
Weten we al wie de nieuwe coach wordt van Real?
Ik zou hopen op "pluimpje", altijd wel te vinden voor een of andere pikante uitspraak.


[attachimg=1]


En dan houden ze de boot af op voetbalgebied, want Barca is gewoon veel en veel beter  :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
'Mourinho terug naar Chelsea'
« Reactie #3 Gepost op: 4 juni 2013, 21:02:25 »
Ik hoop op Louis van Gaal.


Ik vind sommige uitspraken van hem echt geniaal.
"Ben ik nu zo slim of zijn jullie zo dom", zeldzaam zeldzaam.
Zijn persmomenten, daar mogen ze een striptease act voor onderbreken  ;) .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
'Mourinho terug naar Chelsea'
« Reactie #4 Gepost op: 5 juni 2013, 08:02:33 »
Weten we al wie de nieuwe coach wordt van Real?
Ik zou hopen op "pluimpje", altijd wel te vinden voor een of andere pikante uitspraak.

Alle pijlen zijn gericht op Ancelotti maar omdat PSG erg dwars zit wordt tevens de optie Heynkes gehanteerd. Heynkes heeft met Real de 7de Champions League gewonnen en heeft zich beschikbaar gesteld als Real hem zou willen. Een derde optie is volgens de voorzitter.......Zidane. Zidane zit al bij Real en heeft de trainerslicentie maar heeft nooit getraind, maar datzelfde speelde bij Guardiola en zie wat een success diens aanstelling is geweest.

@Foots, Van Gaal is een ongeschikte trainer voor grote clubs. Door zijn beperkte empathische vermogens en zijn arrogante neiging a la Mourinho met alle eer te willen strijken wordt het een explosieve cocktail om met 'sterspelers' samen te werken. Van Gaal heeft qua voetbalvisie, tactiek, speelstijl alles in huis om de top te bereiken maar zijn eigen persoonlijkheid zit hem in de weg.
Maar hij zou inderdaad bij de persmomenten een nog vermakelijker versie zijn van Mourinho...

Wat Mourinho bij Chelsea betreft, die zet de twee Spaanse spelers Mata en Torres in de verkoop. Zit zijn half mislukte avontuur in Spanje hem zo dwars?  ;D
« Laatst bewerkt op: 5 juni 2013, 08:29:02 door Picasso »

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
'Mourinho terug naar Chelsea'
« Reactie #5 Gepost op: 6 juni 2013, 11:34:03 »
Heynkes is uitgesloten,maan gaat op pensioen,of maw;rentenieren zoals Guus Hidding.
Mourinho zou dat ook alang kunnen,maar wil nog een prijs pakken.
Van Gaal die zat indertijd bij Den Antwerp,nu tweede klasse,op de bank als voetballer. als speler was hij veel te traag,maar soit,goede spelers worden,niet altijd toptrainers en omgekeerd.
Overigens hou ik niet van ploegen zoals Chelsea,Manch.City en nu ook PSG en Monaco,die als speeltje van een of andere olieman(arabisch of Russisch worden beschouwd)geef mij maar ploegen met een ziel en geschiedenis zoals Manch.United,Barcelona,en in eigen land Anderlecht,die in tegenstelling tot Club Brugge,(deze laatste is een club van Youppies en parvenus geworden)eigen jeugd wel volop kanden geeft. In deze optiek verkies ik ook Ajax ook veel meer dan PSV.
supporters kunnen zich toch niet meer identificeren met een ploeg,volledig uit huurlingen,meestal buitenlands,gekocht,die totaal geen affectie met de club hebben.
Hoe kan je nu van het rijke Monaco houden,waar totaal geen sfeer is,amper duizend man,die beleefd klappen zoals bij het tennis. Dan liever een goede tien km verder;Marseille,misschien armer maar wel altijd volle bak en zuiderse sfeer bij hun thuismatchen.

By the way;betreffende sfeer;spijtig bij ons van Beerschot,daar was altijd wat te beleven

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
'Mourinho terug naar Chelsea'
« Reactie #6 Gepost op: 6 juni 2013, 11:56:55 »

By the way;betreffende sfeer;spijtig bij ons van Beerschot,daar was altijd wat te beleven

Ratten krijg je niet uitgeroeid  :banghead:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'Mourinho terug naar Chelsea'
« Reactie #7 Gepost op: 6 juni 2013, 21:36:00 »
Weten we al wie de nieuwe coach wordt van Real?
Ik zou hopen op "pluimpje", altijd wel te vinden voor een of andere pikante uitspraak.

Alle pijlen zijn gericht op Ancelotti maar omdat PSG erg dwars zit wordt tevens de optie Heynkes gehanteerd. Heynkes heeft met Real de 7de Champions League gewonnen en heeft zich beschikbaar gesteld als Real hem zou willen. Een derde optie is volgens de voorzitter.......Zidane. Zidane zit al bij Real en heeft de trainerslicentie maar heeft nooit getraind, maar datzelfde speelde bij Guardiola en zie wat een success diens aanstelling is geweest.

@Foots, Van Gaal is een ongeschikte trainer voor grote clubs. Door zijn beperkte empathische vermogens en zijn arrogante neiging a la Mourinho met alle eer te willen strijken wordt het een explosieve cocktail om met 'sterspelers' samen te werken. Van Gaal heeft qua voetbalvisie, tactiek, speelstijl alles in huis om de top te bereiken maar zijn eigen persoonlijkheid zit hem in de weg.
Maar hij zou inderdaad bij de persmomenten een nog vermakelijker versie zijn van Mourinho...

Wat Mourinho bij Chelsea betreft, die zet de twee Spaanse spelers Mata en Torres in de verkoop. Zit zijn half mislukte avontuur in Spanje hem zo dwars?  ;D
Heynkes zou niet slecht zijn, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij zou bedanken.
Real heeft nood aan een trainer die met "vedetten", "superego's" kan omgaan en hen laten samenspelen voor de ploeg, niet voor persoonlijk succes.
En dat is verdomd niet makkelijk.
maar hetzelfde geldt voor de trainer, die moet zichzelf ook wegcijferen voor de ploeg en niet de vedette van het team willen zijn, want als de spelers niet voor hem door vuur gaan, dan komen er domweg geen resultaten.


Het is uiteraard belachelijk, maar wat zou een Franky Dury bij Real kunnen presteren, vraag ik me soms af? Is hij een trainer die enkel het beste kan halen uit een jonge groep voetballertjes die voor hem door het vuur gaan, en die enkel op inzet en karakter vice-kampioen worden, of is zulke persoon ook in staat grote vedetten op één lijn te krijgen?


Zidane?  Als ik de touwtjes in handen had , ja, uiteraard. En hoorde je die jaren geleden niet roepen dat hij die jonge Belg bij Rijsel wilde halen? Yep, Eden Hazard.
Hadden ze in Real maar geluisterd, Want Hazard is nu zowat de draaischijf met geniale flitsen bij Chelsea.
Enne, van omhooggevallen ettertje is hij een ploegspeler geworden.


Stel Zidane aan als trainer, haal Company, Hazard, Courtois, Dembele, Vertongen, Benteke en Fellaini, en ik word supporter van Real...  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
'Mourinho terug naar Chelsea'
« Reactie #8 Gepost op: 6 juni 2013, 21:50:43 »
Volgens mij vergeet je je favoriete Messi.
Of is de kleine luis te klein, of moet de tegenstander ook nog wat "weerstand" kunnen bieden ?


Doe mij maar Van Gaal, eenvoudig Geniaal. Mocht hij niet komen dan Jan Wouters, geen techniek maar kracht, iets waar het bij alle "vedetten" aan ontbreekt. Een Duitser is natuurlijk ook altijd goed.


Groet, Foots  :111:
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'Mourinho terug naar Chelsea'
« Reactie #9 Gepost op: 6 juni 2013, 22:45:03 »
Volgens mij vergeet je je favoriete Messi.
Of is de kleine luis te klein, of moet de tegenstander ook nog wat "weerstand" kunnen bieden ?

Messi hoort bij Barcelona, en aangezien ze nooit al mijn aankoopvoorstellen zullen uitvoeren, blijk ik lekker supporteren voor de ploeg die de afgelopen tien jaar het mooiste voetbal speelde, BARCA


Leeft "de kromme" nog eigenlijk?



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
'Mourinho terug naar Chelsea'
« Reactie #10 Gepost op: 6 juni 2013, 23:24:13 »
Volgens mij vergeet je je favoriete Messi.
Of is de kleine luis te klein, of moet de tegenstander ook nog wat "weerstand" kunnen bieden ?

Messi hoort bij Barcelona, en aangezien ze nooit al mijn aankoopvoorstellen zullen uitvoeren, blijk ik lekker supporteren voor de ploeg die de afgelopen tien jaar het mooiste voetbal speelde, BARCA


Leeft "de kromme" nog eigenlijk?


De Kromme is Willem van Hanegem, zou van jouw generatie moeten zijn.
Nee, Jan Wouters is vooral bekend van een enorme elleboogstoot. Niet voor doetjes, maar voor hardcore.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'Mourinho terug naar Chelsea'
« Reactie #11 Gepost op: 6 juni 2013, 23:45:13 »
Leeft "de kromme" nog eigenlijk?
De Kromme is Willem van Hanegem, zou van jouw generatie moeten zijn.
HALLO?  :-\ :bud
De Kromme is volgens mij geboren tijdens WOII, één van mijn favoriete voetballers toen ik nog een kind was, en we nog ieder weekend naar Studio Sport keken, toen had je via de dakantenne enkel de BRT, de RTBF, Ned1 en Ned2 en als je een goede antenne had ook een Duitse zender.
De Kromme was keihard maar wat een uitstraling. Indien hij NU zou voetballen werd hij na drie wedstrijden levenslang geschorst, maar het zijn dan ook geen voetballers meer, maar mietjes die op de voetbalvelden staan, als je er nog maar naar kijkt gaan ze al liggen schreeuwen



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
'Mourinho terug naar Chelsea'
« Reactie #12 Gepost op: 7 juni 2013, 00:00:53 »
...toen had je via de dakantenne enkel de BRT, de RTBF, Ned1 en Ned2 en als je een goede antenne had ook een Duitse zender.


Wij hadden 2 antennes. Eentje extra voor Antenne deux  :dance2  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'Mourinho terug naar Chelsea'
« Reactie #13 Gepost op: 9 juni 2013, 16:00:04 »
Ik heb het door, Iniesta is dus Pica, die uitspraken verraden hem, raadsel opgelost  :lol
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Spanje/130609_iniesta_mourinho
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Mourinho en de jonge Belgen
« Reactie #14 Gepost op: 10 juni 2013, 15:57:54 »
Mourinho verrast, hij vindt dat de jonge Belgen De Bruyne en Lukaku klaar zijn voor Chelsea.
Ben eens benieuwd wat daar van gaat komen  :017:


http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Engeland/130610_Mourinho_Belgen


Ik citeer: "Ze zijn klaar om in het team te spelen"
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal