Auteur Topic: Angel  (gelezen 28326 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Angel
« Gepost op: 8 november 2013, 22:35:34 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang (los)
ogen: bruin
lengte dame: 1,52
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke (kleine) B
nationaliteit/taal: Roemeens/Duits
leeftijd: 22
tatoeages/piercings: Elvis op rechterarm, linkerschouder ster/neus
service: van A - Z (dus ook anaal, flink droogneuken, kont vingeren (actief), vingeren...)
voordelen: gaat in alles goed mee op, kijkt je geil aan
nadelen: beetje een professionele inval en probeert je aan de zwingel te houden, beetje bang van voorvocht
opmerkingen: geil uiterlijk
extra’s bij het bezoek: ex-Amnesia en ex-Sharks, komt over het algemeen enkel in de week


 :douchen
« Laatst bewerkt op: 8 november 2013, 22:43:02 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Angel
« Reactie #1 Gepost op: 8 november 2013, 22:39:16 »
Hé, door die heb ik me een tijdje geleden in de bios laten pijpen.

Leek me niet echt een GFE dame destijds, maar ze was wel erg aardig door me in de sauna op te dzoeken en daarna een drankje voor me te halen. Ik gaf haar dus het voordeel van de twijfel, echter voor mij geen herhalingsgevaar...

(recensie, hoe kort dan ook, volgt nog, ik lig behoorlijk achter, ik weet het..., komt goed!)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Angel
« Reactie #2 Gepost op: 8 november 2013, 22:41:10 »
Zoenen, knuffelen, strelen, tongzoenen... lekkere GFE-dingetjes om je heerlijk samen een tijdje bezig te houden als heerlijke opwarmer naar meer.  Meer...: haar kont vingeren en tegelijkertijd met je andere hand gewoon vingeren en voelen hoe nat ze wordt na enige tijd.  Mmmm, windt me wel op!  PZC, beffen, 69, heerlijke tijd droogneuken (rodeo, missio, lepeltje-lepeltje).  Enfin, het uur was zo om.

Herhalingsgevaar?  Ze kwam me op het eind van de dag in een sofa in het wellnessgedeelte weer opgeilen en slaagde daar in geen mum van tijd in.  Ik heb toch nee gezegd.  Voor mij was er net iets te veel rode draad van professionalisme terug te vinden  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Angel
« Reactie #3 Gepost op: 8 november 2013, 22:42:19 »
Als je het enkel bij GFE wil houden bij haar, mis je veel, als je het mij vraagt.  Ze combineert juist alles in een mooie mix  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Angel
« Reactie #4 Gepost op: 2 december 2013, 17:41:27 »
angel,nu weet ik t weer,dat was de naam van de jonge donkerharige zigeurin met de mooie ogen,van mijn freetschuurverhaal hierboven,
en de laatste Macedonische dame luisterde naar de naam Antonia