Auteur Topic: Eva (Turks-Bulgaarse)  (gelezen 3837 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Eva (Turks-Bulgaarse)
« Gepost op: 24 juni 2010, 17:24:15 »


Naam:          Eva 
Land/Taal:    Turks-Bulgaarse / Duits         
Leeftijd:       23           
Lengte/Model: 1,60m / slank
Cup/Kont:      D     
Haarkleur/-lengte: zwart / lang   
Service:   PZC / NMC / goed TZ   
Pre:     
Contra:     
Extra: geen voorspel op de bank
;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Eva (Turks-Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 13 januari 2011, 21:03:03 »
Een tijdje niet meer gezien maar nu weer present  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Eva (Turks-Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 3 maart 2012, 23:16:29 »
De eerste keer dat ik met haar geweest ben, hebben we een spetterende GFE-sessie gehad.  We begonnen met onder een deken te kruipen, net echt.  Eva moest hiervoor wel een deken gaan pikken in de kofferruimte van de dames.  Ze had dat zien liggen.  Alsof ze op voorhand wist waarmee ik op de proppen zou komen.
Ze ging gewillig in mijn spelletje mee op en zo kwam het dat we lekker onder de dekens gevreeën hebben.  Lekker veel tongzoenen, over mekaar kronkelen, strelen, teasen, wat tot heerlijke seks leidde.

Afgelopen donderdag liep het heel anders.  Eigenlijk heb ik haar heel de tijd al het werk laten doen.  Op wat tongzoenen na tussendoor en wat droogneuken, heb ik genoten, genoten en nog eens genoten van haar érg goede pijpkunsten.  50' lang!!  Ze vroeg wel eens om haar ook oraal te verwennen maar ik zei haar dat ze gerust mocht voortdoen met wat ze zo goed bezig was.  Ze deed daar helemaal niet moeilijk over.  Telkens als ik bijna ging komen, zorgde ze er voor dat het weer allemaal wat wegzakte.  Eén keer heb ik haar even een duwtje moeten geven.  Eén keer is ze 2 of 3 minuutjes naast mij komen liggen om even uit te blazen.

Na 50' bijna continue genieten van een van de betere pijpbeurten in mijn leven, kon het niet anders dan eindigen in een FT.  Vooraf had ik haar wel duidelijk gemaakt dat een FT extra geld waard is, enkel en alleen, als de lul in de mond blijft tot mijn orgasme volledig gedaan is en niet na de eerste grote kwak gauw mondje weg en rest op mijn buik laten druppen.  Een mooie afspraak die ze mooi nakwam.

Heb ik dan geen enkel negatief puntje kunnen ondervinden bij haar?  Toch wel maar ik kan ze niet in één keer helemaal kneden naar mijn zin natuurlijk.  Haar elleboog rustte op de matras terwijl ik haar tieten verwende.  Ze mag gerust haar arm om me heen slaan, volgende keer.

Eva, ik blijf er een goede indruk aan overhouden.  Herhalingsgevaar is erg groot  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Eva (Turks-Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 3 maart 2012, 23:34:16 »

Na 50' bijna continue genieten van een van de betere pijpbeurten in mijn leven, kon het niet anders dan eindigen in een FT.  Vooraf had ik haar wel duidelijk gemaakt dat een FT extra geld waard is, enkel en alleen, als de lul in de mond blijft tot mijn orgasme volledig gedaan is en niet na de eerste grote kwak gauw mondje weg en rest op mijn buik laten druppen.  Een mooie afspraak die ze mooi nakwam.

Eva, ik blijf er een goede indruk aan overhouden.  Herhalingsgevaar is erg groot  ;) .


Kijk dat vind ik nu weer een hele slimme en duidelijke afspraak Seks en Fun, een goede FT of geen FT. Dat ga ik ook voortaan doen, ben de trucjes een beetje zat.


Ik ken iemand die zegt goede afspraken maken goede vrienden en hierin geldt goede afspraken maken goede vriendinnen.


Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Eva (Turks-Bulgaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 3 maart 2012, 23:57:18 »
Ik vraag me soms af hoe goed vrouwen toneel spelen. 

Tijdens mijn eerste sessie wist Eva me te zeggen dat ze geen FT doet.  Het is normaal gezien niet mijn kick maar ik had toen al zo'n zin in een FT bij haar.  Niet dus.  Ik trachtte ze nog op eigenzinnige wijze op andere gedachten te brengen maar meer dan sterke twijfels kon ik bij haar niet teweegbrengen.  Ik stelde haar voor om de FT via tongzoenen weer aan mezelf toe te dienen.  Eerst keek ze raar.  Het is misschien ook wel raar.  Ik was echter zo geil bij haar dat ik spontaan dit voorstel deed.  Het wond haar ook zeker wel wat op omdat ik zei dat het voor mij ook de eerste keer zou zijn.

Tijdens mijn tweede sessie zei ze weer dat ze dat normaal niet doet maar nu bij mij wel wou doen.

Mijn vraag is dus of de dames zo ver (kunnen) gaan dat ze nog weten wat ze vorige keer allemaal tegen de mannen gezegd hebben om zo de schijn hoog te houden.
In weze maakt het niet veel uit.  Ondanks dat het niet speciaal mijn ding is, heb ik heerlijk genoten van de FT ten volle.

Bovendien ben ik slecht bezig want zowel bij Eva als bij Bianca de laatste keren heb ik minder dan 10' ge-presaled  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Eva (Turks-Bulgaarse)
« Reactie #5 Gepost op: 4 maart 2012, 00:15:19 »
FT met spermakussen is heerlijk SEF, ik doe dat zeker niet voor de eerste keer.
Dat vind ik heerlijk, maar genoeg mensen die me een viezerik zullen vinden.


Alleen dat gaat niet als alles er al naast ligt natuurlijk !


Mijn vader zei eens:
Vrouwen zijn als de wind en die komt elke keer van de andere kant.


Wellicht verklaart dat wat,


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Eva (Turks-Bulgaarse)
« Reactie #6 Gepost op: 4 maart 2012, 00:17:12 »
Heren,
als jullie zo graag sperma in de bek willen, ik stel me kandidaat, en schiet met veel plezier jullie bekkies vol, tegelijk  ;D
En dan mogen jullie makaar tongen  :P >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Eva (Turks-Bulgaarse)
« Reactie #7 Gepost op: 4 maart 2012, 00:18:08 »
Heren,
als jullie zo graag sperma in de bek willen, ik stel me kandidaat, en schiet met veel plezier jullie bekkies vol, tegelijk  ;D
En dan mogen jullie makaar tongen  :P >:D


Je begrijpt er duidelijk niets van !


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.