Auteur Topic: Diva (Macedonië)  (gelezen 1624 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Diva (Macedonië)
« Gepost op: 5 december 2012, 21:12:24 »
Diva (Macedonie)





haarkleur/-lengte: blond (met wat donkerblond)/halflang (beetje wilder kapsel)
 ogen: bruin
 lengte dame: 1,71
 postuur/cupmaat: slank (geen lolita)/natuurlijke mooie B
 nationaliteit/taal: Macedonische/Engels, Russisch, schandalig weinig Nederlands om al 7 jaar in Nederland te wonen (vervelend verstond ze bijvoorbeeld gewoon niet: ik hou van jou, brood e.a. kent ze dan weer wel, net als lul...)
leeftijd: 24
tatoeages/piercings: onderrug vrij grote bloemachtige/dacht het niet
 service: knuffelen, strelen, 69, PZC (best afwisselend), NMC (beter dan gemiddeld), zoenen, tongzoenen, vingeren (heeft ze graag), beffen
 voordelen: sexy, uitdagend, vriendelijk, uitstraling, toffe ondeugende losbol tijdens pre sales
nadelen: op kamer is het allemaal wat oppervlakkig dan weer
 opmerkingen: nog maar 1,5 week in PSR (samen met minimaal 1 Macedonische vriendin), bij mij had ze zoiets waarmee ze mij in zwijm voor haar deed vallen en ik had de indruk dat dat niet alleen bij mij het geval was, 15' na de eerste sessie lag ik al terug in haar schoot (voor de eerste keer in mijn saunaclubcarrière en wou ik wel degelijk terug privé gaan met haar)
 Extra’s bij het bezoek: doet het ook in de kino
 
Magie!
 
 ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
onbegrijpelijk
« Reactie #1 Gepost op: 5 december 2012, 23:21:17 »
Vorige week was ze me al opgevallen.  Ze straalde schoonheid, ondeugendheid en seks uit.  Een mooie combinatie.  Toen was het me echter niet gelukt om haar te pakken.

Afgelopen zondag zorgde ze er zelf voor dat ik haar niet zou vergeten.

We stonden op een gegeven moment samen voor de plek waar de messen in het restaurant liggen.  Geen messen meer.  Diva liep weg en net toen kwam iemand van de keuken langs en die zei me dat hij direct messen zou brengen.  Enkele seconden later waren ze er.  Ik wist dat Diva een mes kon gebruiken en ging haar dan ook een mes aan tafel brengen.  Ze noemede me een gentle man.  Voor mij is het een vanzelfsprekendheid.  Ze was al boter aan het smeren met een koffielepel.  Het was een dom zicht.  De boter nog niet helemaal mals, het broodje helemaal uit mekaar getrokken van het friemelen met de koffielepel in het brooddeeg. 
Het was best gezellig in het restaurant en opeens was er een aanleiding voor mij om te zeggen dat ik zo verliefd op haar zou kunnen worden als ik in haar mooie ogen keek.  Ze was gecharmeerd.  Een paar andere mannen hadden net gezegd dat liefde niet op zijn plaats is in een club, wat ze volmondig beaamde. 

Er zou nog een hele tijd over heen gaan vooraleer ze me in de lounge riep.  Hoewel ik nog niet zinnens was om ze te attaqueren, plofte ik me maar gezellig naast haar neer.  Ze legde meteen haar benen over mijn schoot.  Alsof een ervaren saunaclubganger dan niet meer weg kan of zich verplicht zou voelen om een commerciële deal met haar te sluiten. 
Van de eerste seconde vond ik ze lief, sympahtiek, grappig, de losbol, ondeugend, beetje stout en ze verleidde me heerlijk.  Ik vind ze al bijzonder aantrekkelijk en nu dit er ook nog allemaal bij.  Ik denk dat ik hier niet meer uit kom (en dan niet omdat ze me vastklemde). 
Ik vroeg haar waarom ze mij riep.  Ze antwoordde omdat ik een lieve gentle man leek.  Ze trok voldoende tijd uit om te pre salen (ook voor mij, naar mijn normen dus).  We deden best al wat gek, onnozel, ondeugend en flirtten al lekker wat in de sofa in de lounge.  Ze heeft daar helemaal geen probleem mee.  Ze wil stoppen met roken en daarom inhaleert ze nu op een grote plastieken sigaret met vanillesmaak die je van het eigenlijk roken zou moeten afhelpen.  Voor een keer rookte ik mee.  Ze blies de rook in mijn gezicht en in mijn mond.  We hadden best pret.  Ik vind dat trouwens opwindend.   De kamervraag stelde ze op een ietwat aparte manier.  Ze vroeg wat ik graag zoal uitspook op kamer.  In de sofa voelde ik precies aan dat ze best verrassend uit de hoek zou kunnen komen.  Ik antwoordde haar dan ook dat ik blij verrast wilde worden.  Op voorhand afspreken wat er gaat gebeuren op kamer.  Waaauuuuwwww, wat spannend zeg.  Nee, daar doe ik niet aan mee.  Veel getongzoend op de sofa werd er niet.  Een paar keer maar.  Normaal zou ik in zo'n geval nog een kleine test afnemen maar zij was ook zonder die extra test met glans geslaagd.  Ze kon me naar beneden krijgen zonder me te moeten aanlijnen.

Op kamer rechtstaand mekaar vastgepakt en mekaar wat gekust.  Ik wou dat en dan zal dat ook gebeuren.  Zij wou eigenlijk direct na het binnenkomen van de kamer en direct nadat ze haar tasje op het bed had gezwierd, weer terug naar buiten.  Ze moest even naar het toilet.  Pfff..., niet zo'n best begin.  Ik ga er altijd vanuit dat een dame regelmatig op kamer gaat en dat ze na elke kamer proper en fris ten tonele verschijnt.  Zelf ben ik ook altijd fris.  Ik vraag me dan altijd af wat een dame nog snel altijd gaat doen op het toilet.  Sommige steken daar (echt waar) een zetpil op die ervoor zorgt dat als je ze likt of haar poesje met je vinger aanraakt, de poes meteen kletsnat wordt.  Gelukkig kent "den deze" het verschil in smaak nog altijd tussen kutsap en geurloze en smaakloze vloeitstofjes.  Toen ze weer (direct) terug was, zag ze dat ze geen condooms meer had.  Weer even weg.  Ondertussen had ik wat extra handdoeken gaan halen bij de theke (we lagen op kamer nummer 5, vlakbij de voorraad handdoeken).  De matras lag nu vol handdoeken en twee extra (als dekbed, naar achter gelegd).  Ik wou met haar best eerst even onder de lakens kruipen maar het draaide zo niet uit.

In totaal was ze slechts een kleine 5 minuten weg.  Dat zijn dan toch maar weer mooi 5 minuten gepikt.  Tenminste, dat zijn vaak de lepe trucjes die de dames gebruiken.  Bij Diva kan dat niet de bedoeling geweest zijn.  Ze zal echt vergeten geweest zijn dat ze geen condooms meer had en dat toiletlopen zal een gewoonte zijn.  Immers, ik vertoefde dik 30' met haar op kamer en ze maakte daar bij de afrekening geen problemen over.  € 50 was o.k.. 

Toen ze goed en wel binnen was (en niet meer naar buiten wou), begonnen we rechtstaand mekaar vast te pakken en wat te kussen.  Ondertussen deed ze haar bh al uit.  Ze kroop langs de muur om me heen, nam m'n hand, trok me mee naar het bed.  Zij ging op het bed zitten, rukte mijn handdoek af en begon mij te pijpen terwijl ik voor haar stond.  Da's allemaal wel leuk maar dat is niet hoe ik een goede seksbeurt zie.  Dat is niet de opbouw die ik verlang.   

Ik duwde haar op het bed.  Ik wou er wat speelsheid in brengen en haar ritme en patroon doorbreken.  Ik voelde duidelijk aan dat zij het type dame is dat de losbol is buiten kamer maar op kamer liever een format volgt.  Kamer binnenkomen, knuffeltje, kusje, tongzoen, pijpen, standjes, inpakken en wegwezen. 
We begonnen wat te rollebollen, kusjes te geven, te tongzoenen.  Haar wilde blonde haren en prachtige bruine kijkers waarmee ze zo geil en ondeugend kan kijken, maakten me helemaal gek.  Het compenseerde meer dan genoeg de koelheid waarmee ze de sessie doorliep of minstens wou doorlopen.  Flink met haar borsten spelen en vingeren vindt ze enorm opwindend.  Ze zegt dat gewoon (dat dan weer wel) en laat dat horen.  Het gekreun was volledig fake en het zeggen van dat ze dat opwindend vindt is ook maar toneel.  Wie door haar heen voelt en kijkt, merkt dat ze het gewoon ondergaat.  Het doet haar wel iets (vond ik) maar in haar hoofd wil ze dat het haar niets doet.  Haar professionaliteit op dit vlak doet me veronderstellen dat ze in Nederland al andere prostitutievormen doorzwommen heeft. 

Opeens is het genoeg.  Het mag allemaal niet te lang duren.  Ze zei dat het weer haar beurt was om mij te verwennen en ze begon terug te pijpen.  Nu terwijl ik lui op mijn rug lag.  Hoewel ze best aandacht besteedde aan de ballen en best afwisselend pijpte, kon ze me niet heet genoeg maken om mijn lul te laten ontploffen of voldoende in geef acht te krijgen om de kamasutra te doorworstelen. 
Dan komt dé vraag.  Waarom wilt hij niet?  Tja,....  Ik werd geiler van in haar ogen te kijken, van de korte intieme momenten (veel te kort om van GFE-momenten te spreken).  Enkele keren vroeg ze wat we verder gingen doen.  Haar laatste woorden waren dan telkens zoiets van om er maar mee te stoppen.  We zaten nu ook al dik over de dertig minuten.  Ze liet me aanvoelen (of ik voelde het zo aan) dat een halfuurcyclus haar ding is.  Ik wou haar nog in mijn schoot nemen om nog eens goed met haar mooie borsten te kunnen spelen maar zulke (intiemere) standjes/houdingen gingen niet vanzelf.  Je voelde als het ware wat tegengewring.  Een beetje zachte dwang helpt, echt waar.  Niet dat ik nog veel van plan was.  Ik moest gewoon nog een paar minuutjes bedenktijd kunnen verwerven.  Ik stond in dubio.  Een uur of een halfuur.  Doordoen of afronden.  De sessie nu op dit eigenste moment was, desondanks de negatieve punten, best tof geweest.  Ik had heerlijk genoten.  Van het pijpen, van de korte intieme momenten....  Toch besliste ik om er een punt achter te zetten.  Niet in het minst omdat ik aanvoelde dat zij dat precies het liefst had.  Misschien was ze niet zo gelukkig met haar keuze voor mij.  Ze zoekt vast geen GFE-mannen, dacht ik.

Netjes € 50 afgerekend, nog een heerlijke zoen en zij haar weg en ik mijn weg.

Dat er op kamer wat meer nodig was, lag aan het feit dat ik de laatste tijd veel te veel seks in de clubs.  De dag voordien was ik in Magnum en vandaag had ik al een uur liggen stoeien met Gala.  Bovendien hebben ze me getrakteerd op een valling.  Ik had dus wat minder fut en lust (om te krijgen wat ik zo graag heb).   

Ik bedacht dat Diva allicht maar moeilijk uit haar ritme te bewegen is.  Zonder investering (geld en tijd) zal het maar moeilijk lukken.  Of toch? 

Ik zou nog haar catman en zij mijn catwomen worden.

Bijkomend kreeg ik op kamer nog een vervelend gevoel.  Ik moest precies wateren.  Dat wou ik toch maar niet zeggen. 

Ik ben dan maar even gaan plassen en ben onder de douche gekropen.  Ik wist niet goed wat er in mijn binnenste en in mijn hoofd afspeelde maar mijn verlangen naar haar was intens, erg intens.  Ik probeerde er geen verklaringen achter te zoeken en doe dat nu nog niet.
Ik liep naar de bar.  Ik bestelde een drankje.  Een sinaasappelsapje.  Zij zat over de bar op een van de twee banken die daar staan, vlak aan de trap naar beneden.  Naast mij stond een man die ik goed ken (omdat hij ook veel in PSR komt).  In allereerste instantie (als ik mijn dierlijke instincten had gevolgd) wou ik meteen weer bij haar kruipen.  Ik deed het niet maar (als dat al niet het geval was) besefte wel dat als ik niet door de mand wou vallen ik dit tactisch moest oplossen.  Ik begon dus maar wat tegen die stamgast te lullen.  Eigenlijk deed het er niet toe over wat.  Eigenlijk wist ik zelfs niet goed wat ik zelf aan het zeggen was.  Eigenlijk was ik aan het babbelen en aan het denken.  Aan het denken of ik nu toch bij haar zou kruipen of dan toch maar niet.  Allé, pas van kamer en er terug bijkruipen.  Wie doet nu zoiets?  Gewoon wat goede na service opeisen.  Moet toch kunnen, zeker in PSR.  Dedju... ze zit (tactisch?) net op de hoek van de bank.  Er naast gaan zitten gaat dus niet, zonder dat ik tegen de tafel stoot met mijn knie of zonder dat ik lomp over haar benen/voeten struikel/val.  Het leven van een hoerenloper kan soms erg moeilijk zijn.  Ik kon natuurlijk ook gewoon op haar schoot kruipen.  Dat zou het dan ook worden.

Als ze al doorhad dat ik weer bij haar wou zijn, had ze in de verste verte niet kunnen denken dat ik dan maar ineens op haar schoot zou komen gekropen.  Ik pakte haar vast, draaide haar binnen, kuste tussen haar borsten, ging halfrecht en uitdagend voor haar staan, we knuffelden lekker, ik geraakte helemaal opgewonden, mijn lul stond keihard.  Ze vroeg tussendoor of ik in de bar wou neuken.  Ze merkte op dat vele mannen en vrouwen aan het loeren waren.  Ik zei haar dat ik me dat niet aantrok en stiekem af en toe door de spiegel keek wat er gebeurde.  Ze vroeg ook nog tussendoor of we niet beter naar de kino konden gaan omdat ze dacht dat ik erg opgewonden word van het feit dat anderen op mij (ons) staan te zien.  Hier had ze het mis.  Eigenlijk heb ik liever niet dat er wordt gekeken.  Toch zijn er al verschillende momenten geweest dat het wel gebeurde en dat ik er gewoon geen moment bij stilstond.  Zoals nu eigenlijk.  In vervlogen tijden neukte ik eens twee en een half uur in de kino in LR, neukte ik verschillende keren op alle plekken (behalve op kamer) verschillende keren op een dag met Maureen in PSR, liet ik me bijna verkrachten in ex-Sans Soucis in de bar,.... 
Ik voelde (weeral) aan dat zij eigenlijk niet zo ligt te wachten op een seksshowke in de bar van PSR.  Toch is het aan haar om dat dan te zeggen.  Gelukkig voor mij heeft ze op dat moment allicht twee bedenkingen in overweging genomen.  Als ik hem laat doen, gaat hij waarschijnlijk weer met mij op kamer (= cashen) en hoewel ik dan zo niet ben, is het toch leuke live reclame.  Ze liet me dus maar begaan.  Het zal toch niet allemaal als extraatje geweest zijn voor dat glaasje rode wijn dat ik haar trakteerde?
Dit kon zo niet blijven duren.  Nog geen vijftien minuten na kamergang zat ik weeral bij haar en vijftien minuten later stonden we weeral op kamer.   

Deze keer moest ze niet gaan "toileteren".  Deze keer zat haar tasje vol condooms. 

Ze had ik de bar zelf al toegefluisterd om nu een uur of zo op kamer te blijven.  Alles wat trager, wat liever, wat....

Op kamer zou ik normaal het wildere spel van zo-even in de bar hebben voortgezet maar het begon met GFE-toestanden.  Dicht tegen mekaar aan liggen, knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen.  Ze begon op een gegeven moment echter te praten.  Ze leek alle tijd te creëren om rustig wat te babbelen.  Zo natuurlijk niet.  Een uur op kamer is een uur seksen, niet praten.  Ik maakte haar snel duidelijk dat ik geen zin had om te praten.  Praten is voor buiten de kamer.  Ik snoerde haar mond dan maar op de meest prettige manier.  Mijn tong er vol in.  Het begon allemaal wat speelser te worden.  Ze moest absoluut aan mijn stijve lul zitten te prullen.  Ze wou hem voelen.  Ze krabde een lichtjes met haar nagels over mijn ballen.  Ze kon dat natuurlijk niet weten maar dat heb ik net graag.  Ik zei haar dan ook dat ik een echte kat in bed wou.  Ze begreep direct wat ik bedoelde en teste beetje bij beetje wat ik kon (lees: graag heb) hebben.  We lagen naast mekaar, nog steeds en kusten mekaar ondertussen.  Ik keek weer recht in haar gezicht, haar ogen en kreeg er koude rillingen van.  Ik kan niet omschrijven wat voor geilheid het bij mij teweegbracht.  Ondertussen verwende ze mijn balzakken en lul met haar catnails.  Ze krabde ook over mijn rug.  Ik kon het van haar makkelijk hebben.  Ze was weer zo een van die dames die (praktisch) alles met me mogen doen.  Mijn handen speelden ondertussen met haar mooie natuurlijke B-cup.  Nadien kroop ik op haar en begon haar ook weer te vingeren, kusjes tussendoor en natuurlijk wou ik haar haar pleziertje niet afnemen en vergat ik natuurlijk niet om flink in haar borsten te kneden.  Op een gegeven moment ging het vingeren toch te hard.  Ze begon me te pijpen.  Afwisselend en goed.  Ze deed het deze keer niet lang.  Misschien had ze gewoon zin om te neuken, misschien dacht ze dat pijpen niet zo mijn ding was, gezien onze eerste sessie.  Ze vroeg of ik zin had om te neuken.  De vraag kwam op een goed moment, ook voor mij.  Ze deed het condoom errond en nam al het werk op zich.  Het ritje deed me echt deugd.  Ze ging er echt voor.  Ze wisselde van snelheid, soms keisnel op het topje van mijn eikel, dan weer heel diep en wild doorzakken, dan alles weer in slow motion (bijna in pauzestand).  Ondertussen verwende ik met mijn handen haar borsten en kusten we tussendoor.  Op het moment dat ze liet uitschijnen dat ze ging klaarkomen begon ze flink te kreunen en krabde ze (van genot of voor mijn genot?) met haar nagels over mijn borstkas.  Ik wil bijna schrijven dat we uiteindelijk tezamen klaarkwamen.

We verwenden mekaar nog wat, lagen nog erg close tegen mekaar en rondden in alle traagheid de sessie af.  Weer dik over het halfuur.  Ze kijkt zeker niet op de klok.

Was deze herhaling nu de sessie zoals ik ze graag heb?  Ik heb geweldig genoten maar toch was het geen GFE, toch blijft ze onspontaan, toch....  Je blijft voelen dat ze eerder aanleunt tegen een Nederlandse DVP in een Nederlandse privé dan bijvoorbeeld de betere Roemeense hoer in een saunaclub. 

Ik heb niets te klagen want ik dagdroom er nog van.  Ik zou het gelijk willen overdoen.  Anderzijds lijkt het me dan weer beter om niet meer te veel met haar te herhalen omdat het qua spontaniteit nooit top zal worden.  Wat moet het een volgende keer dan worden?  Dat zou ik niet zo direct weten.  Eenzelfde film opnieuw spelen daar hou ik niet zo van en om andere spelletjes te spelen... je moet er te veel moeite voor doen en van moeite doen word ik zo moe, zou kabouter lui zeggen.

Diva... ik raak er enorm door geprikkeld, ze maakt me helemaal gek en toch zal een sessie met haar voor de meeste heren geen hoogvlieger zijn maar eerder de doorsnee of misschien net wat beter dan een GT-middelmoot.

Diva... voor mij is ze onvergetelijk omdat ze mij persoonlijk even helemaal gek gemaakt heeft.  Is ze zich daar van bewust  ;)?
   
Ik had het eten uitgesteld voor haar, om negen uur 's avonds dan toch nog gaan eten, met haar.

Onder de douche na het eten kon ik nog genieten van haar gekrab onder de hete waterstraal (auw).
« Laatst bewerkt op: 5 december 2012, 23:44:39 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man