Auteur Topic: Elizabeth (Elizabet)  (gelezen 20765 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Elizabeth (Elizabet)
« Gepost op: 17 februari 2013, 17:58:55 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang (golvend)
ogen: bruin
lengte dame: 1,54
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke kleine B
nationaliteit/taal: Hongaars/Engels
leeftijd: ongeveer 35
tatoeages/piercings: ?/?
service: knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen (eerder zwak), PZC (erg goed), NMC, beffen
voordelen: uitgebreide pre sales (vaak een uur of meer)
nadelen: tongzoent niet uitbundig
opmerkingen: het rustige type op kamer, kan zich niet zo vinden in "hoe vettiger hoe prettiger"
Extra’s bij het bezoek: gaat mee in de HWP

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Elizabeth (Elizabet)
« Reactie #1 Gepost op: 29 december 2014, 20:10:32 »
--> PSR  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Elizabeth (Elizabet)
« Reactie #2 Gepost op: 6 januari 2015, 20:49:49 »
Geknipt uit mijn freetschuurverhaaltje:

Na een lunch en een sauna toch maar eens bij een zwartharige dame gaan zitten. Stelde zich voor als Elizabeth, een Hongaarse. Was al wat ouder, nog wel redelijk slank, en als opvallend kenmerk loensende ogen. Je hebt steeds de neiging om over je schouder te kijken naar iets achter je. Toen ze meldde dat ze in Den Haag achter de ramen had gestaan had ik meteen zoiets van: dat kan niks worden, die is aan raamsex gewend. Maar ze had ook al in SixSense gewerkt en was nu al een paar maanden hier. Vond het leuk een Nederlander te treffen en kon zelfs wat Nederlands. Nou ja dan maar eens kijken of ze een beetje clubniveau heeft, want met ramenservice hou je het geen dag uit in de Parksauna. En inderdaad, er werd getongd op de bank. Niet echt volop, maar ik waagde het erop, naar beneden met haar. Toen ze opstond zag ik dat ik haar achterwerk goed ingeschat had. Dat doe ik altijd door er op te letten hoeveel vlees er aan beide kanten uitpuilt als ze zitten. Bij minder dan tien centimeter, is het geen echte vrouwenkont. Zulks ter kennisgeving. Met Elizabeth had ik wel een aardige klik. We mochten elkaar wel. Lekker liggen zoenen met die mollige billen in mijn handen. De tietjes waren dan weer aan de kleine kant. De vleesverdeling bij sommige vrouwen zit vaak of aan de voor- of aan de achterkant. Exemplaren met een paar handenvol aan beide kanten komen wat minder vaak voor. Elizabeth pijpte lekker zacht zoals ik het graag heb. Had me zo klaar kunnen zuigen als ik niet ineens ontzettend veel zin had gekregen om haar te neuken. Condoom erom, en haar op de rug gelegd. Het zoenen werd nu gaandeweg beter en met de wijd open monden nonstop op elkaar, mezelf weer eens ouderwets in één keer klaargeneukt in die sappige pruim van haar. Prima werk van een ex Doubletvrouw. Het kan dus wel. Naderhand kwam ze ook nog een paar keer bij me, aftersales in orde. Zal mogelijk op een herhaling in de toekomst uit zijn, en waarom ook niet, het was goed met haar. Dan ga ik graag voor de zekerheid, zou volgende keer zo maar weer kunnen gebeuren.


Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.