Auteur Topic: WOONKAMERVERHAALTJES  (gelezen 609049 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #45 Gepost op: 13 december 2010, 19:03:31 »

ja,het was best gezellig. Nou dat valt toch wel mee wat ik aangedikt heb. Volgens mij klopt t allemaal.  dat simona bij jou komt zitten? Tja, geil zoekt geil op. En dat die twee dames uiteindelijk bij mij op schoot belanden komt gewoon omdat ik dom en onervaren ben. Bij foots is niks te halen bij de naïeve bs des te meer. Dus biggetje, de volgende keer niet zoveel vreten dan hoef je ook niet te ruften en komen die chicks ook bij jou op schoot.
Sorry, BS, maar nu ga je te ver, Foots en gezellig? ? ?  ;D
Ken je het verhaaltje trouwens al van Foots en Jacky? Aan tafel in de tent?  ::) ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #46 Gepost op: 31 december 2010, 15:01:53 »
Beste Badslippers,
 
Ah wat een miscommunicatie. Ik kreeg je verhaal van LR doorgemaild want ik lees niet op ybf. Daarin stond dat ik je dom badslippertje heb genoemd, in de kleedkamer, maar geen haar op mijn hoofd die iemand uit te schelden. Dat was het enige wat ik bedoelde met mijn opmerking van overdrijven. Goed ik heb gezellig met je gelult en zowel met Leni als met Simona en zelfs met Flora heb ik gekamerd. Bovendien mag je van mij lekker zelf weten met wie je wat op kamer doet en hoe hard je het uitschreeuwd. Ik zou zeggen laat je weer lekker gaan in 2011 en schrijf waar je graag wilt, dat is uw eigen vrijheid.
En als ik je weer tegenkom dan zal ik weer net zo gezellig lullen, want ik heb geen enkel probleem met je en ik heb je graag uitgenodigd om hier eens te komen kijken. Trouwens kun je me uitleggen wat clementie is ? Ik hoop dat het niet iets is met dementie van clitorissen, want ik houd niet van enge ziektes  ;) .
 
Groet en tot graag ziens badslippers
 
 
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline badslippers

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #47 Gepost op: 1 januari 2011, 23:22:42 »
Voor mij is dit al allemaal afgehandeld. De volgende keer wordt er weer gewoon gezellig en smerig gekletst. Ik was trouwens onlangs nog in living room en daar was een dame die nog smerige was dan flora. Ze heet jasmina, behoorlijk aan de stevige kant en die likt je reet uit zodat je m een week niet meer hoeft te wassen. Ze heeft wel 5 nationaliteiten maar ik ben er achter dat ze albanese is, deze dame is een zeer apart figuur.  aan de bar een muurbloempje, op de kamer een beest. Check her out, maar alleen voor de overlappen onder ons

guest43

  • Gast
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #48 Gepost op: 5 januari 2011, 15:25:36 »
Waar is Jasmina eigenlijk gebleven? Vanaf medio december is ze volgens mij niet meer in de LR geweest...

guest31

  • Gast
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #49 Gepost op: 9 januari 2011, 14:57:57 »
Na 2 maanden droog te hebben gestaan, gisteren weer een bezoek aan LR gebracht. Samen met Rex kwam ik daar rond 17.15 uur aan. We werden vriendelijk begroet door de mooie theke Eva, Die ons het sleuteltje en de badjas overhandigde. Helaas werkt Eva aan de verkeerde kant van de bar.

Ik had een magere bezetting verwacht vanwege de vakantie, maar dat viel best mee. Er waren meer dan voldoende vrouwen in alle soorten en maten.

Na het eten, dat redelijk te doen was, mij maar eens op de vrouwen gestort. De dame die ik al een tijd op het oog heb, en zij mij. Alhoewel ik het laatste betwijfel, want ik heb haar al vaak afgewezen en iedere keer komt ze weer naar mij toe, stelt zichzelf voor en vraagt of ik voor het eerst in LR ben. Maar goed, beleefd dat ik ben, deed ik ook maar net of ik Catharina uit Bulgarije niet kende. Ze lokte mij mee naar de kino om verder te “praten”. Ze dacht mij daarmee te kunnen verleiden. Maar ik had mijn keus al lang gemaakt. Ze heeft een mooi lichaam en mooie borsten. Ik twijfelde omdat ze erg opdringerig is en ze in de recensies niet als goed wordt ervaren. Maar ik wil alles zelf uitvinden, dus met Catharina naar de kamer. Op de kamer lekker zoenen, alhoewel ze al snel probeerde over te gaan op het pijpen. Het pijpen was matig, alleen het topje van de jonge heer ging naar binnen. Het neuken was standaard. Leuk om een keer met haar naar de kamer te zijn geweest, want ik was erg nieuwsgierig. Echter het zal ook bij deze ene keer blijven.

Terug in de bar liet ik mijn oog vallen op een leuke meisjes. Zij stelde zich voor als Roxanna uit Roemenie. Na een kort gesprekje haar de sleutel laten halen. Op de kamer was het allemaal standaard. Wel een leuke vriendelijke dame.

Na weer wat rond geijsbeerd te hebben door de club stond ik bij de paal in de bar voor mij uit te staren onder toezicht van Wipneus. Toen ineens Emna zich bij ons voegde. Emna heb ik 1 keer eerder gezien, dat was volgens mij in de zomer van 2008 in PHG. Toen wou ik ook met haar naar de kamer, maar kreeg daar toen niet de gelegenheid voor. Nu 2,5 jaar later, stond ze voor me en had ik eindelijk de kans. Nadat ik mijn interesse kenbaar had gemaakt, begon ze tegen me aan te rijden. Mijn jonge heer stond weer te steigeren en heb Emna maar snel gevraagd de sleutel te halen. Dat ging zo snel dat Wipneus die er met zijn neus boven op stond, niet eens had gemerkt. Want toen Emna wegliep om de sleutel te laten, verluisterde Wipneus, je moet met Emna gaan, die is goed. Op de kamer kreeg ik een hele goeie sessie. Emna liet zich helemaal gaan, de vonken vlogen ervan af. Ik kan bijna niet wachten om haar weer te zien.
Toen ik van de kamer kwam, zaten er een paar ijsberen luid te zingen op het bankje in het halletje bij de sauna. Onder het mom van “herinnert u zich deze nog”. De stemming zat er in ieder geval goed in. Alle gouwe ouwe kwamen voorbij.

Inmiddels was het al weer 23.00 uur en dus tijd voor de pizza. Toen deze naar binnen was gewerkt, ging Rex nog een keer naar de kamer en ben ik maar ff in de jacuzzi gaan zitten. De temperatuur was wat aan de hoge kant. Er kwam nog een mooie jonge Duitse vrouw met grote borsten bij mij in bad, maar ik kon mij inhouden.

Toen ik weer in de bar was, begon ik toch te twijfelen. Zal ik toch met die Duitse dame met die grote borsten gaan, of ga ik met nog een andere dame. Want er liep genoeg rond. Uiteindelijk besloten dat niets meer mijn sessie met Emna zal kunnen overtreffen. Om 1 uur besloten dat het mooi was geweest en het tijd was om weer naar huis te gaan.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #50 Gepost op: 20 februari 2011, 18:44:53 »
Relaxxxe rakkers,
 
Gisteren met veel nek en hoofdpijn vertrok ik toch naar LR, waarom ? Gewoon ik zal het wel niet kunnen laten zeker. Ik stopte onderweg voor te tanken, te pissen en daarna nog een lekkere warme Kibbeling naar binnen te werken. Tevens kocht ik een makreel, lekker voor morgen dacht ik. rond kwart over 5 stompelde ik binnen in LR en kreeg ik meteen de vraag van Uwe waar mijn partner in crime was, haha die zal wel een pak rammel met de zweep willen van zijn vriendinneke zeker. Goed ieder zijn meug, en ik kleedde me om en dook daarna in de whirlpool om mijn nek wat te kunnen ontspannen. Daar kwam ik Rheinswimmer tegen die ook dit forum wel eens overzwemt, met een leuke blondine die later in dit verhaal nog eens terugkomt se.
 

 
Om 18:00 droogde ik me af en ik liep naar de voerbakken. Er was een kort wachtrijtje en helaas het menu was niet mijn voorkeur, aardappelpuree, zuurkool, vet vlees en salade. Ik liet toch opscheppen, maar liet de kok de zuurkool alvast overslaan, ik ben tenslotte al zuur genoeg  ::) . In de tent was Timjava al deftig aan het freten, maar zelf vond ik het zwaar onder de maat, welliswaar voor mijn smaak. Even later volgde Boy69 en Rex maar ook die lieten het staan. Even daarna stonden we met 3 (boy69, Rex en ik zelf) bij de receptie om eten te gaan bestellen. Toen kwam Dupke van kamer en ook hij kwam binnen een paar minuten bij ons staan, om ook voor hem eten te bestellen. Het bestellen ging niet zo handig, maar rond 19:30 zaten we met 4 in de tent te eten. Tja LR, daar kom je niet voor cullinaire hoogstandtjes, da's duidelijk, maar vandaag was helaas voor velen niet te doen. Ik zou zelfs durven beweren dat ik zelfs in GT nog nooit zo'n slecht voer had gehad en daar ben ik heb ik destijds mijn reputatie als freetbeer aan te danken.



Bij het bestellen had ik al een mooie rondborstige Poolse gezien, een prachtig model, de mooiste van de hele club. Tja daar had ik wel zin in. Rex had tevens plannen, maar die ging eerst voor zijn Eva duplicaat, Adina genaamd. De Poolse was echter moeilijker te benaderen en toen ik haar sprak was het binnen een paar zinnen volkomen duidelijk. Ik gokte meteen haar geboorteplaats en dat bij haar viel in slechte aarde. Toen ik vroeg of ze ook Halina heette, bitste ze terug dat ze nog geen 50 jaar was. De uitleg dat ik een ex dvp had uit Polen en dat die inderdaad nu rond de vijftig moest zijn, bood geen soelaas en ik drupte dan maar af. Hier was geen eer meer te behalen, ik had het verknald, iets waar ik meesterlijk in ben, maar dan toch nog vaak zo dom, lomp of "met een totale plank voor mijn kop" om er gewoon mee te gaan kameren.


 
Deze werd het dan maar niet, ik verzette mijn zinnen op een lange licht en donkerblonde hihlights uit de Oekraine, Daar effe mee gepraat en toen met Svetlana de kamer op. Nou het was voor mij 3 keer niks, het kussen was erg voorzichtig, dus niks, pijpen was niet je van het, niks dus en neuken dat kan ik niet meer, dus dat is ook niks geworden. Goed het neuken had ik wel lekker aangezet, want ik herinner me nog wat van vroeger. Na missio, ging ik in missio met de benen langs mijn oren, maar toen ze begon te nepkreunen schoot ik maar gelijk af, hier knap ik altijd gigantisch op af, want mijn piemeltje is och garme maar een zeer bescheiden maat, niet middenmaat, gewoon onder de maat. Als het een vis was zou je hem teruggooien als je em gevangen had.
 

 
Tja ik had nog steeds erg veel last van mijn nek en ik ging samen met Dupke beneden in de gang naar de sauna zitten ouwehoeren over vakantie en even later kwam daar Leyla, ja bloedgeile Leyla uit YY. Zei spreekt NL en kon ons verstaan. Ze kwam voor Foots hangen en jawel met Leyla kreeg ik gelijk de geile klik. Leyla nog eens uitgelegd dat ik haar geilheid absoluut weet te waarderen en Leyla liet mijn kleine Foots al wakker worden, terwijl hij verdorie net nog in Svetlana had gespuugd. Leyla had als eerste dame die Foots 1 keer heeft gekamerd een geweldig duidelijke uitleg over sex met Foots. Dat is als een Schildkrote (met umlaut) vertelde ze, ofwel als een schildpad, leg hem op zijn rug en hij kan niet meer opstaan.

 
Die kleine Foots is mijn duurste lichaamsdeel, jullie willen niet weten wat die worst mij al heeft gekost. Maar ik vertrok met Leyla naar kamer 10 en daar werd ik weer eens deftig door Leyla binnenstebuitengezogen. Ook kreeg ik nog een demonstratie van hoe Marokkaanse jongeren haar op de bootjes in Utrecht pakken, maar doggy met op de kont kletsen spreekt mij totaal niet aan.
 

 
Gelukkig weet Leyla wel exact wat deze vettige viespeuk lekker vind en na enorme ontlading was ik al mijn pijn even kwijt en ik kwam terug en Dupke constateerde zelfs een welgemeende lach.

 

 
Ha dat waren weer een paar deftige frustraties minder. In de bar met Dupke kwam er een blonde op mij af. Dat was dezelfde als ik eerder in de whirpool al had gezien en waarvan ik dacht " wel aardig". Goed ze komt tegen me oprijden en ik zeg in vloeiend Roemeens " Pula me est stricatta" en Dupke schrikt weer eens. Niet omdat ik iets verkeerd zei, maar hij verteld me dat ze Frans spreekt. Ineens valt het kwartje, ik zat verdorie 2 weken geleden nog op deze Francaise  :o . Straal vergeten en een bewijs dat ik Alzheimer heavvy normen aanneem. Ik had durven zweren dat ik deze Roemeense nog nooit eerder had gezien, terwijl ik notabene zelf 2 weken geleden met deze Francaise op kamer was. Het is echt zwaar erg !!
 


Later op de avond terwijl ik mijn koffie voor vertrek aan het drinken was werd ik overvallen door een Spaanse (ja een echte geen Roemeense !!!). Deze wist zeker dat ze mij nog kon laten komen. Ik kreeg de dame nauwelijks van mij afgeschud, omdat ik het maar zielig vind dat vele door het geringe aantal mannen weinig kon verdienen. Tevens omdat ik niet graag dames afwijs en dan krijg je nog de vraag voor 2 euro voor de speelautomaat, tja,  om een lang verhaal kort te maken ik ben gewoon nog veel te zachtaardig en gaf het om er vanaf te zijn. Het is gewoon beter om meteen af te wijzen (ik zal eens advies vragen aan Seks en Fun) dan ermee opgescheept te komen zitten.
 
Het was en prima avondtje in LR, de freet was waardeloos, maar dit werd netje opgelost door het LR management voor de 5 vaste klanten. Er waren weer veel te veel dames en Foots had natuurlijk weer de slechtste te pakken. Trouwens de blonde poolse stoot had daarna 2 uur met Rex gerollebold, dus toch zal ik weer eens gaan proberen of ik ook in goede sfeer met deze dame kan gaan kameren. Weer flink gelachen en dat had ik nooit gedacht toen ik van pijn verbeten op weg was naar de 18+ disco van Kaarst.
 
Groeten van Foots  8)
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2011, 21:38:52 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #51 Gepost op: 1 maart 2011, 21:30:36 »
Relaxxxe rakkers,
 
Zaterdag, weer thuis hard werken en wederom was ik veel te laat klaar. Effe broodtje doner gehaald en in de 2 landen voor Duitsland frat ik deze op in de auto. Telefoneren mag niet achter het stuur, maar een broodtje Doner, daar staat niets van in de wet. Het was wel lastig bij stoplichten, rotondes, terugschakelen voor verkeersdrempels en ander ongein. Eigenlijk had ik naar GT willen gaan, want daar zitten mijn favo's van tegenwoordig, namelijk Coco en Liza. Tja, er was feest in GT en de freet is er ook goed tegenwoordig, dus ik had heel eg graag naar GT gewild. Mijn vrienden besloten anders en ik dacht ik ga in LR voor die mooie rondborstige Tina waarmee ik vorige week een verbale botsing had  ;D . Misschien heeft ze net als ik Alzheimer light en weet ze begot niet meer welke bruut haar vorige week benaderde  :P .
 

 
In LR was de freet van live cooking net op en ik had blijkbaar de ??? vis ??? gemist. Zou dat zijn vanwege mijn vorige recentie ? het zou best kunnen, gelukkig voor de heren kunnen ze in LR geen NL lezen anders hadden ze mijn kleine pietje voor jullie gebarbecueed  ;D ;D . Ik zal daarom niet meer mijn verhaal over schilpad sex herhalen, want anders krijgen jullie de volgende keer schildpad soep, hahahhaha.
 
Ik zag mijn Poolse rondborst in geen velden of wegen. Er waren niet zoveel heren en ook niet zoveel vrouwen, het was een goed evenwicht. Ik kon geen keuze meer maken, ik had geen idee. Dat komt doordat ik te veel verwend ben en bij te veel is het zo dat overdaad schaadt. Zo ook voor mooie vrouwen en heftige sex, hoog tijd dat Foots weer achter zijn lieve vriendinneke gaat liggen, dan weet hij tenminste de clubdames weer te waarderen op hun mooie uiterlijk en deftige zuigkracht. Het leven van een vrijgezel moet toch verdomd moeilijk zijn se. Elke week de mooiste doen, op den duur krijg je er zelfs een hekel aan en voel je er niets meet van door het eelt op je lul. Het zou verboden moeten worden, al die vrije sex !



Na een tijdtje dacht ik ik ga weer eens met Alexandra, want die pijpt het hardst wat ik ooit heb meegemaakt en ik wilde uiteraard weer deftig vacuum getrokken worden, daarna dacht ik nee ik ga voor Milka, iets nieuws en grote dames imponeren mij gewoon enorm. Maar nee in de whirlpool samen met Dupke en Boy69 kwam daar Rosa en verdorie ik kreeg ze niet in de whirlpool gelult. Wel bleek dat beide heren getroffen waren door haar sexy lijfje en ze waren beide stomverbaasd dat Foots zei dat ik met Rosa wilde gaan. Dupke had er zelfs voor de whirlpool al een rondtje voor door LR gewandeld om deze dame te bemachtigen. Als eerst kroop ik uit de whirlpool, maar ik dacht ik ga eerst effe kijken of Rosa nog steeds een afschuwelijke hekel heeft aan mij. Dit bleek niet het geval en samen nog effe op de bank gezeten en ik at pizza. Daarna ben ik met Rosa op kamer gegaan maar ik heb haar beloofd om daarover niets te schrijven.
 

 
Alleen vol-idioten schrijven hier was haar reactie en ze schrijven daar alleen maar slecht en ze liegen. Gelukkig kon ik haar geruststellen dat over de meeste dames positief word geschreven. En over mij ? vroeg ze en ik zei dat ik het niet wist want ik lees geen recentie van dames na voordat ik ga. Helaas dus geen vettige details heren, maar ik wil hier wel vermelden dat Rosa een echte dame is voor de GFE liefhebber.
 
Het was al laat en ik had geen puf meer om in LR wat te doen. En ik kreeg een ongelovelijke drang om naar de Vulkanstrasse te rijden. Kenners begrijpen wel waarom. Een paar rondtjes door Eros26 gelopen en nog effe gepraat met Humeyra een klein turks meisje wat mij kende uit LR. Ze sprak me ook aan en ik vertelde dat ik ook net uit LR kwam. Uiteraard wilde ze me kameren en ze bood me hetzelfde als LR een half uur voor 50 en gezien haar vrolijke enthousiaste uitstraling kreeg ik bijna het vermoeden dat ze het nog leuk had gevonden ook. Echter ik was leeg, er zat niet meer in en na een gefrituurde curryworst ben ik maar naar huis gereden.
 

 
Het regende en ik wilde graag naar bed, lekker thuis slapen. Het werd mijn voordeligste dag in Lr ooit, met 1 kamer en gelukkig sluit ik me niet aan bij de trend van mods van andere fora. Deze gaan wel naar een club, maar niet om te kameren. Vreemde trend in mijn ogen om naar een club te gaan en niet van plan zijn om te gaan kameren. Goed het zal wel aan mij liggen, een recentie schrijven doen die mods ook nooit, vreemd volk die internetschrijvers  ;) , Rosa zei het al  :-\ .
 
Groet, Foots  ;D
« Laatst bewerkt op: 1 maart 2011, 22:09:49 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #52 Gepost op: 1 maart 2011, 21:53:16 »
Dus er volgt een recensie over Rosa? Of ben ik alweer mis?  ::) :P ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #53 Gepost op: 1 maart 2011, 22:52:42 »
SM,
 
Helemaal mis !
 
Op het forum van :
 

 
Vind je leuke recenties, grappen en mooie fotoshoots.
Maar de 2 mods zijn wel te vertrouwen voor de dames, want zonder hun hadden wij hier helemaal niets te vertellen.
Daarom wordt beloftes aan de dames hier altijd gerespecteerd zowel voor recenties als voor fotoshoots.
 
Groet, Sexmachine en Foots
 
P.S. en ik weet zeker dat ik hier ook namens Sexmachine hier zo mag schrijven, dit was namelijk een van onze uitgangspunten voor dit forum
 
 
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #54 Gepost op: 1 maart 2011, 23:22:08 »
SM,
 
Helemaal mis !
 
Op het forum van :
 

 
Vind je leuke recenties, grappen en mooie fotoshoots.
Maar de 2 mods zijn wel te vertrouwen voor de dames, want zonder hun hadden wij hier helemaal niets te vertellen.
Daarom wordt beloftes aan de dames hier altijd gerespecteerd zowel voor recenties als voor fotoshoots.
 
Groet, Sexmachine en Foots
 
P.S. en ik weet zeker dat ik hier ook namens Sexmachine hier zo mag schrijven, dit was namelijk een van onze uitgangspunten voor dit forum
Wel, dat is nu een schoon fotoke van me. Monkey bahhhhhhhh  ;D ;)
Inderdaad, zonder de meiden in kwestie had dit forum geen bestaansrecht (waar heb ik dat nog eerder gehoord  :o  )
Dus proberen we steeds hen met eerbied te behandelen en hun wensen te respecteren.
Wat niet wegneemt dat het een mooi-weer-forum is, als de fotoshoots maar schoon zijn, dan ben ik al een tevreden lid  ;)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #55 Gepost op: 1 maart 2011, 23:30:13 »
Oh sorry, ik poste een hele oude foto.
Hier een recente foto van het zelfde duo:
 

 
Ah een stuk beter se.
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #56 Gepost op: 1 maart 2011, 23:43:55 »
Vroeger had ik nog wel eens "beestige sex" in de tuin van LR  ;D ;)


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #57 Gepost op: 2 maart 2011, 00:06:17 »
Da's wel heel vroeger se.
 
Ik heb er ook nog een fotoke van bewaard:
 

 
Groet, Foots  ;)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Amalia back in town
« Reactie #58 Gepost op: 10 maart 2011, 19:33:17 »
Krijg net het nieuws dat Amalia "I HATE YOU, SEXMACHINE" terug geland is waar ze thuis hoort, in ons woonkamertje dus.
Ik wacht geduldig tot ze met me wil huwen of totdat ze een fotoshoot wil  ;D ;)


Welkom thuis, I HATE YOU  :P ;D


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #59 Gepost op: 16 april 2011, 15:09:03 »
Zondag nog eens een dagje op pad geweest.  Naar LR.  Op 2 januari 2010 was het de slechtste ervaring van mijn hele saunaclubcarrière.  Op 29 januari 2011 was ik er weer om verjaardagen te vieren.  Het “gevier” op zich was leuk.  Het verblijf “an sich” in de club een heel pak minder.  Leni maakte mijn dag goed.

Afgelopen zondag dus samen met dupke en het mooie warme weer, weer in LR.  Ik had er best zin in.

Ik heb het naar mijn zin gehad maar daar houdt de lofzang dan ook mee op. 

Na aankomst meteen naar de ontbijttafel gerend.  Zoals gewoonlijk was ook nu het ontbijt weer lekker.  Je bent wel verplicht om het ontbijt provisoir op te eten op een kruk aan de bar of aan een veel te laag tafeltje in de bar.  Maar goed…. 

Na wat geouwehoer gingen pistol pete en dupke naar de HWP met een meid.  Niet veel later ben ik er bij gekropen.  Een ideale manier om je eten te laten zakken.  De naam van de dame waarmee dupke aan het broebelen was ken ik niet meer (maar hij zal mij wel kunnen helpen).  Lavinia (of klinkt zoals) was de naam van de dame waar pistol pete mee ging badderen.  De dame van dupke was klein, normaal figuur en blonde haren.  De dame van pp was mijn type maar zij was afstandelijk en forceerde totaal niets in de HWP.  Nadien zowel van dupke als pistol pete de aanbeveling gekregen om haar links te laten liggen.  Zij weten wat ik zoek op kamer.  Bovendien merkte ik dat de dame waar pistol pete mee in de HWP zat later op de dag niet eens ziet dat mannen interesse in haar hebben. 
Nadat mijn berenvrienden de HWP verlieten omdat de dames het beu werden, bleef ik nog lekker wat voort broebelen.  Ik hoopte dat er eens een dame zou passeren in het wellnessgebeuren maar dat gebeurde niet.  Ik ben dan na een tijdje ook maar uit de HWP gestapt.  De HWP was vandaag ideaal van temperatuur.  Dat is een zeldzaamheid.  Vaak is hij te koud of te warm.

Na een ronde koffiekoek met rozijnen als tussendoortje genomen te hebben en een waterachtige koffie ben ik wat van de zon gaan profiteren. 

Tussen binnenkomst en ’s avonds ongeveer half negen had ik een speciaal contact met Jessy uit Roemenië.  We lachten telkens vriendelijk naar mekaar.  Hoe verder de dag vorderde, hoe meer zin ik in haar kreeg.  Ze kwam ook even zonnen.  Ze legde zich een zetel naast mij.  Met wat tussenruimte.  Ik moest weer lachen toen ze na een tiental minuutjes weer verdween.  Ze vroeg of ik enkel kon lachen.  We spraken even kort met mekaar maar meer ontsproot daar nog niet uit.  De dames in LR zijn nogal lam wat dat betreft.  De mannen moeten maar op hun afspringen en anders gebeurt er maar niets?!

Een beetje de tijd vergeten in het heerlijke zonnetje in de tuin riep plots dupke dat hij ging eten.  Ik ben dan mee gaan eten.  Het eten is doorsnee genomen helemaal niet lekker in LR maar vandaag was het life cooking.  Ik durfde dus hopen dat het vandaag wel zou smaken.  Dat was ook zo.  Helaas waren op het moment dat ik wilde eten de groentjes nog niet gaar.  Het was dan toch al iets voor zeven uur en men was al met het eten bezig van zes uur.  Ik vond dat het smaakte en ging mijn bord nog eens laten volscheppen.  Spijtig genoeg was de vis al iets na zeven uur op en was er dus enkel nog het vlees.  Gelukkig waren de groentjes nu wel al gaar.  De rauwe groentensalade was nu weer op.  Enfin, het was lekker maar niet goed georganiseerd.  Stel je voor dat ze halfweg etenstijd omstreeks half zes ’s avonds in Park Sauna Residenz zouden zeggen dat van de 6 menu’s er nog maar 3 gedeeltelijk beschikbaar zijn en dat van de 4 desserts er nog maar 2 waren.

Na het eten wat te hebben laten zakken ben ik in de sauna geweest.  Gewoonlijk staat die heel erg vochtig en is hij daarom moeilijk vol te houden maar vandaag was het er ideaal.

Na mijn sessie met Jessy zou ik nog in het stoombad gaan maar dat is veel te warm.  Het lijkt wel een sauna.  De hete waterdruppels verbranden je lichaam.  Bovendien hangt er een chemische citroengeur.  Alles behalve lekker.

Hoe de sessie met Jessy verlopen is, lees je onder haar item.  Verwacht er niet te veel van.  Het was wel speciaal.

Kortom: mijn dagje LR is me bevallen maar ik ben veel beter gewoon.  Ik ben gewoon dat de dames je animeren en vriendelijk zijn en niet lopen vooruit te staren of afwezig op een barkrukje zitten te zitten.  Ik ben gewoon om in een grote gezellige omgeving te zitten wat je van LR met zijn geplaatste wanden en kleine lawaaiige (muziek hard) rokerige bar met lelijke felrode zetels niet kan zeggen. De bediening van het personeel is niet altijd even vriendelijk.  De tuin is nog kleiner dan vele stadstuinen. 

Het grootste nadeel vond ik nog de optiek van de dames.  Hoe je het ook draait of keert, je komt voor de dames.  Voor mij waren meer dan 80 % van de dames niet zo mooi.  Op zich misschien wel gewoon mooie dames maar van het kaliber dat je gewoon op straat ook ziet.  Bijna allemaal waren ze qua figuur normaal tot normaal met net ietsje meer.  Als ik op het spitsuur, als ik van mijn werk kom de meiden bekijk die de hogeschool buitenstappen dan loper er daar veel mooiere en slankere fijne figuurtjes rond.  De enkele dames die er waren naar mijn smaak (slank en tenger, lolita’s) heb ik niet te pakken kunnen krijgen.  Nogal wiedes, iedereen sprong daar op.  Bovendien waren enkele van die dames dan nog bekend om hun slechte(re) service (bijvoorbeeld Alexandra).  Jessy behoort ook tot de mooiere dames in LR maar de service was dus navenant (in slechte zin).

Er zijn clubs die je kan klasseren onder erotische etablissement en clubs die je moet klasseren andere een gewoon vulgair hoerenkot.  Helaas wekt LR bij mij de indruk van laatstvernoemde.

Volk was er genoeg, dus de club heeft zijn bestaanszin.

Ik weet ook wel dat je in elke club wel wat kan opnoemen dat negatief is.  Voor mij maken de dames, de vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van de wellness (inclusief eten) er van of ik een club leuk vind of niet.  De oppervlakkigheid in zijn geheel van het voornoemde maakt dat ik LR niet hoog op mijn verlanglijstje heb staan.  Gelukkig was het zondag, anders hadden de uren wachttijd op een kamer er nog bij gekomen  ;).
« Laatst bewerkt op: 16 april 2011, 15:19:33 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man